Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε την περασμένη Πέμπτη, στις εγκαταστάσεις του Αγροτικού Αμπελουργικού Συνεταιρισμού Παιανίας, στην οποία συζητήθηκε το πρόβλημα της παράνομης βόσκησης σε αμπελώνες αμέσως μετά τον τρύγο από μερίδα «παραβατικών» κτηνοτρόφων, που το θεσμικό πλαίσιο τους αφήνει ατιμώρητους. Στη σύσκεψη συμμετείχαν εκπρόσωποι των οινοποιητικών συνεταιρισμών Κορωπίου και Σπάτων, καθώς και εκπρόσωποι από το δασαρχείο που έχουν την αρμοδιότητα την τήρησης της τάξης στο αγροτικό περιβάλλον (έχει πάρει τις αρμοδιότητες της πρώην Αγροφυλακής).
Οι αμπελουργοί αποφάσισαν να προβούν σε καταγγελία στην ΕΕ κατά του ΟΠΕΚΕΠΕ, επειδή επιδοτεί όλα αυτές κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις που είναι ουσιαστικά παράνομες, αφού έχουν μια προσωρινή άδεια που παρατείνεται κάθε δύο χρόνια.
Μια πρώτη συνάντηση για το συγκεκριμένο πρόβλημα είχε διεξαχθεί πριν από 15 ημέρες στο Γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη Ανατολικής Αττικής, κ. Πέτρου Φιλίππου, χωρίς να φέρει όμως κάποιο αποτέλεσμα. Το νομικό κενό που υπάρχει είναι ότι υποθέσεις που η απαίτηση από τον θιγόμενο δεν ξεπερνά τα 1.500 ευρώ παραγράφονται. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα αμπελουργοί που υποβάλλουν μήνυση στο δασαρχείο για παράνομη βόσκηση στα αμπέλια τους να μην έχουν καμία τύχη να αποζημιωθούν ούτε αυτός που καταγγέλλουν να τιμωρηθεί. Για να υπάρξουν κυρώσεις στον κτηνοτρόφο θα πρέπει τα ζώα του να φάνε 50 στρέμματα!
Η παράνομη βόσκηση στα αμπέλια δημιουργεί μεγάλα προβλήματα την εποχή μετά τον τρύγο. Τα ζώα τρώνε τα φύλλα και απογυμνώνεται εντελώς το φυτό. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι αμπελουργοί να ζημιώνονται χάνοντας ποσοστό 20% της παραγωγής της επόμενης χρονιάς. Επίσης υπάρχει συμπίεση του εδάφους και καταστροφή των νέων αμπελιών καθώς πατάνε πάνω τους οι οπλές των προβάτων.
Στο ευρωπαϊκό παιχνίδι «Μπάκι, το Κυκλοφοριακό Φιδάκι»- Traffic Snake Game, το οποίο διεξάγεται για τρίτη σχολική χρονιά, συμμετέχει φέτος το 2ο Νηπιαγωγείο Παιανίας
Το Παιχνίδι Κυκλοφοριακό Φιδάκι (ΠΚΦ) – Traffic Snake Game (TSG), όπως είναι η ακριβής ονομασία στα Αγγλικά – αποτελεί μία καμπάνια για την ενθάρρυνση της μετάβασης προς και από το σχολείο με τα πόδια ή με το ποδήλατο, ενώ τα παιδιά και οι γονείς τους είναι η κύρια ομάδα στόχου.
Η καμπάνια συνίσταται σε ένα παιχνίδι το οποίο είναι εύκολο στην υλοποίησή του. Πέρα από το παιχνίδι, κάθε σχολείο που συμμετέχει ενθαρρύνεται ώστε να διοργανώσει άλλες δράσεις και να παρέχει εκπαίδευση γύρω από τα ζητήματα της κινητικότητας, της κυκλοφοριακής αγωγής, του περιβάλλοντος και της υγείας.
Ξεκινώντας ως ένα σχετικά μικρό έργο στη Φλαμανδία (Βέλγιο), το ΠΚΦ εξελίχθηκε με τα χρόνια σε μία πανευρωπαϊκή καμπάνια, καθώς όλο και περισσότερα σχολεία σε άλλες χώρες άρχισαν να παίζουν το παιχνίδι. Τα στοιχεία έδειξαν ότι μέσω του παιχνιδιού αυξήθηκαν σημαντικά οι αειφόροι τρόποι μετακίνησης αλλά και περιορίστηκαν οι εκπομπές του CO2.
Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο για να καταλάβετε πώς υλοποιείται η καμπάνια:
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Παχυσαρκίας, ο Δήμος Παιανίας-Γλυκών Νερών και η Ένωση Διαιτολόγων-Διατροφολόγων Ελλάδας διοργανώνουν προληπτική δράση δωρεάν λιπομέτρησης, εκτίμησης των αποτελεσμάτων και παροχής διατροφικών συμβουλών για τους κατοίκους της Παιανίας και των Γλυκών Νερών.
Η δράση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016, 10:00π.μ – 14:00μ.μ, στο πρώην 1ο Δημοτικό Σχολείο στην Κεντρική Πλατεία Παιανίας.
Οι δύο συμπολίτες μας διατροφολόγοι, Γιάννης Γιαννάκης και Σταματίνα Αντωνίου που θα εξετάσουν τους ενδιαφερόμενους, τους καλούν να αποφύγουν την κατανάλωση νερού και φαγητού 4 ώρες πριν τη μέτρηση, την κατανάλωση αλκοόλ για 12 ώρες ή καφέ και τσιγάρο για 4 ώρες πριν τη μέτρηση, όπως και να μην έχουν πραγματοποιήσει καμία έντονη σωματική δραστηριότητα 12 ώρες πρίν από την μέτρηση. Επίσης καλό θα ήταν οι ενδιαφερόμενες γυναίκες να μην φορούν καλσόν, γιατί η μέτρηση γίνεται με γυμνά πέλματα.
Η Παγκόσμια Ημέρα κατά της Παχυσαρκίας (World Obesity Day), έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τις επιδημικές διαστάσεις της παχυσαρκίας, πάθησης που προκαλείται από υπερβολική συσσώρευση λίπους στο σώμα, τις δυσμενείς επιπτώσεις στην υγεία και τη μείωση του προσδόκιμου της ζωής. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας άνω του 50% του πληθυσμού στην Ε.Ε είναι υπέρβαρο ή παχύσαρκο, ενώ ανησυχητική είναι η αύξηση της παχυσαρκίας στα παιδιά, όπου στην ηλικία των 11 ετών, παρουσιάζεται το 1 στα 3 παχύσαρκο ή υπέρβαρο.
Η νοσογόνος παχυσαρκία πλήττει και τη χώρα μας καθώς το 22,5% του πληθυσμού (18,2% των γυναικών και 26% των ανδρών) είναι παχύσαρκοι και 35,2% (30% των γυναικών και περισσότερο από το 40% των ανδρών) είναι υπέρβαροι, ενώ επιπλέον η Ελλάδα θεωρείται από τις χώρες της Ευρώπης με τα υψηλότερα ποσοστά παιδικής παχυσαρκίας.
Σε μια προσπάθεια για την επίλυση προβλημάτων ύδρευσης σχετικά με υπερβολικές καταναλώσεις νερού λόγω διαρροών, χαλασμένων μετρητών, λάθος μετρήσεων κλπ, ο Δήμαρχος Παιανίας-Γλυκών Νερών κ. Σπύρος Στάμου, προχώρησε στη σύσταση επιτροπής, η οποία θα αναλάβει το παραπάνω δύσκολο έργο.
Μέχρι σήμερα από παρεκκλίσεις κατά την εφαρμογή των κανονισμών ύδρευσης της Δημοτικής Κοινότητας Παιανίας και της Δημοτικής Κοινότητας Γλυκών Νερών, που οφείλονταν σε διάφορους λόγους, δημιουργούνταν προβλήματα λειτουργίας των Υπηρεσιών Ύδρευσης και μη εξυπηρέτησης των δημοτών.
Για τον λόγο αυτό και άλλους παρόμοιους καθώς και για την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία της Υπηρεσίας Ύδρευσης αλλά και για την αποφόρτιση των εργασιών του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου, ο Δήμαρχος, προχώρησε στην σύσταση της προαναφερομένης επιτροπής της οποίας οι ακριβείς αρμοδιότητες θα είναι η τήρηση του Κανονισμού Ύδρευσης, η εξέταση των αιτήσεων των υδροληπτών (oι οποίοι μπορούν να παρίστανται κατά την εξέταση του αιτήματος τους) για οποιοδήποτε θέμα που αφορά στις διατάξεις των κανονισμών ύδρευσης, συμπεριλαμβανομένων και των αντιρρήσεων χρεώσεων ή της επίλυσης οικονομικών διαφορών.
Εκτός των παραπάνω, αρμοδιότητα της επιτροπής θα είναι και η λήψη αποφάσεων και η εισήγησή αυτών στο Δ.Σ. για θέματα εκτέλεσης έργων Ύδρευσης, προμήθειες υλικών, με βάση της ανάγκες της υπηρεσίας Ύδρευσης όπως αυτές διαμορφώνονται κάθε φορά.
Η επιτροπή αποτελείται από τους:
1. Πρόεδρος : Κωνσταντίνος Πρίφτης - Αντιδήμαρχος
2. Μέλος : Κωνσταντίνος Βασιλείου
3. Μέλος :Δημήτριος Ευσταθίου – Μόνιμος υπάλληλος καταμετρητής ύδρευσης
4. Γραμματέας της επιτροπής : Αθανάσιος Χούντας
Kαι έχει ως αναπληρωματικά μέλη τους:
1. Χελιδονόπουλος Ιωάννης - Αντιδήμαρχος
2. Γεώργιος Σβίγγος
3. Δημήτριος Χούντας
4. Δημοσθένης Γούσης
Ο ρόλος της Επιτροπής θα είναι κυρίως γνωμοδοτικός και συμβουλευτικός και οι αποφάσεις της δεν θα αποτελούν δέσμευση για την λήψη απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου. Η επιτροπή θα μπορεί να γνωμοδοτεί για κάθε θέμα που αφορά την υπηρεσία Ύδρευσης εφόσον της ζητηθεί από το Δήμαρχο ή άλλα αρμόδια όργανα του Δήμου.
Τις αποφάσεις τις Επιτροπής όπου απαιτείται από τις διατάξεις των κανονισμών ύδρευσης, θα εγκρίνει ο Δήμαρχος. Καμία απόφαση της Επιτροπής δεν μπορεί να είναι εκτελεστέα αν δεν εγκριθεί από τα αρμόδια όργανα (Δημοτικό Συμβούλιο).
Σε μια περίοδο που η Χριστιανική πίστη και η Εκκλησία βάλλεται, ο Μητροπολίτης Μεσογαίας & Λαυρεωτικής κ.κ. Νικόλαος, προσεγγίζει τους νέους των Μεσογείων και τους καλεί σε έναν γόνιμο και επικοδομητικό διάλογο για θέματα πνευματικού ενδιαφέροντος.
Σήμερα, Κυριακή 16/10/2016 και ώρα 19:30 - 23:30, θα λειτουργήσει Αρχονταρίκι αποκλειστικά για Νέους (18 - 30 ετών) στην αίθουσα του Ι. Προσκυνήματος του Χριστού στα Σπάτα (βλ. χάρτη). Στο Αρχονταρίκι οποιοσδήποτε το επιθυμεί, μπορεί να συζητήσει κατ’ ιδίαν με τον Σεβασμιώτατο, εντός του χρονικού πλαισίου λειτουργίας του.
Επιπλέον, από τις 21:00 – 22:30 ο Σεβασμιώτατος θα αναπτύξει το θέμα: «Θρησκευτική εκπαίδευση της πολιτείας και Κατηχητική παιδεία της Εκκλησίας» και θα ακολουθήσει συζήτηση.
Στο Αρχονταρίκι θα προσφέρεται κέρασμα (καφές, τσάι, γλυκό κ.λπ.)
Με ανακοίνωση της η Μητρόπολη, παρακαλεί το όριο ηλικίας να γίνει απόλυτα σεβαστό, διότι είναι αναγκαίο να διατηρηθεί ο νεανικός χαρακτήρας της Συνάξεως και να υπάρχει επαρκής χώρος για νέους της προαναφερθείσας ηλικίας.
Παράλληλα μία φορά τον μήνα, ημέρα Τετάρτη (20:30), στο Μετόχι της Ιεράς Μονής Γρηγορίου του Αγίου Όρους στον Κουβαρά, θα γίνεται Σύναξη Νέων ηλικίας 18-35 ετών, στην οποία μπορούν να συμμετέχουν και όσοι εκ των παλαιοτέρων υπερέβησαν το όριο των 35 ετών και δεν μπορούν να συμμετέχουν στην πρώτη.
Στη Σύναξη αυτήν βασικά ο Σεβασμιώτατος αναπτύσσει ένα θέμα αμέσου πνευματικού ενδιαφέροντος από τη σοφία της ασκητικής ζωής και εμπειρίας, δανεισμένο από το βιβλίο του Ευεργετίνου και θα ακολουθεί συζήτηση.
Επίσης μία Κυριακή τoν μήνα (ώρα 18:30 - 20:00) θα γίνεται Σύναξη Νέων κατά την ηλικία Γονέων, με θέματα που άπτονται της οικογενειακής ζωής, των συζυγικών σχέσεων, της ανατροφής των παιδιών κ.λπ.
Στις Συνάξεις αυτές θα υπάρχει σύντομη εισήγηση του Σεβασμιωτάτου και θα ακολουθεί συζήτηση με στόχο τη διαμόρφωση του Ορθόδοξου ήθους της κατά Θεόν συζυγίας και οικογένειας.
Χώρος Συνάξεως το Πνευματικό Κέντρο της Μητροπόλεως (κάτω από τον Ιερό Ναό Αγ. Νικολάου Σπάτων).
H καλή συνεργασία της ομοσπονδίας στίβου με την Περιφέρεια Αττικής, επιβεβαιώθηκε κατά την διάρκεια της χθεσινής συνάντησης του Προέδρου Κώστα Παναγόπουλου και του Ειδικού Γραμματέα Θανάση Ράπτη με τον Περιφερειακό σύμβουλο εντεταλμένο για θέματα Αθλητισμού Σπύρο Πάντζα στα γραφεία του ΣΕΓΑΣ.
Οι δύο πλευρές συμφώνησαν την επιτάχυνση της διαδικασίας που αφορά στα κλειστά βόλεϊ και στίβου της Παιανίας, προκειμένου να ξεπεραστεί το γραφειοκρατικό κομμάτι και να ξεκινήσουν, οι όποιες ανακατασκευές απαιτούνται για να μπορέσουν και πάλι τα στάδια να παραδοθούν προς χρήση.
Παράλληλα ο κ. Πάντζας διαβεβαίωσε πως η Περιφέρεια αναμένεται να αναλάβει πρωτοβουλία ενίσχυσης του στίβου της Αττικής με αθλητικό εξοπλισμό.
Σε μία σημαντική δράση κοινωνικής ευαισθησίας, την οποία έχει καθιερώσει τα τελευταία χρόνια, προχώρησε εκ νέου η φαρμακοβιομηχανία ΒΙΑΝΕΞ, μια δράση η οποία αποτυπώνει τη γενναιοδωρία προσφοράς που διακατέχει την οικογένεια Γιαννακόπουλου τα δύσκολα αυτά χρόνια, στα οποία δοκιμάζονται οι αντοχές της ελληνικής κοινωνίας.
Η εταιρία των αδελφών Γιαννακόπουλων, διέθεσε δωρεάν στην Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών, μια μεγάλη παρτίδα εμβολίων για τον εμβολιασμό των ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων που έχουν ανάγκη.
Επίσης, οι εταιρείες «SKAG» Θ. Κ. ΣΚΑΓΙΑΣ Α.Β.Ε.Ε. Βιομηχανία Χάρτου, «Γουναρίδου Βασιλεία Βιβλιοπωλείο», Φίλιππος Νάκας Μουσικός Οίκος «Φ. ΝΑΚΑΣ Α.Β.Ε.Ε.» καθώς και το βιβλιοπωλείο της Ελένης Κέκη στην Παιανία, προχώρησαν σε δωρεά σχολικών ειδών για τον εφοδιασμό των μαθητών που ανήκουν στις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών.
Τα στούντιο του Mega στην Παιανία έχουν αδειάσει εδώ και αρκετές μέρες και πλέον γίνονται εργασίες για το στήσιμο του νέου καναλιού του Βαγγέλη Μαρινάκη, οι οποίες αναμένεται να ολοκληρωθούν σε 1,5 μήνα. Μάλιστα οι υπεύθυνοι έχουν καταλήξει και σε δύο ονόματα για τον τηλεοπτικό σταθμό.
Αυτό μετέδωσε ρεπόρτερ της πρωϊνής εκπομπής της Κατερίνας Καινούργιου, που βρέθηκε στα στούντιο του Mega και μετέδωσε ότι έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για το ένα εκ των δύο νέων τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας.
Συγκεκριμένα είπε: «Δύο είναι και τα επικρατέστερα ονόματα για το κανάλι, σύμφωνα με τις πληροφορίες το ένα θα προκαλέσει μεγάλη έκπληξη, ενώ το άλλο όνομα είναι κάτι που δεν έχουμε ξανακούσει στα ελληνικά μίντια».
Για την συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου και το θέμα του μαθήματος των θρησκευτικών μίλησε στην εκπομπή του ΣΚΑΙ «Αταίριαστοι» ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσογαίας & Λαυρεωτικής κ.κ. Νικόλαος.
«Η συνάντηση ήταν μια αξιοπρεπής συνάντηση, δεν ξέρω αν έπρεπε να γίνει έτσι όπως έγινε, προσωπικά νομίζω ότι αυτά πιο εύκολα λύνονται με χαμηλότερους τόνους παρά με αυτό τον τρόπο. Παρά ταύτα ήταν μια πολύ αξιοπρεπής και ευγενής επικοινωνία και από τις δύο πλευρές» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Σεβασμιώτατος.
Στην συνέχεια ο κ. Νικόλαος συμπλήρωσε: «Έπρεπε να τεθεί το θέμα γιατί η Εκκλησία έχει αντιδράσει και να καταθέσει το λόγο της. Αφορμή ήταν τα Θρησκευτικά και αυτό συζητήθηκε, αν κι εγώ προσωπικά πιστεύω το θέμα είναι πολύ βαθύτερο. Είναι ιδεολογική σύγκρουση, και όχι σύγκρουση πολιτικών απλών ή μόνο εγωισμών».
Για το αν τα Θρησκευτικά θα έπρεπε να έχουν και τις υπόλοιπες θρησκείες ο κ. Νικόλαος απάντησε: «Κατ' αρχάς τα θρησκευτικά πάντα είχαν και τις υπόλοιπες θρησκείες και φυσικά και πρέπει να τις έχουν. Ακόμα και στην κατήχηση η Εκκλησία πρέπει να πει τι λένε και οι άλλες θρησκείες».
Για το αν η Εκκλησία πρέπει να έχει λόγο στο τι διδάσκεται στα σχολεία ο Μητροπολίτης Μεσογαίας τόνισε: «Ε πως δεν πρέπει να έχει. Φυσικά και πρέπει να έχει λόγο η Εκκλησία, όπως πρέπει και πολύ σωστά της προβλέπεται αυτό το δικαίωμα, της κάθε άλλης θρησκείας να εκφράσει αυτό που η ίδια ζει και πιστεύει στους μαθητές της. Αυτό ζήτησε και η Εκκλησία, ότι να έχουμε λόγο κι εμείς».
Επίσης ο κ. Νικόλαος πρόσθεσε: «Εγγυητής για αυτό που λέει η Εκκλησία είναι η ίδια, άρα έχει λόγο και πρέπει να τον έχει, τη στιγμή μάλιστα που έχουμε μια κυβέρνητική πολιτική που έχει σφραγίδα αντιεκκλησιαστική».
Για την σκληρή, όπως την χαρακτήρισε, δήλωση του Υπουργού Παιδείας κ. Νίκου Φίλη ότι η Εκκλησία έχει συμβάλει στην ηθική έκπτωση της κοινωνίας ο Μητροπολίτης Μεσογαίας υπογράμμισε:
«Εάν αυτό του ξέφυγε πρέπει να το μαζέψει. Εάν το εννοεί τότε έχουμε τεράστιο πρόβλημα. Σημαίνει ότι αμφισβητεί την Εκκλησία ως προς την συνέπεια επιτέλεσης της αποστολής της, δημόσια, την γκρεμίζει και ακυρώνει τον εαυτό του ως συνομιλητή της».
Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Μεσογαίας & Λαυρεωτικής στην εκπομπή «Αταίριαστοι»:
Αναφερόμενος στη συμβολή του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών στη δημιουργία του Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Προσφυγόπουλων στην Παιανία, ο Δήμαρχος κ. Σπύρος Στάμου δήλωσε: «ο πρόσφυγας συμβολίζει τον αγώνα του ανθρώπου για ζωή», ενώ τόνισε πώς: «Είναι τιμή και υποχρέωσή μας να βοηθήσουμε τα παιδιά που έρχονται στον τόπο μας».
Το Κέντρο Προστασίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων στην Παιανία δημιουργήθηκε από τα Yπουργεία Μεταναστευτικής Πολιτικής και Εργασίας σε συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης, τους «Γιατρούς του Κόσμου» και με την συμβολή του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών. Χρηματοδοτείται από τη Γενική Διεύθυνση για τη Μετανάστευση και τις Εσωτερικές Υποθέσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (DG HOME).
Το Κέντρο Προστασίας στην Παιανία, που κατά το παρελθόν στέγαζε το Κέντρο για την Ψυχική Υγεία για παιδιά με αυτισμό «Περιβολάκι», παραχωρήθηκε στους «Γιατρούς του Κόσμου» για χρήση από το σωματείο «Περιβολάκι». Απαρτίζεται από δύο κτίρια που ενώνονται και περιλαμβάνει δωμάτια, κουζίνα, χώρους δραστηριοτήτων, κήπο με παιδική χαρά και θερμοκήπιο.
Το Κέντρο έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει 100 αγόρια, ηλικίας από 8 μέχρι 17 ετών. Σήμερα έχουν μεταφερθεί σε αυτό τα πρώτα 13 αγόρια ηλικίας 14-16 ετών, από το Αφγανιστάν, το Μπαγκλαντές και την Γκάνα. Ανάμεσα σε αυτά είναι και ο 16χρονος Ρας από τη Γκάνα, ο οποίος έφτασε στην Ελλάδα μέσω Τουρκίας πριν από δύο μήνες. Ο Ρας, που είναι ορφανός και από τους δύο γονείς, ήρθε στο Κέντρο Προστασίας μόλις χτες και είναι ευχαριστημένος, όπως μας λέει, «από τη φιλοξενία, το φαγητό και τους ανθρώπους που εργάζονται εδώ».
Τα παιδιά ξεκινούν από αύριο τα μαθήματα στο Διαπολιτισμικό Σχολείο του Ελληνικού, όπου θα μεταφέρονται με λεωφορείο. Επίσης, στον ελεύθερο χρόνο τους θα κάνουν αθλητικές δραστηριότητες, θα συμμετέχουν σε ομάδες ψυχοθεραπείας μέσω της τέχνης, θα κάνουν μαθήματα κηπουρικής και θα έχουν τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας. Στο Κέντρο πλαισιώνονται από κοινωνικούς λειτουργούς, φροντιστές, ψυχολόγους, δικηγόρους και άλλες ειδικότητες.
Σήμερα το πρωί, επισκέφθηκαν το Κέντρο, η Αναπληρώτρια Υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Θεανώ Φωτίου και ο Aναπληρωτής Yπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής, Γιάννης Μουζάλας, για να επιθεωρήσουν τις εγκαταστάσεις και να δώσουν συνέντευξη τύπου.
«Έχουμε μεγάλη αγωνία να προφυλάξουμε αυτά τα παιδιά και μας λυγίζει πολλές φορές η αδυναμία μας», παρατήρησε ο κ. Μουζάλας.
«Υπάρχουν παιδιά που δεν μπορούμε να φιλοξενήσουμε ακόμα. Αυτό είναι κάτι που μας βαραίνει. Γίνεται πολύ μεγάλη προσπάθεια. Ξέρουμε ότι έχουμε να κάνουμε πάρα πολλή δουλειά, προσπαθούμε πολύ, δεν ξέρουμε να πούμε πότε και πώς θα τα καταφέρουμε, αλλά θα τα καταφέρουμε, όχι με την ταχύτητα που το πρόβλημα χρειάζεται, που οι προσδοκίες μας απαιτούν, αλλά με μεγαλύτερη ταχύτητα από αυτή που οι αντικειμενικές συνθήκες επιβάλλουν», προσέθεσε.
Σύμφωνα με τον κ. Μουζάλα, το Υπουργείο Μεταναστευτικής Πολιτικής προσανατολίζεται όχι μόνο στη δημιουργία μικρών δομών για ασυνόδευτα παιδιά, αλλά και μεγαλύτερων δομών σε πρώην ορφανοτροφεία, παλιά σχολεία και σε safe places (ειδικούς χώρους) μέσα στα κέντρα φιλοξενίας. «Αυτό θα μας πάρει περίπου ένα χρόνο», εκτίμησε ο ίδιος.
Σχετικά με τους ειδικούς χώρους που θα δημιουργηθούν μέσα στα κέντρα φιλοξενίας, ο κ. Μουζάλας εξήγησε ότι «πρόκειται για περιφραγμένους χώρους με υπηρεσίες από κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους» και συμπλήρωσε ότι «αν περιμέναμε να τακτοποιήσουμε όλα τα παιδιά σε δομές των 20-30 ατόμων, δεν θα τελειώναμε. Είναι σαφώς το ζητούμενο να πάνε σε ειδικές δομές, μέχρι όμως να ετοιμαστούν, φτιάχνουμε κάτι ενδιάμεσο».
Εξάλλου, περίπου 25 παιδιά παραμένουν σήμερα σε αστυνομικά τμήματα. «Πριν μία εβδομάδα δεν υπήρχε κανένα ασυνόδευτο σε αστυνομικό τμήμα. Κάνουμε μεγάλη προσπάθεια να φύγουν τα ασυνόδευτα από τα αστυνομικά τμήματα, αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή με τις νέες αφίξεις», απάντησε για το ζήτημα αυτό ο αναπληρωτής υπουργός.
Αναφορικά με την εκπαίδευση των παιδιών προσφύγων και μεταναστών, ο κ. Μουζάλας επισήμανε ότι «μέσα στο επόμενο τρίμηνο όλα τα παιδιά στην ενδοχώρα θα πηγαίνουν σχολείο» και έκανε λόγο για «παγκόσμιο ρεκόρ», καθώς «πέντε μήνες μετά τη διάλυση της Ειδομένης και επτά μήνες μετά τον εγκλωβισμό 60.000 προσφύγων και μεταναστών στη χώρα, τα παιδάκια πάνε σχολείο». Όσο για τα νησιά, όπου «ο πληθυσμός είναι σε μετακίνηση γιατί θα πάνε στην ενδοχώρα ή θα γυρίσουν στην Τουρκία», παρατήρησε ότι ήδη στη Λέσβο τα παιδιά ξεκίνησαν να πηγαίνουν σήμερα στο σχολείο, ενώ στα άλλα νησιά θα φτιαχτούν τάξεις προσαρμογής μέσα στα Κέντρα Υποδοχής και Ταυτοποίησης.
Η Αναπληρώτρια Υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Θεανώ Φωτίου, έκανε λόγο για «δύο κτίρια υποδειγματικά από πλευράς αρχιτεκτονικής», που στο παρελθόν επισκεπτόταν μαζί με τους φοιτητές της. «Στα κτίρια αυτά υπάρχουν κανόνες και τεχνικές προδιαγραφές που τηρούνται. Δεν βάζουμε τα παιδιά όπου να ‘ναι, δημιουργούμε τις κατάλληλες προδιαγραφές ακόμα και σε συνθήκες έκτακτης ανάγκης», συμπλήρωσε η ίδια.
Επίσης, η κ. Φωτίου αποκάλυψε ότι σε δέκα μέρες θα ολοκληρωθεί η μετατροπή και ενός κρατικού Κέντρου Κοινωνικής Προστασίας στην Αττική σε δομή φιλοξενίας ασυνόδευτων παιδιών.
Ο Διευθυντής του Eλληνικού Γραφείου του Διεθνούς Οργανισμού Μετανάστευσης, Δανιήλ Εσδράς, χαρακτήρισε το Κέντρο «κόσμημα». «Θα έπρεπε να έχουμε πολλά άλλα “Περιβολάκια”. Δεν είναι θέμα χρημάτων. Έχει σημασία που η δημοτική αρχή είναι μαζί μας. Γυρίσαμε όλη την Ελλάδα και δεν είναι καθόλου εύκολο να δημιουργήσεις δομές όχι μόνο για πρόσφυγες, αλλά και για ανθρώπους με ιδιαίτερες ανάγκες. Διακατέχονται όλοι από το σύνδρομο "όχι στην αυλή μου"».
«Τίποτα δεν μπορεί να γίνει αν η τοπική κοινωνία δεν συμμετέχει», συμπλήρωσε ο Πρόεδρος των «Γιατρών του Κόσμου», Νικήτας Κανάκης, εξάροντας την τοπική κοινωνίας της Παιανίας για τον πολιτισμό και την ευαισθησία της. Ο κ. Κανάκης ανακοίνωσε πως θα διοργανωθούν δράσεις σε συνεργασία με το Δήμο Παιανίας-Γλυκών Νερών και την τοπική κοινωνία της περιοχής. «Ξεκινάμε να δώσουμε στα παιδιά την ευκαιρία να ξαναγίνουν παιδιά, να ξαναβρούν την παιδικότητά τους και να δώσουμε ένα καλό παράδειγμα σε όλη την Ευρώπη, γιατί είναι ένα πρότυπο κέντρο σε ευρωπαϊκό επίπεδο, που παντρεύει την αποτελεσματικότητα με την αλληλεγγύη», πρόσθεσε.
Τέλος, σχετικά με το πρόγραμμα εμβολιασμών ο κ. Κανάκης εξήγησε ότι αυτό έχει σχεδόν ολοκληρωθεί στα κέντρα φιλοξενίας.
Δείτε βίντεο με το Κέντρο Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Προσφυγόπουλων στην Παιανία:
Συγκέντρωση στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης πραγματοποίησαν το μεσημέρι της Τρίτης εργαζόμενοι στο Δήμο Παιανίας-Γλυκών Νερών αλλά και σε άλλους ΟΤΑ, στο πλαίσιο στάσης εργασίας που κήρυξε το Συνδικάτο ΟΤΑ Αττικής, απαιτώντας παράταση των συμβάσεων και μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους.
Κάτω από την πίεση του αγώνα των εργαζομένων, ο Aναπληρωτής Yπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Χρ. Βερναρδάκης, δεσμεύτηκε να αλλάξει η τροπολογία και να παραταθεί η σύμβαση, για όλους, μέχρι τις 31 Δεκέμβρη 2017, εκτός από τους διμηνίτες που προσελήφθησαν το 2016.
Μετά τη συνάντηση με τον Αναπληρωτή Υπουργό, ο Σπύρος Κωνσταντάς, Πρόεδρος του Συνδικάτου ΟΤΑ Αττικής σημείωσε ότι «θα πολεμήσουμε να παραταθούν οι συμβάσεις και αυτών των ανθρώπων».
Στην κινητοποίηση συμμετείχαν εργαζόμενοι από τη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα και άλλες πόλεις, ύστερα από αποφάσεις των Συλλόγων τους που κήρυξαν για σήμερα 24ωρη απεργία.
Συνεδριάζει... επιτέλους απόψε στις 19.30 μ.μ., το Δημοτικό Συμβούλιο Παιανίας-Γλυκών Νερών, με 23 θέματα ημερησίας διάταξης.
Η τελευταία φορά που συνεδρίασε κανονικά στην αίθουσα συνεδριάσεων το Δημοτικό μας Συμβούλιο, ήταν στις 3 Αυγούστου!
Σύμφωνα με το αρ. 67 του Δημοτικού & Κοινοτικού Κώδικα (Ν. 3852/2010, το Δημοτικό Συμβούλιο συνεδριάζει ύστερα από πρόσκληση του Προέδρου, ο οποίος είναι και ο απόλυτα υπεύθυνος για την σύγκλυση του, τουλάχιστον μια φορά το μήνα.
Για να δείτε τα θέματα της αποψινής συνεδρίασης πατήστε ΕΔΩ
Ολοταχώς προς την ανανέωση του στόλου του Δήμου βαδίζει πλέον η δημοτική αρχή του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών, αφού την Παρασκευή υπεγράφη η πολυπόθητη σύμβαση για την αγορά 7 νέων υπερσύγχρονων απορριμματοφόρων, μαρκας Mercedes, νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, τα οποία θα αναβαθμίσουν σημαντικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους δημότες αλλά και την ασφάλεια των εργαζομένων στην Υπηρεσία Καθαριότητας.
Εκτός από τα απορριμματοφόρα, η δημοτική αρχή προχωρά επίσης στην αγορά δύο ημιρυμουλκούμενων οχημάτων με σύστημα συμπίεσης τύπου πρέσσας, ενός ανελκυστήρα μεταφοράς των ημιρυμουλκούμενων, μιας υπερκατασκευής βυτίου με σύστημα πλύσης-πυρόσβεσης-κατάσβεσης, μιας υπερακατασκευής πλυντηρίου κάδων και δύο ανατρεπόμενων κιβωτάμαξων με γερανό και αρπάγη.
Τα νέα αυτά οχήματα, θα σταθμεύουν και θα φυλάσσονται σε μια έκταση 6.659,00 τ.μ. υπαίθριου επαγγελματικού χώρου στη Λεωφόρο Μαρκοπούλου, στη θέση «Πούσι Χατζή», την οποία ο Δήμος Παιανίας – Γλυκών Νερών ενοικίασε για να δημιουργήσει όρχο οχημάτων, στον οποίο θα στηθούν υποδομές όπως: ράμπα, πλυντήριο κάδων, χώρος ανεφοδιασμού και αποθήκες.
Στην ανακοίνωση της δημοτικής αρχής για τα παραπάνω γεγονότα τονίζεται πως βασική προτεραιότητα αποτελεί η εύρυθμη καθημερινότητα και η υγιεινή των πολιτών και πως η πολιτική αυτή αποδεικνύεται με δράσεις ουσίας όπως αυτές, που στοχέυουν στην επίλυση των καθημερινών προβλημάτων των πολιτών και στην αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρει ο Δήμος.
Το φώς της δημοσιότητας βλέπουν μέρα με την ημέρα οι διαλόγοι μεταξύ των ιεραρχών και της πολιτικής ηγεσίας, από την πρόσφατη συνάντηση τους στο Μέγαρο Μαξίμου.
Ο Πάνος Καμμένος, που εξαρχής στήριξε την Εκκλησία, κερδίζοντας την εκτίμηση του Αρχιεπισκόπου, δεν άντεξε κάποια στιγμή και ξέσπασε σε λυγμούς:
«Μακαριότατε, αν εσείς μου ζητήσετε να ρίξω την κυβέρνηση, να ξέρετε ότι θα το κάνω. Να ξέρετε, όμως, ότι αυτό δεν είναι υπέρ του έθνους. Ο μόνος που θα ωφεληθεί είναι η Τουρκία», είπε, με τον κ. Ιερώνυμο όμως να μη ζητά ούτε την παραίτηση της κυβέρνησης, ούτε καν του υπουργού Παιδείας, Νίκου Φίλη.
Ο Nίκος Φίλης ήταν στο επίκεντρο της συζήτησης. Ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος υπήρξε πολύ… γλυκός και μειλίχιος μαζί του: «Μου είπε ο πρωτοσύγκελος μου ότι ο Υπουργός Παιδείας βάφτισε πρόσφατα ένα αγοράκι και ήξερε απ’ έξω το Πιστεύω και το Πάτερ Ημών και όλες τις προσευχές», είπε χαρακτηριστικά στην αρχή.
Αντιθέτως, ο Μητροπολίτης Μεσογαίας & Λαυρεωτικής, κ.κ. Νικόλαος, υπήρξε επιθετικός προς τον Υπουργό Παιδείας, με αποτέλεσμα να υπάρξουν έντονοι διάλογοι μεταξύ τους:
Μεσογαίας: Δεν μου επιτρέψατε να διδάξω στο σχολείο όταν με φώναξαν οι μαθητές.
Nίκος Φίλης: Σας δώσαμε άδεια. Ματαιώσατε όμως την ομιλία σας και δεν ξαναζητήσατε άδεια.
Μεσογαίας: Μα για θέματα βιοηθικής θα μιλούσα…
Νίκος Φίλης: Δεν είναι αθώα όμως αυτά. Τι θα λέγατε π.χ. για τα βλαστοκύτταρα; Στις ΗΠΑ οι πάστορες δίνουν μανιώδη μάχη για να μην προχωρήσουν πειράματα που θα σώσουν πιθανόν ανθρώπινες ζωές.
Μπορεί να αιφνιδίασαν τους πάντες, τα χθεσινοβραδινά ακραία καιρικά φαινόμενα που έπληξαν την Αττική, ευτυχώς όμως για τους κατοίκους της Παιανίας και των Γλυκών Νερών, δεν αιφνιδίασαν την δημοτική αρχή.
Η πρώτη εκδήλωση τους, βρήκε την παράταξη του Δημάρχου κ. Σπύρου Στάμου, να συνεδριάζει ως είθισται πρίν από κάθε Δημοτικό Συμβούλιο (προσυμβούλιο) και αυτό είχε ως αποτέλεσμα, ο ίδιος ο Δήμαρχος, να συντονίσει άμεσα και έγκαιρα τον μηχανισμό αντιμετώπισης τέτοιων φαινομένων.
Αστραπιαία κινητοποιήθηκαν συνεργεία του Δήμου καθώς και η Πολιτική Προστασία, για να απομακρύνουν τα δένδρα που έπεσαν και να αποκαταστήσουν τις βλάβες που άφηνε πίσω της η θεομηνία, ζητήθηκε η συνδρομή της Πυροσβεστικής, ενώ ειδοποιήθηκε και η εταιρία «Nemesis», η οποία έχει αναλάβει το έργο της κατασκευής του δικτύου απορροής ομβρίων υδάτων, να σπεύσει με τα συνεργεία της και να επαναφέρει τα κιγκλιδώματα στα σημεία όπου εκκρεμούν οι εργασίες, για την ασφάλεια των διερχομένων.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Δήμαρχος κ. Σπύρος Στάμου, δεν παρέμεινε στο Δημαρχείο, αλλά βγήκε και εκείνος έξω, την ώρα που επιχειρούσαν τα συνεργεία του Δήμου, για να εποπτεύσει την όλη διαδικασία.
Φαίνεται πως η νέα διοίκηση της ομάδος των Γλυκών Νερών, δεν είναι αποφασισμένη να αλλάξει απλώς τα δεδομένα στην ομάδα, αλλά και στην περιοχή γενικότερα, αφού αντιλαμβανόμενη τη δύσκολη συγκυρία την οποία διέρχεται η χώρα μας και κατ' επέκταση και η τοπική μας κοινωνία, έχει αναπτύξει μια αυξημένη δραστηριότητα στο πλαίσιο της κοινωνικής προσφοράς.
Έτσι, μετά τον πρόσφατο αγώνα παλαιμάχων μεταξύ του Α.Ο. Γλυκών Νερών και του Παμπαιανικού, στο πλαίσιο του οποίου συγκεντρώθηκαν τρόφιμα για την ανθρωπιστική οργάνωση «Γέφυρα», η ομάδα βετεράνων των «κυανόλευκων» θα αντιμετωπίσει την Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016, στις 4 το απόγευμα, στο γήπεδο των Γλυκών Νερών, την ομάδα Επίλεκτων της UNICEF, στην οποία συμμετέχουν δημοσιογράφοι, αστυνομικοί, δικηγόροι, βετεράνοι διεθνείς ποδοσφαιριστές και ηθοποιοί.
Πρίν την έναρξη του αγώνα, θα έχουν στηθεί στην είσοδο του γηπέδου οι γνωστοί «κουμπαράδες αγάπης» της UNICEF και ό,τι συγκεντρωθεί μέσα σε αυτούς, θα δοθεί για τους ιερούς σκοπούς της οργάνωσης, που είναι η στήριξη παιδιών στην Ελλάδα και τον κόσμο.
Η διοίκηση της ομάδας, καλεί τον κόσμο: «να προσέλθει μαζικά στο συγκεκριμένο παιχνίδι και να συνεισφέρει, ώστε να μεγαλώσει η βοήθεια των παιδιών στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο».
Ο αγώνας θα διεξαχθεί υπό την αιγίδα του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών.
Την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά δέκα τριών (13) ατόμων για την υλοποίηση της δράσης «ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ», στο πλαίσιο Ευρωπαϊκού Προγράμματος, ανακοίνωσε το ΝΠΔΔ «Φορέας Κοινωνικής Προστασίας & Παιδείας» του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών.
Συγκεκριμένα το ΝΠΔΔ θα προχωρήσει σε πρόσληψη 6 ΤΕ Βρεφονηπιοκόμων, 4 ΔΕ Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων, 1 ΔΕ Μάγειρα, 1 ΥΕ Βοηθό Μάγειρα και 1 ΥΕ Προσωπικό Καθαριότητας.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα κριτήρια επιλογής των υποψηφίων, τα δικαιολογητικά που απαιτούνται και την προθεσμία υποβολής των αιτήσεων, διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση πατώντας ΕΔΩ
στις εγκαταστάσεις του Μεσογειακού Εκθεσιακού Κέντρου (ΜΕΚ), που βρίσκονται στη Λεωφόρο Λαυρίου 301, θα διεξαχθεί το τριήμερο 21, 22 και 23 Οκτωβρίου (τελικώς) το συνέδριο επανίδρυσης της Οργάνωσης Νέων Νέας Δημοκρατίας (ΟΝΝΕΔ).
Από τις 16 Σεπτεμβρίου, 29.861 άτομα έχουν δηλώσει συμμετοχή στην πλατφόρμα επανίδρυσης και λόγω του πρωτοφανούς αριθμού εγγραφής μελών, η διοικούσα επιτροπή αποφάσισε την παράταση της διαδικασίας - που αρχικά έληγε χθες στις 22:30 - έως σήμερα το απόγευμα στις 18:00.
Οι εγγραφές πραγματοποιούνται στην ηλεκτρονική διεύθυνση: members.onned.gr.
Από τα 29.861 άτομα, οι υποψήφιοι σύνεδροι ανέρχονται σε 1.822. Ήδη, 776 είναι εκείνοι που συγκέντρωσαν τις απαιτούμενες 30 μοναδικές υπογραφές και ανακηρύχθηκαν σύνεδροι.
Ως Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου Επανίδρυσης, ορίστηκε ο κ. Απόστολος (Τόλης) Παπαποστόλου και μέλη οι:
Εξαιρετική παρουσία η οποία συνοδεύτηκε με δυο μετάλλια, είχαν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταεκβοντό Εφήβων/Νεανίδων 2016, που διεξήχθη πρίν από λίγες ημέρες στην πόλη της Καρδίτσας, οι αθλητές του Αθλητικού Συλλόγου «Νίκη» Παιανίας-Γλυκών Νερών, Βασίλης Γκικαπέππας και Ειρήνη Καλλιανιώτη.
Ο Βασίλης Γκικαπέππας, αγωνίστηκε στην κατηγορία των 78+ κιλών, κατακτώντας την 3η θέση και το χάλκινο μετάλλιο, ενώ η Ειρήνη Καλλιανιώτη αγωνίστηκε στην κατηγορία των -42 κιλών, κατακτώντας την 2η θέση και το αργυρό μετάλλιο.
Και οι δυο αθλητές που είναι πολλά υποσχόμενοι, κέρδισαν τις εντυπώσεις στους αγώνες στους οποίους συμμετείχαν 550 αθλητές-τριες και τους παρακολούθησαν παραπάνω από 2000 θεατές.
Ο προπονητής τους Κώστας Πέτσας, δεν μπορούσε να κρύψει την χαρά του μετά τις επιτυχίες των παιδιών. Δήλωσε πως το μέλλον τους ανήκει, τα ευχαρίστησε για το πάθος και τη μαχητικότητα που επέδειξαν στους αγώνες, γεγονός που όπως είπε τον έκανε διπλά υπερήφανο. Φυσικά δεν παρέλειψε να τα παροτρύνει να συνεχίσουν την σκληρή δουλειά.
Οι δυο αθλητές με τον προπονητή τους Κώστα Πέτσα και συναθλητές τους λίγο μετά την απονομή των μεταλλίων
Σε ενημερωτικές συναντήσεις με τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων για τον προγραμματισμό του έτους και τον τρόπο λειτουργίας, προσκαλεί τους γονείς των μαθητών η Διεύθυνση του 2ου Δημοτικού Σχολείου Παιανίας.
Σε σχετική ανακοίνωση, κρίνει την παρουσία όλων των γονέων απαραίτητη και παράλληλα ενημερώνει πως η ενημέρωση θα είναι ομαδική και δεν θα αφορά την πρόοδο των μαθητών ατομικά.
Από την Διεύθυνση παρακαλούνται επίσης οι γονείς να προσέλθουν ακριβώς στην ώρα, ώστε να συμβάλουν τόσο στην επιτυχία των συναντήσεων όσο και στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.
Οι συναντήσεις σύμφωνα με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων θα πραγματοποιηθούν ως εξής:
Α1 και Α2 την Τετάρτη 5 Οκτωβρίου ώρα 10:45.
Β1 την Τρίτη 4 Οκτωβρίου ώρα 12:35.
Β2 την Τετάρτη 5 Οκτωβρίου ώρα 10:00.
Β3 την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου, ώρα 12:35
Γ1 την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου, ώρα 11:45.
Γ2 την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου, ώρα 12:35.
Δ1 την Τρίτη 4 Οκτωβρίου ώρα 12:35.
Δ2 την Τρίτη 4 Οκτωβρίου ώρα 12:35.
Ε1 την Τετάρτη 5 Οκτωβρίου ώρα 12:35.
Ε2 την Τρίτη 4 Οκτωβρίου ώρα 11:45.
ΣΤ1 την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου, ώρα 11:45.
ΣΤ2 την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου, ώρα 10:45.
Στις παραπάνω συναντήσεις θα δοθεί στους γονείς και ο κανονισμός λειτουργίας του Σχολείου.