Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

Δρομολόγιο Εξπρές Παιανία- Κεραμεικός... με παλιά λεωφορεία!

Το μήνυμα για ανάπτυξη και ανασυγκρότηση στην Ελλάδα της κρίσης με μοναδικά αντικείμενα της εγχώριας βιομηχανικής κληρονομιάς στέλνει η Ελληνική Ομοσπονδία Οχημάτων Εποχής (ΕΟΟΕ) σε συνεργασία με τους συλλέκτες Χ. & Β. Λαζαρόπουλο.



Ένα υπεραστικό του 1962 που αποτέλεσε τον τεχνολογικό θρύλο της βιομηχανίας αμαξωμάτων, ένα αστικό του 1981 που χαρακτηρίστηκε το καλύτερο όχημα όλων των εποχών και ένα τουριστικό που αποτέλεσε πρότυπο αντιγραφής από ξένες βιομηχανίας από το 1976 αποτελούν τα... καμάρια των δύο αδερφών μετά την ανακατασκευή τους.

Είναι τρία λεωφορεία που σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν από ελληνικά χέρια σε τρεις διαφορετικές δεκαετίες, τα οποία περισώθηκαν, αποκαταστάθηκαν και εκτίθενται για να θυμίζουν ότι η καλύτερη απάντηση στην κρίση είναι η επιστροφή στη δουλειά και στην παραγωγική διαδικασία με σχέδιο και όραμα.

Οι επισκευές των λεωφορείων έγιναν στα αυθεντικά πρότυπα των σχεδιαστών και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν προέρχονται κατά συντριπτική πλειοψηφία από βιομηχανίες, βιοτεχνίες και εργαστήρια που εξακολουθούν να επιβιώνουν στην ελληνική αγορά.

Στο παρακάτω βίντεο παρουσιάζονται στιγμιότυπα από τη διαδρομή ιστορικών λεωφορείων που παρουσιάστηκαν στην 5η έκθεση κλασσικού αυτοκινήτου που πραγματοποιήθηκε στο MEC Παιανίας. Ένα από αυτά ήταν και το Παιανία-Κεραμεικός.

Δείτε το βίντεο:

 

Θεατρικό στη Συνιδιοκτησία με αφορμή τη συμπλήρωση 60 χρόνων από τον αγώνα της ΕΟΚΑ στην Κύπρο

Την περσινή χρονιά, συγκεκριμένα την 1η Απριλίου 2015, συμπληρώθηκαν 60 χρόνια, από την ημέρα κατά την οποία ξεκίνησε ο ένοπλος αγώνας των Κυπρίων εναντίον των Βρετανών αποικιοκρατών με στόχο την ένωση της μεγαλονήσου με την Ελλάδα (1955-2015). 

Με αφορμή το παραπάνω γεγονός, η ομάδα του θεατρικού τμήματος της φιλανθρωπικής ομάδας «από καρδιάς» , της Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής, παρουσιάζει έκτοτε σε διαφόρους Δήμους, το θεατρικό έργο: "Ἡ πιο όμορφη μέρα» του Κυπρίου συγγραφέα Φάνου Ναθαναήλ, σε σκηνοθεσία του π. Εφραίμ Παναούση.

Ο σκοπός της παράστασης είναι να παρουσιαστεί και να ενισχυθεί η φιλανθρωπική δραστηριότητα της Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπηγής στην Ελλάδα και την Αφρική.

Η θεατρική παράσταση θα δοθεί την Κυριακή 13 Νοεμβρίου στις 7.00μ.μ. στην αίθουσα Συνιδιοκτησίας Παιανίας, στην οδό Σπύρου Αγγελή 14 στην Παιανία και η είσοδος θα είναι ελεύθερη.

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

Ουτοπία, Ειρωνεία και Ουμανισμός: Το βιβλίο της Διευθύντριας του 1ου ΓΕΛ Γλυκών Νερών

Την πρώτη της προσπάθεια στη συγγραφή βιβλίων κάνει η καθόλα αξιόλογη Διευθύντρια του 1ου Λυκείου Γλυκών Νερών, κα Ευθυμία Σακαρέλλου.

Στο βιβλίο της με τίτλο: «Ουτοπία, ειρωνεία και ουμανισμός-Η ουτοπία και η ειρωνεία ως παιδευτικές μέθοδοι στη φιλοσοφία του Έρασμου και του Μορ», που κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις εκδόσεις: «Andys Publishers», η εκπαιδευτικός επικεντρώνεται στα έργα του Έρασμου και του φίλου του Τόμας Μορ, ενώ προσεγγίζει ένα από τα αιτήματα του Ουμανισμού, καθώς και την υποβολή σε έλεγχο και την άσκηση κριτικής των κοινωνικών και πολιτικών φαινομένων αλλά και των ιδίων των εκπροσώπων τους μέσω της ειρωνείας.

Οι φιλόσοφοι σατιρίζοντας διδάσκουν και έτσι προσπαθούν να αντιμετωπίσουν φαινόμενα διαφθοράς της πολιτείας. Κρίνοντας με τα κριτήρια της εποχής και την επιτακτική ανάγκη πολιτικής αλλαγής και κοινωνικής μεταρρύθμισης με μια σειρά χιουμοριστικών και ειρωνικών σχολίων οι ουμανιστές φιλόσοφοι κατήγγειλαν φαινόμενα αδικίας που απορρέουν από τα φατριαστικά ή προσωπικά συμφέροντα των ηγετών.

Με αυτόν τον τρόπο γίνεται η καταγγελία του Έρασμου στο «Μωρίας εγκώμιο» ως προς τα φαινόμενα αδικίας που απορρέουν από τα φατριαστικά ή προσωπικά συμφέροντα των ηγετών αλλά και του ιερατείου. Με ισοπεδωτική ειρωνεία βάζει την τρέλα προσωποποιημένη να εγκωμιάζει τον εαυτό της για να θίξει τα κακώς κείμενα της κοινωνίας έχοντας πρώτους στο στόχαστρό της τους γραμματικούς, ακολουθούν οι ποιητές, οι ρήτορες, οι συγγραφείς, οι νομικοί, οι μοναχοί, οι επίσκοποι, ιδιαίτερα ο πάπας και τέλος οι φιλόσοφοι.

Αλλά και η «Ουτοπία» του Μοre ήταν ένα όνειρο φυγής και συνάμα μια σάτιρα των θεσμών και της κυβέρνησης της εποχής στην οποία ζούσε. Επείγουσα ήταν η ανάγκη αναμόρφωσης της κοινωνίας.

Η διασημότερη καταγγελία που βρίσκεται στο τέλος της Ουτοπίας και αποτελεί τη μεγαλύτερη συνεισφορά της βόρειας Αναγέννησης στην πολιτική θεωρία, εμπεριέχει ταυτόχρονα και την μακράν ριζοσπαστικότερη κριτική του ουμανισμού που γράφτηκε από ουμανιστή.

Ενάντια λοιπόν σ’ αυτήν την έλλειψη συναίσθησης-συνείδησης και σ’ αυτόν τον παραλογισμό των θεσμών, των νόμων, της θρησκείας αλλά και του πολέμου, το μόνο όπλο που απομένει είναι ο χλευασμός.

Ευθυμία Σακαρέλλου: Mια επιστήμων της εκπαίδευσης

 

H Eυθυμία Σακαρέλλου γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Κλασσική Φιλολογία στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ιστορία της Φιλοσοφίας του τμήματος Φ.Π.Ψ. και πήρε το διδακτορικό της δίπλωμα από το Ε.Κ.Π.Α. Υπηρετεί ως Διευθύντρια στο 1ο ΓΕΛ Γλυκών Νερών και διδάσκει Αρχαία Ελληνικά, Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, Λατινικά, Ιστορία Τέχνης και Φιλοσοφία. Έχει λάβει μέρος σε επιστημονικά Συνέδρια και άρθρα της έχουν δημοσιευθεί σε εκπαιδευτικά και Φιλολογικά περιοδικά.

Kafea: H μεγαλύτερη εταιρία διανομής ILLY καφέ στον κόσμο εδρεύει στην Παιανία

Ο Γιάννης Ιωσηφίδης και η Νιόβη Καλλέργη ξεκίνησαν ως ζευγάρι στη ζωή και στη συνέχεια έγιναν συνεργάτες χτίζοντας από το μηδέν την αγορά και τη φιλοσοφία του εσπρέσο στην Ελλάδα, σε μια εποχή που η παντοκρατορία του φραπέ δεν δεχόταν καμία αμφισβήτηση.



Η εταιρεία τους ΚΑΦΕΑ Εμπορική Τεχνική Α.Ε. που εδρεύει στην ΒΙΠΑ-ΒΙΟΠΑ Παιανίας, είναι η πρώτη που εισήγαγε το 1989 τον εσπρέσο Illy στη χώρα μας και πριν από λίγες ημέρες γιόρτασε την επέτειο των 25 χρόνων της αλλά και της παρουσίας του Illy στην Ελλάδα.

Η ΚΑΦΕΑ είναι σήμερα ο μεγαλύτερος διανομέας του Illy στον κόσμο. Αρκεί να σκεφτεί κανείς πως στην Ελλάδα εισάγονται 1.500 τόνοι εσπρέσο Illy ετησίως, όταν σε όλη την Ευρώπη εξάγονται 3.500 τόνοι και στις ΗΠΑ περίπου 1.000 τόνοι...

H Νιόβη Καλλέργη και ο Γιάννης Ιωσηφίδης
Γιάννης Ιωσηφίδης: «Οταν ξεκίνησα το 1988, ο στόχος μου ήταν να δημιουργήσω μια μικρή εταιρεία που θα εξασφάλιζε τα προς το ζην στην οικογένειά μου. Ποτέ δεν πίστευα ότι θα φτάναμε εδώ. Η Νιόβη, η οποία έχει κάνει σπουδές στα οικονομικά και στο μάρκετινγκ, ήρθε επίσημα να εργαστεί στην εταιρεία το 1992, όμως ήταν στο πλάι μου από την αρχή, μαζί ξεκινήσαμε. Μέχρι τότε, εργαζόμουν στην οικογενειακή επιχείρηση, στα καταστήματα Ιωσηφίδη με υφάσματα και νεωτερισμούς στον Πειραιά. Πάντα όμως ήθελα να δημιουργήσω κάτι δικό μου. Το 1988 ήμασταν νιόπαντροι και κάναμε ένα ταξίδι στην Ιταλία. Τότε συνάντησα για πρώτη φορά τον εσπρέσο... Αμέσως μου γεννήθηκε η ιδέα να φέρω αυτόν τον καφέ στην Ελλάδα. Εκείνη την περίοδο ζούσαμε εδώ την εποχή του φραπέ. Ο εσπρέσο ήταν άγνωστος στο ευρύ κοινό. Μόνο το Cafe Brazilian στη Βουκουρεστίου έψηνε ένα δικό του χαρμάνι εσπρέσο πολύ μακρινό σε γεύση όμως από έναν αυθεντικό ιταλικό εσπρέσο. Επέλεξα τη μάρ­κα Illy γιατί από τότε ήταν η κυρίαρχη στην ιταλική αγορά. Πρόκειται για μια οικογενειακή εταιρεία, που δημιουργήθηκε το 1933 στην Τεργέστη και εξάγει σήμερα σε 147 χώρες».

Νιόβη Καλλέργη: «Το δύσκολο ήταν να πάρουμε την αντιπροσωπεία και να πείσουμε την οικογένεια Illy να μας εμπιστευτεί. Μετά από επιμονή τα καταφέραμε. Στήσαμε τα πρώτα γραφεία μας στα Γλυκά Νερά και αρχίσαμε στο τέλος του 1988 με αρχές του 1989 να εισάγουμε τον εσπρέσο Illy».

Εικοσι πέντε χρόνια κλείνει η «ΚΑΦΕΑ» των Γιάννη Ιωσηφίδη, προέδρου και ιδρυτή, και της Νιόβης Καλλέργη, αντιπροέδρου της εταιρείας. Οι δυο τους γνωρίστηκαν το 1981, παντρεύτηκαν το 1988 και το 1989 ξεκίνησαν την επιχειρηματική τους δράση

Γιάννης Ιωσηφίδης: «Τον πρώτο χρόνο τα πράγματα ήταν απογοητευτικά, σκεφτόμουν να κλείσω την επιχείρηση. Οι ιδιοκτήτες των καφετεριών δεν γνώριζαν τον εσπρέσο και δεν ήθελαν να τον σερβίρουν. Μέχρι που κάποια στιγμή στις αρχές της δεκαετίας του 1990 ο Στάθης Χριστοδουλόπουλος άνοιξε το Da Capo στο Κολωνάκι και λί­γο αργότερα ο Στέλιος Κωτσιόπουλος το ΝΕΟΝ στην Ομόνοια. Αυτοί οι επιχειρηματίες έκαναν την αρχή και ήταν οι πρώτοι που σέρβιραν εσπρέσο στα καταστήματά τους. Μαζί με αυτούς τους δύο -και ειδικά ο Στάθης με το Da Capo- ανοίξαμε τον δρόμο για τον εσπρέσο στην Ελλάδα».

Εγινε μόδα

 

Μετά έναν χρόνο, όλες οι καφετέριες ήθελαν να δοκιμάσουν το προϊόν. Κάθε ημέρα αυξάνονταν κατακόρυφα οι πωλήσεις μας, ήταν κάτι το απίστευτο. Ο εσπρέσο και ο καπουτσίνο έγιναν μόδα. Είχα τότε δίπλα μου μια άξια ομάδα ανθρώπων, τους Γιάννη Βασδέκη, Γιάννη Καρυοφύλλη, Σταύρο Καλαφάτη και Λευτέρη Κάπελα, ο καθένας από το πόστο του με βοήθησε να χτίσουμε τη διανομή αλλά και την αγορά του εσπρέσο στην Ελλάδα».

Νιόβη Καλλέργη: «Μέχρι το 1993 ήμασταν η μοναδική εταιρεία εισαγωγής εσπρέσο στην εστίαση. Χρόνο με τον χρόνο αυξάναμε τις πωλήσεις μας. Το 1994 φτάσαμε τους 100 τόνους, το 2002 τους 700 και το 2013 τους 1.500 τόνους. Εδώ και μια δεκαετία είμαστε σταθερά οι πρώτοι διανομείς του Illy στον κόσμο».

Η Anna Illy, σύζυγος του Ernesto Ιlly, γιου του ιδρυτή της διάσημης εταιρίας καφέ, είναι εκείνη που πρώτη εμπιστεύτηκε τους Γιάννη Ιωσηφίδη και Νιόβη Καλλέργη παραχωρώντας τους την αντιπροσώπευση της μάρκας στην Ελλάδα.

Η Anna Illy
Γιάννης Ιωσηφίδης: «Το πιο εντυπωσιακό για μένα δεν είναι ότι δημιουργήσαμε μια κερδοφόρο εταιρεία, αλλά ότι αλλάξαμε τη φιλοσοφία του Ελληνα στον καφέ και όχι μόνο... Σκέψου ότι από την αρχή, κιόλας, οι καφετέριες αλλάξαν μορφή και στυλ λειτουργίας με αρκετές θα έλεγα ιταλικές επιρροές».

Και οι δύο δηλώνουν πως φέτος είναι μια σημαντική χρονιά αφού η εταιρεία τους συμπλήρωσε 25 χρόνια ενώ σύντομα θα ενταχθεί στην επιχείρηση και ο γιος τους Ιορδάνης, ο οποίος αυτήν την περίοδο ολοκληρώνει το μεταπτυχιακό του. Σε λίγα χρόνια, μάλιστα, θα τον ακολουθήσει και η μικρότερη κόρη τους, η Ίλια.

Το μυστικό της διάδοσης του εσπρέσο στην Ελλάδα


Ο Ernesto Illy στην αρχή δεν έβλεπε θετικά το "άνοιγμα" στην χώρα μας.

Ο Ernesto Illy
Γιάννης Ιωσηφίδης: «Ο Ιταλός πίνει καφέ για να καλύψει την ανάγκη του, ενώ ο Ελληνας πίνει καφέ για έναν ακόμη λόγο... για να διασκεδάσει. Στην Ελλάδα ο καφές αποτελεί μορφή διασκέδασης».

Το δίκτυο της εταιρείας καλύπτει το 98% της χώρας - Οικογενειακή επιχείρηση με 130 εργαζομένους


Η ΚΑΦΕΑ Εμπορική Τεχνική Α.Ε. σημείωσε το 2013 αύξηση στον τζίρο κατά 6% και αύξηση ρυθμού των πωλήσεων κατά 21%. Πρόκειται για έναν αμιγώς ελληνικό όμιλο, που απασχολεί 130 άτομα και διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο διανομής στον κλάδο HORECA (ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφετέριες) με 83 εμπορικούς συνεργάτες, καλύπτοντας έτσι το 98% της χώρας μας. Εκτός όμως από τον Illy, ο όμιλος αντιπροσωπεύει μια ακόμα σειρά από προϊόντα.

Νιόβη Καλλέργη: «Αντιπροσωπεύουμε τη σοκολατοβιομηχανία Monbana, τη διάσημη γκράπα Nonino, τα αρωματικά σιρόπια Philibert Routin 1883, το κορυφαίο τσάι Dammann Freres, τον καφέ φίλτρου Social, το παγωμένο ρόφημα Freddito και άλλα πολλά. Οσον αφορά τις επαγγελματικές μηχανές εσπρέσο, αντιπροσωπεύουμε τις φίρμες La Faema, La Marzocco και τους μύλους άλεσης καφέ Mazzer. Από την αρχή επενδύσαμε στις μηχανές καφέ αλλά και στο κομμάτι της τεχνικής υποστήριξης για τη χρήση και το σέρβις τους. Εδώ και τρία χρόνια έχουμε επεκταθεί και στις οικιακές μηχανές με το κλειστό σύστημα Iperespresso Illy (καφές σε κάψουλες). Ετσι, ο καθένας μπορεί να απολαύσει στον χώρο του έναν εξαιρετικό εσπρέσο ή καπουτσίνο Illy.Αυτή την περίοδο έχουμε αναπτυχθεί και στην εγκατάσταση των αυτόματων πωλητών Perla Illy σε επαγγελματικούς χώρους».

Η κρίση δεν τους άγγιξε

 

Eκτός από τις 8.000 τ.μ. ιδιόκτητες εγκαταστάσεις σε έκταση 15 στρεμμάτων στη Βιομηχανική Ζώνη της Παιανίας στις οποίες μεταφέρθηκε το 2004, η ΚΑΦΕΑ διατηρεί υποκαταστήματα σε Θεσσαλονίκη, Κρήτη και Βουλγαρία, μιας και είναι η αντιπρόσωπος του Illy στη γειτονική χώρα.

Οσο για την οικονομική κρίση:

Γιάννης Ιωσηφίδης: «Η κρίση αύξησε τις πωλήσεις μας γιατί ο καφές αποτελεί προσιτή διασκέδαση. Γι' αυτό και το ανθρώπινο δυναμικό μας έμεινε ανέπαφο. Πιστεύω ότι τα καταφέραμε γιατί και οι δύο έχουμε πάθος για τη δουλειά. Συνεχώς ψάχνουμε νέα πράγματα. Το ξέρεις ότι ο φρέντο εσπρέσο και ο φρέντο καπουτσίνο είναι δική μας επινόηση. Επειδή ο εσπρέσο και ο καπουτσίνο είναι ζεστά ροφήματα, τα πρώτα καλοκαίρια οι πωλήσεις μας μειώνονταν. Ετσι το 1994 σκέφτηκα να βάλω πάγο σε έναν ζεστό εσπρέσο και να τον χτυπήσω στο μπλέντερ. Το αποτέλεσμα ήταν τέλειο. Τότε γεννήθηκε ο φρέντο. Η μεγάλη του απήχηση στην Ελλάδα επηρέασε τους Ιταλούς και μετά από εμάς χρησιμοποίησαν την ίδια συνταγή, την οποία τώρα προσπαθούν να κάνουν μόδα. Η επιτυχημένη πορεία μας όμως οφείλεται και στην άριστη ομάδα των συνεργατών μας στους οποίους δίνουμε πρωτοβουλίες. Δεν είμαστε συγκεντρωτικοί».

Στην Τεργέστη-Το ραντεβού με τoν «πατριάρχη» για την αντιπροσωπεία

 

Και βέβαια κάθε success story φέρει πίσω του έναν μεγάλο αγώνα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση εδιαφέρον έχει το πώς κατάφεραν οι δύο Ελληνες επιχειρηματίες να πείσουν τους Ιταλούς να τους εμπιστευτούν την αντιπροσωπεία.

Γιάννης Ιωσηφίδης: «Πήγαμε το 1988 μαζί με τη Νιόβη στην Τεργέστη όπου βρίσκονται τα κεντρικά της εταιρείας και διαμένει η οικογένεια Illy. Συναντήσαμε πρώτα τον Ernesto Illy (γιος του αυστροουγγρικής καταγωγής Fran­cesco Illy, που ίδρυσε την εταιρεία το 1933), ο οποίος διοικούσε τότε την επιχείρηση μαζί με τους γιους του. Θα έλεγα πως οι άνδρες της οικογένειας μας αντιμετώπισαν με μεγάλη επιφυλακτικότητα».

Νιόβη Καλλέργη: «...Και δικαιολογημένα. Γιατί, όπως μας τόνισαν, η αγορά του εσπρέσο στην Ελλάδα ήταν ανύπαρκτη. Θα έπρεπε λοιπόν εμείς να αλλάξουμε τις συνήθειες των Ελλήνων στον καφέ, να δημιουργήσουμε μια νέα φιλοσοφία... και όλο αυτό, όπως μας είπαν, ήταν πολύ δύσκολο να το καταφέρουμε. Δεν τους ενδιέφερε η Ελλάδα και δεν είχαν καμία προσδοκία από τη χώρα. Τότε αποφάσισα να μιλήσω ιδιαιτέρως στην Anna Illy, τη σύζυγο του Ernesto, η οποία είχε παρακολουθήσει σκεπτική όλη τη συνομιλία μας. Στα λίγα λεπτά που την είδαμε καταφέραμε να την πείσουμε για τη σοβαρότητα των προθέσεών μας και ότι, αν μας έδιναν μια ευκαιρία, δεν επρόκειτο να έχαναν. Και πράγματι η κυρία Illy μεσολάβησε και έτσι πήραμε την αντιπροσωπεία. Είναι κάτι που το χρωστάμε σε εκείνη. Οταν βέβαια είδαν την εξέλιξή μας, όλη η οικογένεια μάς υποστήριξε ολόψυχα».

Εως 30 Νοεμβρίου οι αιτήσεις για αναδιάρθρωση αμπελώνων

Τις αιτήσεις τους μέχρι τις 30 Νοεμβρίου μπορούν να υποβάλλουν οι ενδιαφερόμενοι αμπελουργοί της Παιανίας για ένταξη στο συμπληρωματικό πρόγραμμα ύψους 2 εκατ. ευρώ για αναδιάρθρωση και μετατροπή αμπελώνων, σύμφωνα με σχετική απόφαση.

Σημειωτέον ότι, οι δικαιούχοι εκρίζωσης και αναφύτευσης, ειιδκά για την περίοδο 2016-2017, μετά την παραλαβή της απόφασης έγκρισης και χωρίς άλλη ειδοποίηση καλούνται να προχωρήσουν σταδιακά στην εκρίζωση των αμπελοτεμαχίων τους κατ’ εξαίρεση και το αργότερο μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2017.

Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση, που υπέγραψε ο Αναπληρωτής Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων Μάρκος Μπόλαρης, μετά το πέρας των αιτήσεων, ακολουθεί διοικητικός έλεγχος στο 100% των δηλώσεων μέχρι τις 10 Δεκεμβρίου 2016 και επιτόπιος έλεγχος ως τις 15 Ιανουαρίου 2017, ώστε να γίνουν οι ενστάσεις και τελικά να αξιολογηθεί η εγκυρότητα των στοιχείων και να κατανεμηθούν τα διαθέσιμα κονδύλια ανά Περιφερειακή Ενότητα ως τις 10 Μαρτίου 2017.

Ειδικότερα, σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι ο κ. Μπόλαρης υπέγραψε υπουργική απόφαση για την εφαρμογή συμπληρωματικού προγράμματος αναδιάρθρωσης και μετατροπής αμπελουργικών εκτάσεων για την περίοδο 2016-2017.

Συγκεκριμένα, η απόφαση καθορίζει τη διαδικασία παραλαβής συμπληρωματικών αιτήσεων από τις Διευθύνσεις Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής των οικείων Περιφερειακών Ενοτήτων καθώς και τις ημερομηνίες διεκπεραίωσης των διοικητικών και επιτόπιων ελέγχων για τις αιτήσεις αυτές.

Οι ενδιαφερόμενοι παραγωγοί υποβάλλουν από τις 15 Οκτωβρίου έως τις 30 Νοεμβρίου 2016 αίτηση-υπεύθυνη δήλωση για ένταξη στο πρόγραμμα, στις κατά τόπους Διευθύνσεις Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής, στο αμπελουργικό μητρώο των οποίων είναι εγγεγραμμένοι, εξαιρουμένης της Π.Ε. Αχαΐας.

Ο Διοικητικός έλεγχος επαλήθευσης των όρων επιλεξιμότητας είναι καθολικός (ελέγχεται το 100% των αιτήσεων), λεπτομερής και ολοκληρώνεται έως τις 10 Δεκεμβρίου 2016 (ο επιτόπιος έλεγχος ολοκληρώνεται έως τις 15 Ιανουαρίου 2017. Οι Διευθύνσεις Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής ειδοποιούν τηλεφωνικώς και εγγράφως τους παραγωγούς για το χρόνο πραγματοποίησης των επιτοπίων ελέγχων.

Ακολούθως και μετά το χρονικό διάστημα των 10 ημερών εντός του οποίου μπορούν να γίνουν ενστάσεις, εκδίδονται από τις Διευθύνσεις Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής αποφάσεις έγκρισης με όλα τα προβλεπόμενα μέτρα (εκρίζωση/αναφύτευση κλπ). Τα Σχέδια Επιλέξιμων Παραγωγών υποβάλλονται στη Διεύθυνση Συστημάτων Καλλιέργειας έως τις 5 Φεβρουαρίου 2017. Ακολουθεί εξέταση και αξιολόγηση της πληρότητας και της εγκυρότητας των στοιχείων και εγκρίνει τα Σχέδια αναδιάρθρωσης κατανέμοντας με υπουργική απόφαση τα διαθέσιμα κονδύλια ανά Περιφερειακή Ενότητα και Περιφέρεια έως τις 10 Μαρτίου 2017.

Σημειώνεται ότι οι δικαιούχοι του μέτρου «Εκρίζωση και προετοιμασία εδάφους – Αναφύτευση» για την περίοδο 2016-2017, μετά την παραλαβή της απόφασης έγκρισης και χωρίς άλλη ειδοποίηση προβαίνουν σταδιακά στην εκρίζωση των αμπελοτεμαχίων τους κατ’ εξαίρεση και το αργότερο μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2017.

Διαβάστε τη σχετική απόφαση πατώντας ΕΔΩ

 

Έξαλλη η διοίκηση του Α.Ο. Γλυκών Νερών με τη διαιτησία του Βλάχου

Σοβαρότατα παράπονα συνολικά για τις διαιτητικές αποφάσεις του κ. Αντώνη Βλάχου, διαιτητή της Κυριακάτικης αναμέτρησης με τον Αχιλλέα Αχαρνών με αποκορύφωμα τη φάση του 90' όπου ζητούν πέναλτι σε μαρκάρισμα στον Λαναρά, έξεφρασε η διοίκηση του Α.Ο. Γλυκών Νερών.

Οι διοικούντες την ομάδα των Γλυκών Νερών, τονίζουν πως δεν είναι το μοναδικό περιστατικό κακής διαιτησίας που έχει αντιμετωπίσει φέτος η ομάδα, αλλά έρχεται και αυτό να προστεθεί σε μια σειρά άλλων, κάτι που αποδεικνύει μια μεροληπτική αντιμετώπιση προς την ομάδα των Γλυκών Νερών μέχρι στιγμής στο πρωτάθλημα.

Όσον αφορά το αγωνιστικό μέρος, το παιχνίδι ξεκίνησε με τον ιδανικότερο τρόπο για την ομάδα των Γλυκών Νερών, η οποία άνοιξε το σκορ μόλις στο 7', όταν ο Αλεξίου με διπλή προσπάθεια νίκησε τον Χαριτίδη για το 0-1.

Αυτό το γκολ ουσιαστικά σόκαρε τον Αχιλλέα, ο οποίος από εκεί και πέρα δεν μπόρεσε να αντιδράσει, με τον Α.Ο. Γλυκών Νερών να ελέγχει την κατάσταση εως το πέρας του 1ου ημιχρόνου.

Στην επανάληψη ο Αχιλλέας ισοφάρισε στο 52' με κεφαλιά του Βαφειάδη από σέντρα του Τσαλιαγκού, ενώ έφερε τα πάνω-κάτω στο 72', όταν ο Καλογήρου σκόραρε για το 2-1 με φάουλ στο παραθυράκι της εστίας. Νωρίτερα και συγκεκριμένα στο 60' ο Αγγελόπουλος είχε σουτ στο δοκάρι.

Διαιτητές: Βλάχος Αντ., Χόικας, Τζαφόλιας Β.

Αχιλλέας Αχαρνών: Χαριτίδης, Σιαδήμας (85' Ντάρλας), Καπούλας, Βαφειάδης, Αγγελόπουλος, Μαραντίδης, Τσαλιαγκός (79' Καραπαναγιώτης), Καλογήρου, Σταματόπουλος, Τσάκαλος, Θεοδώρου (46' Αβραμόπουλος).

Α.Ο. Γλυκών Νερών: Πλεξίδας, Συμβουλίδης, Πανάγου (68' Σερμπενιάδης), Γιαννούλης, Μιχελής, Βάρδας, Γάσπαρης (87' Τσέρτος), Νάνος, Αλεξίου, Κορώνης (63' Μανιός), Λαναράς.

Παναγόπουλος: «Έτοιμο του χρόνου το Κλειστό της Παιανίας»

Την πεποίθηση του πως η μετατροπή του εγκαταλελειμμένου κλειστού της Παιανίας σε Εθνικό Αθλητικό Κέντρο θα έχει ολοκληρωθεί σε ένα χρόνο από σήμερα, εξέφρασε ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Γυμναστικών Αθλητικών Σωματείων (ΣΕΓΑΣ), κ. Κώστας Παναγόπουλος σε συνέντευξη του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Συγκεκριμένα ο κ. Παναγόπουλος δήλωσε:

«Σε ό,τι αφορά το μεγάλο ζήτημα του κλειστού της Παιανίας έχουμε καταλήξει σε συμφωνία με τον υφυπουργό Αθλητισμού, τον Δήμο της Παιανίας και την Ομοσπονδία του βόλεϊ για να μετατραπεί το κλειστό της Παιανίας σε Εθνικό Αθλητικό Κέντρο. Υπάρχει χρηματοδότηση που αναμένει από την Περιφέρεια Αττικής, την οποία επίσης ευχαριστούμε. Είμαστε στη φάση που το σχετικό σχέδιο νόμου έχει προωθηθεί από όσο γνωρίζω έχει περάσει από τη νομιμοπαρασκευαστική επιτροπή και κάποια στιγμή θα εισαχθεί προς συζήτηση στη Βουλή- θέλω να πιστεύω ότι δεν θα υπάρχει αντίρρηση από καμία πλευρά. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορέσουν να ξεκινήσουν κάποια στιγμή έργα επισκευών, επιδιορθώσεων, δεν είναι λίγα, είναι πολλά. Δεν θα έχουμε για φέτος την Παιανία στη διάθεσή μας, αλλά αν τα πράγματα εξελιχθούν -όπως ελπίζω- με φυσιολογικούς ρυθμούς, θα την έχουμε από του χρόνου και για πολλά χρόνια στη συνέχεια».

Διάβαστε ολόκληρη τη συνέντευξη του Προέδρου του ΣΕΓΑΣ πατώντας ΕΔΩ

 

Η Μαίρη Χρονοπούλου χάρισε το σπίτι της στην Παιανία στο «Χαμόγελο του Παιδιού»

Σε μία αξιέπαινη κίνηση προχώρησε η Μαίρη Χρονοπούλου. Η μεγάλη πρωταγωνίστρια του κινηματογράφου και του θεάτρου, αποφάσισε να παραχωρήσει το σπίτι της στην Παιανία για τους σκοπούς του οργανισμού «Χαμόγελό του Παδιού», υπό την προϋπόθεση να μπορεί να μένει σε αυτό μέχρι να φύγει από τη ζωή.

Ο Κώστας Γιαννόπουλος, ο ιδρυτής του «Χαμόγελου του Παιδιού», δήλωσε συγκινημένος από την πράξη της ηθοποιού και μίλησε για τη φιλία που τους συνδέει.
 
 

«Με τη Μαίρη μας συνδέει μια διαχρονική σχέση, που βασίζεται στην αληθινή αγάπη και την εκτίμηση», δήλώνει.

«Δεν είναι η υλική αξία του σπιτιού αλλά η κατάθεση ψυχής και οι μνήμες της Μαίρης προς το Χαμόγελο και γι αυτό την ευχαριστούμε πολύ. Είναι μια ηθική και πολιτική προσφορά και θα πρέπει να σας πω ότι το σπίτι θα παραμείνει ως έχει, δηλαδή ως μουσείο της Μαίρης Χρονοπούλου», προσθέτει. «Στο κτήμα θα απασχολούνται σιγά σιγά τα παιδιά με διάφορες καλλιέργειες και ζωάκια και αν το επιτρέπει το μέρος θα βάλουμε και κάποια λυόμενα για να μένουν», αποκάλυψε ο Κώστας Γιαννόπουλος.
 
 

Η ηθοποιός εγκαινίασε το σπίτι το 1984 και το έχει διακοσμήσει μόνη της με αντικείμενα μεγάλης συναισθηματικής αξίας για εκείνη. Το σπίτι έκτασης 170 τ.μ εκτός από την οικονομική αξία, είναι και ένας χώρος τεράστιας πολιτιστικής κληρονομιάς αφού τα τελευταία 30 χρόνια έχουν περάσει από κει τα μεγαλύτερα ονόματα του ελληνικού κινηματογράφου.
 
 
 

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016

Νίκος Μπινιώρης: Έχω υπάρξει μάρτυρας αυταρχισμού από αιρετούς

Ο Πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών και μέλος του ΓΣ της ΠΟΕ-ΟΤΑ Νίκος Μπινιώρης, ήταν την προηγούμενη εβδομάδα καλεσμένος του Νίκου Ξηρουδάκη στην εκπομπή «Ράδιο Παντιέρα» που μεταδίδεται από το ραδιόφωνο της ERT-OPEN.

Κατά τη διάρκεια της εκπομπής, η οποία είχε τίτλο: «Η μακάβρια στατιστική των μνημονίων στο χώρο των οργανισμών του τοπικού κράτους», o Νίκος Μπινιώρης, ανέλυσε μαζί με τον παρουσιαστή κάποιες από τις συνθήκες που παράγουν θανατηφόρα εργατικά δυστυχήματα στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Ιδιαίτερα αποκαλυπτικός ήταν ο Πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών, κατά την αναφορά ενός περιστατικού του οποίου όπως δήλωσε ήταν μάρτυρας και το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες της Αδέσμευτης Ενημέρωσης Παιανίας, συνέβη στα Γλυκά Νερά.

Συγκεκριμένα ο κ. Μπινιώρης ανέφερε: «Ήμουν μάρτυρας για τον αυτάρχισμο που υπάρχει από την πλευρά των αιρετών. Ζητήθηκε από συνάδελφο 8μηνίτη, που είχε προσληφθεί ως εργαζόμενος σε σκαλοπάτι, πίσω δηλάδη, (στο απορριμματοφόρο) επείδη στην ιδιωτική του ζωή είχε και δίπλωμα Γ & Δ κατηγορίας, παρόλα αυτά δεν προσλήφθηκε για αυτό, (για οδηγός) να οδηγήσει ένα απορριμματοφόρο και τελικά για ένα δρομολόγιο το οδήγησε μη αντιλαμβανόμενος κι αυτός, κάτω από την πίεση πιθανόν τον κίνδυνο που διατρέχει ο ίδιος αλλά και για τους πίσω. Είναι τρομακτικό το πως οι εργαζόμενοι για ένα κομμάτι ψωμί και στο βωμό του κέρδους για ένα μεροκάματο δηλαδή, υποκύπτουν ή αναγκάζονται να υποκύψουν σε τέτοιου είδους αυταρχισμούς».

Σε ερώτηση του Νίκου Ξηρουδάκη για το αν είναι η κάκια στιγμή που παράγει ένα εργατικό ατύχημα, ο κ. Μπινιώρης δήλωσε: «Δεν ξέρω πόσο κακιά στιγμή μπορεί να φανεί όταν τα λάστιχα ενός απορριμματοφόρου φαίνονται σχεδόν τα λινά τους. Δεν ξέρω πόσο κακιά στιγμή μπορεί να φανεί όταν τα φώτα της οπισθοπωρίας που είναι απαραίτητα για ένα απορριμματοφόρο ή ο ηχητικός θόρυβος της όπισθεν ή ο φάρος είναι χαλασμένα. Δεν συζητάμε για κακιά στιγμή», αναφερόμενος προφανώς στην κακή κατάσταση του στόλου των οχημάτων του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών.


Ακούστε το σύνολο των ηχητικών από την παρουσία του Νίκου Μπινιώρη στην εκπομπή «Ράδιο Παντιέρα» στα παρακάτω βίντεο:

 










Διαγωνισμός για την προμήθεια υπολογιστών και εκτυπωτών από το Δήμο Παιανίας-Γλ. Νερών

Συνοπτικό διαγωνισμό με σφραγισμένες προσφορές, θα διεξάγει ο Δήμος Παιανίας-Γλυκών Νερών, για την «Προμήθεια υπολογιστών, εκτυπωτών, προγράμματος backup, μεγάλων ups, G.P.S. χειρός & συναφών υλικών έτους 2016», προϋπολογισμού 57.292,26 ευρώ πλέον ΦΠΑ 24%.

 
Ως συνήθως, κριτήριο κατακύρωσης θα αποτελέσει η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, μόνο βάσει της τιμής.

Στο διαγωνισμό θα γίνονται δεκτοί, όλοι οι προμηθευτές μέλη του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και Ελλήνων κατασκευαστών αλλοδαποί εγγεγραμμένοι στα μητρώα του οικείου Επιμελητηρίου ή σε ισοδύναμους επαγγελματικούς καταλόγους, νομικά πρόσωπα ημεδαπά ή αλλοδαπά, συνεταιρισμοί ή ενώσεις προμηθευτών, διαθέτοντας όλα τα δικαιολογητικά που απαιτούνται σύμφωνα με την διακήρυξη του Δήμου.

Οι προσφορές μπορεί να αποστέλλονται ταχυδρομικά στο πρωτόκολλο του Δήμου, Καραολή & Δημητρίου 38Α-Τ.Κ. 19002, μέχρι την Tρίτη 15/11/2016.

Οι προσφορές μπορεί να κατατίθενται επίσης απευθείας στην επιτροπή διαγωνισμού την ημέρα διεξαγωγής του διαγωνισμού από 11:00 έως 11.30 μ.μ.

Ο διαγωνισμός θα διενεργηθεί, την 16/11/2016, ημέρα Τετάρτη, στο Δημοτικό Κατάστημα της Παιανίας (Καραολή & Δημητρίου 38Α) και ώρα 11:30( ώρα λήξης παραλαβής των προσφορών) από την αρμόδια επιτροπή.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται για οποιαδήποτε πληροφορία στο Γραφείο Προμηθειών του Δήμου καθημερινά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στα τηλ.213 20 30721.
 

Διαβάστε τη διακήρυξη του διαγωνισμού πατώντας ΕΔΩ 

 

 

«Λύγισε» στη Ραφήνα ο Κτησιφών

Δύσκολο απεδείχθη το βράδυ της Πέμπτης στο κλειστό της Ραφήνας για τον Κτησιφών Παιανίας, ο οποίος ηττήθηκε με 80-65, για την 5η αγωνιστική του Πρωταθλήματος της B2 ΕΣΚΑ, από τον Αργοναύτη Ραφήνας.

Οι Ραφηνιώτες ήταν μπροστά καθ όλη την διάρκεια του αγώνα, με την διαφορά να φτάνει ακόμα και τους 21 πόντους στο τρίτο δεκάλεπτο.

Αργοναύτης 80
Παιανία 65

Διαιτητές: Τσάτσης, Γκανής

Δεκάλεπτα: 24-9, 43-23, 65-44, 80-65.

Αργοναύτης (Γιαννακόπουλος, Τσεπερλίδης): Χωματάς 5, Τσίρος 6, Συγγούνας Δ. 1, Συγγούνας Ε. 25 (2), Σπετσιέρης 11, Ζερβός 9, Αργυρόπουλος, Μπαλαμπάνης 12 (4), Γιωτάκης 3, Παυλίδης, Μητσάκης, Κόρβινγκτον 8.

Κτησιφών (Μπράμος): Δάβαρης, Νιφόρας Γ. 4, Νιφόρας Π. 12, Σκανδάλης, Δουβλαντώνης 16 (3), Δανατζής 7 (1), Σπυρόπουλος, Στάμου 1, Χύτας, Αγγελής 10, Σωτηρόπουλος 13, Μιμάνι 2.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα της 5ης αγωνιστικής:

ΕΦΟΑ-Νήαρ Ηστ αναβολή
Κούρος-Εθν. Ελλ. 72-63
Αμιλλα-Θεμιστοκλής 82-59
Αργοναύτης-Παιανία 80-65
Αχαρνής-Αναγέννηση 88-72
Κουκ/νες-Παλατιανή 69-45
Χαλάνδρι-Πολυνίκης 49-67
 

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Υπογειοποιούνται τα καλώδια της ΔΕΗ στις πλατείες της Παιανίας

Υπογράφηκε χθές στο Δημοτικό Κατάστημα της Παιανίας, σύμβαση μεταξύ του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών και της ΔΕΔΔΗΕ Μεσογείων, για την υλοποίηση του έργου της υπογειοποίησης των καλωδίων της ΔΕΗ, στην Κεντρική Πλατεία της Παιανίας και στην Πλατεία Δημοσθένους που βρίσκεται λίγο παρακάτω.



Το έργο περιλαμβάνει υπογειοποίηση των εναερίων καλωδίων εντός των πεζοδρομίων, αποκατάσταση όλων των πεζοδρομίων μετά το πέρας των εργασιών στην αρχική τους μορφή και υπόγεια σύνδεση των υφισταμένων παροχών.

Το έργο θα κατασκευαστεί και θα παραδοθεί από τη ΔΕΔΔΗΕ , ενώ την παρακολούθηση της εξέλιξης των εργασιών θα αναλάβει επιτροπή παρακολούθησης η οποία θα συγκροτηθεί από υπαλλήλους των Τεχνικων Υπηρεσίων του Δήμου και τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο κ. Δημήτρη Αλεξίου.

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2016

Άγιοι Ανάργυροι Παιανίας: «Το Πανδοχείο της Αγάπης»

Των Αγίων Αναργύρων Κοσμά & Δαμιανού σήμερα και πανηγύριζε ο Ιερός Ναός των Αγίων Αναργύρων στην Παιανία. 
 
Στην πανηγυρική Θεία λειτουργία που τελέστηκε το πρωί, ιερούργησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσογαίας & Λαυρεωτικής κ.κ. Νικόλαος πλαισιωμένος από ιερείς της Παιανίας και των Γλυκών Νερών, ενώ το παρών έδωσαν ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών κ. Δημήτρης Αλεξίου, η Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Παιανίας κ. Ελένη Δάβαρη και οι δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας κ. Παπαδάκης Νικόλαος και Μιχάλης Συκαράς.

Ο Ι.Ν. των Αγίων Αναργύρων είναι από τους νεότερους ναούς της Παιανίας. Το χτίσιμο του άρχισε στις αρχές του 1967 και την 1η Νοεμβρίου του ιδίου χρόνου, ανήμερα της εορτής των Αγίων Αναργύρων έγιναν τα εγκαίνια. Το οικόπεδο στο οποίο έχει χτιστεί ο ναός, είναι δωρεά και η οικοδόμηση του ολοκληρώθηκε επίσης με δωρεές και έρανο. Η πρωτοβουλία για την αφιέρωση του ναού στους Αγίους Αναργύρους, πάρθηκε γιατί δεν υπήρχε ενας τέτοιος ναός στη γύρω περιοχή και οι κάτοικοι της Παιανίας, ανήμερα της εορτής των Αγίων, εκκλησιάζονταν στον ομώνυμο ναό του Κορωπίου.

Πρώτος εφημέριος της ενορίας των Αγ. Αναργύρων υπήρξε ο Πρωτοπρεσβύτερος Αντώνιος Μηλάκης, κτήτορας και του νέου περικαλλούς ναού, ο οποίος χτίστηκε το 1990 και θεμελιώθηκε από τον Μακαριστό Μητροπολίτη πρώην Μεσογαίας & Λαυρεωτικής κυρό Αγαθόνικο, πάνω στον παλαιό. Ο σημερινός ναός είναι ρυθμού βασιλικής, πεντάκλιτος με αξιοθαύμαστο ξυλόγλυπτο τέμπλο και βρίσκεται επί των οδών Ιωάννου Μεταξά & Γεωργ. Παπαθανασίου, σχεδόν 1 χιλιόμετρο από το κέντρο της πόλης.

Στα παρεκκλήσια των κλιτών τα οποία είναι αφιερωμένα στους Παμμεγίστους Ταξιάρχες, Αγ. Βαρβάρα, Αγ. Ειρήνη και Άγ. Κυπριανό, τελείται η Θεία Λειτουργία κατά τις ημέρες της εορτής τους και κατά την περίοδο του ιερού Σαρανταλείτουργου των Χριστουγέννων. Στο ναό φυλάσσονται ιερά λείψανα των Αγίων Ανδρέου, Γεωργίου, Χαραλάμπους, Ιεροθέου και Κυπριανού.
 

«Το Πανδοχείο της Αγάπης»


Η Ενορία των Αγίων Αναργύρων λειτουργεί και ως πανδοχείο της αγάπης του Χριστού, όπου οι ενορίτες που βρίσκονται σε πραγματική ανάγκη βοηθιούνται και θεραπεύονται πνευματικά. Επισκέψεις κατ΄οίκον, διανομή τροφίμων, υλική συμπαράσταση σε ανέργους, φοιτητές, ασθενείς και πολυτέκνους, είναι μερικές από τις δράσεις που πραγματοποιούνται, με κύριο σκοπό την ανακούφιση κάποιων συνανθρώπων μας. Στην ενορία πραγματοποιούνται επίσης νεανικές συναντήσεις παιδιών δημοτικού και γυμνασίου κάθε Σάββατο και Κυριακή μετά τη Θεία Λειτουργία. Σε συνεργασία με τον υπεύθυνο νεότητας και εφημέριο του ιερού ναού, π. Άγγελο Πουλάκη, αλλά και με τον δεύτερο εφημέριο, π. Ιωάννη Μυκονιάτη, έμπειροι κατηχητές, καταβάλουν με αγάπη και ζήλο κάθε προσπάθεια για να γνωρίσουν τα παιδιά τον Χριστό.
 

Πρόσληψη ενός αρχαιολόγου για τα έργα στην Παιανία

Στην πρόσληψη ενός (1) αρχαιολόγου ΠΕ, µε σύµβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισµένου χρόνου, για την εκτέλεση των αρχαιολογικών εργασιών του υποέργου «Αρχαιολογικές Έρευνες και Εργασίες» του έργου µε τίτλο «Κατασκευή δικτύων απορροής οµβρίων υδάτων ∆ήµου Παιανίας. Β΄ Φάση», για χρονικό διάστηµα από την ηµεροµηνία υπογραφής της σύµβασης και όχι πέραν της 31.3.201, µε δυνατότητα παράτασης ή ανανέωσης, έως το τέλος του υποέργου, εφόσον αυτό συνεχισθεί, θα προχωρήσει η Εφορεία Αρχαιοτήτων Ανατολικής Αττικής.

Οι ενδιαφερόµενοι καλούνται να συµπληρώσουν μια αίτηση και να την υποβάλουν µε τα συνηµµένα δικαιολογητικά, είτε αυτοπροσώπως, είτε µε άλλο εξουσιοδοτηµένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρηµένη από δηµόσια αρχή, είτε ταχυδροµικά µε συστηµένη επιστολή, στα γραφεία της Υπηρεσίας στην ακόλουθη διεύθυνση:

Λεωφ. Συγγρού 98-100, Αθήνα 11741, απευθύνοντάς την στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Ανατολικής Αττικής, υπόψιν κ. Αρµακόλλα Γεώργιου (τηλ. επικοινωνίας 210.3240563, εσωτ.110)

Η αίτηση θα πρέπει να γίνει εντός προθεσµίας (5) εργάσιµων ηµερών, που αρχίζει από την επόµενη της καταχώρησης στο διαδικτυακό κόµβο (ιστοσελίδα) της εφαρµογής ∆ΙΑΥΓΕΙΑ (http://diavgeia.gov.gr) και του ΥΠ.ΠΟ.Α. (http://www.yppo.gr) και της ανάρτησης της ανακοίνωσης στον πίνακα ανακοινώσεων της Υπηρεσίας (δηλ. από 02.11.2016 έως και 08.11.2016).
 

Δείτε την προκήρυξη πατώντας ΕΔΩ

 

Ενώνονται σε ένα σώμα οι αγρότες των Μεσογείων

Κατατέθηκε πρώτη φορά ως σκέψη στο πρόσφατο μπλόκο του Αεροδρομίου για να φτάσει σήμερα στο σημείο να παίρνει σάρκα και οστά.

Ο λόγος για τον Σύνδεσμο Αγροτικών Συνεταιρισμών Μεσογείων (ΣΑΣΜΕ), ο οποίος θα λάβει νομική υπόσταση στις αρχές του 2017 και στον οποίο θα συμμετέχουν περισσότεροι από 3.000 αγρότες από την Παιανία, τα Σπάτα, το Κορωπί και το Μαρκόπουλο, αφού ενώνονται για πρώτη φορά οι τρείς συνεταιρισμοί της Παιανίας, οι δύο του Μαρκοπούλου, οι δύο του Κορωπίου και οι δύο των Σπάτων.

Στόχος της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας είναι η αντιμετώπιση των πολλών κοινών προβλημάτων αλλά και η προβολή και προώθηση των δραστηριοτήτων, των επιδιώξεων και των συμφερόντων των μελών των συνεταιρισμών της περιοχής, κάτι που μεταφράζεται σε ομαδικές παραγγελίες εφοδίων, κοινή διαπραγμάτευση για όλο το Σαβατιανό της περιοχής αλλά και παραγωγή και τυποποίηση του κρασιού της εκλεκτής ποικιλίας στηριγμένες στο τοπωνύμιο «Μεσόγεια».

Βαριά εντός έδρας ήττα για τον Παμπαιανικό

Σε βαριά εντός έδρας ήττα με σκορ 2-5 υποχρέωσε τον Παμπαιανικό ο εξαιρετικά στημένος ανασταλτικά και στην επίθεση Γέρακας, στο πλαίσιο της 9ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Α' ΕΠΣΑΝΑ.

Το 1-0 σημείωσε στο 15' ο Δελάρδας με σουτ, ενώ ο ίδιος παίκτης στο 25' πέτυχε και το 2-0, μετά από ασίστ πάρε-βάλε του Μπερέτη. Τρία λεπτά αργότερα ήρθε και το 3-0 με ατομική προσπάθεια και πλασέ του Αποστολίδη, με τον Παμπαιανικο να μειώνει με τον Κατσικώστα (38') σε 1-3 που ήταν και σκορ ημιχρόνου. Ο Γέρακας έπαιξε έξυπνα στην επανάληψη, ήταν σοβαρός και ουσιαστικά καθάρισε το ματς στο 55', όταν ο Αποστολίδης με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι, το οποίο κέρδισε ο Δελάρδας,έγραψε το 1-4.

Ο Δελάρδας που ήταν κορυφαίος του αγώνα ολοκλήρωσε το δικό του... προσωπικό σόου στο 60' όταν σημείωσε χατ-τρικ για το 1-5 (από νέα ασίστ του επίσης εξαιρετικού Μπερέτη). Η ομάδα της Παιανίας, το μόνο που κατάφερε, ήταν να μειώσει στο τελικό 2-5 με εκτέλεση φάουλ του Τσιγάρα στο 80'.

Διαιτητές: Πανούτσος, Καραπιπέρης, Ραδίσης

Παμπαιανικός: Στεργίου, Κατσίμπρας, Μπρέγιαννης, Ξεφτεράκης (75' Κατσάι), Σωτήρη, Λοτσάρης, Αντωνόπουλος (64' Παπακώστας), Παρθένης (64' Βεντούρης), Κατσικώστας, Τσιγάρας, Γιαμάς.

Γέρακας: Φελέσκουρας, Ζούρας, Πατρινός, Καραμολέγκος, Βλαχιώτης, Δημητριάδης, Μπερέτης, Καλούδης (56' Παπαβασιλείου), Αποστολίδης (67' Δριλάκης), Μίαρης, Δελάρδας (62' Παργιανός).