Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

"Σάρωσε" πάλι ο Γ.Α.Σ. Παιανίας παρά τις ατυχίες!

Πολύ καλή παρουσία είχε ο ΓΑΣ ΠΑΙΑΝΙΑΣ στους Πανελλήνιους αγώνες στίβου στην κατηγορία Παίδων -Κορασίδων που έγιναν στα Τρίκαλα το Σαββατοκύριακο 20-21 Ιουνίου. Στο πρωτάθλημα των Τρικάλων έλαβαν μέρος 520 παίδες και 535 κορασίδες από 155 συλλόγους της επικράτειας.

Μεγάλη πρωταγωνίστρια των αγώνων η Μυρτώ Πάτση που με επίδοση 12,36μ. ήταν 1η στο άλμα τριπλούν, σ’ έναν τελικό με έντονο συναγωνισμό μέχρι την τελευταία προσπάθεια.

Οι ατυχίες ήρθαν τη δεύτερη μέρα, όπου ο Μιχάλης Αξαρλής, κυνηγώντας το όριο για το παγκόσμιο πρωτάθλημα στα 400μ εμπόδια, χτύπησε το τελευταίο εμπόδιο και έπεσε! Όντας μαχητής σηκώθηκε και τερμάτισε την κούρσα στην 3η θέση.

Άτυχος και ο Άρης Περιστέρης στο ακόντιο, χάνοντας την 1η θέση στην τελευταία προσπάθεια σ’ έναν αγώνα που διεξήχθη υπό καταρρακτώδη βροχή (με κίνδυνο την ασφάλεια των αθλητών), ολοκλήρωσε τελικά 4ος με 61,96μ επίδοση που αποτελεί προσωπικό ρεκόρ.

Και τα τρία αυτά παιδιά, επιλέχτηκαν και θα στελεχώσουν την Εθνική Ομάδα στους επομένους αγώνες (βαλκανικό πρωτάθλημα και διεθνείς συναντήσεις).

Επίσης καλή παρουσία είχαν οι μικρότεροι στην κατηγορία αυτή όπως:

12ος ο Θανάσης Κεραμάς στα 110μ εμπόδια, βελτιώνοντας επίσης το προσωπικό ρεκόρ του κατά 1 δευτερόλεπτο.

12η και η Στεφάνια Ζαφείρη στο άλμα εις ύψος, που λόγο απειρίας δεν άντεξε στο στρες των 2 αγώνων στην ίδια μέρα (προκριματικό και τελικό) και ενώ προκρίθηκε το πρωί με 1,59μ,δεν κατάφερε να σταθεί το ίδιο και στον βραδινό τελικό.

Παρούσα ήταν και άλλη μια μικρή, Τζούλια Καρβέλη στο ακόντιο η οποία με 30,56μ δεν κατάφερε να προκριθεί στο τελικό του αγωνίσματος.

Το Σαββατοκύριακο που μας έρχεται 27 - 28/6 θα διεξαχθεί το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Εφήβων –Νεανίδων στις Σέρρες όπου ο ΓΑΣ ΠΑΙΑΝΙΑΣ θα συμμετέχει με 5 αθλητές –τριες.

Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Θερινή γιορτή διοργανώνει το 2ο Γυμνάσιο Παιανίας

Θερινή εορτή για τον αποχαιρετισμό του σχολικού έτους 2014-2015 και για να υποδεχτούν εκπαιδευτικοί και μαθητές το καλοκαίρι, διοργανώνει το 2ο Γυμνάσιο Παιανίας, την Τετάρτη 24 Ιουνίου και ώρα 20.45 μ.μ., στον προαύλιο χώρο του σχολείου στην Κεντρική Πλατεία Παιανίας.

Οι θεατρικές ομάδες του σχολείου καθώς και η χορωδία, θα παρουσιάσουν θεατρικά (Μήδεια του Ευριπίδη) και τραγούδια του Μάνου Χατζηδάκι. Η χορευτική ομάδα θα χορέψει παραδοσιακούς χωρούς, ενώ θα γίνει παρουσίαση του Προγράμματος Αγωγής Υγείας καθώς και του Περιβαλλοντικού προγράμματος.

Στο τέλος της βραδιάς θα πραγματοποιηθεί επίδοση αναμνηστικών αποφοίτησης στους μαθητές της Γ' Γυμνασίου από το Σύλλογο Γονέων.

Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

ο Α.Ο. Παιανίας εντάχθηκε στο δυναμικό της Ε.Π.Σ.ΑΝ.Α

Ένα ακόμα αθλητικό σωματείο, της Παιανίας, ανήκει πλέον στο δυναμικό της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ανατολικής Αττικής (Ε.Π.Σ.ΑΝ.Α)

Το νεοϊδρυθέν σωματείο, είναι προϊόν μιας φιλικής παρέας και στοχεύει να σταθεί επάξια στο χώρο, προσφέροντας καθαρό αθλητισμό στα παιδιά της περιοχής, μέσα σε ένα οργανωμένο-θεσμοθετημένο πρωτάθλημα.

Σε αυτό, σε πρώτη φάση θα συμμετάσχουν μόνο οι υποδομές, με απώτερο σκοπό τη δημιουργία ανδρικής ομάδας όταν τα παιδιά έρθουν σε κατάλληλη ηλικία.

Ο πρόεδρος Φύκας Παναγιώτης αισιοδοξεί ότι γρήγορα θα εγκλιματιστούν και θα αποτελέσουν ανερχόμενη δύναμη.

Δυο μαθητές του 1ου Γυμνασίου Παιανίας βραβεύτηκαν από την Ιερά Σύνοδο

Δυο μαθητές του 1ου Γυμνασίου Παιανίας, οι οποίοι συμμετείχαν στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό για τον φωτιστή του υποδούλου Γένους μας Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, με θέμα: «Ιχνηλατώντας τα μονοπάτια που διάβηκε ο πατρο-Κοσμάς: Η ζωή, το έργο και το μαρτύριο του αγίου Κοσμά του Αιτωλού», βραβεύτηκαν από την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, για την συμμετοχή και τη διάκριση τους, η οποία συνοδεύτηκε με την κατάκτηση του 3ου Βραβείου Ποίησης Πανελλαδικά.

Πρόκειται για τους Νίκο Θεωδορακόπουλο και Παναγιώτη Καραδήμα, οι οποίοι θα λάβουν επίσης, από το Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μεσογαίας & Λαυρεωτικής, κ.κ. Νικόλαο, το Τιμητικό Βραβείο της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, μαζί με Εικόνα του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού και ειδικό Τόμο εκ της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος σε ειδική Εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στην Μητρόπολη.

Αναλυτικά οι κατηγορίες και οι διακρίσεις:

 

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ
1ο Βραβείο : «Ο Εθνοσωτήρας Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός», Κατηχητική Ομάδα Ι.Ν. Αγίου Ελευθερίου Πύργου Ηλείας.
Ομάδα μαθητών Αγίου Ελευθερίου Πύργου Ηλείας.
2ο Βραβείο : «Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός», (Ροδούλα), Εκπαιδευτήρια «Ελπίδα», Φίλυρο Θεσσαλονίκης.
Αλεξάνδρα Σίσκου, Αικατερίνη Αραμπατζή.
3ο Βραβείο : «Στον Εθνομάρτυρα Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό», (Πιστοί μέχρι τέλους), Κατηχητικό Σχολείο Δολιανών Νομού Ιωαννίνων.
Ομάδα μαθητών Δολιανών, Κόνιτσα.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΙΗΓΗΜΑΤΩΝ

1ο Βραβείο : «Αγαπώντας τον Χριστό», (Β΄ Δ), Δημοτικό Σχολείο, Αφρατίου Ευβοίας.
Χριστιάνα Σουγιουλτζή.
2ο Βραβείο :
Α) «Και το όνομα του παιδιού Ελευθερία», (Ελευθερία), Ιδιωτικό Σχολείο «Πολυχρονάκου» Σπάρτης.
Αγγελική Θεοπούλου.
Β) «Ο Πατροκοσμάς και ο Παππούς μου», (Τέο), Εκπαιδευτήρια «Ελπίδα», Φίλυρο Θεσσαλονίκης.
Θεόφιλος Ανθυμίδης.
3ο Βραβείο : «Φώς μες στο σκοτάδι», (ΤΑΡΙΑ), 12ο Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης.
Νεκταρία Λυμπερέα.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

1ο Βραβείο : «Ο Γέροντας της ελπίδας», (Ιχνηλάτες της Ελπίδας), 2ο Δημοτικό Σχολείο Βασιλικού Χαλκίδας.
Εμιλιάνο Βανγκέλη, Ντενίς Βεσέλι, Παναγιώτα Βρεττού, Στυλιανή Γκάρα, Άννα – Μαρία Ζαούρη, Βασίλειος Κατσικαντάμης, Γεωργία Κιούση, Μαρία Κοντομηνά, Απόστολος Κοντός, Αντώνιος Κουσέρης, Δημήτριος Κύρπης, Νικολέτα Κωσταράγκου, Φαμπιάν Μέκολλι, Ελεάνα Νόγια, Μανουέλα Νόγια, Αριστέα – Δήμητρα Ντίνη.
2ο Βραβείο : «Το ψάρι με πήγε σχολείο», (Θρύλος), Σύγχρονα Εκπαιδευτήρια Μάνεση.
Στυλιανός Γκίκας.
3ο Βραβείο : «Τα Δύο Αδέρφια», (Αστέρια), Ενορία Αγίου Χριστοφόρου Κατερίνης.
Αργκίντα Δένδια, Νικόλαος Καραΐσκος, Μαρία Κουτσιμάνη, Χρύσα Κρεμέτη, Χρήστος Κρεμέτης, Μαρία Τσακνάκη, Ευδοξία Τσακνάκη, Σουλτάνα Τσαρέλα, Αντωνία Χικολάρη.

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ
1ο Βραβείο : «Στο μονοπάτι του Πατρο-Κοσμά», (Ιχνηλάτες), Ομάδα μαθητών Εσπερινού Γυμνασίου Χαλκίδος.
Φανή Κουσκουρίδα, Στέλιος Σιγάλας, Κατερίνα Μπούτρου, Ταουλάντ Ρετζεπί, Ιωάννα Αραπάκη, Αικατερίνη Δέλχα, Στυλιανή – Ελένη Μαθιουδάκη Καρβέλη.
2ο Βραβείο :
Α) «Ο Πατροκοσμάς ο Αιτωλός», (Κωνσταντίνος Ευβοεύς), Εκκλησιαστικό Γυμνάσιο Λαμίας.
Κωνσταντίνος Δέδες.
Β) «Στον ίσκιο ενός Σταυρού», (Ληδία), Τροιζηνία.
Ελπίδα – Αναστασία Καρνέζη.
Γ) «Πρότυπο αληθινό», (Αικατερίνη), «Μάνεση»
Αικατερίνη Γκίκα.
3ο Βραβείο :
Α) «Πνοή», (Ιάσων), Εσπερινό Γυμνάσιο Βόλου.
Απόστολος – Νεκτάριος Βαργιάμης.
Β) «Στον άγιο Κοσμά», (Ελπιδοφόρες ψυχές), Παιανία.
Νίκος Θεοδωρακόπουλος – Παναγιώτης Καραδήμας.
Γ) «Θάλασσα», Άνοιξη Αττικής.
Αναστασία Γαργαλιάνου.
Δ) «Ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός», (Οι σταυραετοί της Έδεσσας), Ομάδα μαθητών, Έδεσσα.
Φωτεινή Σινάπη, Ανδριάνα Νικολαΐδου, Αικατερίνη Μήνου, Αικατερίνη Κονταξή, Ζαφείριος Παπαδόπουλος, Ευστάθιος Σαββίδης, Λάζαρος Πολυχρονιάδης, Λαζαρίνα Παρασκευαΐδου, Ελισάβετ Βαρτέσκα, Δημήτριος Τριανταφυλλίδης, Γεώργιος Χατζηπαναγιωτίδης, Χαράλαμπος Ελευθεριάδης, Θεοδόσης Χρυσούλας, Ιωάννα Παυλίδου.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΙΗΓΗΜΑΤΩΝ

1ο Βραβείο :
Α) «Μια παρέα παιδιών συζητά για τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό», (Χερουβείμ), Ομάδα μαθητών, Πύργος.
Ανδρέας Θεοδωρόπουλος, Ακριβή Θεοδωροπούλου, Χαρίδημος Βερμές, Γιάννης Βερμές, Θεόδωρος – Ανδρέας Γαβρηλιάδης, Διονύσης Αδαμόπουλος, Κώστας Αδαμόπουλος, Αναστάσης Τζαμαλής.
Β) «Μιά βραδιά με τον πατρο-Κοσμά τον Αιτωλό», (Έλενα), Ιωάννινα.
Ελένη Σιόντη.
2ο Βραβείο : «Η δύναμη της μάθησης», (Ιχνηλάτες), Ομάδα μαθητών, Εσπερινό Γυμνάσιο Χαλκίδας.
Φανή Κουσκουρίδα, Στέλιος Σιγάλας, Κατερίνα Μπούτρου, Ταουλάντ Ρετζεπί, Ιωάννα Αραπάκη, Αικατερίνη Δέλχα, Στυλιανή – Ελένη Μαθιουδάκη Καρβέλη.

3ο Βραβείο :
Α) «Ο κυρ-Γιάννης ο λουστραδόρος», (Από τα Αγγελάκια), 2ο Πρότυπο Πειραματικό – Κάτω Τούμπα Θεσσαλονίκης.
Μαρία Αϊβατζίδου, Αλκμήνη Αλβανού, Άννη Αντωνιάδου, Φαίδρα Ασλάνη, Βασιλική Γκάτζα, Ηλίας Γουγούσης, Γεωργία Γραμματικοπούλου, Δημοσθένης Διαμαντής, Ιωάννης Δρόσσας, Δημήτρης Θεοδωράκης, Σταύρος Θεοχαρίδης, Θεοδώρα Καϊμάκη, Γρηγόρης Κάπαλης – Προύσαλης, Βασιλική Καραγκούνη, Ευφροσύνη Κοεμτζοπούλου, Στέργιος Κοκοροτσίκος, Δανάη Κολυμπάλη, Δημήτριος Κουτσικάλης, Θεανώ Λαμπούδη, Κατερίνα Λέτσιου, Παναγιώτα Λιόλιου, Δημήτρης Ματζίνος, Αλεξάνδρα Μαυροπούλου, Μαρία Μητσοπούλου, Αλέξανδρος Νικολάου, Λευτέρης Ξενοκράτης.
Β) «Ο φωτισμένος άνθρωπος λάμπει μες στο σκοτάδι», (Αγία Παρασκευή), Κατερίνη.
Λάζαρος Βαϊνάς, Αικατερίνη Ευαγγέλου, Δημήτριος Καζακλάρης, Νικόλαος Καζακλάρης, Άννα Κατσαρού, Χαρίκλεια Δ. Κρεμέτη, Χαρίκλεια Β. Κρεμέτη, Ζωή Φουρκιώτη.

ΛΥΚΕΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ

1ο Βραβείο : «Ο Δέντρος», (Ιχνηλάτης), Ζάννειο Πρότυπο Πειραματικό ΓΕ.Λ. Πειραιά.
Χρήστος Τσαγκάρης.

2ο Βραβείο :
Α) «Φωτισμένη μορφή», (Οραματιστής), Εκκλησιαστικό Λύκειο Νεαπόλεως.
Νικόλαος Μαστορέκας.
Β) «Ικεσία», (Ελπίδα), Νέα Μουδανιά Χαλκιδικής.
Κρυσταλλένια Βιγγοπούλου.
3ο Βραβείο :
Α) «Κοσμάς ο Αιτωλός», (Μιχαήλ Κριθαροζούμης), 1ο ΓΕΛ Ρόδου.
Μιχαήλ Σκανδαλίδης.
Β) «Έμμετρος Βίος Κοσμά Αιτωλού», (Ν-ΑΞΙΟΙ), Ομάδα μαθητών ΓΕΛ Νάξου.
Πόπη Μαργαρίτη, Εφραίμ Τουμπακάρης.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΙΗΓΗΜΑΤΩΝ

1ο Βραβείο : «Είκοσι τέσσερις μέρες με τον Πατρο-Κοσμά», (Ελπίδα), Νέο Μοναστήρι Φθιώτιδας.
Ιωάννης Χύμας, Βασίλειος Κούτρας, Γεώργιος Αναστασίου, Γεώργιος Ρίζος.
2ο Βραβείο : «Όταν η διδαχή βλαστάνει», (Νίκη), Πρότυπο ΓΕΛ, Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης.
Ευτιχίς Πούλιου.
3ο Βραβείο : «Ευγνωμοσύνη», Διδυμότειχο.
Αγάπη Ζιζίκα.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΟΚΙΜΙΩΝ

1ο Βραβείο : «Έργα και ημέραι», (Ιχνηλάτης), Ζάννειο Πρότυπο Πειραματικό ΓΕ.Λ. Πειραιά.
Χρήστος Τσαγκάρης.
2ο Βραβείο : «Ιχνηλατώντας τα μονοπάτια που διάβηκε ο Πατροκοσμάς», (Φιλόδοξοι συγγραφείς), Ομάδα μαθητών, Αγία Παρασκευή Αττικής.
Άννα Σπατιώτη, Φίλιππος Στέφας, Μαρία Σαμοΐλη, Ηλιάνα Τσώνη.
3ο Βραβείο : «Ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός», (Βιβλιοφάγος), Θεσπρωτία.
Χρήστος Νάστας.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ

1ο Βραβείο : «Κοσμάς ο Αιτωλός», Ομάδα, Φρυγανιώτη, Θεσσαλονίκη.
Φωτεινή – Μαρία Μανούκα, Αθηνά Πεχλιβανίδου, Μαρία Χαλκίδου, Μαρία Πατσούρα, Φωτεινή Φασούλα, Θωμαΐς Φωτιάδου.

Η Ιερά Σύνοδος ευχαριστεί όλους όσοι συμμετείχαν στην διεξαγωγή του Πανελληνίου Μαθητικού Διαγωνισμού για τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, με θέμα: «Ιχνηλατώντας τα μονοπάτια που διάβηκε ο πατρο-Κοσμάς: Η ζωή, το έργο και το μαρτύριο του αγίου Κοσμά του Αιτωλού».
Ειδικότερα:

α. Όλους τους μαθητές, για την μεγάλη ανταπόκριση και συμμετοχή τους, οι οποίοι εμπνευσμένοι από την φωτεινή και αγιασμένη προσωπικότητα του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού κατέθεσαν το έργο τους στην Ειδική Συνοδική Επιτροπη Πολιτιστικής Ταυτότητος.

β. Τους Υπευθύνους της Πρωτοβαθμίου και Δευτεροβαθμίου Εκπαιδεύσεως, καθώς και τους Καθηγητές, οι οποίοι προέβαλαν πρός τους μαθητές την διεξαγωγή του Διαγωνισμού.

γ. Τους Διδασκάλους και Καθηγητές από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι αποτέλεσαν μέρος της Ειδικής Συνοδικής Επιτροπής Πολιτιστικής Ταυτότητος, κατέβαλαν κόπο και εργάσθηκαν αμερόληπτα και υπεύθυνα για την αξιολόγηση των πονημάτων των μαθητών.

Με Απόφαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου θα λάβουν Έπαινο συμμετοχής όλοι όσοι συμμετείχαν στόν Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό.

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

Ενημέρωση για τον ποδηλατόδρομο της Αττικής που θα διασχίζει και την Παιανία

Πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ η προγραμματισμένη ενημερωτική συνάντηση για την παρουσίαση του ερευνητικού προγράμματος με θέμα την προοπτική αξιοποίησης των εγκαταλελειμμένων σιδηροδρομικών γραμμών για περπάτημα και ποδήλατο «Η περίπτωση της γραμμής Άγιοι Ανάργυροι – Λαύριο», που διοργάνωσε η Περιφέρεια Αττικής σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Ανατολικής Αττικής, τον Δήμο Κρωπίας και τη Μονάδα Βιώσιμης Κινητικότητας του ΕΜΠ στο αμφιθέατρο του Δημαρχείου Κορωπίου.
 
Σκοπός της συνάντησης ήταν η ενημέρωση των τοπικών κοινωνιών για τον σχεδιασμό και τη μελλοντική υλοποίηση μιας ποδηλατικής – περιπατητικής διαδρομής κατά μήκος της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής Αγίων Αναργύρων – Λαυρίου που έχει μήκος 62,5 χλμ, μέσω διαδικασιών διαβούλευσης σε όλους τους δήμους από τους οποίους διέρχεται η προτεινόμενη χάραξη. Στην προκειμένη περίπτωση, η συνάντηση αφορούσε τους δήμους Παλλήνης, Παιανίας, Κρωπίας, Μαρκοπούλου, Σαρωνικού και Λαυρεωτικής που είναι οι περιοχές της Ανατολικής Αττικής από τις οποίες θα διέλθει ο συγκεκριμένος ποδηλατόδρομος.
 
Στην παρουσίαση του προγράμματος, οι εκπρόσωποι της Μονάδας Βιώσιμης Κινητικότητας του ΕΜΠ κ.κ. Θάνος Βλαστός, Καθηγητής - Δ/ντης της Μονάδας και Ευθύμιος Μπακογιάννης, Δρ. Πολεοδόμος – Συγκοινωνιολόγος Μηχανικός, ανέπτυξαν όλες τις παραμέτρους του εγχειρήματος εστιάζοντας κυρίως σε δύο σημεία: το πρώτο αφορά καθ' αυτά τα διάφορα τμήματα των πρώην σιδηροδρομικών διαδρόμων και τις λύσεις που αρμόζει να δίνονται κάθε φορά ανάλογα με τη γεωμετρία τους, τη θέση τους σε αστικό ή υπεραστικό περιβάλλον, τις κινήσεις που εξυπηρετούν κ.λπ. και το δεύτερο τη σχέση των πρώην σιδηροδρομικών διαδρόμων με το ευρύτερο περιβάλλον στο οποίο εντάσσονται. 
 
Το χαρακτηριστικό στοιχείο της διαδρομής που την καθιστά ιδανική για τους ποδηλάτες, υπογράμμισε ο συγκοινωνιολόγος Ευθύμιος Μπακογιάννης είναι «η πολύ ελαφρά κλίση, η σχετική ευθυγράμμιση και οι ελάχιστες καμπύλες, στοιχεία που περιορίζουν σημαντικά το απαιτούμενο κόστος κατασκευής». Ο διάδρομος θα έχει πλάτος κοντά στα 5 μέτρα και θα συμπεριλαμβάνει 2 ρεύματα για ποδηλάτες, αλλά και χώρο για περπάτημα.
 
Παράλληλα, επισήμαναν ότι η συγκεκριμένη έρευνα, θα εξετάσει το σύνολο των εγκαταλελειμμένων σιδηροδρομικών γραμμών της Αττικής αλλά θα εστιάσει στη γραμμή Αγ. Ανάργυροι – Λαύριο και στα πλεονεκτήματα αυτής. Η εν λόγω γραμμή περιλαμβάνει αστικό (εντός του λεκανοπεδίου) και υπεραστικό τμήμα. Συνδέεται με δίκτυα μέσων σταθερής τροχιάς, ποδηλατοδρόμων, περνάει από κέντρα Δήμων, κοντά από σημαντικούς πόλους ενδιαφέροντος και βέβαια συνδέει την Αθήνα με τα Μεσόγεια μια εξαιρετικά γρήγορα αναπτυσσόμενη περιοχή για το περιβάλλον της οποίας διακυβεύονται πολλά. Εκτιμάται λοιπόν ότι από την εξέταση της γραμμής Αγ. Ανάργυροι – Λαύριο θα προκύψουν χρήσιμα συμπεράσματα που θα επιτρέψουν να συνταχθούν κατευθύνσεις και οδηγίες για αξιοποίηση και των άλλων εγκαταλελειμμένων γραμμών της Αττικής και της υπόλοιπης χώρας.
Από την πλευρά τους, τόσο ο Αντιπεριφερειάρχης Ανατολικής Αττικής Πέτρος Φιλίππου όσο και ο Δήμαρχος Κορωπίου Δημήτρης Κιούσης, στις σύντομες τοποθετήσεις τους, χαιρέτισαν το εγχείρημα που αποτελεί ένα σημαντικό αναπτυξιακό έργο, καθώς η συγκεκριμένη ποδηλατική διαδρομή που διασχίζει την Αττική, αναμένεται να εξυπηρετεί καθημερινές μετακινήσεις των πολιτών, ενώ παράλληλα θα αποτελέσει μια πρόσθετη υποδομή που θα φέρει πιο κοντά τα μέσα σταθερής τροχιάς στους κατοίκους του λεκανοπεδίου όσο και των Μεσογείων, αλλά και μετακινήσεις αναψυχής ή άθλησης, καθώς αποτελεί μια καλή ευκαιρία για να έρχονται σε επαφή με τη φύση. Επιπλέον, ο κ. Φιλίππου έκανε αναφορά στο ιστορικό της σιδηροδρομικής γραμμής, η οποία ξεκίνησε το 1889 και σταμάτησε να λειτουργεί το 1959, ενώ επισήμανε και την ανάγκη επέκτασης του Προαστιακού Σιδηρόδρομου έως το Λαύριο για τη διευκόλυνση της μετακίνησης των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής.
 
Στη συνάντηση παραβρέθηκαν οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι Ανατολικής Αττικής Σπύρος Πάντζας και Ζαχαρίας Πελέκης, οι Δήμαρχοι Κρωπίας Δημήτρης Κιούσης και Λαυρεωτικής Δημήτρης Λουκάς, αντιδήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι και υπηρεσιακοί παράγοντες από τους υπόλοιπους δήμους της Ανατολικής Αττικής, καθώς και μέλη ποδηλατικών ομάδων και συλλόγων ποδηλατιστών.

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

Ημερίδα στην Παιανία για τις αγροτικές υπηρεσίες του Υπουργείου Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Περιβάλλοντος και Ενέργειας

Τη Δευτέρα 22 Ιουνίου και ώρα 09.00-16.30 διοργανώνεται από τον ΟΠΕΚΕΠΕ στην Παιανία, ημερίδα στο πλαίσιο των δράσεων διάχυσης και δημοσιότητας της πράξης «Υψηλής Προστιθέμενης Αξίας Αγροτικές Υπηρεσίες (e-ΥΠΑΑΤ)».

Στα πλαίσια της εκδήλωσης θα γίνει παρουσίαση των νέων καινοτόμων ψηφιακών υπηρεσιών των εννέα (9) νέων έργων που τίθενται στη διάθεση των Ελλήνων Αγροτών, των λοιπών Συντελεστών της Αγροτικής Οικονομίας και της Δημόσιας Διοίκησης από το Υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Περιβάλλοντος και Ενέργειας-Αγροτική Ανάπτυξη-τον ΟΠΕΚΕΠΕ και τον ΕΛΓΑ.

Όπως ειδικότερα επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, ο ΟΠΕΚΕΠΕ σε συνεργασία με το Υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Αγροτική Ανάπτυξη και άλλους φορείς του, στοχεύοντας στην ανάπτυξη νέων καινοτόμων ψηφιακών υπηρεσιών και πληροφοριακών συστημάτων και με στόχο την βελτίωση της εξυπηρέτησης των παραγωγικών και επιχειρηματικών συντελεστών της αγροτικής οικονομίας και την ευρεία εφαρμογή του μοντέλου της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στο αγροτικό χώρο του ΥΠΑΑΤ και των εποπτευόμενων Οργανισμών και Φορέων, υπέβαλε το 2010 στο Επιχειρησιακό Συγχρηματοδοτούμενο Πρόγραμμα «Ψηφιακή Σύγκλιση» μια σπονδυλωτή πρόταση από την οποία εγκρίθηκαν προς υλοποίηση 10 έργα συνολικού προϋπολογισμού 12.676.000€. Ο τίτλος της πράξης αυτής είναι: Υψηλής Προστιθέμενης Αξίας Αγροτικές Ψηφιακές Υπηρεσίες (e-ΥπΑΑΤ) (Κωδικός ΟΠΣ 302037).

Τα 9 από τα 10 αυτά έργα προκηρύχθηκαν με ανοιχτούς διεθνείς διαγωνισμούς και ανατέθηκαν σε συνολικά 10 μεγάλες ελληνικές εταιρίες. Το 10ο έργο αφορά στην υποστήριξη των υπολοίπων 9 έργων από στελέχη του ΟΠΕΚΕΠΕ και του ΥΠΑΠΕΝ.

Όλα τα παραπάνω έργα βρίσκονται στο στάδιο της ολοκλήρωσης ή έχουν ήδη ολοκληρωθεί και οι ωφελούμενοι θα πρέπει να μάθουν για τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω αυτών των έργων αυτά καθώς και για τη βελτίωση της ζωής τους και του επιχειρησιακού και επιχειρηματικού κλίματος που οι υπηρεσίες αυτές επιφέρουν.

Ειδικότερα, ο Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. προσκαλεί στην Ημερίδα που διοργανώνει τη Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015 από τις 09:00 έως τις 16:30 στο πλαίσιο των δράσεων ΔΙΑΧΥΣΗΣ & ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ της πράξης «Υψηλής Προστιθέμενης Αξίας Αγροτικές Υπηρεσίες (e- ΥΠΑΑΤ)» όλους τους ωφελούμενου της πράξης ήτοι: α) τους παραγωγικούς συντελεστές του αγροτικού τομέα (αγρότες, ενώσεις, οργανώσεις, ομάδες παραγωγών, εταιρίες, επαγγελματίες, επιστήμονες καθώς και επαγγελματικούς και επιστημονικούς συλλογικούς φορείς), β) τους φορείς της κυβέρνησης (ΥΠΑΠΕΝ Αγροτική Ανάπτυξη, Φορείς και Οργανισμοί του Αγροτικού Τομέα και τις αρμόδιες Διευθύνσεις της Τοπικής και Περιφερειακής Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης) και γ) τα Επιστημονικά και Ερευνητικά ιδρύματα του Αγροτικού Τομέα (Πανεπιστήμια, Ιδρύματα Ερευνών).

Η ημερίδα θα λάβει χώρα στις εγκαταστάσεις της Intrasoft International (19ο χλμ Λ. Μαρκοπούλου, Παιανία*) η οποία είναι ένας εκ των αναδόχων των έργων.  Λεπτομερείς οδηγίες πρόσβασης στο χώρο της ημερίδας παρέχονται στη ιστοσελίδα http://www.intrasoft- intl.com/about-us/contact-us/findus#areece . Επίσης Διατίθεται Λεωφορείο Μεταφοράς μεταξύ Σταθμού Μετρό Δουκίσσης Πλακεντίας και χώρο Ημερίδας (9:00' & 16:30')

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

Διοργάνωση Δωρεάν Κοινωνικής Λαϊκής Αγοράς στο Κορωπί για έξι δήμους της Ανατολικής Αττικής

Η Περιφερειακή Ενότητα Ανατολικής Αττικής, σε συνεργασία με την Ομοσπονδία Επαγγελματιών Πωλητών και Παραγωγών Λαϊκών Αγορών Περιφέρειας Αττικής, θα πραγματοποιήσει την Κυριακή 14 Ιουνίου 2015 και ώρα 10.30π μ. – 12.30μ μ. στο Κορωπί (Πλατεία Αγάλματος και στην οδό Νικολάου Κώνστα), δωρεάν κοινωνική λαϊκή αγορά για τις οικογένειες που έχουν ανάγκη.

Με έγγραφό της προς τους Δήμους Παιανίας, Σπάτων – Αρτέμιδος, Κρωπίας, Μαρκοπούλου, Σαρωνικού και Λαυρεωτικής, η Π.Ε.Α.Α. ζήτησε να λάβουν γνώση για τη συγκεκριμένη δράση η Κοινωνική τους Υπηρεσία, καθώς και οι υπεύθυνοι των Κοινωνικών Παντοπωλείων, των Ενοριών και τυχόν εθελοντικές ομάδες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της κοινωνικής πρόνοιας, έτσι ώστε να ενημερωθούν όλοι οι δικαιούχοι.

Οι δικαιούχοι θα πρέπει, προσερχόμενοι στον χώρο της λαϊκής αγοράς, να επιδεικνύουν την κάρτα του Κοινωνικού Παντοπωλείου, ή σχετική βεβαίωση από την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου ή κάρτα ανεργίας ή οποιοδήποτε άλλο έγγραφο που αποδεικνύει ότι βρίσκονται σε δύσκολη οικονομική κατάσταση.

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Ανακοίνωση εξέδωσε η μείζονα αντιπολίτευση του Δήμου Παιανίας σχετικά με τη μη παραχώρηση γραφείου αντιπολίτευσης στο Δημαρχείο

Ανακοίνωση εξέδωσε η μείζονα αντιπολίτευση του Δήμου Παιανίας σχετικά με τη μη παραχώρηση γραφείου αντιπολίτευσης στο Δημαρχείο.

Η ανακοίνωση του συνδυασμού "Αλλάζουμε Μαζί" του Ισίδωρου Μάδη αναφέρει:

" Στα πλαίσια της απρόσκοπτης και αποδοτικότερης άσκησης των καθημερινών καθηκόντων της αντιπολίτευσης σε ένα σύγχρονο Δήμο, προωθήθηκε δυο φορές, από την μείζονα αντιπολίτευση του Δήμου Παιανίας προς τη Δημοτική αρχή, το εύλογο αίτημα της παραχώρησης κατάλληλου χώρου συνεδριάσεων και γραμματειακής υποστήριξης.

Η παραχώρηση Γραφείων στην Αντιπολίτευση, με γραμματειακή  υποστήριξη αποτελεί επιταγή του νόμου. Το άρθρο 66 του νόμου 3852/2010 (ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ) αναφέρει στη παράγραφο 7:

«Για την  αποδοτικότερη λειτουργία των  Δημοτικών Παρατάξεων η  Δημοτική Αρχή οφείλει να παραχωρεί σε αυτές κατάλληλα εξοπλισμένο χώρο καθώς & Γραμματειακή  Υποστήριξη».

Tο ανωτέρω θέμα δεν αποτελεί μόνον υποχρέωση της δημοτικής αρχής. Είναι ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ, αφού με την υλοποίηση του, διευκολύνεται η επαφή του δημότη με το σύνολο των δημοτικών παρατάξεων, δίνεται έμφαση στον κοινωνικό έλεγχο, γίνεται διαφοροποίηση στην υφιστάμενη νοοτροπία διοίκησης με στροφή στο διάλογο και τη συναίνεση, δημοκρατικά και με διαφάνεια, συμμετοχικά και προσβάσιμα. Διευκολύνεται έτσι η υποχρέωση της Αντιπολίτευσης στη διερεύνηση και στον έλεγχο θεμάτων που αφορούν την ισότητα, την ισονομία, την ηθική, τη σκοπιμότητα και τη δεοντολογία, κάτι που σήμερα καθίσταται εξαιρετικά δύσκολο, όταν δεν εξασφαλίζεται η συνεχής παρουσία μέσα στο χώρο του Δημοτικού Καταστήματος.

Ωστόσο, παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις της Αντιπολίτευσης προς τη δημοτική αρχή, όπως αυτές εκφράστηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο, αλλά και μέσω αλλεπάλληλων εγγράφων της δημοτικής μας κίνησης και μείζονος αντιπολίτευσης, δεν εκπληρώθηκε έως σήμερα η υποχρέωση της αυτή, παρά τις προφορικές δεσμεύσεις του Δημάρχου για άμεση διευθέτηση του ζητήματος κατά τις συνεδριάσεις των δημοτικών συμβουλίων όπου και ετέθει το θέμα. Αυτό αποδεικνύει έμπρακτα και περίτρανα, την προσφιλή τακτική της δημοτικής αρχής στην αναβλητικότητα και στην αδιαφορία και δυστυχώς κατ αυτόν τον τρόπο ενισχύεται ένα αντιδημοκρατικό καθεστώς αδιαφάνειας, αυταρχισμού και αναξιοπιστίας, που προκύπτει από την έλλειψη επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των δημοτικών παρατάξεων. Πυροδοτείται δε, μια αναιτιολόγητη έκρηξη διχαστικών στάσεων και συγκρούσεων, οι οποίες δημιουργούνται από την έλλειψη διαβούλευσης και διαλόγου.

Ο αγώνας μας για την παραχώρηση γραφείου στην αντιπολίτευση έχει ξεκινήσει από την προηγούμενη δημοτική περίοδο, όπου και είχαμε ανάλογη αντιμετώπιση από τη προηγούμενη Δημοτική Αρχή. Με λύπηση διαπιστώνουμε πως δεν φαίνεται να προκύπτει καμία διαφοροποίηση δόγματος και πολιτικής και σε αυτό τον τομέα από τη νέα.

Αξίζει να τονίσουμε πως ο εν λόγω χώρος έχει ήδη προβλεφθεί και είναι εφικτό να παραχωρηθεί άμεσα. Το θέμα είναι καθαρά διαδικαστικό.

Γιαυτό και έχουμε προσφύγει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση και της ζητούμε να παρέμβει με δικές της ενέργειες, ώστε να δοθεί άμεση λύση στο αίτημα μας, επιφυλασσόμεθα δε για κάθε νόμιμο δικαίωμα μας, εάν η δημοτική αρχή εξακολουθήσει να κωφεύει και να αδιαφορεί για τα αναφαίρετα δικαιώματα μας."

Πατώντας εδώ, μπορείτε να δείτε και τα έγγραφα που απέστειλε η συγκεκριμένη δημοτική κίνηση στο Δήμο Παιανίας σχετικά με το ανωτέρω θέμα.






Η Εύη Χριστοφιλοπούλου για τη διακοπή των εργασιών αποχέτευσης σε Παιανία & Κορωπί

Ερώτηση στη Βουλή για την πορεία υλοποίησης του έργου Συλλογής, Μεταφοράς, Επεξεργασίας και Διάθεσης Ακαθάρτων Περιοχών Κορωπίου - Παιανίας, που χρηματοδοτείται από το Π.Ε.Π. Αττικής κατέθεσε η Βουλευτής Εύη Χριστοφιλοπούλου, με αφορμή τις τελευταίες πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας ότι ήδη έχουν διακοπεί οι διαδικασίες κατασκευής λόγω της μεγάλης καθυστέρησης που έχει παρατηρηθεί τους τελευταίους 4 μήνες στη χρηματοδότηση των ήδη ενταγμένων και συμβασιοποιημένων έργων ΕΣΠΑ.

Σημειώνεται ότι το έργο με κόστος 112 εκατ. ευρώ είναι το μεγαλύτερο που υλοποιεί αυτή τη στιγμή η Περιφέρεια Αττικής και με την ολοκλήρωση του αναμένεται να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες αποχέτευσης στην ευρύτερη περιοχή των Μεσογείων.

Για το θέμα ενημέρωση παρείχε πρόσφατα και ο δήμαρχος Κορωπίου κ. Δ. Κιούσης στο κλιμάκιο του ΣΥΡΙΖΑ που επισκέφτηκε το δημαρχείο. Στην συνάντηση αναφέρθηκε από την πλευρά του Δήμου για τους λόγους που οδήγησαν την  κοινοπραξία εταιρειών «ΚΛΕΑΡΧΟΣ Γ. ΡΟΥΤΣΗΣ Α.Ε – ΕΡΕΤΒΟ ΑΕ – ΑΑΓΗΣ ΑΕ.» στην προσωρινή διακοπή εργασιών, ήτοι, η  αδυναμία εξόφλησης των εγκεκριμένων λογαριασμών των υπηρεσιών της αιρετής Περιφέρειας Αττικής  και της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής, από πλευράς του Γενικού Λογιστηρίου του κράτους, το τελευταίο τετράμηνο. Συγκεκριμένα έχουν υποβληθεί λογαριασμοί  αρκετών εκατομμυρίων ευρώ εκτελεσμένων εργασιών οι οποίοι δεν έχουν εξοφληθεί με αποτέλεσμα να αδυνατεί η Κοινοπραξία, από τις ασφυκτικές πιέσεις των προμηθευτών εξωτερικού και εσωτερικού, να χρηματοδοτεί το έργο.

Ενημερώθηκαν επίσης για την σειρά των εξοφλήσεων : πρώτα εξοφλεί το Δημόσιο τα ενταγμένα έργα του ΕΣΠΑ και κατόπιν με τα παραστατικά που προσκομίζει στην Γ.Γ ΕΣΠΑ, εκταμιεύονται τα ποσοστά συμμετοχής του ΕΣΠΑ για τον υπόψιν έργο. Σημειωτέον ότι οι τελευταίοι λογαριασμοί που εξοφλήθηκαν έως τον Ιανουάριο του 2015 ήταν σε ποσοστά συγχρηματοδότησης,  92% ΕΣΠΑ και κατά  8%, του Δημοσίου.

Στη διάρκεια της συζήτησης έγινε ενημέρωση για τα ποσοστά της εκτέλεσης των εργασιών στα 4 υποέργα που αφορούν το συνολικό έργο. Ειδικότερα:

-το πρώτο υποέργο που αφορά το εσωτερικό δίκτυο της πόλης Κορωπίου έχει εκτελεστεί κατά  περίπου 80%.
-το δεύτερο υποέργο που αφορά τους αγωγούς προσαγωγής ακαθάρτων έχει εκτελεστεί κατά 77%.
-το τρίτο υποέργο, το Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων Παιανίας-Κορωπίου-Βιολογικός Καθαρισμός έχει εκτελεστεί κατά 60% τα οικοδομικά και κατά 15% τα ηλεκτρομηχανολογικά.
-το τέταρτο υποέργο, των αγωγών διάθεσης έχει εκτελεστεί κατά 53%, του μήκους τους.

 Δείτε αναλυτικά παρακάτω τι αναφέρεται στην ερώτηση της κυρίας Χριστοφιλοπούλου για το θέμα.

 "Το έργο «ΣΥΛΛΟΓΗ, ΜΕΤΑΦΟΡΑ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΚΑΘΑΡΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΚΟΡΩΠΙΟΥ - ΠΑΙΑΝΙΑΣ» εντάχθηκε στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα (Π.Ε.Π.) Αττικής 2007-2013 τον Νοέμβριο 2010 (ΣΑΕ 085/8), από το οποίο χρηματοδοτείται με το ποσό των 112.900.193,61 ευρώ περιλαμβανομένου του ΦΠΑ. Στις 19/11/2010 καταρτίστηκε Προγραμματική Σύμβαση μεταξύ της Περιφέρειας Αττικής, του ΔήμουΚρωπίας και της ΕΥΔΑΠ για την υλοποίηση του έργου και ακολούθησε η διενέργεια Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την ανάθεση κατασκευής του. Κατόπιν της υπ.’ αρ. 1349/2012 Απόφασης Έγκρισης Αποτελέσματος της Οικονομικής ΕπιτροπήςΠεριφέρειας Αττικής και του υπ’ αρ. πρωτ. /ΕΔΑΠΑ/73/10/10-01-2013 σχετικού εγγράφου της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής τουΕπιχειρησιακού Προγράμματος «Αττική 2007-2013», υπογράφηκε η σύμβαση στις 25-07-2013 μεταξύ της αναδόχου κοινοπραξίας «Κ/ΞΙΑ -ΚΛΕΑΡΧΟΣ Γ. ΡΟΥΤΣΗΣ Α.Ε. – ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε. - ΑΑΓΗΣ Α.Ε.» και της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣΑΤΤΙΚΗΣ με τελική συνολική δαπάνη 94.671.304,35€ (ποσοστό μέσης έκπτωσης 16.25%).

Η αρχική συμβατική προθεσμία του έργου ήταν τριάντα έξι (36) μήνες ήτοι μέχρι 25-07-2016, εκτων οποίων οι πρώτοι είκοσι τέσσερις (24) αφορούσαν στη μελέτη και κατασκευή τουεσωτερικού δικτύου τουΚορωπίου, των αγωγών μεταφοράς από το Κορωπί και διάθεσης του επεξεργασμένου προϊόντος στον Ευβοϊκό Κόλπο καιτου Κέντρου Επεξεργασίας Λυμάτων (ΚΕΛ) καιοι επόμενοι δώδεκα (12) στη δοκιμαστική λειτουργία του ΚΕΛ.Κατά την υλοποίηση του έργου υπήρξαν καθυστερήσεις λόγω της καθυστέρησης θεώρησης των τοπογραφικών διαγραμμάτων, των εργασιών αρχαιολογικών ανασκαφών και της μη- έγκαιρης χορήγησης των σχετικών αδειών τομής και κατάληψης οδοστρωμάτων. Ως εκ τούτου, οι καθυστερήσεις αυτές οδήγησαν στην υπ.’ αριθ. 1948/28.8.2014 Απόφαση της Περιφέρειας Αττικής να δοθεί παράταση στη προθεσμία περαίωσης του έργου κατά διακόσιες(200) ημερολογιακές ημέρες δηλαδή μέχρι την 10/02/16 (10/02/17 με τη δοκιμαστική λειτουργία), χωρίς αυτό να σημαίνει σε καμία περίπτωση παύση των εργασιών κατασκευής του έργου.

Παρά ταύτα, σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας, ήδη έχουν διακοπεί οι διαδικασίες κατασκευής λόγω της μεγάλης καθυστέρησης που έχει παρατηρηθεί τους τελευταίους τέσσερις μήνες στη χρηματοδότηση των ήδη ενταγμένων και συμβασιοποιημένων έργων ΕΣΠΑ.

Με δεδομένο ότι η μεγάλη περιβαλλοντική και αναπτυξιακή σημασία του έργου και η αυτονόητη αναγκαιότητα του για την προστασία της δημόσιας υγείας και την καλυτέρευση της ποιότητας ζωής των κατοίκων της Ανατολικής Αττικής επιβάλλουν την επιτάχυνση των εργασιών για την ολοκλήρωση του έργου,

Ερωτάστε:

1. Για ποιον λόγο υπάρχει αυτή η αδικαιολόγητη καθυστέρηση στη χρηματοδότηση του έργου για τη Συλλογή, Μεταφορά, Επεξεργασία και Διάθεση Ακαθάρτων Περιοχών Κορωπίου - Παιανίας;

2. Ποια μέτρα σκοπεύετε να λάβετε και πότε για να εξασφαλίσετε την επανέναρξη των εργασιών κατασκευής, καθώς και την αποτελεσματική χρηματοδότηση και υλοποίηση του εν λόγω έργου;"

Λαϊκή Συνέλευση για τα κέντρα υγείας στην Παιανία

Σε λαική συνέλευση στο Κλειστό Γυμναστήριο Παιανίας, το Σάββατο 13 Ιουνίου και ώρα 18.00 μ.μ., με τη συμμετοχή των Ο.Μ. του ΣΥ.ΡΙΖ.Α, καλεί με ανακοίνωση της, τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής της Ανατολικής Αττικής, η Αριστερή Πρωτοβουλία Πολιτών Για Την Υγεία.

Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης-πρόσκλησης:

"Συμπολίτες και συμπολίτισσες... Το Σάββατο 13 Ιούνη, στις 6 το απόγευμα, στην Παιανία καλούμε τους πολίτες-κατοικους της Ανατολικής Αττικής, ανεξάρτητα από κομματική η πολιτική τοποθέτηση η προτίμηση, σε μια δημόσια ανοιχτή συζήτηση για τα δραματικά προβλήματα της Δημόσιας Υγείας και των Κέντρων Υγείας της περιοχής μας.

Εμείς οι αριστεροί πολίτες και τα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ γνωρίζουμε καλά πως οι βάρβαρες πολιτικές των μνημονίων που διέλυσαν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας (ΠΦΥ) και έφτασαν στα όρια της πλήρους κατάρρευσης τα Κέντρα Υγείας (ΚΥ), βλάπτουν σοβαρά την υγεία μας.

Γνωρίζουμε καλά πως η υπόθεση της Υγείας είναι δημόσιο αγαθό και όχι εμπόρευμα και άρα είναι, πρωτίστως, δική μας υπόθεση η υπεράσπιση και η διεκδίκησή της.

Γνωρίζουμε καλά πως η μείωση της χρηματοδότησης για την υγεία που συντελέστηκε στα χρόνια που πέρασαν σε συνδυασμό με την πολιτική απαξίωσης ενός συστήματος δημόσιας υγείας που θα εξασφαλίζει δωρεάν, πλήρη και ισότιμη πρόσβαση όλων, ανεξαιρέτως, των πολιτών, χωρίς κανενός είδους αποκλεισμούς, οδήγησε στην καταστροφική υποβάθμιση των Κ.Υ. τα οποία, σε πολλές περιπτώσεις, αδυνατούν πλήρως να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών.

Γνωρίζουμε τέλος, ακόμη καλύτερα, πως μόνο οι εργαζόμενοι στις δομές υγείας και οι συλλογικές αγωνιστικές εκφράσεις των πολιτών, είναι κυρίως ικανές να ανατρέψουν τα μνημόνια και να αξιώσουν πραγματικά την δημιουργία ενός συστήματος ΠΦΥ με πλήρη και ουσιαστική αναβάθμιση των ΚΥ ώστε αυτά να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις αυξημένες (λόγω και της ανθρωπιστικής κρίσης) ανάγκες των ανθρώπων.

Μ’ αυτή τη γνώση και την σταθερή πίστη στη δύναμη του λαού, καλούμε όλες και όλους τους πολίτες της περιοχής, τους εργαζόμενους στα Κ.Υ., τους φορείς και τις συλλογικότητες, τους Δήμους και τα σωματεία εργαζομένων της περιοχής μας, στην συνέλευση στις 13 του Ιούνη, με σκοπό να κουβεντιάσουμε διεξοδικά για τα Κ.Υ. και να συγκροτήσουμε από κοινού μια πλατιά, σε τοπικό επίπεδο, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ συλλογική έκφραση πολιτών που θα καθορίσει χωρίς αναθέσεις και εφησυχασμoύς μια σειρά από δράσεις και πρωτοβουλίες στην κατεύθυνση της προάσπισης και της αναβάθμισης της ΠΦΥ και των ΚΥ της περιοχής μας."




Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

Eκνευρισμός των αμπελουργών προς το πρόσωπο του Δημάρχου Παιανίας κ. Σπύρου Στάμου για άλλη μια προεκλογική δέσμευση που δεν υλοποιείται

Πρόδηλα εκνευρισμένοι και προβληματισμένοι εμφανίστηκαν οι αμπελουργοί της Παιανίας στο Δήμαρχο κ. Σπύρο Στάμου, σε χθεσινή συνάντηση στην αίθουσα της Συνιδιοκτησίας Παιανίας.

Μια από τις προεκλογικές δεσμεύσεις της νέας δημοτικής αρχής και ίσως αυτή που έπαιξε τον καθοριστικότερο ρόλο στην τελική επιλογή των κατοίκων της Παιανίας, οι οποίοι στην πλειοψηφία τους διατηρούν εκτάσεις στην ευρύτερη περιοχή του Κάμπου, ήταν η δημιουργία αγροφυλακής, για την φύλαξη των αγροτικών εκτάσεων, που λεηλατούνται καθημερινά από αθίγκανους, δέσμευση που δεν υλοποιήθηκε τελικώς, με αποτέλεσμα οι περιουσίες και οι καλλιέργειες να έχουν υποστεί τεράστια ζημιά.

Μείζον πρόβλημα αποτελούν επίσης και οι κλοπές μετασχηματιστών της ΔΕΗ στην περιοχή. Οι ζημιές στους μετασχηματιστές παρουσιάζουν αυξητική τάση, με συνέπεια να βυθίζονται στο σκοτάδι αρκετές γειτονιές της Παιανίας, για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά ταυτόχρονα ζημιώνουν και τα ταμεία της ΔΕΗ.

Δέκα σταθμοί που ηλεκτροδοτούν τον κάμπο της Παιανίας, από το κτήριο της Cosmote μέχρι την περίφραξη του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος, μόνο τα τελευταία 5 χρόνια, τους έχουν αφαιρέσει 60 φορές. Μάλιστα οι δράστες στην παραπάνω περιοχή, τις τελευταίες 2 εβδομάδες έχουν χτυπήσει 3 φορές. Από την μανία τους δεν γλυτώνουν ούτε τα ξωκλήσια, αφού αφαιρούν τις καμπανες!

Οι δράστες είναι πλήρως οργανωμένοι για την...αποξήλωση των μετασχηματιστών χρησιμοποιούν επαναφορτιζόμενα βαριά εργαλεία και σκάλες. Πρόκειται για νυχτερινές επιδρομές αυτοκτονίας, καθώς μια μικρή απροσεξία αρκεί για να κεραυνοβοληθούν από το ηλεκτρικό ρεύμα μέσης τάσης 2.000 βολτ.

Σκαρφαλώνουν στις εγκαταστάσεις της ΔΕΗ και αφού ξεβιδώσουν ή κόψουν τις βίδες από τις βάσεις που στηρίζονται οι μετασχηματιστές, τους ρίχνουν, με τη χρήση ιμάντων, στο έδαφος και αφαιρούν τον χαλκό από το εσωτερικό τους.

Από 5 έως 10 χιλιάδες ευρώ κοστίζει στη ΔΕΗ κάθε κλοπή, με τους επιτήδειους να πωλούν τον χαλκό που βγάζουν για λίγα μόλις ευρώ.

Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Εορταστικές εκδηλώσεις Αγίου Αθανασίου 2015 Το πλήρες πρόγραμμα των εκδηλώσεων

Ο Πολιτιστικός & Αθλητικός Οργανισμός του Δήμου Παιανίας, ανακοίνωσε μέσω της σελίδας του στο Facebook, το πλήρες πρόγραμμα των εορταστικών εκδηλώσεων του πολιούχου της πόλης Αγίου Αθανασίου.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει συναυλίες διαφόρων χορωδιών της περιοχής, παζάρι συλλόγων και φορέων, συναυλίες συγκροτημάτων ελληνικού και ξένου ρεπερτορίου και χορευτικές παραστάσεις από τα τοπικά χορευτικά συγκροτήματα.




Το πλήρες εορταστικό πρόγραμμα:

ΠΕΜΠΤΗ 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2015

20:00 Εκδήλωση των χορωδιών του Δήμου

Συμμετέχουν :
Η Παραδοσιακή Δημοτική Χορωδία ενότητας Γλυκών Νερών υπό τον χοράρχη κ.Κώστα Παπαχρηστοδούλου
Η Χορωδία ενότητας Γλυκών Νερών υπό τον χοράρχη κ. Γιάννη Βρυζάκη.
Η Χορωδία του Συλλόγου «Όμιλος Τέχνης & Πολιτισμού Αττικής» υπό την χοράρχη κ. Θεανώ Φυγκιώρη.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 1 ΜΑЇΟΥ 2015

19:00 Ακολουθία του Πανηγυρικού Εσπερινού στον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου.

21:00 Πλατεία Δημοσθένους ~ Συναυλία του διεθνούς φήμης συγκροτήματος «ENCARDIA» με τραγούδια της Κάτω Ιταλίας και χορευτικό πρόγραμμα.

23:00 Κεντρική Πλατεία Ζωοδόχου Πηγής ~ Συναυλία του συγκροτήματος «Pink Elephant» με διάφορες μουσικές επιλογές {new soul, funk, pop, acid jazz}.

ΣΑΒΒΑΤΟ 2 ΜΑЇΟΥ 2015

7:00 Αρχιερατική Θεία Λειτουργία και Περιφορά της Εικόνας του Πολιούχου της πόλης στον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου.

20:00 Κεντρική Πλατεία Ζωοδόχου Πηγής ~ Παραδοσιακοί Χοροί από τα χορευτικά τμήματα των Συλλόγων & Ομάδων του Δήμου μας με συνοδεία μουσικής από το Παραδοσιακό συγκρότημα «Επτάσημο»

Συμμετέχουν οι Σύλλογοι και οι Ομάδες:
Αγιος Αντρέας, Αγία Μαρίνα, «Δευκαλίων» Θεσσαλών,Ομάδα Πολιτιστικού- Αθλητικού Οργανισμού του Δήμου,Ηπειρώτες, Προσηλίο, ΚΑΠΗ Γλ.Νερών, Λυκείο Ελληνίδων,Ομίλος Τέχνης και Πολιτισμού Αττικής.

23:00 Παραδοσιακό Γλέντι ~ Κεντρική Πλατεία Ζωοδόχου Πηγής, με τον καλλιτέχνη Νίκο Οικονομίδη και το συγκρότημά του.

ΚΥΡΙΑΚΗ 3 ΜΑЇΟΥ 2015

18:00 Παραδοσιακοί Ψαλμοί & τραγούδια ~ Ιερός Ναός Ζωοδόχου Πηγής
Από τη Χορωδία Ελληνικής, Παραδοσιακή & Βυζαντινής Μουσικής του Δήμου

19:00 Ομιλία – Διάλεξη από τον Πολιτιστικό Σύλλογο «Δημοσθένης ο Παιανιεύς» με θέμα «Απαίδευτος - Αχόρευτος» στην αίθουσα Συνιδιοκτησίας Παιανίας.

20:00 Κεντρική Πλατεία Ζωοδόχου Πηγής ~ Συναυλία Φιλαρμονικής Παιανίας με μουσικές Μ.Χατζιδάκη, Μ.Λοίζου, Σ.Ξαρχάκου και άλλων Ελλήνων & ξένων συνθετών.

22:00 Κεντρική Πλατεία Ζωοδόχου Πηγής ~ Συναυλία με τους καλλιτέχνες, Χρήστο Παπαδόπουλο και Γιώργο Σαρρή σε λαϊκά, έντεχνα, ρεμπέτικα και παραδοσιακά τραγούδια.

Το κόστος των παραπάνω εκδηλώσεων ανέρχεται στο ποσό των 29.975 ευρώ.

Εορταστικός χαιρετισμός του Δημάρχου Παιανίας Σπύρου Στάμου με αφορμή την εορτή του πολιούχου Αγίου Αθανασίου

Εορταστικό χαιρετισμό, μια ημέρα πρίν την έναρξη των εορταστικών εκδηλώσεων για την μεγάλη γιορτή της πόλης της Παιανίας, την μνήμη του πολιούχου της πόλης, Αγίου Αθανασίου, απηύθυνε στους πολίτες, μέσω της σελίδας του Πολιτιστικού & Αθλητικού Οργανισμού στο Facebook, ο Δήμαρχος Παιανίας κ. Σπύρος Στάμου.

"Αγαπητοί Συμπολίτες,

Μαζί με τις Αναστάσιμες ευχές μου για υγεία, ευτυχία και αγάπη,
έχω τη χαρά να σας προσκαλώ στους παραδοσιακούς, πατροπαράδοτους εορτασμούς, προς τιμήν του Πολιούχου της Πόλης μας Αγίου Αθανασίου που λαμπρύνουν, για μια ακόμη χρονιά, την Πολιτιστική ζωή του τόπου μας.

Παντρεύοντας την ντόπια παράδοση και ιστορία με την σύγχρονη ματιά για τη ζωή και την τέχνη,οι Γιορτές αυτές αναδεικνύουν την αξιόλογη δουλειά των ανθρώπων του τόπου μας που δραστηριοποιούνται σε Συλλόγους και Ομάδες και προσφέρουν την μοναδική και πολύτιμη συνεισφορά τους στη διαμόρφωση ενός λαϊκού πολιτισμού.

Για πρώτη φορά φέτος, η πατροπαράδοτη εμποροπανήγυρη που συνοδεύει τους θρησκευτικούς εορτασμούς μας, εκπροσωπείται εξολοκλήρου από περίπτερα και αγορές Τοπικών Συλλόγων, Ομάδων και Επαγγελματιών , αποκλειστικά του Δήμου μας, στήνοντας έτσι ένα όμορφο, καλαίσθητο παζάρι για τον κόσμο.

Αυτή η επιλογή μας δεν είναι μόνο μια όμορφη αισθητική πρόταση που θα αναβαθμίσει το πανηγύρι, είναι μια κίνηση ζωτικής σημασίας, αφού δίνει το προβάδισμα στους δικούς μας επαγγελματίες να πάρουν το πρώτο βήμα στην υπαίθρια αγορά του τόπου μας και να ενισχυθούν οικονομικά, διαθέτοντας τα προϊόντα τους, σε μια εποχή που χρειάζονται τη στήριξη και τη βοήθεια όλων μας.
Αυτή η δυναμική παρουσία όλων των κοινωνικών δυνάμεων του τόπου μας στους πανηγυρικούς εορτασμούς θα δείξει τη συνοχή, την ισχύ και την αποτελεσματικότητα ενός κόσμου με συνείδηση ενότητας.

Ο τόπος μας, η Παιανία και τα Γλυκά Νερά αποτελούν μια κοινωνία ισχυρή, με υψηλό Πολιτιστικό φρόνημα και αγάπη στις Παραδόσεις.
Είμαστε ένας Δήμος με Ιστορία και Πολιτισμό που όλοι μαζί οφείλουμε να αναδείξουμε.

Σας εύχομαι κάθε χαρά και δημιουργικότητα στο εορταστικό πνεύμα των ημερών.

ΣΠΥΡΟΣ ΣΤΑΜΟΥ
Δήμαρχος Παιανίας - Γλυκών Νερών"

Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Συνάντηση στα γραφεία του ΣΥ.ΡΙΖ.Α ΠΑΙΑΝΙΑΣ για την υγεία

Η ομάδα "Rproject" που φιλοδοξεί να συμβάλει στη συγκρότηση μιας αριστερής, ριζοσπαστικής γραμμής και φυσιογνωμίας του ΣΥΡΙΖΑ και στην ευρύτερη δυνατή συσπείρωση οργανωμένων δυνάμεων και τάσεων, πραγματοποιεί το Σάββατο 9/5 και ώρα 19:00 το απόγευμα  στα γραφεία του Συριζα Παιανίας-Γλυκών Νερών, (Ιωαννου Μεταξά 21 στην Παιανία) ευρεία σύσκεψη κομματικών μελών και στελεχών του ΣΥ.ΡΙΖ.Α, με αντικείμενο την κατάσταση στην ΠΦΥ και στα Κέντρα Υγείας των γύρω περιοχών.

Για το λόγο αυτό εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση με την οποία καλεί ομοϊδεάτες της, βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α, την νομαρχιακή και το τμήμα υγεία του κόμματος να παρευρεθούν.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

"Σύντροφοι,

Το Σάββατο 9/5 και ώρα 19:00 το απόγευμα θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία του Συριζα Παιανίας-Γλυκών Νερών (Ιωαννου Μεταξά 21 στην Παιανία) ευρεία σύσκεψη κομματικών μελών και στελεχών με αντικείμενο την κατάσταση στην ΠΦΥ και στα Κέντρα Υγείας των περιοχών μας.

Η συνάντηση  είναι μια πρωτοβουλία συντρόφων των Ο.Μ. Παιανίας, Κορωπίου, Σπατών και Μαρκοπούλου και αποτελεί συνέχεια στην προσπάθεια που είχαμε ξεκινήσει προεκλογικά με στόχο την καταγραφή των προβλημάτων των Κ.Υ. (τα οποία δυστυχώς συνεχίζονται και οξύνονται) και την ανάδειξή τους στο κέντρο μιας συστηματικής δράσης για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών ώστε οι ίδιοι (οι πολίτες) να αναλάβουν ενεργά πρωτοβουλίες για την υπεράσπιση της δημόσιας υγείας και την αναβάθμιση των Κ.Υ. της περιοχής.

Σκοπός της πρωτοβουλίας μας  είναι να εργαστούμε ώστε να μπορέσουμε να οργανώσουμε και να στηρίξουμε ένα πλατύ λαϊκό κίνημα που θα κάνει αγώνα για την υπεράσπιση των Κ.Υ. , που θα κάνει διεκδικητικά δική του υπόθεση την υπεράσπιση του δημόσιου αγαθού της υγείας ενάντια στα σχέδια των δανειστών της χώρας  που θεωρούν την υγεία εμπόρευμα και επιχειρηματικό προϊόν στην υπηρεσία της αύξησης των κερδών τους.

Σύντροφοι,

Μέσα στις συνθήκες του βρώμικου σχεδίου οικονομικής ασφυξίας και καταπίεσης που ξεδιπλώνουν οι δανειστές ενάντια στον λαό και στην κυβέρνηση μας οι δαπάνες για την Δημόσια Υγεία μειώθηκαν στα 1,3 δις ευρώ από 1,8 που προέβλεπε ο προϋπολογισμός για το 2015, με αποτέλεσμα να συνεχίζεται και να επιδεινώνεται η απαξίωση του δημόσιου Συστήματος Υγείας, να χειροτερεύει ολοένα και διαρκώς η κατάσταση των Κ.Υ. που δεν διαθέτουν πια ούτε καν το στοιχειώδες αναλώσιμο υγειονομικό υλικό για την συνέχιση της λειτουργίας τους. Ταυτόχρονα η μείωση της κρατικής χρηματοδότησης για την υγεία στο 6% του ΑΕΠ που εκβιάστηκε τα προηγούμενα χρόνια από τους μνημονιακούς φωστήρες οδήγησε στο λουκέτο και στη διάλυση όλων σχεδόν των πρωτοβάθμιων και προνοιακών δημοσιων δομών υγείας (ΙΚΑ-ΕΟΠΠΥ) ολοκληρώνοντας την καταστροφή της πρωτοβάθμιας δημόσιας υγείας και περίθαλψης.

Σ αυτή την εκρηκτική κατάσταση, αν προσθέσουμε και τον υπερπολλαπλασιασμό των ανασφάλιστων πολιτών (πάνω από 2000000) που οδηγεί αναπόφευκτα στην κατακόρυφη αύξηση των προσελεύσεων στο δημόσιο σύστημα υγείας, οδηγούμαστε τελικά σε ένα σύστημα που αδυνατεί να ανταποκριθεί στοιχειωδώς στις ανάγκες των ασθενών, σε ένα σύστημα που  ξεπερνά τα όρια του και είναι κυριολεκτικά στα πρόθυρα της κατάρρευσης.

Αυτή ακριβώς η κατάρρευση και απαξίωση του ΕΣΥ και των Κ.Υ. που συντελεστηκε με τις προηγούμενες κυβερνήσεις πρέπει άμεσα να ανατραπεί!

Σύντροφοι,

Μπροστά αυτές τις διαλυτικές για την δημόσια υγεία συνθήκες, και με δεδομένη την αύξηση της αγανάκτησης και της απόγνωσης των ασθενών ως προς τις παρερχόμενες υπηρεσίες, το κόμμα μας, περισσότερο από κάθε φορά, πρέπει να δράσει αποτελεσματικά και άμεσα στην κατεύθυνση της βασικής διακυρηγμένης θέσης του ότι « η υγεία είναι κοινωνικό αγαθό και όχι εμπόρευμα» και να συμβάλλει καθοριστικά στην οργάνωση ενός μετώπου υγείας που θα αμφισβητήσει αποτελεσματικά και στην πράξη τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές των περικοπών και της διάλυσης του ΕΣΥ και των ΚΥ που εφάρμοσαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις τα τελευταία χρόνια!

Μ αυτή την σκέψη, προσανατολισμένοι σταθερά σ αυτές τις αξίες, συναντωμαστε για να επεξεργασθούμε συγκεκριμένες δράσεις στα γραφεία του Συριζα Παιανίας το Σάββατο στις 9 του Μάη.

Στη συνάντηση καλούμε :

Κάθε σύντροφο που μπορεί και θέλει με τις ιδέες του και την διάθεση του να βοηθήσει,

Καλούμε και ζητάμε την συνδρομή των βουλευτών του κόμματος της περιοχή μας

Καλούμε στην παρουσία και ενεργητική συμμετοχή της Νομαρχιακής Υγείας και του τμήματος Υγείας του κόμματος μας, και τέλος

Καλούμε και ζητάμε την βοήθεια, συμμετοχή και συντονισμό της Ν.Ε. Ανατολ. Αττικής."



Το Φαρμακευτικό Αναπτυξιακό Ινστιτούτο Ελλάδος στην Παιανία

Το Φαρμακευτικό Αναπτυξιακό Ινστιτούτο Ελλάδος είναι σωματείο για την ανάπτυξη του φαρμακείου και εκπροσωπεί τα "διευρυμένα" φαρμακεία. Το πρώτο διοικητικό συμβούλιο του ΦΑΝΙΕ συγκροτήθηκε σε σώμα με διετή θητεία, ενώ καθορίστηκαν και πέντε γραμματείες - ομάδες εργασίας.

Η Μαίρη Λυβίζου εξελέγη Πρόεδρος και συμμετέχουν οι Γεράσιμος Βλάχος (αντιπρόεδρος), Θεόδωρος Σακόπουλος (γενικός γραμματέας), Λώρη Σωτηροπούλου (ταμίας) και Δημήτρης Ζωγράφος (εντεταλμένο μέλος βόρειας Ελλάδας).

Αποφασίστηκε, επίσης, η σύσταση γραμματειών, οι οποίες θα εργάζονται ως Ομάδες Εργασίες με σκοπό την επίτευξη των σκοπών του Ινστιτούτου, όπως αυτοί αναφέρονται στο καταστατικό του.
Οι επικεφαλής των Γραμματειών θα έχουν διετή θητεία. Αναλυτικά αποφασίστηκε η σύσταση των ακόλουθων Γραμματειών: Έρευνας και Καινοτομίας, Νομικής Εναρμόνισης, Μητρώου, Δια Βίου Εκπαίδευσης και Πιστοποίησης, Επικοινωνίας και Διεθνών Σχέσεων και Φαρμάκου και ΕΟΠΥΥ.
Όπως ανακοινώθηκε, τα μέλη του ΦΑΝΙΕ δεσμεύτηκαν να εργαστούν για την κατοχύρωση του σύγχρονου ρόλου του φαρμακοποιού, την εξασφάλιση της απρόσκοπτης πρόσβασης του κοινού στο ολοήμερο φαρμακείο που λειτουργεί ως σταθμός πρωτοβάθμιας περίθαλψης και το δικαίωμα στην εργασία.

Έδρα του Σωματείου ορίζεται ο Δήμος Παιανίας Αττικής και γραφείο το επί της οδού Αγίας Τριάδος αρ. 36.

Σκοπός του Σωματείου είναι:

Η δια παντός επιστημονικού μέσου προαγωγή της πρωτοβάθμιας φαρμακευτικής περίθαλψης και πρόληψης προς τον ασθενή με στόχο την κοινωνική προσφορά και τη μείωση του κόστους αυτής μέσω του ελληνικού φαρμακείου.

Η επιστημονική διερεύνηση νέων μοντέλων ανάπτυξης του φαρμακείου στο περιβάλλον της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η παρακολούθηση της ευρωπαϊκής και η εναρμόνιση της φαρμακευτικής ελληνικής νομοθεσίας προς την κοινοτική.

Η διαρκής παρακολούθηση της ελληνικής αγοράς για την ανάπτυξη νέων θέσεων εργασίας για νέους φαρμακοποιούς και βοηθούς φαρμακείων, η μελέτη για τυχόν προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και για την συμμετοχή σε αυτά.

Η ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την βελτίωση της παροχής υπηρεσιών εντός του ελληνικού φαρμακείου.

Η έρευνα της αντιμετώπισης του ανταγωνισμού και των ανταγωνιστικών πρακτικών από τα μη φαρμακευτικά κανάλια διανομής.

Έξι αθλητές και αθλήτριες του ΓΑΣ ΠΑΙΑΝΙΑΣ στον τελικό του Πανελληνίου Σχολικού Πρωταθλήματος

Στο τελικό του Πανελληνίου Σχολικού Πρωταθλήματος που θα διεξαχθεί στην Αθήνα στις 6 και 7 Μαΐου στο ΟΑΚΑ προκρίθηκαν έξι αθλητές- αθλήτριες του συλλόγου ΓΑΣ ΠΑΙΑΝΙΑΣ, μετά από τους αγώνες που διεξάχθηκαν στο Άγιο Δημήτριο και σε άλλους 7 ομίλους σε όλη τη χώρα.







 Συγκεκριμένα προκρίθηκαν:

ΑΞΑΡΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ-400Μ ΕΜΠΟΔΙΑ

ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ-ΑΚΟΝΤΙΟ

ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΑΡΗΣ-ΔΕΚΑΘΛΟ

ΠΑΤΣΗ ΜΥΡΤΩ -ΤΡΙΠΛΟΥΝ

ΚΑΡΒΕΛΗ ΤΖΟΥΛΙΑ-ΑΚΟΝΤΙΟ

ΖΑΦΕΙΡΗ ΣΤΕΦΑΝΙΑ-ΥΨΟΣ

Ερώτηση στη Βουλή του Βουλευτή Επικρατείας της ΝΔ Βασίλη Οικονόμου για το κλείσιμο του ΑΤ Γλυκών Νερών και τη μεταφορά του στο ΑΤ Παιανίας

Ερώτηση στη Βουλή των Ελλήνων στην Διεύθυνση Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, σχετικά με το επικείμενο κλείσιμο του αστυνομικού τμήματος Γλυκών Νερών και την συγχώνευση του με αυτό της Παιανίας, κατέθεσε ο Βουλευτής Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας, Βασίλης Οικονόμου.

Αναλυτικά περιεχόμενο της ερώτησης:

"Προς τον Υπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης

Κύριε Υπουργέ,

Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε από κύκλους του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ. αλλά και από  δημοσιεύματα του ηλεκτρονικού τύπου ότι το Α. Τ Γλυκών Νέρων κλείνει και μεταφέρεται στο Α.Τ Παιανίας. Διαβάζουμε ότι σκοπός αυτής της αναδιάρθρωσης είναι να δημιουργηθούν Αστυνομικά Τμήματα με υλικοτεχνικό εξοπλισμό και μέσα, προκειμένου να έχουν άμεση αντίδραση στα περιστατικά της περιφέρειας τους και κυρίως 24ώρες το 24ώρο αστυνομικούς που θα είναι έτοιμοι να ανταποκριθούν στα αιτήματα των πολιτών.

Όπως αντιλαμβάνεστε κε Υπουργέ η κατάργηση του αστυνομικού τμήματος Γλυκών Νερών γεμίζει ανασφάλεια τους κατοίκους της περιοχής. Όλο αυτό το διάστημα ακούμε ότι είναι στις προθέσεις σας να επαναφέρεται τον «αστυνομικό της γειτονιάς» με σκοπό ο πολίτης να αισθάνεται ασφαλής και με αυτή σας την κίνηση πράττετε ακριβώς το αντίθετο. Τα Γλυκά Νερά θα μείνουν «ανοχύρωτα» σε μια δύσκολη χρονική στιγμή και η περιοχή θα δεχτεί τεράστιο πλήγμα.

Θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι η συνολική έκταση του Δήμου είναι πολύ μεγάλη και μ ένα αστυνομικό τμήμα που θα μείνει, αυτό της Παιανίας, δεν θα μπορεί να προστατευτεί η περιοχή, το υπάρχον αστυνομικό προσωπικό θα καταπονείται πέραν του εφικτού, δεν θα μπορεί να παραχθεί ουσιαστικό έργο και όλο αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν ακόμα περισσότερα προβλήματα. Πίστη όλων μας είναι ότι η αστυνομία πρέπει να βρίσκεται κοντά στον πολίτη και να εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον, ειδικά σήμερα που η χώρα μας γίνεται αποδέκτης ενός τεράστιου κύματος μετανάστευσης που σίγουρα θα επιβαρύνει και την ασφάλεια των πολιτών. Δυστυχώς αυτό δεν θα εφαρμόζεται πλέον αποτελεσματικά στον Δήμο Παιανίας.
Κατόπιν όλων αυτών,
Ερωτάστε:

Είναι αληθή τα δημοσιεύματα που σας εμφανίζουν να βάζετε λουκέτο στο ΑΤ Γλυκών Νερών; Το προβλέπει κάποια νέα «κρυφή» μνημονιακή απαίτηση ; Aν ναι ποιος ο σχεδιασμός σας και με ποιον τρόπο θα αποκαταστήσετε το αίσθημα ανασφάλειας που θα δημιουργηθεί στους κατοίκους των Γλυκών Νερών;

Ο Ερωτών Βουλευτής
Βασίλης Οικονόμου"

Χωρίς πάγκους μικροπωλητών το φετινό πανηγύρι του Αγίου Αθανασίου

Ένα "διαφορετικό" πανηγύρι θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν οι κάτοικοι της Παιανίας, το τριήμερο 1 - 3 Μαϊου 2015, όπου και θα λάβουν χώρα οι καθιερωμένες εκδηλώσεις για την εορτή του πολιούχου της πόλης, Αγίου Αθανασίου.

Η νέα δημοτική αρχή του Δήμου Παιανίας, αποφάσισε να μην επιτρέψει σε μικροπωλητές να στήσουν τους πάγκους τους περιμετρικά της κεντρικής πλατείας της Παιανίας καθώς σύμφωνα με στελέχη της, προσβάλουν την αισθητική της πόλης.

Έτσι αντί των καθιερωμένων πάγκων με το κάθε λογής εμπόρευμα, οι κάτοικοι της Παιανίας θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφτούν μια έκθεση με περίπτερα συλλόγων και φορέων της περιοχής, τα οποία θα εκθέτουν προϊόντα τα οποία έχουν κατασκευαστεί και παρασκευαστεί αποκλειστικά για την περίσταση με σκοπό την οικονομική ενίσχυση του κάθε συλλόγου.

Ήδη οι πρώτες αντιδράσεις έχουν γίνει αισθητές στην τοπική κοινωνία της Παιανίας και εκφράζονται δυσαρέσκειες για την απόφαση αυτή. Η γενικότερη άποψη που επικρατεί είναι πως μικροί και μεγάλοι περιμένουν έναν ολόκληρο χρόνο για να ζήσουν το πανηγύρι έτσι όπως το έχουν συνηθίσει, να αγοράσουν το φθηνό προϊόν από τον πάγκο, ειδικά σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία όπως η σημερινή, το "μαλλί της γριάς", προϊόν το οποίο διαχρονικά δίνει χαρά στο παιδί, ενώ αντιδρούν και οι επιχειρηματίες της εστίασης καθότι οι μικροπωλητές επέλεγαν εκείνους τις ημέρες του πανηγυριού για την σίτιση τους.

Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μέχρι το καλοκαίρι στην Παιανία λόγω έργων

Λόγω εκτέλεσης εργασιών συλλογής, μεταφοράς, επεξεργασίας και διάθεσης ακαθάρτων, θα πραγματοποιηθεί προσωρινή και πλήρης διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στα παρακάτω οδικά τμήματα, περιοχής Δήμου Παιανίας, κατά το χρονικό διάστημα από 20-4-2015 έως 20-7-2015, καθ΄ όλη τη διάρκεια του 24ώρου, ως εξής:

Στη Λ. Μαρκοπούλου, στο τμήμα της από την οδό Νάξου έως τη συμβολή της με τη Λ. Λαυρίου, ρεύμα κυκλοφορίας προς Γλυκά Νερά.
Στη Λ. Λαυρίου, στο τμήμα της από τη συμβολή της με τη Λ. Μαρκοπούλου έως την οδό Γ. Κόλλια, ρεύμα κυκλοφορίας προς Γλυκά Νερά.

Κατά τις ανωτέρω διακοπές, η διεξαγωγή της κυκλοφορίας των οχημάτων θα πραγματοποιείται ως εξής:

Λ. Μαρκοπούλου, δεξιά Νάξου, αριστερά Αγ. Λουκά, συνέχεια ευθεία έως Αμπελώνος, αριστερά Αμπελώνος, ευθεία μέχρι Αγ. Αθανασίου, αριστερά Γ. Κόλλια, δεξιά Λ. Λαυρίου και συνέχεια κανονικά.

Περαιτέρω και στο πλαίσιο των ανωτέρω εργασιών, θα πραγματοποιηθούν και οι κάτωθι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις :

Σταδιακή μείωση του ανώτατου ορίου ταχύτητας στη Λ. Μαρκοπούλου και στη Λ. Λαυρίου και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, αρχικά σε 50χλμ./ώρα και τελικά 30χλμ./ώρα, σε απόσταση 300μ. και 100μ. αντίστοιχα, πριν την περιοχή των έργων.

Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης στη δεξιά πλευρά της Λ. Μαρκοπούλου, στο τμήμα της από τη Λ. Λαυρίου προς και μέχρι την οδό Νάξου.

Απαγόρευση προσπεράσματος στη Λ. Μαρκοπούλου και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας σε απόσταση 300μ. πριν την περιοχή των έργων και κατά τη διάρκεια εκτέλεσης αυτών.

Μονοδρόμηση της οδού Νάξου, στο τμήμα της από τη Λ. Μαρκοπούλου προς και μέχρι τη συμβολή της με την οδό Αγ. Λουκά.

Παραχώρηση προτεραιότητας στην οδό Νάξου έναντι της οδού Αγ. Λουκά.

Μονοδρόμηση της οδού Γ. Κόλλια, στο τμήμα της από την οδό Αγ. Αθανασίου προς και μέχρι τη Λ. Λαυρίου.

Παραχώρηση προτεραιότητας στην οδό Αγ. Λουκά έναντι του ρεύματος κυκλοφορίας της οδού Αμπελώνος με κατεύθυνση προς Γλυκά Νερά.

Παραχώρηση προτεραιότητας στο ρεύμα κυκλοφορίας της οδού Αγ. Αθανασίου με κατεύθυνση προς Γλυκά Νερά έναντι του αντίθετου ρεύματος με κατεύθυνση προς Κορωπί, στο ύψος του κόμβου με την οδό Γ. Κόλλια.

Παρακαλούνται οι οδηγοί των οχημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.

Παραιτήθηκε ο προπονητής του Παμπαιανικού Γιώργος Φαράκος

Την παραίτησή του στην διάθεση της διοίκησης του Παμπαιανικού, έθεσε ο προπονητής Γιώργος Φαράκος, μαζί με τον συνεργάτη του Νίκο Κοντάκη, μετά την βαριά εντός έδρας ήττα της ομάδας της Παιανίας από τον Σαρωνικό με 5-2.

Οι δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν ότι η κίνηση των δύο τεχνικών έγινε ώστε η διοίκηση του Παμπαιανικού να τεθεί προ των ευθυνών της για την κατάσταση στην ομάδα και να πάρει κρίσιμες αποφάσεις.

Απομένουν μόλις πέντε αγωνιστικές για το φινάλε του πρωταθλήματος της Β' κατηγορίας και αύριο, Τρίτη (28/4) έχει προγραμματισθεί συνάντηση του Γιώργου Φαράκου με την διοίκηση της ομάδος όπου ελπίζεται ότι θα ξεκαθαρίσουν οι προθέσεις των δύο πλευρών.