Τρίτη 5 Απριλίου 2016

Tα αποτελέσματα των εκλογών για την Δημοτική Τοπική Επιτροπή Νέας Δημοκρατίας Παιανίας-Γλυκών Νερών

Πρόεδρο και μέλη ανέδειξε η Δημοτική Τοπική Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας Παιανίας-Γλυκών Νερών, μέσω της εκλογικής διαδικασίας που διεξήχθει την Κυριακή 3 Απριλίου.

Με την ολοκλήρωση της καταμέτρησης των ψήφων, όπως ήταν επόμενο την θέση του Προέδρου καταλαμβάνει ο μοναδικός υποψήφιος, Μάρκος Δημόπουλος ενώ προέκυψαν και τα παρακάτω μέλη:

(Kατά αλφαβητική σειρά)

1. Αθηνά Κρόκου-Χασομέρη (Γλυκά Νερά)
2. Ελένη Κτενά-Λαμπροπούλου (Παιανία)
3. Αθανάσιος Ντζακώστας (Παιανία)
4. Αντώνιος Λογοθέτης (Γλυκά Νερά)
5. Χριστίνα Λυμπεροπούλου (Γλυκά Νερά) -φωτογραφία-
6. Ιωάννης Μπούας (Παιανία)
7. Αθανάσιος Μυλωνάς ( Παιανία)
8. Παναγιώτα Παλατσίδου (Γλυκά Νερά)
9. Δόμνα Τσικριτσή ( Παιανία)

Σάββατο 2 Απριλίου 2016

Νεος Πρόεδρος στον Α.Ο. Γλυκών Νερών ο Γιώργος Δρούγκας

Αλλαγές στα διοικητικά του Α.Ο. Γλυκών Νερών, καθώς έπειτα από τις αρχαιρεσίες που πραγματοποιήθηκαν, νέος πρόεδρος στον σύλλογο της πόλης μας, ανέλαβε ο Γιώργος Δρούγκας.

Στη νέα διοίκηση εξελέγησαν αρκετά νέα στελέχη, ενώ το σημαντικό είναι πως το νέο ΔΣ στηρίζουν όλοι οι παλιοί προέδροι των Γλυκών Νερών που εξέφρασαν ανοιχτά την συμπαράστασή τους.

Το νέο Δ.Σ. συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:

Πρόεδρος: Δρούγκας Γεώργιος

Α’ αντιπρόεδρος: Κουτρομάνος Γεώργιος

Β’ αντιπρόεδρος: Μπίθας Βασίλειος

Γεν. γραμματέας: Μπέλμπα Αιμιλία

Αναπληρωτής γεν. γραμματέας: Γιαννάτος Δημήτριος

Ταμίας: Χριστοδούλου Κωνσταντίνος

Μέλη: Πανούσης Ιωάννης, Γεωργάκης Σπυρογιάννης, Στρομπούλης Ιωάννης, Θεοφάνους Ανδρέας, Κότσιρας Γεώργιος.

Αποχέτευση στην Παιανία με..ευλογίες Νικόλαου

Με τις ευλογίες του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής ξεκίνησαν και επισήμως οι εργασίες για το εσωτερικό δίκτυο αποχέτευσης ακαθάρτων στην πόλη της Παιανίας, ένα μεγάλο έργο που πραγματικά ανέμεναν όλοι οι κάτοικοι για δεκαετίες.

Στην τελετή, χοροστατούντως του Μητροπολίτη κ.κ. Νικόλαου, παρέστησαν ο Δήμαρχος Παιανίας-Γλυκών Νερών κ. Σπύρος Στάμου, Αντιδήμαρχοι, μέλη του Δημοτικού και των Τοπικών Συμβουλίων και πλήθος κόσμου. 

Ο Δήμαρχος, πέραν των πληροφοριών που έδωσε για το έργο, δεν ξέχασε να ευχαριστήσει τις προηγούμενες δημοτικές αρχές, αλλά και τον αντιδήμαρχο τεχνικών υπηρεσιών κ. Δημήτρη Αλεξίου τις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου και τον ειδικό συνεργάτη του Δημάρχου για τα έργα υποδομής, κ. Δημήτρη Μπατζίκο. Ο Σεβασμιότατος ευχήθηκε το μεγάλο αυτό έργο, να είναι καλορίζικο και καλοστέριωτο, για να μπορέσουν να απολαύσουν οι κάτοικοι της Παιανίας μια καθαρή και υγιεινή πόλη.

Στο τέλος της τελετής, ο Δήμαρχος κ. Στάμου μαζί με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μεσογαίας & Λαυρεωτικής, κ.κ. Νικόλαο, μετέβησαν εντός του 1ου Βρεφονηπιακού Σταθμού Παιανίας, όπου ο σεβαστός ποιμενάρχης είχε ολιγόλεπτη συνομιλία με τα παιδιά, δίνοντας τους παράλληλα την ευλογία του.

Το συνολικό μήκος του δικτύου ακαθάρτων της δημοτικής ενότητας Παιανίας, ανέρχεται στα 59,6km, ενώ η αποχετευόμενη περιοχή είναι περίπου 290 εκτάρια με τη συνολική προβλεπόμενη δαπάνη να ανέρχεται στα 13,6 εκ. ευρώ. Φορέας υλοποίησης του έργου, είναι ο Δήμος Παιανίας. Το έργο θα υλοποιηθεί σε περίπου 24 μήνες.

Εκδήλωση μνήμης και τιμής για τους ευεργέτες της Ηπείρου

Μια σπουδαία εκδήλωση με τίτλο: «Θυμούμαστε και τιμούμε τους ευεργέτες της Ηπείρου» θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 10 Απριλίου 2016 στις 11 το πρωί, στην αίθουσα Συνιδιοκτησίας Παιανίας, υπό την αιγίδα του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών.
Την εκδήλωση οργανώνει ο Πολιτιστικός-Επιμορφωτικός Σύλλογος Ηπειρωτών Παιανίας και συμμετέχει η Ένωση Ελλήνων Λογοτεχνών η οποία θα απονείμει τιμητικές διακρίσεις.

Βασικός ομιλητής στην εκδήλωση θα είναι ο έγκριτος φιλόλογος και ιστορικός ερευνητής με το σπουδαίο συγγραφικό έργο ιστορικού, λαογραφικού και λογοτεχνικού περιεχομένου, κ. Νίκος Κακαϊδης, η οποίος θα κάνει μια αναδρομή και μια περιδιάβαση στο πάνθεο των ηπειρωτών ευεργετών των οποίων το έργο κατά την Τουρκοκρατία είχε ξεχωριστή σημασία και αποφασιστική συμβολή στην επιβίωση του Γένους, στην πνευματική αναγέννηση και στην πολιτική του αποκατάσταση. Με χρήματα των μεγάλων Ηπειρωτών ευεργετών δημιουργήθηκαν το Ζάπειο Μέγαρο Και η γύρω περιοχή του, το Αρσάκειο Παρθεναγωγείο Ψυχικού, το Τοσίτσειο Αθηνών, η Ακαδημία, το Πανεπιστήμιο, το Πολυτεχνείο, το Αστεροσκοπείο, η Εθνική Βιβλιοθήκη, το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, το Βαρβάκειο Λύκειο, η Γεωργική Σχολή και ο Βοτανικός Κήπος, το Στάδιο, η Σχολή Ευελπίδων, οι Φυλακές και το θωρηκτό Αβέρωφ, η Ριζάριος Σχολή και τόσα άλλα κοινοφελή ιδρύματα, που σήμερα κοσμούν τη πρωτεύουσα του Ελληνικού Κράτους.

Ξεχωριστό τόνο θα δώσει το χορευτικό του Συλλόγου, ενώ στο τέλος της εκδήλωσης θα προσφερθούν σε όλους τους παρευρισκομένους Ηπειρώτικα εδέσματα και τσίπουρο.

Την εκδήλωση συντονίζει η συμπολίτισσα μας Γεωργία Κατσαντούλα, αιρετή εκπρόσωπος του Συλλόγου για την Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία Ελλάδος.

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

«Γαλάζιες» εκλογές στην Παιανία

Στή μάχη των εσωκομματικών εκλογών για την ανάδειξη Προέδρου και μελών της τοπικής επιτροπής Παιανίας-Γλυκών Νερών, καθώς και για συνέδρους που θα εκπροσωπήσουν την Ανατολική Αττική στο 10ο Συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας, ρίχνονται την Κυριακή 3 Απριλίου τα «γαλάζια» στελέχη της περιοχής.

Οι εκλογές θα διεξαχθούν στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου στην Κεντρική Πλατεία Παιανίας από τις 10.00 π.μ. έως και τις 19.00 μ.μ.

Για την θέση του Προέδρου της Τοπικής Επιτροπής Παιανίας-Γλυκών Νερών υποψήφιος είναι ο Μάρκος Δημόπουλος και υποψήφια μέλη με δικαίωμα τριών (3) σταυρών προτιμήσεως τα εξής:

Αχαμνός Χρήστος
Κρόκου-Χασομέρη Αθηνά
Κτενά-Λαμπροπούλου Ελένη
Ντζακώστας Αθανάσιος
Λογοθέτης Αντώνιος
Λυμπεροπούλου Χριστίνα
Μπούας Ιωάννης
Μυλωνάς Αθανάσιος
Παλατσίδου Παναγιώτα
Τσικρίτση Δόμνα
Τσικρίτσης Αντώνης

Οι υποψηφιότητες Συνέδρων Ανατολικής Αττικής από το Δήμο Παιανίας-Γλυκών Νερών είναι οι εξής:

Aλάνης Γεώργιος
Δημόπουλος Μάρκος
Ζάρας Παναγιώτης
Ιωαννίδης Σεραφείμ
Καπερώνης Νικόλαος
Κασαγιάννης Λάμπρος
Λυμπεροπούλου Χριστίνα
Μυλωνάς Αθανάσιος
Τσικρίτσης Αντώνης


Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

Eπιτέλους αποχέτευση στην Παιανία-Την Παρασκευή ο αγιασμός

Ένα έργο πνοής για ολόκληρη την Παιανία που πέρασε από σαράντα κύματα, ξεκίνησε επιτέλους στην πόλη και όλα δείχνουν ότι επιτέλους οι κάτοικοί της θα αποκτήσουν αποχέτευση!
Οι εργασίες ξεκίνησαν και μάλιστα το πρωί της Τρίτης ο Δήμαρχος κ. Σπύρος Στάμου, επισκέφθηκε το σημείο όπου αυτές εξελίσσονται εφιστώντας την προσοχή στην τήρηση των απαιτούμενων κανόνων ασφαλείας.

Στις 11 το πρωί της Παρασκευής 1ης Απριλίου θα τελεστεί και αγιασμός στη στη συμβολή των οδών Λυκούργου και Παπαφλέσσα, έξω από τον 1ο Βρεφονηπιακό Σταθμό, στον οποίο μάλιστα θα παραστεί και θα χοροστατήσει και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ.κ. Νικόλαος!

Και ίσως ο αγιασμός αυτός έχει ξεχωριστή σημασία αφού ένα τέτοιο έργο κινδύνευσε πολλές φορές να μη γίνει και έπρεπε η νέα, τότε, δημοτική αρχή με επικεφαλής τον Δήμαρχο κ. Σπύρο Στάμου να καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες για να μη χαθεί η μοναδική αυτή ευκαιρία για ποιότητα ζωής χιλιάδων παιανιωτών.

Δεν είναι τυχαίο ότι χρειάστηκαν 21 συναντήσεις των στελεχών του Δήμου με τους υπευθύνους του προγράμματος ΕΠΠΕΡΑΑ και της ΕΥΔΑΠ, για να ευοδωθεί η υπόθεση.

Το συνολικό μήκος του δικτύου ακαθάρτων της Δημοτικής Ενότητας Παιανίας, ανέρχεται στα 59,6 χιλιόμετρα, ενώ η αποχετευόμενη περιοχή είναι περίπου 290 εκτάρια. Φορέας υλοποίησης του έργου, είναι ο Δήμος Παιανίας. Το έργο θα υλοποιηθεί σε περίπου 24 μήνες.

Ακολουθεί η δημοτική ενότητα Γλυκών Νερών, για την οποία επίσης επιδείχθηκε η ανάλογη προσοχή και ετοιμότητα, αφού ύστερα από πιέσεις της δημοτικής αρχής στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΥΔΑΠ, ξεπεράστηκε το πρόβλημα που είχε προκύψει με την συνοικία του Φούρεσι, η οποία κινδύνευε να μην ενταχθεί στον άξονα της Λαυρίου, γεγονός που θα σήμαινε αποχέτευση για όλα τα Γλυκά Νερά εκτός από το Φούρεσι.

Κυριακή 27 Μαρτίου 2016

Ανεβαίνει βαθμολογικά και ψυχολογικά ο Α.Ο. Γλυκών Νερών

Σε ανοδική πορεία βρίσκονται τα Γλυκά Νερά κάτι που επιβεβαιώθηκε και το Σάββατο (26/3). Η ομάδα του Βασίλη Καραουλή που στις τρεις τελευταίες αγωνιστικές μετρά δύο νίκες – μια ισοπαλία, κατάφερε να επικρατήσει σχετικά εύκολα 0-2 του Πρωτέα, ανεβαίνοντας ακόμα περισσότερο βαθμολογικά και ψυχολογικά. Αντίθετα, τα πράγματα δεν πάνε καλά για το συγκρότημα της Παλαιάς Φώκαιας, που δύσκολα θα αποφύγει τον υποβιβασμό.

Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, τα Γλυκά Νερά ευτύχησαν να προηγηθούν με το καλημέρα ξεκλειδώνοντας την αντίπαλη άμυνα: Συγκεκριμένα στο 6' Κουτρομάνος και Μουσαράι συνδυάστηκαν άψογα και ο Θεοφάνους με άψογο πλασέ έκανε το 0-1. Το πρώτο 45λεπτο έκλεισε όπως ακριβώς ξεκίνησε... Με γκολ δηλαδή για τους φιλοξενούμενους. Αυτή την φορά ήταν ο Μουσαράι που βρέθηκε σε τετ-α-τετ με τον Παπαβασιλείου, πλάσαρε εύστοχα και σημείωσε το 0-2 που ήταν σκορ ημιχρόνου.

Στην επανάληψη το ματς άνοιξε, απέκτησε ακόμα πιο γρήγορο ρυθμό με τον Πρωτέα να βγαίνει μπροστά ψάχνοντας απαντήσεις. Οι γηπεδούχοι, μάλιστα, είχαν δύο καλές στιγμές αλλά έπεσαν πάνω στον νεαρό γκολκίπερ Αρβανίτη, ο οποίος όποτε χρειάστηκε ήταν εκεί σταματώντας κάθε επικίνδυνη κατάσταση. Από την μεριά τους τα Γλυκά Νερά που βρήκαν ανοιχτούς χώρους στο β' μέρος, θα μπορούσαν να τριπλασιάσουν τα τέρματα τους, αν εκμεταλλεύονταν τις ευκαιρίες που τους παρουσιάστηκαν. Μάλιστα είχαν και δυο δοκάρια με τους Μπέντα - Μουσαράι.

Διακριθέντες για τον Πρωτέα οι Μαραγκός, Κατσούλας και Κούλιμπης.

Κορυφαίοι των Γλυκών Νερών οι Γιανούλλης, Βάρδας, Συμβουλίδης και Αρβανίτης. Για τους φιλοξενούμενους αγωνίστηκαν δύο ποδοσφαιριστές γεννηθέντες το 2000, οι Χριστοδούλου και Αμοριανός.

Διαιτητές: ΠΑΝΟΥΤΣΟΣ Π., ΜΠΟΥΞΜΠΑΟΥΜ Ρ., ΚΑΛΛΗΣ Α.

ΠΡΩΤΕΥΣ Π.ΦΩΚΑΙΑΣ: Παπαβασιλείου, Δέδες (66' Μαρινάκης), Χίκα, Κούλιμπης, Θάνος, Κατσούλας, Σντράβα, Μακροδημήτρης (79' Παπαγεωργίου), Διακορώνας (57' Νίνα), Μαραγκός, Μακρυπίδης.

ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ ΑΟ: Αρβανίτης, Πάσχος, Μανιός (80' Χριστοδούλου), Γιανούλλης, Σότα, Βάρδας, Θεοφάνους (58' Ρέκα), Συμβουλίδης, Μουσαράι (75' Αμοριανός), Κουτρομάνος, Μπέντας.

«Στρογγυλό τραπέζι» απόψε στην Αίθουσα Συνιδιοκτησίας Παιανίας

O Δήμος Παιανίας-Γλυκών Νερών συνδιοργανώνει με τους
Α΄και Β΄Διαλεκτικούς Ομίλους Παιανίας, Στρογγυλό Τραπέζι με θέμα : «Ιωάννης Καποδίστριας, ο Θεμελιωτής του Νεότερου Ελληνικού Κράτους».

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 27 Μαρτίου στην Αίθουσα Συνιοδιοκτησίας Παιανίας (Σπύρου Αγγελή 14).

Μετά το πέρας της συζήτησης, θα ακολουθήσει πρόγραμμα δημοτικών τραγουδιών με τη μέτζοσοπράνο κ. Μιράντα Γεωργάκη συνοδεία πιάνου και δεξίωση.

Aνακατασκευή των αθλίων υποδομών υγιεινής των Γυμνασίων Παιανίας μέτα από 50 χρόνια

Ουσιαστική ένεση στον τομέα υγιεινής των δύο γυμνασίων της Παιανίας κάνει η δημοτική αρχή της πόλης αφού σε εξέλιξη βρίσκεται η ανακατασκευή των τουαλετών τους.

Είναι γεγονός πως οι συνθήκες υγιεινής που επικρατούσαν σε αυτές ήταν άθλιες και το ζήτημα είχαν επισημάνει τόσο οι διευθύνσεις των σχολείων όσο και οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων αλλά και τα δεκαπενταμελή των μαθητών, σε όλες τις μέχρι σήμερα διοικήσεις του Δήμου Παιανίας, όμως βρήκαν ανταπόκριση σε αυτήν του νέου Δημάρχου, του κ. Σπύρου Στάμου.

Εξίσου σημαντικό είναι ότι πέρα από τις εργασίες ανακατασκευής των τουαλετών η δημοτική αρχή φρόντισε για την προμήθεια χημικών τουαλετών – για όσο χρόνο διαρκέσουν οι σχετικές εργασίες – ώστε να αποφευχθούν προβλήματα στην καθημερινότητα των παιδιών.


Παράλληλα κι επειδή οι επισκευές θα γίνονται και κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας ώστε να μην υπάρξουν παρατράγουδα που να αφορούν τη σωματική ακεραιότητα των μαθητών.


Έτσι έχει τοποθετηθεί ειδικό προστατευτικό πλέγμα που διαχωρίζει το χώρο των εργασιών από τον υπόλοιπο χώρο του σχολείου και αποκλείει την προσέγγιση των μαθητών στον χώρο αυτό προς αποφυγήν ατυχήματος.


Επίσης έχει προβλεφθεί η παρουσία φύλακα την ώρα που θα λειτουργεί το σχολείο, ο οποίος θα ελέγχει την προσβασιμότητα στον χώρο των εργασιών και θα επιτρέπει την είσοδο σε αυτόν αυστηρά και μόνον σε όσους έχουν σχέση με το έργο.

Σημαντικό εξάλλου είναι ότι τα μπάζα θα απομακρύνονται σε ώρες που δεν θα λειτουργεί το σχολείο ώστε να αποφευχθεί ο οποιοσδήποτε κίνδυνος για τα παιδιά.

Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

Έτσι θα είναι το νέο Δημαρχιακό Μέγαρο του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών

Ένα κτίριο 2.000 τ.μ. σε μια έκταση 5.000 τετραγωνικών μέτρων ανάμεσα στην Παιανία και στα Γλυκά Νερά (Οικοδομικό Τετράγωνο 7034 του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου των πολεοδομικών ενοτήτων ΠΕ7, ΠΕ8 το οποίο έχει καθοριστεί ως «Χώρος Διοίκησης») θα στεγάσει τις υπηρεσίες του Δήμου της περιοχής.


Όπως ανακοινώθηκε από το Γραφείο Τύπου του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών, έχουν ήδη δρομολογηθεί οι διαδικασίες μελέτης και αδειοδότησης (εξασφαλίστηκε η έγκριση από την Πολεοδομία για την ανέγερση), οι οποίες είναι χορηγία του εφοπλιστή Θανάση Μαρτίνου, ο οποίος είναι γνωστός για το κοινωνικό έργο του, σε ολόκληρη την Αττική και όχι μόνο.

Ο εφοπλιστής Θανάσης Μαρτίνος

Σημειώνεται ότι στις εγκαταστάσεις του νέου Δημαρχιακού Μεγάρου Παιανίας – Γλυκών Νερών, θα δημιουργηθεί και συνεδριακό κέντρο καθώς και αίθουσα πολιτιστικών και πολλαπλών χρήσεων.

Ο κ. Μαρτίνος προέβη στην ακόλουθη δήλωση όταν ρωτήθηκε για τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να χορηγήσει το πρώτο στάδιο του έργου της ανέγερσης του νέου Δημαρχείου:

«Ο λόγος που αποφάσισα να χρηματοδοτήσω τη διαδικασία ανέγερσης του Νέου Δημαρχείου, είναι η ιστορικότητα της πόλης της Παιανίας και η αξιοπιστία του Δημάρχου της, του κ. Σπύρου Στάμου». 



Σάββατο 19 Μαρτίου 2016

Οι αγρότες των Μεσογείων στην σύσκεψη της Πανελλαδικής Επιτροπής Μπλόκων

Με τη συμμετοχή εκπροσώπων και των Μεσογειτών αγροτών πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής στο Εργατικό Κέντρο Λάρισας σύσκεψη της Πανελλαδικής Επιτροπής των Μπλόκων.

Επί τάπητος τέθηκαν η οργάνωση της καθόδου των αγροτών με λεωφορεία στην Αθήνα την ημέρα που η κυβέρνηση θα φέρει το ασφαλιστικό για ψήφιση στη Βουλή, καθώς κι η αγροτική συμμετοχή στην 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση.

Επιπλέον, ελήφθησαν αποφάσεις για τον προγραμματισμό της αγωνιστικής δράσης των μικρομεσαίων αγροτών, ενώ αποφασίστηκε και η ανασυγκρότηση του αγροτικού κινήματος, με την ισχυροποίηση των Αγροτικών Συλλόγων / Ομοσπονδιών και τη δημιουργία νέων.

Από πλευράς του Μεσογείτικου μπλόκου (ενός από τα 68 όλης της χώρας) το «παρών» έδωσαν ο πρόεδρος του Αγροτικού – Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Κορωπίου Σταμάτης Γεωργάκης και ο πρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Μαρκοπούλου Αλέξανδρος Κολιαβασίλης.

Ο Δήμος Παιανίας-Γλυκών Νερών συμμετέχει στην «Ώρα της Γης»

Το Σάββατο 19 Μαρτίου οι πολίτες όλου του κόσμου καλούνται να σβήσουν τα φώτα για μια ώρα, από τις 20.30 έως τις 21.30, για να στείλουν αποφασιστικό μήνυμα συμμετοχής στην προστασία του περιβάλλοντος.

Η «Ώρα της Γης» δίνει πάλι φωνή και δύναμη πίσω στον πολίτη και στις τοπικές κοινωνίες, στον αγώνα για ένα καλύτερο και καθαρότερο περιβάλλον.

Η συμμετοχή των πολιτών, των Δήμων και των κοινοτήτων της Ελλάδας στην «Ώρα της Γης» μπορεί και πρέπει να είναι μόνο η αρχή για τη λήψη μέτρων σε ατομικό ή πολιτικό επίπεδο, για τη μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου, τον περιορισμό της σπατάλης ενέργειας, τη στροφή σε βιώσιμες τεχνολογίες παραγωγής ενέργειας.

Ο Δήμος Παιανίας-Γλυκών Νερών, αρωγός τέτοιων προσπαθειών, συμμετέχει ενεργά σε αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία για ακόμη μια χρονιά, με στόχο την καταπολέμηση της υπερθέρμανσης του πλανήτη. Καλεί όλους τους κατοίκους του Δήμου να δηλώσουν παρόντες σ΄ αυτή την προσπάθεια δίνοντας για άλλη μια χρονιά «ραντεβού» με την «Ώρα της Γης» το Σάββατο 19 Μαρτίου στις 20.30, κλείνοντας τα φώτα κι ότι άλλο καταναλώνει ηλεκτρικό ρεύμα για μια ώρα.
 
Συσκότιση θα πραγματοποιηθεί για μια ώρα σε κτίρια και χαρακτηριστικά σημεία της πόλης, των οποίων η διαχείριση αποτελεί αρμοδιότητα του Δήμου το Σάββατο 19 Μαρτίου 2016 από τις 20.30 έως τις 21.30. Συγκεκριμένα στα Δημόσια & Δημοτικά καταστήματα, καθώς και στα καταστημάτων των Ν.Π.Δ.Δ. και Τραπεζών.

Θανατηφόρο τροχαίο με εγκατάλειψη στην Παιανία

Την τελευταία της πνοή άφησε στην άσφαλτο στη 01:00 τα ξημερώματα μια 70χρονη γυναίκα, στέλεχος του ΣΥ.ΡΙΖ.Α, που παρασύρθηκε απο ασυνείδητο οδηγό ο οποίος την εγκατέλειψε αφού αρχικά την είχε παρασύρει με το αυτοκίνητό του, στη Λεωφόρο Λαυρίου, έξω από γνωστή ταβέρνα της περιοχής, εντός της οποίας εξελισσόταν η συνεστίαση της νομαρχιακής του Σύριζα Ανατολικής Αττικής.

Ο ασυνείδητος οδηγος διέφυγε, σβήνοντας μάλιστα τα φώτα του αυτοκινήτου για να μην φανεί η πινακίδα του.

Τις πρώτες βοήθειες στην άτυχη γυναίκα, έσπευσαν να προσφέρουν ο γιατρός και βουλευτής Αττικής του Σύριζα Γιάννης Δέδες και άλλοι γιατροί που ήταν παρόντες στην συνεστίαση, η οποία όμως, δυστυχώς, κατέληξε λίγο αργότερα.

Τελικά ο δράστης, παραδόθηκε το πρωί του Σαββάτου στις αρχές.

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Λυτρωτικό «διπλο» για τα Γλυκά Νερά

Επιτέλους νίκη για τα Γλυκά Νερά που προέρχονταν από άσχημα αποτελέσματα και συγκεκριμένα από τρεις σερί ήττες. Η ομάδα του Βασίλη Καραουλή πραγματοποιώντας την Κυριακή (13/3) πειστική εμφάνιση, επικράτησε 0-1 του Κεραυνού και ανέβηκε στους 33 πόντους, όσους έχουν και οι Κερατιώτες. Ήταν ένα ματς όπου οι φιλοξενούμενοι έβγαλαν μεγαλύτερο πάθος, έδειξαν πως θέλουν περισσότερο το παιχνίδι και απόλυτα δίκαια έφτασαν στην επικράτηση.

Αντίθετα, ο Κεραυνός του Σπύρου Κοντού δεν βρέθηκε σε καλή μέρα και απείλησε ελάχιστα σε δύο – τρεις περιπτώσεις σε όλο το 90λεπτο. Τα Γλυκά Νερά, μάλιστα, που λυτρώθηκαν στο φινάλε, φωνάζουν έντονα για τη φάση του 40', όταν σε σουτ του Νάνου η μπάλα χτύπησε στο οριζόντιο δοκάρι, στο έδαφος, εκ νέου στο δοκάρι και απομακρύνθηκε. Οι φιλοξενούμενοι ισχυρίζονται πως η μπάλα έχει περάσει ολόκληρη τη γραμμή, με τον α' βοηθό και τον διαιτητή να δείχνουν παίζετε μη καταλογίζοντας το γκολ.

Τα Γλυκά Νερά πάντως δεν έμειναν εκεί και έχασαν σπουδαία ευκαιρία στο 60', όταν ο Θεοφάνους με την είσοδο του στο ματς βρέθηκε σε τετ-α-τετ με τον Χαντζάρα, αλλά ο γκολκίπερ του Κεραυνού του είπε όχι με εντυπωσιακή επέμβαση. Τελικά οι φιλοξενούμενοι έφτασαν στο γκολ που δικαιούνταν βάσει της εικόνας του αγώνα στο 87', όταν κέρδισαν πέναλτι με τον Κολάτο. Την εσχάτη των ποινών ανέλαβε να εκτελέσει ο Κουτρομάνος, που από τα 11 βήματα νίκησε τον Χαντζάρα και έκανε το 0-1 που ήταν και το τελικό σκορ.

Διακρίθηκε για τον Κεραυνό ο γκολκίπερ Χαντζάρας με ορισμένες σωτήριες επεμβάσεις, ο νεαρός Βαγγέλι και ο Σεΐτι.

Για τα Γλυκά Νερά κορυφαίοι ήταν οι Κουτρομάνος, Μπέντας και Βάρδας.

Διαιτητές: Δραγάτης, Τζαφόλιας Δ., Μπούξμπαουμ

ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΚΕΡΑΤΕΑΣ: Χαντζάρας, Βαγγέλι, Κατσίκης, Μεγαγιάννης, Λιούμης, Πρίφτης, Σεΐτι, Κετέογλου (60' Φουστέρης), Μπαξεβάνης (60' Μπρότσι), Κριεμάδη, Μαγγανάς (50' Δρούγγας).

ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ ΑΟ: Αρβανίτης, Δογάνης, Λάβδας (68' Κολάτος), Γιαννούλης, Σότα, Βάρδας, Νάνος (55' Θεοφάνους), Συμβουλίδης, Μουσαράι, Κουτρομάνος, Μπέντας (87' Αμοργιανός).

Πλούσιο και πολυποίκιλο το πρόγραμμα των ΚΑΠΗ Παιανίας και Γλυκών Νερών μέχρι το καλοκαίρι

Ένα πλούσιο πρόγραμμα, γεμάτο από ψυχαγωγικές αλλά και ενημερωτικές και εκπαιδευτικές δράσεις, για το υπόλοιπο του Μαρτίου μέχρι και τον Ιούλιο του 2016, ανακοίνωσε το Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών, ο Φορέας Κοινωνικής Προστασίας & Παιδείας.

Ο Πρόεδρος του ΝΠΔΔ και Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών κ. Κωνσταντίνος Χουλιαράς, αναφερόμενος στο πρόγραμμα δήλωσε πως: «Τα Κέντρα Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων οφείλουν να αποτελούν πόλο έλξης για τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας. Κύριο μέλημα της Δημοτικής Αρχής είναι η διεύρυνση των παρεχομένων υπηρεσιών τους. Με τις δράσεις που πραγματοποιούνται και θα πραγματοποιηθούν, προσδοκούμε τα ΚΑΠΗ να αποτελέσουν ένα δίαυλο επικοινωνίας με στόχο την ενεργητική συμμετοχή καθώς και την ανάπτυξη σχέσεων αλληλεγγύης».

Το πρόγραμμα δράσεων και εκδηλώσεων των Κ.Α.Π.Η Παιανίας και Γλυκών Νερών για το υπόλοιπο του Μαρτίου μέχρι τον Ιούλιο του 2016 είναι το εξής:

Mάρτιος 2016

• 23/3 Εκδήλωση για την επέτειο της 25ης Μαρτίου στην Παιανία
• 24/3 Εκδήλωση για την επέτειο της 25ης Μαρτίου στα Γλυκά Νερά.
• 29/3 Ομιλία σε συνεργασία με το κέντρο αποκατάστασης «Ιατρική Άσκηση»

Απρίλιος 2016

• Ομιλία σε σχέση με τον Τύπο και την Ελευθεροτυπία
• Ομιλία για τη Μεσογειακή διατροφή και οφέλη της
• Επίσκεψη στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας στην Κηφισιά (ξεχωριστά το κάθε Κ.Α.Π.Η)
• Μουσική βραδιά στην Παιανία
• Μουσική βραδιά στα Γλυκά Νερά

Μάιος 2016

• Γιορτή Πάσχα στον κήπο του Κ.Α.Π.Η Γλυκών Νερών.
• Απογευματινός περίπατος
• Συνεργασία με τη Διεύθυνση Κοινωνικής Πολιτικής – Τμήμα Προστασίας Τρίτης Ηλικίας του Δήμου Σπάτων Αρτέμιδος .

Ιούνιος 2016

• Ημερήσια εκδρομή
• Καλοκαιρινή εκδήλωση στα Γλυκά Νερά
• Καλοκαιρινή εκδήλωση στην Παιανία
• Έναρξη προγράμματος Θαλασσίων μπάνιων

Ιούλιος 2016

• Ομιλία για τη θερμική εξάντληση και τον καύσωνα στην Παιανία
• Ομιλία για τη θερμική εξάντληση και τον καύσωνα στα Γλυκά Νερά
• Εξέλιξη και λήξη του προγράμματος θαλασσίων μπάνιων
• Μουσική βραδιά στην Παιανία
• Μουσική βραδιά στα Γλυκά Νερά

Οι Σαολίν Παιανίας στο 5ο Διεθνές Φεστιβάλ Πολίχνης

Το παρών έδωσαν στο 5ο Διεθνές & 11ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Πολεμικών Τεχνών οι Δάσκαλοι του Κέντρου Πολιτισμού Σαολίν Παιανίας Σπυρόπουλος Χρήστος- Σι Χανγκ Τζι και Τσαμουταλίδη Σταματίνα- Σι Μιάο Λίαν, συνοδευόμενοι από τον Σπουδαστή Nielsen Ιάσων και την Σπουδάστρια Παναγιώτου Μαριλένα, το Σάββατο 5 και την Κυριακή 6 Μαρτίου 2016 στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο Πολίχνης, του Δήμου Παύλου Μελά.

Στο διήμερο φεστιβάλ που διοργάνωσε ο Α.Σ.Γ.Α Γου Σου Κουάν, υπό την Αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πολεμικών Τεχνών [ΕΟΠΤ] έλαβαν μέρος περισσότεροι από 500 συμμετέχοντες από συλλόγους που προέρχονταν από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η ομάδα του ΚΕ.ΠΟ.ΣΑ. Παιανίας συμμετείχε ως μέλος της ομάδας του Ελληνικού Πολιτιστικού Κέντρου Σαολίν παρουσιάζοντας φόρμες με όπλα και γυμνά χέρια έχοντας μία άρτια τεχνική κατάρτιση που τους έκανε να ξεχωρίσουν από την πρώτη στιγμή.

Με αφορμή το φεστιβάλ, πραγματοποιήθηκε από το ΕΠΟΚΕΣ μία ακόμη εκπαιδευτική ημερίδα «Σαολίν Κουνγκ Φου Μέσης Κατάρτισης», στο Δάσος του Μεγάλου Αλεξάνδρου στο Λαγκαδά. Στην ημερίδα παρουσιάστηκε και αναλύθηκε η Γου Μπου Τσουάν, η Λιαν Χουάν Τσουάν, το Πλατύ Σπαθί και το Σαολίν Τσαν Τσι Τζιαν.

Σάββατο 12 Μαρτίου 2016

Aποκριάτικο ξεφάντωμα στο Δήμο Παιανίας - Γλυκών Νερών

Πλούσιες θα είναι και φέτος οι αποκριάτικες εκδηλώσεις που θα προσφέρει στο κοινό ο Δήμος Παιανίας-Γλυκών Νερών, σε συνεργασία και με την υποστήριξη του Νομικού του Προσώπου Πολιτισμού & Αθλητισμού και πολιτιστικών συλλόγων της περιοχής.

Την Κυριακή 13 Μαρτίου οι αποκριάτικες εκδηλώσεις στην Κεντρική Πλατεία Παιανίας, ξεκινούν από νωρίς το πρωί (10.30 π.μ.) με την παρέλαση καρναβαλιστών του Συλλόγου Αγίας Μαρίνας Παιανίας, αποκριάτικους χορούς πλούσιο ψυχαγωγικό πρόγραμμα για τα παιδιά που περιλαμβάνει θέατρο δρόμου, παιχνίδια, γαϊτανάκι και πολλή, πολλή μουσική! Κλόουν, ξυλοπόδαροι και αστείες μασκότ θα διασκεδάσουν τους μικρούς μας φίλους, ενώ παράλληλα θα προσφέρεται εντελώς δωρεάν το διαχρονικό και αγαπημένο από μικρούς και μεγάλους μαλλί της γριάς.

Σε περίπτωση που η κακοκαιρία δεν επιτρέψει τη διεξαγωγή των παραπάνω δρώμενων στην Πλατεία της Παιανίας, έχει προβλεφθεί από το Δήμο η μεταφορά τους στο Κλειστό Γυμναστήριο Παιανίας στο τέρμα της οδού Αγίας Τριάδος.

Την Καθαρά Δευτέρα 14 Μαρτίου, το γλέντι μεταφέρεται στην Δημοτική Ενότητα των Γλυκών Νερών, στο Κλειστό Γυμναστήριο στην οδό Καραϊσκάκη & Κοραή, με το ίδιο ψυχαγωγικό πρόγραμμα, ενώ σαρακοστιανά εδέσματα θα προσφέρονται από νωρίς στους παρευρισκομένους.

Επίσης θα προσφέρονται δωρεάν χαρταετοί και στις δυο Δημοτικές Ενότητες, για το καθιέρωμενο πέταγμα τους την ημέρα της Καθαράς Δευτέρας!

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

Tραγωδία στα Γλυκά Νερά - Νεκρός ιερέας από πυρκαγιά σε Ιερό Ναό

Σοκ στην τοπική κοινωνία των Γλυκών Νερών και συγκεκριμένα στους ενορίτες του Ιερού Ναού του Αγίου Σάββα, προκάλεσε ο τραγικός χαμός του εφημερίου Αρχιμανδρίτου Πορφυρίου Παπαρούπα, έπειτα από πυρκαγιά που εκδηλώθηκε από αδιευκρίνιστα μέχρι στιγμής αίτια, στο εσωτερικό του Ιερού Ναού.

Η σορός του άτυχου ιερέος βρέθηκε απανθρακωμένη από τους άντρες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας που έσπευσαν στο σημείο, πάνω σε σόμπα πετρελαίου η οποία βρισκόταν εντός του Ιερού Ναού.

Η πυρκαγιά εκτός από το τραγικό συμβάν, προξένησε και σοβαρότατες υλικές ζημιές στο εσωτερικό του ναού.
 
Πλάνα από τις πρώτες στιγμές της εκδήλωσης της πυρκαγιάς

O Aρχιμανδρίτης Πορφύριος Παπαρούπας (δεξιά) με τον Μητροπολίτη Μεσογαίας & Λαυρεωτικής κ.κ. Νικόλαο από την περσινή Ιερά Πανήγυρις του Ι.Ν. Αγίου Σάββα Γλ. Νερών

Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

«Τίτλοι τέλους» για το Mεσογείτικο μπλόκο

Ο ιστορικός αγώνας των αγροτών των Μεσογείων, με τη συμμετοχή συνεταιρισμών και αγροτών από την Παιανία, το Κορωπί, τα Σπάτα, το Μαρκόπουλο, τα Καλύβια και την Κερατέα, που διήρκησε περισσότερο από 30 ημέρες, έφτασε στο τέλος του, ύστερα και από την συνάντηση της περασμένης εβδομάδας με τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, αλλά και την απόφαση της συντονιστικής του μπλόκου της Νίκαιας με τις αποφάσεις της οποίας είχαν συνταχθεί οι αγρότες των Μεσογείων από την πρώτη στιγμή.

Την Δευτέρα το βράδυ, οι Μεσογείτες αγρότες, πραγματοποίησαν αποχαιρετιστήρια συνάντηση-απολογισμό στον κόμβο της Λεωφόρου Μαρκοπούλου και συζήτησαν το ενδεχόμενο επιστροφής τους στις κινητοποιήσεις με διαφορετική όμως μορφή αγώνα.

Στην ομιλία του, ο επικεφαλής της συντονιστικής επιτροπής του μπλόκου των Μεσογείων και πρόεδρος του Αγροτικού – Αμπελουργικού Συνεταιρισμού Κορωπίου, Σταμάτης Γεωργάκης, τόνισε πως για πρώτη φορά μπλόκο στην περιοχή των Μεσογείων διατηρήθηκε για τόσο μεγάλο διάστημα, με δυναμικές παραστάσεις διαμαρτυρίας με τη συμμετοχή των Δήμων, ακόμα και εντός του Διεθνούς Αερολιμένος «Ελευθέριος Βενιζέλος», με αναφορές ξένων μέσων, με συμβολικούς αποκλεισμούς της Αττικής Οδού και της Λεωφόρου Μαρκοπούλου, ένα μπλόκο που όπως χαρακτηριστικά είπε «αναγνωρίστηκε ως ένα από τα πιο δυναμικά σε πανελλαδικό επίπεδο». Στάθηκε στις ανθρώπινες σχέσεις που αναπτύχθηκαν στο διάστημα της παραμονής στο μπλόκο και κυρίως στις προοπτικές συνεργασίας που άνοιξαν.

Στη συνέχεια τα τρακτέρ αποχώρησαν συντεταγμένα από τον κόμβο του αεροδρομίου, όπως ακριβώς είχαν αφιχθεί πρίν από έναν μήνα.

Η Αδέσμευτη Ενημέρωση Παιανίας, όλο αυτό το διάστημα, κάλυψε τα τεκτενόμενα του αγώνα των Μεσογειτών αγροτών, με ρεπορτάζ, αποκλειστικότητες ακόμα και Live ενημέρωσή. Ευχόμαστε καλή συνέχεια στους αγρότες των Μεσογείων και υποσχόμεθα να είμαστε και πάλι παρόντες σε μελλοντικές τους κινητοποιήσεις.

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

Μεσογείτικη εκπροσώπηση στη συνάντηση του μπλόκου της Νίκαιας με τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα

Η κυβέρνηση αποδέχτηκε τελικά το αίτημα των αγροτών από το μπλόκο της Νίκαιας με τη διακήρυξη του οποίου συντάσσονται και οι αγρότες των Μεσογείων για ξεχωριστή συνάντηση και έτσι το πρωί της Πέμπτης μαζί με άλλους 14 εκπρόσωπους 69 μπλόκων αγροτών από όλη τη χώρα, πέρασαν την είσοδο του Μεγάρου Μαξίμου προκειμένου να συναντηθούν με τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.

Το μεσογείτικο μπλόκο εκπροσώπησε ο επικεφαλής του συντονιστικού αγώνα και πρόεδρος του Αγροτικού & Αμπελουργικού Συνεταιρισμού Κορωπίου, Σταμάτης Γεωργάκης.

Σε δηλώσεις τους, διά του Βαγγέλη Μπούτα, οι εκπρόσωποι των αγροτών επεσήμαναν ότι: «ήρθαμε με τα αιτήματα που έχουμε εδώ και σαράντα μέρες. Δεν έχει αλλάξει κάτι. Μ’ αυτά θα συζητήσουμε με τον πρωθυπουργό»!

Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά στην ιστορία των αγροτών των Μεσογείων που εκπρόσωπός του περνά την πόρτα του πρωθυπουργικού γραφείου!

Ο επικεφαλής του μπλόκου της Νίκαιας Βαγγέλης Μπούτας έδωσε στον πρωθυπουργό ως δώρο ένα τσίπουρο, σχολιάζοντας ότι «αν περάσουν τα μέτρα θα είναι το τελευταίο γνήσιο». «Μετά "μαϊμού"...» πρόσθεσε και συμπλήρωσε: «Όποτε για να έχουμε γνήσιο πράμα (πρέπει) και να υπάρχουν και τα αμπέλια» πρόσθεσε.

Στο ίδιο χαλαρό κλίμα του διαλόγου, ο κ. Τσίπρας είπε: «Μη στεναχωριέσαι, το μόνο που δεν μπορούν να μας πάρουν είναι τον ήλιο και το τσίπουρο».

«Πρέπει η έγνοια μας να είναι στη μεγάλη πλειοψηφία του αγροτικού κόσμου που και πριν αλλά και τώρα συνεχίζει να περνά πάρα πολύ δύσκολα και πρέπει αυτό να μας απασχολήσει όλους μας για να προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε προϋποθέσεις για να αλλάξει αυτή η πραγματικότητα», ήταν τα πρώτα λόγια του πρωθυπουργού μόλις έκατσε στο τραπέζι της αίθουσας συσκέψεων.

«Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο αγροτικός κόσμος είναι πραγματικά, είναι αληθινά, είναι εκρηκτικά, δεν υπάρχει αμφιβολία γι' αυτό» συμπλήρωσε ο κ. Τσίπρας προσθέτοντας ότι έχει την αίσθηση πως απέναντι του σήμερα έχει αγρότες, ανθρώπους του μόχθου, μικρούς και μεσαίους, που δεν ανήκουν στη μικρή μειοψηφία των αγροτών που έχουν ευνοηθεί τα τελευταία χρόνια.

«Υπό αυτή την έννοια», τόνισε, «θέλω με ειλικρίνεια να καταθέσω σκέψεις και προτάσεις για το πώς μπορούμε να βρούμε λύσεις σε αυτό το δυσμενές περιβάλλον, που θα αφορούν τη μεγάλη πλειοψηφία και όχι τη μικρή μειοψηφία όσων τα πρηγούμενα χρόνια ως επί το πλείστον έπαιρναν το μεγαλύτερο μερίδιο των επιδοτήσεων και είχαν τη δυνατότητα μιας ευνοϊκότερης μεταχείρισης από τις εκάστοτε κυβερνήσεις».

Ο Πρωθυπουργός ανέφερε ακόμη ότι η κινητοποίηση των αγροτών αντανακλά μια πραγματική αγωνία και υπογράμμισε: «Πρέπει να προσπαθήσουμε να βρούμε λύσεις μέσα από τον διάλογο και τη σύνθεση».

Ξεκαθάρισε ότι δεν συμφωνεί καθόλου «με λογικές ποινικοποίησης των κοινωνικών αντιστάσεων και των αγροτικών κινητοποιήσεων εν προκειμένω» και τόνισε: «Συνεπώς ότι η προσπάθεια που κάνουμε να βρούμε λύσεις μέσα από τον διάλογο είναι ένα βήμα σε θετική κατεύθυνση, παρά το γεγονός ότι ψάχνουμε να βρούμε λύσεις μέσα σε μια πολύ δύσκολη δημοσιονομική εξίσωση».

Σημείωσε ότι «όμως πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι από την κρίση δεν πρόκειται να βγούμε και την εξίσωση αυτή δεν πρόκειται να τη λύσουμε αν δεν αυξήσουμε την "πίτα" και η παραγωγή είναι ίσως η μοναδική δυνατότητα να αυξήσουμε τον εθνικό μας πλούτο».

«Αυτό είναι το κρίσιμο» υπογράμμισε και πρόσθεσε: «πρέπει να βρούμε λύσεις για να ενισχύσουμε τους ανθρώπους που παράγουν, τους ανθρώπους του μόχθου, αλλά να κάνουμε και έναν διαχωρισμό, ανάμεσα σε αυτούς που βρίσκονται σε συνθήκες πολύ μεγάλης δυσκολίας εξαιτίας των χαμηλών εισοδημάτων τους και σε κάποια μικρή μειοψηφία που τα τελευταία χρόνια έχει ευνοηθεί».

Ο Πρωθυπουργός τούς ευχαρίστησε σε κάθε περίπτωση, και συμπλήρωσε: «Ξέρω ότι έχουμε διαφωνίες, ότι αυτές σε ορισμένα θέματα είναι και δύσκολο να γεφυρωθούν, εντούτοις θέλω να εκφράσω την εκτίμησή μου για το ότι εκφράζετε με ένα μέτρο και ειλικρινή τρόπο τις αγωνίες και τις διεκδικήσεις σας και ελπίζω μέσα από τον διάλογο να βρούμε κάποιες λύσεις».