Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

«Πονοκέφαλος» για τη δημοτική αρχή του Δήμου Παιανίας-Γλ. Νερών η αλλαγή του εκλογικού συστήματος στην Αυτοδιοίκηση

Την καθιέρωση της απλής αναλογικής, ανακοίνωσαν πρόσφατα κατά τη διάρκεια συνέντευξης ο Υπουργός Εσωτερικών κ. Πάνος Σκουρλέτης και ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου κ. Κώστας Πουλάκης, καταθέτοντας παράλληλα προτάσεις για την κυβερνησιμότητα των ΟΤΑ, τη μείωση της θητείας από πέντε σε τέσσερα χρόνια με αποσύνδεση του χρόνου εκλογής από της ευρωεκλογες, την εκλογή δημάρχου και περιφερειάρχη με 50%+1 αλλά και την επέκταση της ψήφου των αλλοδαπών και στις περιφερειακές εκλογές, «πονοκεφαλιάζοντας» αρκετούς Δημάρχους ανά την χώρα, συμπεριλαμβανομένου και του Δημάρχου Παιανίας-Γλ. Νερών κ. Σπύρου Στάμου.

Η ηγεσία του Υπουργείου, προτείνει την ολική αλλαγή του εκλογικού συστήματος στην Αυτοδιοίκηση, ώστε να ενισχυθούν τα δημοκρατικά και πλουραλιστικά χαρακτηριστικά του. Η πρόταση αυτή, αποτελεί αφ’ ενός ένα ώριμο βήμα, ενόψει και των εξελίξεων που υπήρξαν κατά τα τελευταία πέντε (5) χρόνια και στο κεντρικό πολιτικό σύστημα (διαδοχική ανάδειξη κυβερνήσεων συνεργασίας από το 2011 και εξής, ψήφιση του ν. 4406/2016), αφ’ ετέρου αναμένεται να λειτουργήσει ενισχυτικά για το θεσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης συνολικά, ανανεώνοντας το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή των πολιτών και λειτουργώντας σε μεγάλο βαθμό διαπαιδαγωγητικά για την καλλιέργεια κουλτούρας συμμετοχής, διαλόγου κα συναινέσεων στην ελληνική κοινωνία με αφετηρία το εγγύτερο προς τους πολίτες επίπεδο, γεγονός που ασφαλώς «ξενίζει» τις σημερινές διοικήσεις των Ο.Τ.Α..
 

Πιο συγκεκριμένα:


1. Οι δημοτικές και περιφερειακές εκλογές προτείνεται να αποσυνδεθούν από τις ευρωεκλογές. Προτείνεται να διεξάγονται κάθε τέσσερα (4) – ή κάθε πέντε (5), αν επιλεγεί αυτή η λύση – χρόνια στο τέλος Οκτωβρίου ή αρχές Νοεμβρίου, όπως στο προηγούμενο καθεστώς (προ «Καλλικράτη»), και οι νέες δημοτικές και περιφερειακές αρχές θα αναλαμβάνουν καθήκοντα την 1η Ιανουαρίου του επόμενου της διεξαγωγής των εκλογών έτους.
 
2. Προτείνεται η κατανομή του συνόλου των εδρών του Δημοτικού/ Περιφερειακού Συμβουλίου από τον πρώτο γύρο με το σύστημα της απλής αναλογικής μεταξύ των συνδυασμών, με βάση την «κλασική» μέθοδο της αναλογικής των υπολοίπων, όπως συμβαίνει σήμερα για τον 1ο γύρο.

3. Προτείνεται η διατήρηση του θεσμού του Δημάρχου/ Περιφερειάρχη, ως επικεφαλής συνδυασμού.

4. Ειδικότερα, σε περίπτωση που κανένας συνδυασμός δεν συγκεντρώσει το 50%+1 των ψήφων κατά τον 1ο γύρο (οπότε ο επικεφαλής του αναδεικνύεται, αντίστοιχα, Δήμαρχος ή Περιφερειάρχης), θα πραγματοποιείται επαναληπτική εκλογή σε 2ο γύρο μεταξύ των δύο πρώτων συνδυασμών, οπότε Δήμαρχος/Περιφερειάρχης θα είναι ο επικεφαλής του πλειοψηφήσαντος στο γύρο αυτό συνδυασμού, χωρίς ωστόσο αυτό να επιδρά στην κατανομή των εδρών που έχει ολοκληρωθεί από τον 1ο γύρο.

Το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι


  • Το δικαίωμα εκλέγειν προτείνεται να δοθεί στους πολίτες κρατών μελών της Ε.Ε. και στις περιφερειακές εκλογές.

  • Το όριο εκλογικής ενηλικότητας προτείνεται να μειωθεί στα 17 έτη και για τις αυτοδιοικητικές εκλογές, σε εναρμόνιση προς τη ρύθμιση που υιοθετήθηκε πρόσφατα και για τις εθνικές εκλογές, με το ν. 4406/2016.

  • Αντίστοιχα προς ό,τι προαναφέρθηκε για το δικαίωμα του εκλέγειν, προτείνεται το δικαίωμα του εκλέγεσθαι για τους πολίτες των κρατών-μελών της Ε.Ε. θα επεκταθεί και στο αξίωμα του περιφερειακού συμβούλου.

  • Προτείνεται η διατήρηση του ηλικιακού ορίου κτήσης του δικαιώματος του εκλέγεσθαι ως έχει, ήτοι στα 18 έτη για τους Δημοτικούς/Περιφερειακούς Συμβούλους και στα 21 έτη για τον Δήμαρχο/Περιφερειάρχη.

  • Προτείνεται η πλήρης κατάργηση της εσωτερικής διαίρεσης των Δήμων σε εκλογικές περιφέρειες και ενιαία εκλογή των δημοτικών συμβούλων σε όλη την έκταση του Δήμου.

  • Προτείνεται η διατήρηση της ισχύουσας ρύθμισης για την εκλογή των περιφερειακών συμβούλων ανά νομό.


Δημοτικές εκλογές :


Για τις δημοτικές εκλογές προτείνεται :


  •  Κατάρτιση ενιαίου ψηφοδελτίου για όλο το Δήμο για κάθε συνδυασμό, χωρίς προϋποθέσεις υποψηφίων κ.λπ. ανά Δημοτική Ενότητα (βλ. παραπάνω σχετικά με την κατάργηση των εκλογικών περιφερειών).

  • Καθιέρωση ελάχιστου αριθμού υποψηφίων Δημοτικών Συμβούλων ίσου με τον αριθμό των εδρών του Δημοτικού Συμβουλίου και μέγιστου αριθμού ίσου με τον αριθμό των εδρών +10%.

  • Αποσύνδεση των συνδυασμών που μετέχουν στις εκλογές για το (κεντρικό) Δημοτικό Συμβούλιο από τους συνδυασμούς που καταρτίζονται σε κάθε Δημοτική Ενότητα για το οικείο Συμβούλιο (βλ. παρακάτω σχετικά με την εκλογή των οργάνων ενδοδημοτικής αποκέντρωσης).

  • Αυτόνομη κατάρτιση συνδυασμών για κάθε Συμβούλιο Δημοτικής Ενότητας.


Περιφερειακές εκλογές :


Αντίστοιχα, για τις περιφερειακές εκλογές, προτείνεται :


  • Κατάργηση του θεσμού των άμεσα εκλεγόμενων χωρικών Αντιπεριφερειαρχών (βλ. παραπάνω)

  • Καθιέρωση ελάχιστου αριθμού υποψήφιων Περιφερειακών Συμβούλων ίσου με τον αριθμό των εδρών που αντιστοιχούν στην οικεία Περιφερειακή Ενότητα και μέγιστου αριθμού ίσου με τον αριθμό των εδρών +10%.



Εκλογή οργάνων ενδοδημοτικής αποκέντρωσης


Προτείνεται :


  • Η αποσύνδεση της εκλογής των οργάνων της Δημοτικής Ενότητας από την εκλογή του δημοτικού συμβουλίου, τόσο ως προς την κατάρτιση των συνδυασμών (δηλ. ένας συνδυασμός να μπορεί να κατέλθει έγκυρα μόνο στο «κεντρικό» Δημοτικό Συμβούλιο ή μόνο σε μία Δ.Ε.), όσο και ως προς την ανάδειξη των επιτυχόντων (δηλ. δεν θα υπάρχει εξάρτηση των τοπικά επιτυχόντων από τον κεντρικά επιτυχόντα συνδυασμό)

  • Η καθιέρωση μόνο συλλογικών οργάνων και κατανομή των εδρών τους με απλή αναλογική μεταξύ των συνδυασμών, με βάση τα αποτελέσματα κάθε Δημοτικής Ενότητας

  • Η έμμεση εκλογή του Προέδρου του συλλογικού οργάνου.


Το ζήτημα της κυβερνησιμότητας των Ο.Τ.Α.


Σε ό,τι αφορά το ζήτημα της λεγόμενης κυβερνησιμότητας των ΟΤΑ, επισημαίνονται τα εξής:


Είναι δεδομένο, όπως προαναφέρθηκε άλλωστε, ότι ο κίνδυνος ενός θεσμικού αδιεξόδου δεν μπορεί ποτέ να αποκλειστεί τελείως και δεν έχει αποφευχθεί ούτε υπό το σημερινό ακραία πλειοψηφικό σύστημα. Επιπλέον, επισημαίνεται ότι η απλή αναλογική, όπως και κάθε εκλογικό σύστημα, δεν λειτουργεί σε πολιτικό κενό. Αντίθετα, το εκλογικό σύστημα επιδρά μεσοπρόθεσμα και στη συμπεριφορά του πολιτικού προσωπικού και ενισχύει την κουλτούρα συναινέσεων και δημιουργικής αντιπολίτευσης, όπως άλλωστε αποδεικνύει και η εμπειρία των κυβερνήσεων συνεργασίας σε εθνικό επίπεδο – κάτι που στη χώρα μας θεωρούνταν ανέφικτο μέχρι πριν λίγα χρόνια.

Παρ’ όλα αυτά, λαμβάνοντας υπόψη ότι ο νομοθέτης οφείλει, όπου μπορεί, να διαμορφώσει και κάποιες θεσμικές ασφαλιστικές δικλείδες που θα προλαμβάνουν ή θα θεραπεύουν τυχόν αδιέξοδα όταν η πολιτική αποτυγχάνει, προτείνονται – είτε αθροιστικά είτε διαζευκτικά – κάποιες ρυθμίσεις που θα μπορούσαν να ελαχιστοποιήσουν τον κίνδυνο, είτε προλαμβάνοντας το αδιέξοδο, με τη δημιουργία διαδικασιών που θα διευκολύνουν την επίτευξη της συναίνεσης ή με τη δημιουργία θεσμικών αντιβάρων, είτε θεραπεύοντάς το, με την εισαγωγή δικλείδων ασφαλείας που θα «εκτονώνουν» την πίεση προς το Δημοτικό/Περιφερειακό Συμβούλιο.

Τέτοιες ρυθμίσεις, η απαρίθμηση των οποίων, φυσικά, δεν είναι εξαντλητική, θα μπορούσαν να είναι οι εξής:


A. Η διαμόρφωση θεσμών και διαδικασιών «προδιαβούλευσης» πριν την εισαγωγή και ψήφιση σημαντικών θεμάτων στο Δημοτικό/Περιφερειακό Συμβούλιο, οι οποίοι θα λειτουργούν και «παιδευτικά» ως προς τη διαμόρφωση συναινέσεων

B. Η θέσπιση της «εποικοδομητικής άρνησης ψήφου», προκειμένου μία παράταξη που επιθυμεί να μετέχει στη συζήτηση ενός θέματος να μπορεί – αρνούμενη ψήφο – να επιτρέπει στη Δημοτική/Περιφερειακή Αρχή να διαμορφώσει πλασματική πλειοψηφία

Γ. Η ενίσχυση του θεσμού του τοπικού δημοψηφίσματος ως τελικού καταφυγίου (ultimum refugium) για τη λήψη αποφάσεων που είναι απαραίτητες για τη λειτουργία του Δήμου/της Περιφέρειας, εφόσον δεν είναι δυνατή η επίτευξη συναίνεσης εντός του Δημοτικού/Περιφερειακού Συμβουλίου, βάσει ορισμένης διαδικασίας και χρονοδιαγράμματος.

Δ. Η ενίσχυση των διατυπώσεων δημοσιότητας σε σχέση με τις συνεδριάσεις των οργάνων των Ο.Τ.Α., ώστε να έχουν πραγματική ενημέρωση οι πολίτες και να ασκείται στους αιρετούς πίεση και από την κοινή γνώμη.

Eρώτηση Καραμανλή για την Παιανία

Ερώτηση για την εγκατάλειψη των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων της Παιανίας κατέθεσε η Βουλευτής Β ΄ Αθηνών και υπεύθυνη του Τομέα Αθλητισμού της Νέας Δημοκρατίας κ. Άννα Καραμανλή.

Όπως τονίζει στην ερώτησή της προς τον Υφυπουργό Αθλητισμού η Βουλευτής Β΄ Αθηνών της Ν.Δ τα κλειστά Γυμναστήρια της Παιανίας στην περιοχή της Χαλιδούς, από το 2011 έχουν καταστεί ανενεργά λόγω προβλημάτων που αφορούν στη νομική του υπόσταση, τη διαχείρισή του και τη χρηματοδότηση της λειτουργίας τους.

Η κυρία Καραμανλή αναφέρει επίσης ότι παρά τις όποιες πρωτοβουλίες της αθλητικής ηγεσίας τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και τις προσπάθειες της Αυτοδιοίκησης, τα γραφειοκρατικά εμπόδια έχουν αποδειχθεί ανυπέρβλητα. Τα κλειστά γυμναστήρια έχει αφεθεί στη μοίρα τους, παρά τις εκκλήσεις του ΣΕΓΑΣ και την πρότασή του να λειτουργήσει ο χώρος ως Εθνικό Αθλητικό Κέντρο.

Τέλος η Βουλευτής Β΄ Αθηνών κ. Άννα Καραμανλή τονίζοντας την ανάγκη να στηριχθεί ο κλασσικός αθλητισμός, που με ελάχιστα μέσα χαρίζει μεγάλες νίκες στην πατρίδα μας, ρωτά τον Υφυπουργό Αθλητισμού σε ποιες ενέργειες πρόκειται να προχωρήσει, ώστε να επιτευχθεί η επαναλειτουργία των κλειστών γυμναστηρίων, αλλά και να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα της λειτουργίας τους.

Καθαρίζεται και η πίσω πλευρά των κλειστών Βόλεϊ και Στίβου στη Χαλιδού

Υπεγράφη χθες η σύμβαση μεταξύ του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών και της εταιρίας «Περιβαλλοντική Α.Ε.», για την απομάκρυνση των κλαδιών και των άλλων απορριμμάτων που είχαν συσσωρευτεί όπισθεν των δύο κλειστών σταδίων Βόλεϊ & Στίβου στην περιοχή της Χαλιδούς στην Παιανία, δημιουργώντας τεράστιο κίνδυνο εκδήλωσης πυρκαγιάς.

Έτσι μετά την βόρεια πλευρά του σταδίου που καθαρίστηκε, σειρά παίρνει τώρα η νότια.

Η ανάδοχος εταιρία, η οποία θα μεταφέρει σε δικό της χώρο στο Μαρκόπουλο Αττικής για επεξεργασία, ο,τι συλλεχθεί από τον περιβάλλοντα χώρο των σταδίων, προέκυψε μετά από διαγωνισμό και το συνολικό ύψος της σύμβασης είναι τα 80 χιλιάδες ευρώ, ποσό όμως που δεν θα χρησιμοποιηθεί εξ' ολοκλήρου στο χώρο των κλειστών, αλλά και για την ενοικίαση κάδων ογκοδών αντικειμένων για την περιφέρεια του Δήμου.

Τα οφέλη από την ενοικίαση των παραπάνω ειδικών κάδων είναι πολλά, αφού εξοικονομείται χρόνος και χρήμα από τα καύσιμα για τις μετακινήσεις της αρπάγης στο Χ.Υ.Τ.Α. Φυλής, αλλά και την εναπόθεση των κλαδιών σε αυτόν, η οποία στοιχίζει στον Δήμο σήμερα 45 ευρώ ανά τόνο.

Παράλληλα η Διεύθυνση Περιβάλλοντος του Δήμου, με ενέργειες του αρμοδίου Αντιδημάρχου κ. Χελιδονόπουλου, εξασφάλισε την δωρεά από την ανάδοχο εταιρεία, καδών ογκοδών αντικειμένων, οι οποία θα παραμένουν μόνιμα στο Κοιμητήριο Παιανίας για την βέλτιστη καθαριότητα του χώρου.

Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

Τα μέλη Οικονομικής Επιτροπής και Επιτροπής Ποιότητας Ζωής Δήμου Παιανίας-Γλ. Νερών

Παράλληλα με την εκλογή νέου Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου, έλαβαν χώρα εκλογές και ορισμός νέων μελών για της επιτροπές Οικονομικών & Ποιότητα Ζωής του Δήμου Παιανίας-Γλ. Νερών.

Η θητεία των μελών των παραπάνω επιτροπών, όπως και του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου, έχει διάρκεια ως την λήξη της δημοτικής περιόδου, δηλαδή την 31η Αυγούστου του 2019.


Οικονομική Επιτροπή:


Πρόεδρος: Σπύρος Στάμου - Δήμαρχος

Τακτικά μέλη: Θανάσης Σταύρος (Ντούλιος), Χελιδονόπουλος Ιωάννης, Βαληλής Γεώργιος, Συκαράς Μιχαήλ, Μάδης Ισίδωρος, Φιλιούσης Κωνσταντίνος.

Αναπληρωματικά μέλη : Σιδέρης Παύλος, Δάβαρης Γεώργιος, Σιδέρης Παναγιώτης (Μητσογιώργας), Ανδρέου Αικατερίνη, Γεωργάκης Σπυρογιάννης.



Επιτροπή Ποιότητας Ζωής:

 

Πρόεδρος: Σπύρος Στάμου - Δήμαρχος 

Τακτικά μέλη: Σιδέρης Παναγιώτης (Μητσογιώργας), Σιδέρης Παύλος, Συκαράς Μιχαήλ, Παπαδάκης Νικόλαος, Γεωργάκης Σπυρογιάννης, Ανδρέου Αικατερίνη.

Αναπληρωματικά μέλη : Χουλιάρας Κων/νος, Χελιδονόπουλος Ιωάννης, Δάβαρης Γεώργιος, Φιλιούσης Κων/νος, Μάδης Ισίδωρος.

Κατερίνα Στεφανίδη: «Πρέπει να ανοίξει άμεσα το κλειστό της Παιανίας, ελπίζω να βρεθεί λύση»

Τις σκέψεις της για προετοιμασία στην Ελλάδα, αλλά και την απογοήτευσή της που παραμένουν κλειστές οι εγκαταστάσεις της Παιανίας εξέφρασε η Χρυσή Ολυμπιονίκης Κατερίνα Στεφανίδη μετά την επιστροφή της από το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κλειστού στίβου που διεξήχθη στο Βελιγράδι το τριήμερο 3-5 Μαρτίου.

«Η αρχική σκέψη ήταν τον χειμώνα να έρθουμε να κάνουμε προετοιμασία στην Ελλάδα. Δυστυχώς δεν υπάρχει η Παιανία, ένα στάδιο στο οποίο είχα κάνει εκεί και ένα από τα πρώτα ρεκόρ μου. Δεν είναι δυνατό αυτό το στάδιο να είναι κλειστό. Πρέπει να ανοίξει και να δώσει λύσεις στους αθλητές που προετοιμάζονται στην Αθήνα. Είναι και το θέμα των αγώνων, οι αθλητές χρειάζονται αγώνες σε σάλα και δεν έχουν. Ελπίζω πως η πολιτεία θα προσπαθήσει να βρει λύση», σχολίασε η κορυφαία αθλήτρια του επί κοντώ.


Φιλιππίδης: «Έχουμε ανάγκη το στάδιο της Παιανίας»


Στην ανάγκη που υπάρχει για να φτιαχτούν οι εγκαταστάσεις της Παιανίας στάθηκε και ο επίσης αθλητής του επί κοντώ, Κώστας Φιλιππίδης, που επέστρεψε από το Βελιγράδι με το ασημένιο μετάλλιο.

«Έχουμε ένα στάδιο που το κλείσαμε μόνοι μας, όπως συμβαίνει με πολλά πράγματα σε αυτή τη χώρα. Έχουμε ανάγκη το στάδιο της Παιανίας, γιατί πέρα από στολίδι είναι πραγματικά ένα εργαλείο για εμάς. Ήρθε η στιγμή να βρεθεί λύση».  

Οι Έλληνες πρωταθλητές, είχαν την ευκαιρία να μεταφέρουν στον Υφυπουργό Αθλητισμού κ. Γιώργο Βασιλειάδη αλλά και στον Γενικό Γραμματέα Αθλητισμού κ. Ιούλιο Συναδινό, που τους υποδέχθηκαν στο Ελ. Βενιζέλος, την ανησυχία τους για το θέμα του κλειστού της Παιανίας, που τα τελευταία χρόνια δεν λειτουργεί, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται πολλά προβλήματα στην προετοιμασία των αθλητών και την χειμερινή αγωνιστική δράση.

Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

Άμεση παρέμβαση Χελιδονόπουλου μετά το δημοσίευμα μας για τον ποδηλατόδρομο της Αγίου Θωμά

Άμεση ήταν η αντίδραση του Αντιδήμαρχου Περιβάλλοντος του Δήμου Παιανίας-Γλ. Νερών, κ. Γιάννη Χελιδονόπουλου, όταν ενημερώθηκε για το σημερινό μας δημοσίευμα σχετικά με την κατάσταση του ποδηλατόδρομου της οδού Αγίου Θωμά.

Ο κ. Χελιδονόπουλος τόνισε σε φιλικό του πρόσωπο που του μετέφερε την είδηση, πως παρά το γεγονός πως ο δρόμος δεν υπάγεται στις διοικητικές του αρμοδιότητες, θα φροντίσει για την αποκατάσταση του, αμέσως μόλις αποκατασταθεί η βλάβη που έχει προκύψει στην μικρή σκούπα η οποία είναι και το μοναδικό όχημα καθαρισμού που χωρά εντός του ποδηλατόδρομου.

Σύμφωνα με τον κ. Αντιδήμαρχο, αυτό συνέβαινε μία φορά την εβδομάδα πρίν την βλάβη του μηχανήματος, όπως επίσης έχει πραγματοποιηθεί πέρυσι αποψίλωση χόρτων κατά μήκος του ποδηλατόδρομου.

Παράλληλα, δήλωσε πως θα φροντίσει για την τοποθέτηση των κάδων απορριμμάτων σε σημεία που δεν θα εμποδίζουν την διέλευση ποδηλατών και πεζών.

Ιδιαίτερα δημοκρατικά φαίνεται πως είναι τα αισθήματα του κ. Χελιδονόπουλου, αφού αναφέρθηκε με ιδιαιτέρως κολακευτικά λόγια για το blog μας, λέγοντας πως η ανάδειξη θεμάτων κατά καιρούς μέσα από αυτό, τον έχει βοηθήσει στην καλύτερη επιτέλεση των καθηκόντων του.

Επιστροφή στα θετικά αποτελέσματα με διπλό μέσα στην Βάρη για τον Α.Ο. Γλυκών Νερών

Κακή παρένθεση φαίνεται πως ήταν για τα Γλυκά Νερά η εντός έδρας ήττα της περασμένης εβδομάδας από την Λαυρεωτική. Η ομάδα του Αλβέρτου Παπαδάκη την Κυριακή (5/3) ξανά'κανε το... θαύμα της, καθώς πέρασε νικηφόρα από την Βάρη, επικρατώντας 1-2 του ισχυρού Αστέρα σε αυτή την 22η αγωνιστική. Το σημερινό διπλό μάλιστα έρχεται να προστεθεί σε σπουδαία αποτελέσματα που έχει πετύχει το συγκρότημα των Γλυκώ Νερών το τελευταίο διάστημα, παίρνοντας βαθμολογικές ανάσες στη μάχη που δίνει για την παραμονή.

Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι των όσων έγιναν στην Βάρη, μπορούμε να πούμε πως ήταν ένα ανοιχτό παιχνίδι, με τους φιλοξενούμενους να έχουν την ουσία. Ο Αστέρας Βάρης παρ' ότι πίεσε αρκετά και έχασε ευκαιρίες, του έλειψε η ηρεμία στην μεσαία γραμμή, πληρώνοντας τις σοβαρές απουσίες των Κατσούγκρη-Καραγιάννη μεταξύ άλλων. Οι γηπεδούχοι μπήκαν αρκετά δυνατά στον αγωνιστικό χώρο είχαν καλές στιγμές, ενώ και τα Γλυκά Νερά που ισορρόπησαν από ένα σημείο και μετά ήταν άκρως επικίνδυνα. Οι φιλοξενούμενοι μάλιστα ήταν αυτοί που άνοιξαν το σκορ στο 43', όταν κάθετη πάσα του Νάνου και σέντρα του Γεωργάκα, ο Γάσπαρης με κεφαλιά στο δεύτερο δοκάρι έκανε το 0-1 που ήταν σκορ ημιχρόνου.

Στο ξεκίνημα της επανάληψης ο Αστέρας ήταν πιεστικός και έψαξε την απάντηση απειλώντας στο 49', όταν σε προσπάθεια του Μπάτσι ο Βατίστας πάνω στην γραμμή απομάκρυνε σωτήρια. Εν τέλει, η ισοφάριση ήρθε στο 50', όταν ο Ζαμπάρας με γυριστό σουτ έστειλε την μπάλα στο παραθυράκι για το 1-1! Το ματς από εκεί και πέρα απέκτησε άγρια ομορφιά, με καλές ευκαιρίες εκατέρωθεν, με τα Γλυκά Νερά να απειλούν στο 55' με τον Νάνο και τον Αστέρα λίγο αργότερα με τον Κοτζάι, τον οποίο πρόλαβε ο εκ των κορυφαίων Βατίστας.

Το δεύτερο χτύπημα των Γλυκών Νερών ήλθε στο 65', όταν σε σέντρα του Αλεξίου, ο Νάνος πήρε την πρώτη κεφαλιά – πάσα, βρήκε τον Γάσπαρη και ο κορυφαίος του αγώνα με το δεύτερο προσωπικό του τέρμα έκανε το 1-2. Οι φιλοξενούμενοι στο 75' έμειναν με δέκα παίκτες λόγω αποβολής του Κλωνάρη με δεύτερη κίτρινη για μαρκάρισμα, γεγονός που έφερε μεγάλη πίεση από τον Αστέρα. Οι γηπεδούχοι έφτιαξαν κάποιες επικίνδυνες καταστάσεις αλλά δεν είχαν το καθαρό μυαλό και τις λύσεις να βρουν την ισοφάριση.

Διαιτητές: Αντιπαριώτης, Τζαφόλιας Δ., Καραθανάσης

Κυανούς Αστήρ Βάρης: Αφουξενίδης, Βεϊόγλου, Νταλάκας, Ιωσήπου, Κόντι, Μαυροθαλασσίτης, Ιωακειμίδης, Ζαμπαράς, Μπάτσι, Κοτζάι (74' Γκέργκι), Μάντζιος (79' Κουσιάκης).

Α.Ο. Γλυκών Νερών: Καταχανάκης, Αλεξίου, Συμβουλίδης, Βατίστας, Τσάνι, Κλωνάρης, Γάσπαρης (91' Κοντζιάς), Δογάνης (60' Βάρδας), Γεωργάκας, Νάνος, Στίσι (82' Γιαννούλης).

Με το βλέμμα στο βάθρο του Πανευρωπαϊκού το «Τeam Tromaras»

Δυναμικά ετοιμάζεται το «Team Tromaras» για την συμμετοχή του στο «Greek Power Festival 2017», όπου θα πραγματοποιηθεί το Πανευρωπαϊκό και το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Δυναμικού Τριάθλου, της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας GPA. 
 
H διοργάνωση που τελεί υπό την αιγίδα και στήριξη του Δήμου Ελευσίνας, θα πραγματοποιηθεί στις 5-7 Μαΐου 2017.

Ο Αθλητικός Σύλλογος Δυναμικών Αθλημάτων Παιανίας θα συμμετάσχει με 8 αθλητές, 3 στο Πανευρωπαϊκό και 5 στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Η προετοιμασία και οι στόχοι τέθηκαν από νωρίς και ήδη οι αθλητές έχουν πιάσει την επιθυμητή φυσική κατάσταση. Οι αθλητές που θα λάβουν μέρος είναι οι: Γιώργος Πετράκος, Νίκος Ράντζας, Γιώργος Περιβολάρης, Γιάννης Αντωνάκης, Νίκος Πρίφτης, Γιώργος Κότης, Παρασκευάς Καλατζής και Δημήτρης Μερτίκας.

Ο προπονητής της ομάδας Κώστας Τρομάρας, δηλώνει αισιόδοξος και σίγουρος για τη πρωτιά που θα φέρουν οι αθλητές του. Ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος γιατί οι υπερδυνάμεις του αθλήματος στην Ευρώπη, Ρωσία και Ουκρανία, έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή. Ωστόσο, αυτούς τους μήνες προετοιμασίας έχουν διορθωθεί λάθη και έχει αυξηθεί σημαντικά το επίπεδο των αθλητών.

Από ποδηλατόδρομος μετατράπηκε σε δρόμο μετ' εμποδίων

Απροσπέλαστος για τους πολίτες που τον χρησιμοποιούν καθημερινά, είτε ποδηλατώντας, είτε για τον περιπατό τους, τείνει να γίνει ο ποδηλατόδρομος της οδού Αγίου Θωμά, που συνδέει την Παιανία με τον κόμβο της Αττικής Οδού.

Αδρανή υλικά, χορτάρια, απορρίμματα, κάδοι σκουπιδιών, ακόμη και παρκαρισμένα μεσούσης του αυτοκίνητα, είναι μερικά από τα εμπόδια που καλούνται να προσπελάσουν οι αθλούμενοι.

Ο συγκεκριμένος ποδηλατοδρόμος, συνολικού μήκους 1700 μέτρων, αποτελεί ένα ακόμη από τα έργα υποδομής που δημιουργήκαν και δεν συντηρούνται.

Κατασκευάστηκε και εγκαινιάστηκε, μαζί με την παράδοση της Επαρχιακής Οδού 40 (Παιανία-Σπάτα-Λούτσα), τον Φεβρουάριο του 2014, από την Περιφέρεια Αττικής. Στο μεγαλύτερο μέρος του χρηματοδοτήθηκε από το ΠΕΠ Αττικής και από πόρους της Περιφέρειας Αττικής.

Στην τελετή παράδοσης και εγκαινίων, που πραγματοποίησε ο Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαος, είχαν παρευρεθεί ο τότε Περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός, η τότε Υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Εύη Χριστοφιλοπούλου, ο βουλευτής Αττικής Θανάσης Μπούρας, η τότε Αντιπεριφερειάρχης Ανατολικής Αττικής, Χρυσάνθη Κισκήρα, ο τότε Δήμαρχος Παιανίας Δημήτρης Δάβαρης, ο τότε Αντιδήμαρχος Παιανίας κ. Σταύρος Θανάσης, ο τότε Δήμαρχος Σπάτων – Αρτέμιδας Χρήστος Μάρκου, ο Δήμαρχος Κρωπίας Δημήτρης Κιούσης και ο Δήμαρχος Παλλήνης Θανάσης Ζούτσος.



Δείτε εικόνες από την σημερινή κατάσταση του ποδηλατόδρομου:












Κυριακή 5 Μαρτίου 2017

Και επισήμως Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Παιανίας-Γλ. Νερών η Αγγέλικα Στουραΐτου

Ανέλαβε και επισήμως καθήκοντα, μετά και τη σύμφωνη γνώμη της πλειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου, η νέα Πρόεδρος Αγγέλικα Στουραΐτου.

Ύστερα από μια μαραθώνια συνεδρίαση η οποία διήρκησε συνολικά 5 ώρες και την οποία άνοιξε ο πλειοψηφήσας δημοτικός σύμβουλος των εκλογών του 2014 κ. Σταύρος Θανάσης, η κα Στουραΐτου εξασφάλισε την θετική ψήφο 14ων εκ των 26 συνολικά παρευρισκομένων δημοτικών σύμβουλων πλειοψηφίας και μειοψηφίας και το απόλυτο από τους δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας και κάθησε στην θέση της Προέδρου για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Ο Δήμαρχος Παιανίας-Γλ. Νερών κ. Σπύρος Στάμου, έδειχνε ιδιαίτερα ευδιάθετος για την εκλογή της κας Στουραΐτου και τόνιζε πως η επιλογή της, είναι μια επιλογή που αντιπροσωπεύει το ήθος και την αξιοσύνη.

Στον σύντομο χαιρετισμό της μετά την εκλογή της, η νέα Πρόεδρος, ευχαρίστησε τον Δήμαρχο για την τιμή και την εμπιστοσύνη του στον πρόσωπο της, τόνισε πως δεσμεύεται να υπηρετήσει τη θέση της με ευσυνειδησία, συνέπεια και αμεροληψία και ευχήθηκε στο σώμα καλή συνεργασία μέχρι την λήξη της θητείας της στον προεδρικό θώκο, εκτός απροόπτου, το 2019.

Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

Η Αγγέλικα Στουραΐτου είναι η «εκλεκτή» του Δημάρχου για την Προεδρεία του Δημοτικού Συμβουλίου

«Λευκός καπνός» βγήκε πρίν από λίγη ώρα από την Καραολή & Δημητρίου 38Α (Δημοτικό Κατάστημα Παιανίας) για τον «εκλεκτό» που τελικώς προέκυψε...«εκλεκτή» του Δημάρχου Παιανίας-Γλυκών Νερών κ. Σπύρου Στάμου για την Προεδρεία του Δημοτικού Συμβουλίου.

Με μία κίνηση ομολογουμένως έκπληξη, από αυτές που μας έχει συνηθίσει εξάλλου ο κ. Στάμου, επέλεξε για την πολύ σημαντική αυτή θέση, η οποία κατά πολλούς αποτελεί το «νούμερο 2» διοικητικά μετά τον Δήμαρχο, ένα πρόσωπο του στενού του περιβάλλοντος, ένα πρόσωπο το οποίο εμπιστεύεται πολύ, την Αντιπρόεδρο του Π.Α.Ο.ΔΗ.Π και μέχρι πρότινος υπεύθυνη για τα πολιτιστικά του Δήμου, κα Αγγέλικα Στουραΐτου.

Η νέα Πρόεδρος, η οποία θα αποτελέσει την πρώτη γυναίκα Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου στα χρονικά του Δήμου Παιανίας, (στον πρώην Δήμο Γλυκών Νερών είχε θητεύσει παλαιότερα γυναίκα) αναμένεται εκτός συγκλονιστικού απροόπτου να ψηφιστεί από τους δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας, σε ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, η οποία θα λάβει χώρα αύριο Κυριακή 5 Μαρτίου και ώρα 10.30 π.μ., στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου στην Κεντρική Πλατεία Παιανίας.

Ποιά είναι η Αγγέλικα Στουραΐτου


Η Αγγέλικα Στουραΐτου μεγάλωσε στην Παιανία. Είναι κόρη του έγκριτου νομικού Ιωάννη Στουραΐτη. Είναι απόφοιτη του Αρσακείου Ψυχικού, με σπουδές στην συντήρηση έργων τέχνης και ειδικότερα στις τοιχογραφίες και αγιογραφίες. Το 2002, εντάχθηκε ως μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο του Επιμορφωτικού Συλλόγου Παιανίας, του οποίου ευτύχησε να εκλεγεί Πρόεδρος λίγα χρόνια αργότερα. Η δράση της στον σύλλογο, επικεντρώθηκε στην πολιτιστική έκφραση νέων και μεγαλυτέρων Παιανιωτών και Παιανιωτισσών, με την διοργάνωση επί σειρά ετών καλλιτεχνικών σεμιναρίων και μαθημάτων μουσικής, ζωγραφικής, θεάτρου κ.λ.π.

Από τις σημαντικότερες στιγμές της στον Επιμορφωτικό Σύλλογο, η δημιουργία των Εικαστικών Εργαστηρίων και των μουσικών τμημάτων και η δημιουργία ενός ετησίου προγράμματος πολιτιστικών επισκέψεων σε θέατρα και χώρους τέχνης.

Το 2014 εκλέχθηκε δημοτική σύμβουλος Παιανίας με την πλειοψηφούσα παράταξη του νυν Δημάρχου Σπύρου Στάμου και ανέλαβε τα πολιτιστικά του ενιαίου Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών. 

Διανομή τροφίμων από το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών

Διανομή τροφίμων θα πραγματοποιήσει την Δευτέρα 6 Μαρτίου, η Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών στους δικαιούχους του Κοινωνικού Παντοπωλείου.

Η διανομή θα λάβει χώρα στο κτίριο της Κοινωνικής Υπηρεσίας στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας 11 στην Παιανία, από τις 12 έως τις 3 μετά το μεσημέρι.

Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

Σε πυρετό διαβουλεύσεων η Καραολή & Δημητρίου ενόψει του...«ανασχηματισμού»

Πυρετώδεις είναι οι διαβουλεύσεις και οι συναντήσεις του Δημάρχου Παιανίας-Γλυκών Νερών κ. Σπύρου Στάμου, με τα στελέχη της δημοτικής του παράταξης, ενόψει των επικείμενων αλλαγών σε Προεδρία του Δημοτικού Συμβουλίου, Αντιδημαρχίες και Νομικά Πρόσωπα, λόγω της συμπληρώσεως του πρώτου μισού της 5ετούς θητείας.


Η ονοματολογία δίνει και παίρνει και τα δεδομένα φαίνεται πως ανατρέπονται συνεχώς, αφού κάποιοι δείχνουν να δυσαρεστούνται στο ενδεχόμενο είτε να μετακινηθούν, είτε να δώσουν την θέση τους σε κάποιον δημοτικό σύμβουλο.

Για την Προεδρία του Δημοτικού Συμβουλίου, επικρατέστερος με τα μέχρι στιγμής δεδομένα για να αναλάβει την θέση, είναι ο Πρόεδρος του Πολιτιστικού & Αθλητικού Οργανισμού του Δήμου, κ. Παναγιώτης Σιδέρης, αφού οι Αντιδήμαρχοι Γιάννης Χελιδονόπουλος και Κωνσταντίνος Πρίφτης, φέρονται να μην την επιθυμούν. Έαν αυτό το σενάριο τελικώς επικρατήσει, θα έχουμε την αναβάθμιση της σημερινής Αντιπροέδρου του Π.Α.Ο.ΔΗ.Π, κας Αγγέλικας Στουραϊτου, σε Πρόεδρο του Νομικού Προσώπου.

*Την Κυριακή 5 Μαρτίου, στις 10 το πρωί, στην Κεντρική Πλατεία Παιανίας, σε ειδική συνεδρίαση ανοιχτή για το κοινό, θα λάβουν χώρα οι δημαιρεσίες και η ψηφοφορία μεταξύ των δημοτικών συμβούλων για την ανάδειξη Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου και μελών των επιτροπών Ποιότητας Ζωής και Οικονομικών.*

Ο μέχρι πρότινος Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Αρτέμης Βαγιωνάκης, φέρεται πως επιθυμεί να αναλάβει την Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής, θέση την οποία κατέχει μέχρι σήμερα ο κ. Κωνσταντίνος Χουλιαράς, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες επιθυμεί εδώ και καιρό να παραιτηθεί από την Αντιδημαρχία και να επικεντρωθεί στα καθήκοντα του ως Πρόεδρος του Φορέα Κοινωνικής Προστασίας & Παιδείας.

Αμετακίνητοι όπως είπαμε και παραπάνω φέρονται οι Αντιδήμαρχοι Καθημερινότητας-Περιβάλλοντος κ. Γιάννης Χελιδονόπουλος και Οικονομικών κ. Κωνσταντίνος Πρίφτης, αλλά και ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Δημήτρης Αλεξίου, την ίδια ώρα όμως που συζητάται έντονα το όνομα της πλειοψηφούσας δημοτικής συμβούλου Παιανίας, κας Βασιλικής Μπαλαούρα-Γιαννάδα, της οποίας ο ρόλος και οι αρμοδιότητες μέχρι σήμερα, περιορίζονταν αποκλειστικά στην Γραμματεία του Δημοτικού Συμβουλίου.

«Θολό» είναι μέχρι στιγμής το τοπίο στην Δημοτική Ενότητα Γλυκών Νερών, αφού ερωτηματικό παραμένει το αν θα επανέλθει στα καθήκοντα του ο πλειοψηφίσας δημοτικός σύμβουλος των δημοτικών εκλογών του 2014 και πρώην Αντιδήμαρχος κ. Στάυρος Θανάσης, ο οποίος είχε απομακρυνθεί με πρωτουβουλία του Δημάρχου κ. Σπύρου Στάμου, πρίν από περίπου 13 μήνες, για λόγους που ο κ. Στάμου δεν ξεκαθάρισε ποτέ, με αποτελέσμα να έχουν δημιουργηθεί πολλές αντιδράσεις δημοτών, κυρίως λόγω του ότι το κενό που άφησε η διοικητική του παρουσία, φαίνεται εκ των πραγμάτων πως δεν αναπληρώθηκε ποτέ.

Σοβαρό όμως είναι και το ενδεχόμενο...εκπλήξεως στην Δημοτική Ενότητα των Γλυκών Νερών, αφού ο εντεταλμένος για εκκλησιαστικά θέματα δημοτικός σύμβουλός κ. Νικόλαος Παπαδάκης, επιθυμεί διακαώς την αναβάθμιση του σε Αντιδήμαρχο και το θέμα έχει συζητηθεί επανειλημμένως σε συναντήσεις του με τον Δήμαρχο.

Υπενθυμίζεται πως μετά την απομάκρυνση του Σταύρου Θανάση, αναβαθμισμένο ρόλο και αρμοδιότητες είχε ο Αντιδήμαρχος κ. Γιώργος Βαληλής, συνεπικουρούμενος από τον Πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας κ. Γιάννη Σαμωνά, ο οποίος είναι και ο μοναδικός τοπικός σύμβουλος σε ολόκληρο το Δήμο με περαιτέρω αρμοδιότητες από αυτές που ορίζει ο Καλλικράτης.

Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

Επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας από τους μαθητές του Δημοσθενείου Λυκείου Παιανίας

Συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας-Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου, ζητούν με επιστολή τους μαθητές από 44 Δημόσια και Ιδιωτικά σχολεία, συμπεριλαμβανομένου και του Δημοσθενείου Λυκείου Παιανίας, σχετικά με την πρόθεση του Υπουργείου να καταργήσει τις επαναληπτικές εξετάσεις.

Αναλυτικά η επιστολή:


Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Προ ημερών έγινε γνωστή η πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας να προβεί σε «μεταρρυθμιστικά» μέτρα με σκοπό τη βελτίωση και τη λυσιτελέστερη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος και δη των Πανελλήνιων Εξετάσεων. Στα πλαίσια της προσπάθειας αυτής φαίνεται να καταργείται η δυνατότητα των επαναληπτικών εξετάσεων.

Τι είναι όμως στην πραγματικότητα οι επαναληπτικές εξετάσεις; Σίγουρα όχι καταφύγιο ελλιπώς προετοιμασμένων μαθητών.

Οι επαναληπτικές εξετάσεις είναι η ασφαλιστική δικλείδα κάθε υποψηφίου, ο οποίος καλώς ή κακώς στην ζωή του είναι αναγκασμένος να πορεύεται με τον αστάθμητο παράγοντα τύχη. Είναι το καταφύγιο μαθητών που πάσχουν απο χρόνια προβλήματα υγείας τα οποία δεν λογαριάζουν από καταληκτικές ημερομηνίες και χρονικά όρια. Είναι η βεβαίωση από μεριάς κράτους και Υπουργείου οτι οι Πανελλήνιες εξετάσεις δεν τελούνται διεκπεραιωτικά και μόνο. Είναι ο σεβασμός στα υπέρογκα ποσά που δαπανούν οι γονείς, για να εξασφαλίσουν την επιτυχία του παιδιού τους σε ένα Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα.

Η πρόθεσή σας αυτή, σε συνδυασμό με την πρόταση ακαδημαϊκών για μείωση των εισακτέων κατά το ήμισυ, προκαλεί υπόνοιες οτι σκοπός της εκπαιδευτικής και πνευματικής ηγεσίας του τόπου μας ίσως να μην είναι η δημιουργία επιστημόνων και γενικότερα μορφωμένων πολιτών, ικανών να διεκδικήσουν ό,τι τους αναλογεί, αλλά η αναγωγή της ανώτατης εκπαίδευσης σε προνόμιο λίγων.

Γνωρίζοντας και σεβόμενοι την σταδιοδρομία σας, είμαστε πεπεισμένοι ότι επιθυμείτε η νεολαία να αναπτυχθεί προς τη φύση της, να ξεδιπλώσει τις δυνατότητές της και όχι να περιοριστεί στο βωμό της εξοικονόμησης χρημάτων, τα οποία θα μπορούσαν κάλλιστα να βρεθούν από άλλες πηγές.

Για το λόγο αυτο αξιότιμε κύριε Υπουργέ σας ζητούμε να δεχτείτε αντιπροσωπεία των υπογραφόντων σχολείων, ώστε να εκφράσουμε αμεσότερα και εναργέστερα τις ανησυχίες μας αλλα και τις προτάσεις μας.

Με εκτίμηση, οι Πρόεδροι των Μαθητικών Κοινοτήτων των σχολείων:


1. Δημοσθένειο Λύκειο Παιανίας - Θωμαΐς Βίνιου

2. Β' Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού- Θάνος Γράψας

3. Ώθηση: Γιάννης Δασκολιάς

4. Λεόντειος-Σταυρούλα Λαδοπούλου

5. Κωστέας Γείτονας-Σπύρος Πετρόπουλος

6. Γείτονας-Χρήστος Ζήνας

7. Δούκας-Γεράσιμος Σιώκος

8. Κλασσικό Αρσακείου Ψυχικού-Θάνος Γεωργούντζος

9. Εκπαιδευτήρια Πλάτωνα-Νίκη Παυλίδου

10. 2ο ΓΕΛ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ - Σαράντης Σουγιουλτζής

11. 1ο ΓΕΛ Κιάτου- Δημήτρης Σπυρόπουλος

12. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ - Mιχάλης Παναγόπουλος

13. 1ο ΓΕΛ Καπανδριτίου - Αργύρης Ποτηράκης

14. Αναξαγόρειο Λύκειο Νέας Ερυθραίας - Κώστας Κουρέπης

15. 2ο ΓΕΛ Ρόδου «Καζούλλειο» - Αλέξανδρος Μυρίσης

16. 1ο ΓΕΛ ΡΑΦΗΝΑΣ - Αντώνης Μυτιληναίος

17. 2ο ΓΕΛ ΠΑΛΛΗΝΗ - Δημήτρης Βάσιος

18. Λύκειο Φιλοθεης - Θοδωρής Ρούλιας

19. 1ο ΓΕΛ Βουλιαγμενης - Κώστας Θάνος

20. Εράσμειος Ελληνογερμανική Σχολή - Νίκος Λιάγκας

21. Σχολή Μωραΐτη - Δημήτρης Ντόντης

22. 9ο Λύκειο Αθηνών - Νικόλας Παπαδημητρίου

23. 1ο Γελ Παπάγου Νέστορας Καπόπουλος

24. Α' Αρσάκειο Ψυχικού - Κωνσταντίνος Καραμπήνος

25. ΓΕΛ Ψυχικού - Άγγελος Καραγιαννόπουλος

26. 2ο Λύκειο Βριλησσίων - Γιάννης Χάπις

27. Θοδωρής Νησωτάκης - Πικέρμι

28. 2ο ΓΕΛ Βραυρώνας - Ιάσονας Καλαϊτζάκης

29. 39 Κυψέλης - Νίκος Γκίκας

30. 3ο ΓΕΛ Κερατσινίου Ορφέας Παράσογλου

31. 1ο ΓΕΛ Πεύκης- Χρήστος Τσότρας

32. Βαγγέλης Κοκκίνης 1ο ΓΈΛ ΑΡΤΈΜΙΔΑΣ ΟΔΥΣΣΈΑΣ ΕΛΥΤΗΣ

33. Αντονέλα Σκιαδαρέση - 6ο Αμαρουσίου

34. Κολλέγιο Αθηνών Νίκος Μπούρλος

35. ΓΕΛ Άστρους- Δημήτρης Χατζηνικολάου

36. Αντώνης Καχριμάνης ΕΠΑΛ Άστρους

37. 10 ΓΕΛ Πειραιά Christopher Marks

38. ΓΕΛ Μύρινας - Δέσποινα Γεωργακοπούλου

39. Ηλίας ζαχαρίαδης-3ο γελ Ρόδου,

40. Ραφαήλ Θαρρενός 4ο γελ Ρόδου,

41. Άκης Πετράς 1ο γελ Ρόδου

42. Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος-Pierce: Δημοσθένης Γ. Κόλλιας

43. Α Αρσακειο Εκαλης - Εύα Σκούφη

44. Βαρβάκειος - Καριτσιώτης Γιώργος

45. ΓΕΛ Λέρου Σωτήρης Νερομηλιώτης

Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

Tην Κυριακή 5 Μαρτίου οι δημαιρεσίες στον Δήμο Παιανίας-Γλυκών Νερών

Την Κυριακή 5 Μαρτίου 2017, αναμένεται να πραγματοποιηθούν οι δημαιρεσίες για την εκλογή νέου Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών.

Συγκεκριμένα, θα λάβει χώρα ειδική συνεδρίαση του Δ.Σ. με σκοπό την εκλογή Προέδρου, Αντιπροέδρου και Γραμματέα του Δημοτικού Συμβουλίου, μελών της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου.

Ο πλειοψηφίσας Δημοτικός Σύμβουλος της συμπολίτευσης κ. Σταύρος Θανάσης, θα προεδρεύσει της ειδικής αυτής συνεδρίασης όπως ορίζει η νομοθεσία.

Σημειώνεται ότι η αλλαγή γίνεται, δεδομένου ότι στις 31 Μαρτίου του 2017 ολοκληρώνεται το πρώτο μισό της θητείας των δημοτικών αρχών σε όλους τους Δήμους της χώρας. Συμπληρώνονται δηλαδή τα 2,5 χρόνια της 5ετούς θητείας (2014-2019).

Πρόεδρος στο Δημοτικό Συμβούλιο Παιανίας-Γλυκών Νερών δεν θα παραμείνει ο Αρτέμης Βαγιωνάκης, αφού λίγο πρίν την έναρξη της χθεσινής συνεδρίασης, ανακοίνωσε πως δεν επιθυμεί να θέσει εκ νέου υποψηφιότητα για την θέση, με τις πληροφορίες να αναφέρουν πως προσανατολίζεται στο να ζητήσει κάποια Αντιδημαρχία από τον Δήμαρχο κ. Στάμου.

Οι Αντιδήμαρχοι


Παράλληλα, ολοκληρώνεται η θητεία των Αντιδημάρχων, αλλά και των Προέδρων Νομικών Προσώπων που είχαν ορισθεί και αναλάβει καθήκοντα στο ξεκίνημα της 5ετούς θητείας.

Σύμφωνα με υπάρχουσες πληροφορίες, οι διαβουλεύσεις του Δημάρχου κ. Σπύρου Στάμου με τα στελέχη της δημοτικής του παράταξης, για το θέμα των αλλαγών στις θέσεις των Αντιδημάρχων στο Δήμο Παιανίας-Γλυκών Νερών, έχουν ξεκινήσει από πολύ νωρίς και φαίνεται πως ο κ. Στάμου έχει πλέον καταλήξει για τους ορισμούς των Αντιδημάρχων και των Προέδρων των Νομικών Προσώπων.

Με τις αλλαγές αρμοδιοτήτων που αναμένονται θα έχουμε Αντιδημάρχους να γίνονται απλοί δημοτικοί σύμβουλοι, ενώ άλλοι από απλοί δημοτικοί σύμβουλοι να γίνονται, ενδεχομένως, Αντιδήμαρχοι.

Δεν θα ήταν έκπληξη, αν κάποιος από τους σημερινούς Αντιδημάρχους στο άκουσμα ότι αποχωρεί από τον θώκο του Αντιδημάρχου να ενοχληθεί......υπαινισσόμενος ότι δεν θα είναι στο πλευρό του Δημάρχου στις επόμενες εκλογές..

Το ίδιο κι αν κάποιος δημοτικός σύμβουλος που περιμένει να οριστεί Αντιδήμαρχος, δεν ικανοποιηθούν τελικώς οι....διακαείς πόθοι του...