Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

Οι μικροί μαθητές του 1ου Νηπιαγωγείου Παιανίας μαθαίνουν να αγαπούν το σώμα τους

Στο πλαίσιο της θεματικής προσέγγισης «Το σώμα μου -ο εαυτός μας – η οικογένεια μου», η οποία επιλέχθηκε από τις εκπαιδευτικούς του 1ου Νηπιαγωγείου Παιανίας, προκειμένου τα παιδιά να επεκτείνουν τις γνώσεις τους, πραγματοποιήθηκαν στη σχολική μονάδα ποικίλες δραστηριότητες.

Αρχικά, δημιουργήθηκε Ιστόγραμμα όπου οι εκπαιδευτικοί κατέγραψαν τις προτάσεις των παιδιών αναφορικά με τα όσα θέλουν να μάθουν για το ανθρώπινο σώμα καθώς και τις ερωτήσεις τους. Παράλληλα με αυτό, συγκεντρώθηκε υλικό από περιοδικά, εφημερίδες, βιβλία, διαδίκτυο και μέσα από την ανάγνωση πληροφοριακού υλικού, οι μικροί μαθητές έμαθαν τις λειτουργίες του ανθρώπινου σώματος, ενημερώθηκαν για τα εξωτερικά και εσωτερικά χαρακτηριστικά καθώς και για τις αισθήσεις.


Σε ό,τι αφορά το γνωστικό αντικείμενο της γλώσσας, τα παιδιά εμπλούτισαν το προφορικό τους λόγο με σχετικά ποιήματα, γλωσσοδέτες, αινίγματα, για την οικογένεια, έφτιαξαν το αλφαβητάρι του σώματος. Σε μια γωνιά της τάξης, οι εκπαιδευτικοί τοποθετήσαν έναν μεγάλο καθρέφτη και τα παιδιά παρατήρησαν τον εαυτό τους και απάντησαν σε ερωτήματα όπως: Τι βλέπεις; Πώς είναι το πρόσωπό σου; Πόσα παιδιά έχουν μαύρα μαλλιά κ.ά. Παράλληλα με αυτό, σε καρτελάκια έγραψαν τα βασικά μέρη του σώματος και του προσώπου και έπαιξαν με πίνακες αναφοράς με τα αρχικά γράμματα. 
Στα μαθηματικά μετρήθηκε το ύψος των νηπίων και καταγράφηκαν τα αποτελέσματα δημιουργώντας πίνακες διπλής εισόδου. Επιπλέον, τα νήπια επιδώθηκαν σε αρκετές δραστηριότητες σχετικές με τις αισθήσεις όπως : παιχνίδια αφής, γεύσης, όσφρησης, καθώς και αναγνώριση ήχων.


Τέλος, τα παιδιά εκφράστηκαν δημιουργικά με ποικίλους τρόπους . Στα εικαστικά, σε πολύχρωμα χαρτόνια ,τα παιδιά έφτιαξαν το περίγραμμα του σώματός τους, χρωμάτισαν το εσωτερικό του, σύγκριναν τα χαρακτηριστικά των περιγραμμάτων μεταξύ τους, έφτιαξαν κατασκευές με αποτυπώματα ποδιών και χεριών.

Παράλληλα με αυτό, παίξαν σε ζευγάρια το παιχνίδι «ο καθρέφτης» και έκαναν διάφορες μιμήσεις με το πρόσωπο και το σώμα τους.

Τέλος οι μικροί μαθητές ζωγράφισαν τον εαυτό τους καθώς και την οικογένεια τους.

Παραιτήθηκε το ΔΣ του Α.Ο. Γλυκών Νερών

Σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την εξοντωτική ποινή που επιβλήθηκε (με πρόστιμο 500 ευρώ) από την Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣΑΝΑ στα Γλυκά Νερά, παραιτήθηκαν τα 8 τακτικά μέλη του Δ.Σ. του συλλόγου, όπως και τα αναπληρωματικά και το σωματείο πλέον οδεύει προς διορισμό Διοικούσας Επιτροπής από το Πρωτοδικείο.

Επίσης, διεγράφη από μέλος του συλλόγου ο ταμίας της Ε.Π.Σ.ΑΝ.Α Ξενοφών Ρούσσης, για αντικαταστατική συμπεριφορά.

Η απελθούσα διοίκηση διαβεβαίωσε τους φίλους της ομάδας ότι το σωματείο συνεχίζει και τώρα και αύριο να λειτουργεί κανονικά, καθώς θα κινηθούν οι απαραίτητες διαδικασίες ώστε να διορισθεί προσωρινή διοίκηση μέσω του Πρωτοδικείου, εξασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία της ανδρικής ομάδας και των υπολοίπων τμημάτων.

Αναλυτικά στην ανακοίνωση του συλλόγου αναφέρονται τα εξής:


«Στη συνεδρίαση του Δ.Σ του Α.Ο. Γλυκών Νερών, στις 16 Νοεμβρίου, ώρα 19:30’, πάρθηκαν οι παρακάτω αποφάσεις:
 
Α. Η ομόφωνη απόφαση για διαγραφή του Ξενοφώντα Ρούσση, από το μητρώο μελών του συλλόγου, για αντικαταστατική συμπεριφορά.
 
Β. Η ομόφωνη απόφαση για την υποβολή έφεσης κατά της ποινής που επιβλήθηκε στο Σύλλογό μας, από την Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣΑΝΑ, στις 15/11/2016.
 
Στο τέλος της συνεδρίασης, παραιτήθηκαν 8 τακτικά μέλη του Δ.Σ, καθώς και όλα τα αναπληρωματικά, σε ένδειξη διαμαρτυρίας, έπειτα από την προαναφερθείσα εξοντωτική ποινή που επιβλήθηκε στον Σύλλογό μας, από την Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣΑΝΑ. Μια ποινή που αποτελεί κορύφωση του συνεχούς κατατρεγμού της ομάδας, τόσο από την διοίκηση της ΕΠΣΑΝΑ, όσο και από τις εις βάρος μας διαιτησίες.
 
Ο Α.Ο. Γλυκών Νερών είναι ένα ιστορικό σωματείο, το οποία προσπαθούμε με το υστέρημα όλων, σε δύσκολους καιρούς, να το κρατήσουμε ζωντανό και πρωταγωνιστή στον ποδοσφαιρικό χάρτη. Δεν θα επιτρέψουμε σε κανένα να μειώνει την ιστορία μας.
 
Με την απόφαση αυτή, θέλουμε να δώσουμε ένα ηχηρό μήνυμα ότι ο Α.Ο. Γλυκών Νερών πιστεύει και το αποδεικνύει εμπράκτως από την ίδρυσή του, ότι οι αγώνες πρέπει να δίνονται και να κερδίζονται εντός του αγωνιστικού χώρου και όχι στο παρασκήνιο.
 
Ζητούμε συγγνώμη από τα μέλη και τους φιλάθλους της ομάδας, οι οποίοι είναι και οι μόνοι που έχουν δικαίωμα να μας κρίνουν, αλλά ταυτόχρονα θέλουμε να τους διαβεβαιώσουμε ότι η απόφασή μας αυτή, αποτελεί το ύστατο μέσον, της συνολικής μας προσπάθειας, να προασπίσουμε την αξιοπρέπεια του Συλλόγου.
 
Παράλληλα, θέλουμε να διαβεβαιώσουμε τους φιλάθλους μας, ότι ο Σύλλογος συνεχίζει και τώρα και αύριο να λειτουργεί κανονικά, καθώς θα κινηθούν οι απαραίτητες διαδικασίες ώστε να διορισθεί προσωρινή Διοίκηση μέσω του Πρωτοδικείου, εξασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία της ανδρικής ομάδας και των υπόλοιπων τμημάτων του Συλλόγου».
 

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

Η Πειθαρχική Επιτροπή της Ε.Π.Σ.ΑΝ.Α εξάντλησε όλη της την αυστηρότητα στον Α.Ο. Γλυκών Νερών

Με μια αδιανόητη ποινή, η οποία βάζει κυριολεκτικά φωτιά στα θεμέλια του πρωταθλήματος και προκαλεί σκέψεις για ανοικτή πλέον διαμάχη θέσεων και απόψεων περί της διαδικασίας λήψης των αποφάσεων των διοικούντων την Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ανατολικής Αττικής, αποφάσισε να τιμωρήσει η Πειθαρχική Επιτροπή της Ένωσης, τον Α.Ο. Γλυκών Νερών, για το φραστικό επεισόδιο που έλαβε χώρα στον πρόσφατο αγώνα της ομάδας ενάντια στον Αήττητο Σπάτων, μεταξύ μελών της διοίκησης της ομάδας των Γλυκών Νερών και της Ε.Π.Σ.ΑΝ.Α.

Κατόπιν εισήγησης μελών της διοίκησης και του Προέδρου της Ε.Π.Σ.ΑΝ.Α., κ. Δημήτρη Γιαρένη, ελήφθη μια εντελώς έωλη απόφαση τιμωρίας του πρώην Προέδρου της Ένωσης, κ. Γιώργου Παπαμακάριου, για τις πρόσφατες δηλώσεις του τελευταίου. Δίκην αστείου, ο κ. Παπαμακάριος θεωρήθηκε ότι τοποθετούνταν εκ μέρους της διοίκησης των Γλυκών Νερών ως Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. του συλλόγου, αλλά κάτι τέτοιο είναι εμφανές από τις δηλώσεις του ότι δεν ισχύει, καθότι ο πρώην ισχυρός παράγοντας του ποδοσφαίρου της περιοχής δικαιούται να εκφράζει απόψεις με την ιδιότητα του πρώην Προέδρου της Ε.Π.Σ.ΑΝ.Α.

Παρ’ όλα αυτά το σωματείο των Γλυκών Νερών τιμωρήθηκε ως υπεύθυνο με πρόστιμο 500 ευρώ!

Παράλληλα, ο Γ. Παπαμακάριος, τιμωρήθηκε και για δυσφήμιση του αθλήματος μέσω των τοπικών Μ.Μ.Ε., με 5άμηνη απαγόρευση συμμετοχής σε οποιαδήποτε δραστηριότητα που σχετίζεται με το ποδόσφαιρο και πρόστιμο 700 ευρώ!

Είναι προφανές πως η παραπάνω απόφαση οδηγεί σε καταστάσεις μεγάλης αντιπαράθεσης μεταξύ των παραγόντων οι οποίες θα έχουν καταστροφικό αντίκτυπο στο ποδόσφαιρο της περιοχής μας.

«Συγγνώμη» της Τριγλίας Ραφήνας στον Παμπαιανικό

Η Επιτροπή Υποδομών της Τριγλίας Ραφήνας, ζήτησε συγγνώμη από τον Παμπαιανικό για την επίθεση του Χρήστου Βεντούρα, παλιού διαιτητή και πατέρα παίκτη της ομάδας νέων της ομάδας της Ραφήνας, σε πατέρα παίκτη του Παμπαιανικού, στην εξέδρα του γηπέδου Παιανίας, στην διάρκεια του πρόσφατου αγώνα νέων των δύο ομάδων.

Στην ανακοίνωση που εξέδωσαν οι Ραφηνιώτες αναφέρουν:

«Η Επιτροπή Υποδομών του Α.Ο. Τριγλίας Ραφήνας εκφράζει την θλίψη της για το ατυχές συμβάν που έγινε στον εκτός έδρας αγώνα της ομάδας νέων του συλλόγου μας και ζητάει ειλικρινά συγγνώμη από το φιλικό σωματείο του Παμπαιανικού. Η Τριγλία Ραφήνας δεν έχει δώσει κανενός είδους δικαίωμα σε οποιοδήποτε σωματείο, σεβόμενη τα 84 χρόνια ιστορίας της και το υψηλό επίπεδο των υποδομών που διαθέτει και η ενέργεια ενός μεμονωμένου ατόμου δεν μπορεί να μειώσει ή να χαρακτηρίσει το σύνολο των υποδομών μας, ούτε να θέσει σε αμφισβήτηση τα φιλικά αισθήματα που τρέφουμε για την ομάδα του Παμπαιανικού και ειδικότερα για τα τμήματα υποδομών της».

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

Ακτινίδια για όλους από το Δήμο Παιανίας-Γλυκών Νερών

Δωρεάν διανομή ακτινιδίων για όλους τους δημότες και κατοίκους Παιανίας & Γλυκών Νερών, θα πραγματοποιήσει την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου ο Δήμος.

Η διανομή θα πραγματοποιηθεί στον χώρο του Αμπελουργικού Συνεταιρισμού Παιανίας, στη θέση Παρακράτημα, στην οδό Αγίου Θωμά 3, από τις 10 το πρωί μέχρι τις 13.00 το μεσημέρι.

Δημοτικό Συμβούλιο την Τετάρτη στην Παιανία

Εκατοντάδες προβλήματα έχουν συσσωρευτεί στο Δήμο Παιανίας-Γλυκών Νερών και αναμένουν συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου για να δρομολογηθούν.

Αυτό δεν φαίνεται να απασχολεί ιδιαίτερα τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Αρτέμη Βαγιωνάκη, ο οποίος ακολουθώντας τους δικούς του ρυθμούς, συγκαλεί το Δημοτικό Συμβούλιο μόνον όταν κάποιες καταστάσεις έχουν φτάσει σε οριακό σημείο και το απαιτούν άμεσα.

Ο..αεικίνητος Πρόεδρος αποφάσισε λοιπόν να συγκαλέσει αύριο Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016, το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών με 18 θέματα ημερησίας διατάξεως.

Δείτε την πρόσκληση και τα θέματα πατώντας ΕΔΩ

 

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Επίσκεψη Ομπάμα: Πως θα επηρεάσει την ευρύτερη περιοχή των Μεσογείων

Ο Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, Μπαράκ Ομπάμα, επισκέπτεται την χώρα μας αύριο Τρίτη και η καθημερινότητα των πολιτών μετατρέπεται σε «παιχνίδι για γερά νεύρα». Η απαγόρευση των συναθροίσεων και οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που ανακοίνωσε η Ελληνική Αστυνομία, δεν ήταν δυνατόν να μην επηρεάσουν και την ευρύτερη περιοχή των Μεσογείων, συμπεριλαμβανομένου φυσικά και του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών.

Συγκεκριμένα, το διήμερο της επίσημης επίσκεψης του Απερχόμενου Προέδρου των ΗΠΑ, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ., «δεν επιτρέπεται για λόγους δημόσιας τάξης και ασφάλειας, κάθε δημόσια υπαίθρια συνάθροιση ή πορεία, στις ακόλουθες περιοχές και ώρες:

Από 06:00 ώρα της Τρίτης 15 Νοεμβρίου 2016 μέχρι και την 15:00 ώρα της Τετάρτης 16 Νοεμβρίου 2016 , στην περιοχή του Δήμου Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης που περικλείεται από τις οδούς: Καβουρίου – δεξιά Αθηνάς – συνέχεια Λ. Ποσειδώνος (μέχρι τη συμβολή της με την οδό Ερμού), συμπεριλαμβανομένων των τμημάτων των ανωτέρω οδών που αποτελούν τα όρια της εν λόγω περιοχής.

Από 06:00 ώρα της Τρίτης 15 Νοεμβρίου 2016 μέχρι και την 24:00 ώρα της ίδιας ημέρας στην περιοχή του Κέντρου Πόλεως Αθηνών που περικλείεται από τις οδούς – Λεωφόρους: Ιπποκράτους (από τη συμβολή της με τη Λ. Αλεξάνδρας) – συνέχεια Νικολάου Γκύζη – δεξιά Εμμανουήλ Ροΐδη – συνέχεια Κεδρηνού – αριστερά Πανόρμου – αριστερά Κηφισίας – δεξιά Κατεχάκη – συνέχεια Παναγιώτη Κανελλόπουλου – δεξιά Κοκκινοπούλου – συνέχεια Γκανογιάννη – συνέχεια Γεωργίου Παπανδρέου – συνέχεια Ούλωφ Πάλμε – συνέχεια Υμηττού – συνέχεια Ηλία Ηλιού – δεξιά Αμβροσίου Φραντζή – αριστερά Καλλιρρόης – συνέχεια Π. Τσαλδάρη – δεξιά Πειραιώς – δεξιά Ερμού – αριστερά Αγίων Ασωμάτων – δεξιά Ερμού – αριστερά Αιόλου – δεξιά Κολοκοτρώνη – συνέχεια Αμερικής – συνέχεια Λυκαβηττού – αριστερά Σόλωνος – δεξιά Ιπποκράτους (μέχρι τη συμβολή με τη Λ. Αλεξάνδρας), ως και στο τμήμα της Αττικής Οδού από το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» έως και τη Λ. Κορωπίου – Αεροδρομίου, στη Λ. Κορωπίου – Αεροδρομίου, στη Λ. Λεωφόρο Βάρης – Κορωπίου, στη Λ. Αθηνάς (Βουλιαγμένη), στη Λ. Καραμανλή (Βούλα), στη Λεωφόρο Ποσειδώνος (από Γλυφάδα έως Π. Φάληρο), στη Λ. Απόλλωνος (Π. Φάληρο), στη Λ. Συγγρού και σε βάθος ακτίνας εκατό -100- μέτρων, ένθεν και ένθεν προαναφερόμενων τμημάτων οδών, ως και επί των γεφυρών, ανισόπεδων κόμβων, διαβάσεων που υφίστανται κατά μήκος αυτών, καθώς και στην ευρύτερη περιοχή τοπικής αρμοδιότητας Διεύθυνσης Αστυνόμευσης Αερολιμένα Αθηνών.

Από 06:00 ώρα της Τετάρτης 16 Νοεμβρίου 2016 μέχρι και την 16:00 ώρα της ίδιας ημέρας , στην περιοχή του Κέντρου Πόλεως Αθηνών που περικλείεται από τις οδούς – Λεωφόρους: Ιπποκράτους (από τη συμβολή της με τη Λ. Αλεξάνδρας) – συνέχεια Νικολάου Γκύζη – δεξιά Εμμανουήλ Ροΐδη – συνέχεια Κεδρηνού – αριστερά Πανόρμου – αριστερά Κηφισίας – δεξιά Κατεχάκη – συνέχεια Παναγιώτη Κανελλόπουλου – δεξιά Κοκκινοπούλου – συνέχεια Γκανογιάννη – συνέχεια Γεωργίου Παπανδρέου – συνέχεια Ούλωφ Πάλμε – συνέχεια Υμηττού – συνέχεια Ηλία Ηλιού – δεξιά Αμβροσίου Φραντζή – αριστερά Καλλιρρόης – συνέχεια Π. Τσαλδάρη – δεξιά Πειραιώς – δεξιά Ερμού – αριστερά Αγίων Ασωμάτων – δεξιά Ερμού – αριστερά Αιόλου – δεξιά Κολοκοτρώνη – συνέχεια Αμερικής – συνέχεια Λυκαβηττού – αριστερά Σόλωνος – δεξιά Ιπποκράτους (μέχρι τη συμβολή με τη Λ. Αλεξάνδρας), ως και στη Λ. Αθηνάς (Βουλιαγμένη) , στη Λ. Καραμανλή (Βουλιαγμένη), στη Λ. Απόλλωνος (Π. Φάληρο), στη Λ. Ποσειδώνος (από Γλυφάδα έως Π. Φάληρο), στη Λ. Συγγρού, στη Λ. Λεωφόρο Βάρης – Κορωπίου, στη Λ. Κορωπίου – Αεροδρομίου, στο τμήμα της Αττικής Οδού από τη Λ. Κορωπίου – Αεροδρομίου έως το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» και σε βάθος ακτίνας εκατό -100- μέτρων, ένθεν και ένθεν προαναφερόμενων τμημάτων οδών, ως και επί των γεφυρών, ανισόπεδων κόμβων, διαβάσεων που υφίστανται κατά μήκος αυτών, καθώς και στην ευρύτερη περιοχή τοπικής αρμοδιότητας Διεύθυνσης Αστυνόμευσης Αερολιμένα Αθηνών. 

Aπό 06:00 ώρα της Τετάρτης 16 Νοεμβρίου 2016 μέχρι και την 16:00 ώρα της ίδιας ημέρας , στην περιοχή που περικλείεται από τις οδούς – Λεωφόρους: Λ. Συγγρού (από τη συμβολή με την οδό Αχιλλέως) – δεξιά Λ. Ποσειδώνος – δεξιά Επαμεινώνδα – συνέχεια Λάμπρου Κατσώνη – δεξιά Αχιλλέως (μέχρι τη συμβολή με τη Λ. Συγγρού). 

Διευκρινίζεται ότι η απόφαση αυτή αφορά στις συγκεκριμένες περιοχές και ώρες, ενώ για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα εκδοθεί άλλη ανακοίνωση. 

Την κατάσταση αναμένεται να δυσχεράνουν και οι επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας στα μέσα σταθερής τροχιάς. Αναλυτικότερα, οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ έχουν προγραμματίσει στάσεις εργασίας για τις επόμενες ημέρες, οι οποίες ξεκινούν από αύριο Τρίτη. 

Η στάση εργασίας θα διαρκέσει από την έναρξη της βάρδιας ως τις 10 το πρωί. Την Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου, οι συρμοί του ΗΣΑΠ θα παραμείνουν ακινητοποιημένοι από τις 21.00 έως τη λήξη της βάρδιας, ενώ την Παρασκευή (18/11) η πρωτεύουσα θα μείνει χωρίς μετρό, ηλεκτρικό και τραμ από τις 12.00 το μεσημέρι έως τις 16:00 το απόγευμα. 

Περιοριστικά μέτρα αναμένεται να τεθούν σε ισχύ και στη θαλάσσια περιοχή του κόλπου του Αστέρα Βουλιαγμένης. Σύμφωνα με απόφαση της Λιμενικής Αρχής Σαρωνικού, απαγορεύεται η κυκλοφορία και αγκυροβολία πλοίων και θαλασσίων μέσων από τις 14 έως και τις 16 Νοεμβρίου.

Παρά τη μεγάλη χωρητικότητα παραμένει άδειο το «Περιβολάκι»

Ενάμιση μήνα μετά την έναρξη λειτουργίας του, το Κέντρο Προστασίας Ασυνόδευτων Προσφυγόπουλων στην Παιανία «Περιβολάκι», φιλοξενεί μόλις 35 προσφυγόπουλα, ενώ έχει τη δυνατότητα να στεγάσει 100 παιδιά. Το παραπάνω κατήγγειλε ο Πρόεδρος των Γιατρών του Κόσμου, Νικήτας Κανάκης, σε συνέντευξη Τύπου.

«Όταν έχουμε παιδιά που είναι στο δρόμο, στα κέντρα φιλοξενίας, στα αστυνομικά τμήματα και τις φυλακές, γιατί να έχουμε κενές θέσεις;» διερωτήθηκε ο κ.Κανάκης και συνέχισε: «Το πρόβλημα αυτό έχει να κάνει και με την εξέλιξη της χρηματοδότησης των προγραμμάτων από την ΕΕ. Πώς θα ζητήσουμε χρήματα από τις Βρυξέλλες, τη στιγμή που υπάρχουν τόσες κενές θέσεις;».

«Το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΕΚΚΑ) πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του. Δεν μπορούν χιλιάδες ασυνόδευτα παιδιά να είναι στο δρόμο και να υπάρχουν άδειοι ξενώνες» συμπλήρωσε από την πλευρά του ο επικεφαλής του Γραφείου Ελλάδας, του Διεθνούς Οργανισμού Μετανάστευσης (ΔΟΜ), Δανιήλ Εσδράς.

Παρών στη συνέντευξη τύπου ήταν ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Κοινωνικών Παρεμβάσεων του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΕΚΚΑ), Χρήστος Χομπάς, ο οποίος επιχείρησε να απαντήσει στις παραπάνω καταγγελίες.

Ο κ. Χομπάς παραδέχθηκε ότι στον ξενώνα φιλοξενούνται μόλις 35 παιδιά, ωστόσο διευκρίνισε ότι «για εμάς έχει 70 παιδιά, καθώς έχουμε εκδώσει ήδη άλλα 35 έντυπα για τοποθέτηση παιδιών. Αναμένεται δηλαδή να φτάσουν άλλα 35 παιδιά στον ξενώνα τις επόμενες ημέρες ή εβδομάδες. Από τη στιγμή όμως που εκδίδεται ένα έντυπο, το ΕΚΚΑ δεν μπορεί να κάνει τίποτα περαιτέρω για να επισπεύσει τη διαδικασία. Μετά αναλαμβάνει ο εισαγγελέας, ο φορέας παραπομπής, ο φορέας συνοδείας».

Εμφανίζονται δυσκολίες και καθυστερήσεις, κατά τον κ. Χομπά, «σε διάφορα στάδια της διαδικασίας. Μεταξύ αυτών, υπάρχει ελλιπής πληροφόρηση από τους φορείς παραπομπής, καθώς δεν γνωρίζουμε για πολλά παιδιά αν είναι ασυνόδευτα ή συνοδεύονται από τους συγγενείς τους, με αποτέλεσμα να ακυρώνονται τοποθετήσεις, γιατί τα παιδιά δεν θέλουν να φύγουν από τους συγγενείς τους. Τότε, ο εισαγγελέας εκδίδει εντολή για τη διερεύνηση του βέλτιστου συμφέροντος του παιδιού και η Ύπατη Αρμοστεία κρίνει αν το παιδί μπορεί να παραμείνει με το συνοδό του».

Επίσης, «υπάρχουν παιδιά που ενδεχομένως δεν εντοπίζονται στη διεύθυνση που είχαν δηλώσει. Πολλές φορές τα παιδιά μετακινούνται από μια δομή σε άλλη και δεν ενημερωνόμαστε, οπότε χρειάζεται να γίνει διαδικασία ώστε το παιδί να εντοπιστεί και να εκδοθεί εκ νέου ένα έντυπο». Σε ορισμένες περιπτώσεις υπάρχει καθυστέρηση και «στην ολοκλήρωση των απαραίτητων ιατρικών εξετάσεων για ψώρα και φυματίωση».

Τέλος, ο κ. Χομπάς συμπλήρωσε ότι το ΕΚΚΑ «κάνει με προσοχή την τοποθέτηση των παιδιών, ώστε ο ξενώνας να λειτουργήσει καλά, χωρίς προβλήματα και να δοθεί χρόνος για την προσαρμογή του προσωπικού. Παρατηρούμε σε ξενώνες, άτυπες φυγές ή εντάσεις μεταξύ των παιδιών. Θα ήταν εύκολο αύριο να βγάλω 50 έντυπα και να γεμίσω τον ξενώνα, αλλά χωρίς να ελέγξω το ποια παιδιά θα τοποθετηθούν».

Έπειτα από έναν μακρύ και έντονο διάλογο ανάμεσα στον εκπρόσωπο του ΕΚΚΑ και τον Πρόεδρο των Γιατρών του Κόσμου, οι δυο συνομιλητές συμφώνησαν στην επίσπευση της διαδικασίας για τα παιδιά που βρίσκονται σε άμεση ανάγκη, καθώς, όπως τόνισε ο κ. Χομπάς, «όταν εντοπίζεται ένα παιδί σε άμεση ανάγκη μπορεί να τοποθετηθεί σε ένα ξενώνα και να κανονικοποιηθεί η διαδικασία από το ΕΚΚΑ την επόμενη ημέρα».

Ο επικεφαλής του ΔΟΜ, Δανιήλ Εσδράς, ανέδειξε άλλο ένα πρόβλημα στη λειτουργία των ξενώνων φιλοξενίας ασυνόδευτων ανηλίκων, οι οποίοι, όπως είπε χαρακτηριστικά, λειτουργούν «στην κόψη του ξυραφιού», καθώς οι χρηματοδοτήσεις του Ταμείου Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης (AMIF) καθυστερούν «και δεν ξέρω πότε θα ξεκινήσουν». «Ο ΔΟΜ κλήθηκε να καλύψει το κενό της χρηματοδότησης ως το τέλος του χρόνου και αναλάβαμε με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ να χρηματοδοτήσουμε από μισές τις δομές για τα ασυνόδευτα παιδιά, για το διάστημα αυτό. Από Γενάρη δεν ξέρω αν θα υπάρχουν χρήματα για να χρηματοδοτηθούν οι ξενώνες» πρόσθεσε. Ωστόσο, το Περιβολάκι δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία, έσπευσε να διευκρινίσει, καθώς έχει ήδη συμφωνηθεί η χρηματοδότηση για την περαιτέρω λειτουργία του.

Η συνέντευξη Τύπου του ΔΟΜ και των Γιατρών του Κόσμου δόθηκε για την παρουσίαση του προγράμματος «Επείγουσα υποστήριξη για την ενίσχυση των πιο ευάλωτων μεταναστών στην Ελλάδα» που διεξάγουν οι δύο φορείς, σε χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (από τη DG HOME).

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δύο δομές φιλοξενίας, η μία για 100 ασυνόδευτους ανήλικους στην Παιανία (το «Περιβολάκι») και μία στο κέντρο της Αθήνας για ευάλωτες οικογένειες, δυναμικότητας 60 ατόμων. Επίσης, αφορά σε πέντε κινητές μονάδες στη Ριτσώνα, το Λαύριο, τις Σέρρες, τις Θερμοπύλες και τα Οινόφυτα, στις οποίες παρέχεται ιατρική φροντίδα, φαρμακευτική περίθαλψη και ψυχοκοινωνική υποστήριξη. Οι κινητές μονάδες έχουν στελεχωθεί με παθολόγο, παιδίατρο, κοινωνικό λειτουργό, ψυχολόγο και διερμηνείς. Στις κινητές μονάδες θα προστεθούν οφθαλμίατρος, οδοντίατρος, καρδιολόγος και φυσιοθεραπευτής, ανάλογα με τις ανάγκες που θα εμφανιστούν.

Σύμφωνα με τον Χρήστο Δημόπουλο, υπεύθυνο προγραμμάτων προστασίας και ένταξης των Γιατρών του Κόσμου, τα προσδοκώμενα αποτελέσματα του προγράμματος είναι «η προστασία του προσφυγικού πληθυσμού, η παρακολούθηση χρόνιων νοσημάτων, η μείωση του κόστους για το δημόσιο σύστημα υγείας και η προστασία της υγείας των τοπικών πληθυσμών».

Το πρόγραμμα υλοποιείται ως τις 31 Δεκεμβρίου, αλλά η χρηματοδότησή του αναμένεται να πάρει παράταση και την επόμενη χρονιά.

Η εντός έδρας συντριβή του Α.Ο. Γλυκών Νερών δημιούργησε εντάσεις

Εφιαλτικό ήταν το απόγευμα της Κυριακής για τον Α.Ο. Γλυκών Νερών, αφού η ομάδα της πόλης μας γνώρισε την ντροπιαστική ήττα με 2-6 μέσα στο γήπεδο της από τον Αήττητο Σπάτων.

Η ομάδα των Γλυκών Νερών εξέφρασε σοβαρά παράπονα για τις διαιτητικές αποφάσεις, με τον πρόεδρο κ. Γιώργο Δρούγκα να δηλώνει μετά το ματς πως: «ήταν μια σφαγή των Γλυκών Νερών με την... ανοχή της διοίκησης της ΕΠΣΑΝΑ»

Παρόντες στο γήπεδο ήταν τόσο ο πρόεδρος της ΕΠΣΑΝΑ Δημήτρης Γιαρένης όσο και ο Ταμίας Ξενοφών Ρούσης, οι οποίοι τα... άκουσαν από τον Γιώργο Δρούγκα ο οποίος ήταν έξαλλος.

Ένταση επικράτησε και στην εξέδρα, ευτυχώς με την περέμβαση των ψυχραιμότερων δεν ξέφυγαν τα πράγματα.

Επίσης στο 81' αποβλήθηκε από τον πάγκο ο προπονητής των Γλυκών Νερών Αλβέρτος Παπαδάκης για διαμαρτυρία προς τον Κορδολαίμη.

Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, με «χάτ-τρίκ» του φορμαρισμένου Μανώλη Λύγκου, ο Αήττητος έμεινε στην κορυφή της βαθμολογίας με συγκάτοικο την ομάδα του Ολυμπιακού Λαυρίου. Στο 11΄ και 15΄ ο επιθετικός των Σπάτων έκανε το 0-2, για να λήξει με αυτό το σκορ το πρώτο ημίχρονο, ενώ στο 44΄ αποχώρησε λόγω τραυματισμού ο Βαγγέλης Τσέπας.

Στο δεύτερο ημίχρονο και στο 53΄ ο Γκούμας έκανε το 0-3, για να δεχτεί ο Αήττητος μέσα σε 8 λεπτά στο 63΄και στο 71΄ δύο γκολ και ο Α.Ο. Γλυκών Νερών μείωσε το σκορ σε 2-3.

Στο 76΄ ο Λύγκος ανέβασε τον δείκτη του σκορ στο 2-4. Το 2-5 πέτυχε με δυνατή κεφαλιά ο Βιδάλης για να κλείσει ο Αλιμπάς τον χορό των τερμάτων κάνοντας το τελικό 2-6.

Ο Βιδάλης είχε δοκάρι στο 83΄.

Διαιτητές: Κορδολαίμης, Σπυρόπουλος, Πολυχρονιάδης

Α.Ο. Γλυκών Νερών: Αρβανίτης, Τσάνι, Συμβουλίδης, Γιαννούλης (62′ Ρέκα), Μιχελής, Βάρδας, Αλεξίου, Νάνος, Κουφοκώστας (74′ Μανιός), Κορώνης (46′ Δογάνης), Λαναράς.

Αήττητος Σπάτων: Κύρκος, Αλεξίου, Τσέπας (43′ λ.τρ. Μωυσιάδης), Τσαλάκου, Αλιμπάς, Βιδάλης, Αρκουμάνης (54′ λ.τρ. Λαζάρου), Βαγγέλης, Λύγκος, Γκούμας, Σκούμας (64′ Μασκλαβάνος).

Έτοιμα τα γραφεία του καναλιού του Βαγγέλη Μαρινάκη στην Παιανία

Σε αναμονή βρίσκεται το επιτελείο του Βαγγέλη Μαρινάκη που εργάζεται για το project του καναλιού του, παρακολουθώντας τις εξελίξεις και κυρίως περιμένοντας τις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης μετά την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας.

 
Παρόλα αυτά, ολοκληρώθηκαν οι εργασίες στο στούντιο της Παιανίας που θα χτυπάει η καρδιά του νέου καναλιού και οι χώροι και τα γραφεία που θα υποδεχθούν τη διοίκηση, τα στελέχη και τους εργαζόμενους είναι έτοιμοι για να εγκατασταθούν.

Κατά τα άλλα δεν υπάρχει κινητικότητα, δηλαδή, δεν έχει προχωρήσει καμία νέα συμφωνία με πρόσωπα της αγοράς, πέραν μερικών δημοσιογράφων που έχουν προλάβει να υπογράψουν και να ενταχθούν στο δυναμικό του σταθμού.

Οι συζητήσεις με τα στελέχη που έχουν δεχθεί προτάσεις,.. προκειμένου να καλύψουν θέσεις κλειδιά, έχουν «παγώσει», χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει ότι έπαψε να υπάρχει ενδιαφέρον.

Το αντίθετο μάλιστα, αφού ο δίαυλος επικοινωνίας – τουλάχιστον για συγκεκριμένες θέσεις στο πρόγραμμα, υφίσταται και οι συζητήσεις θα συνεχιστούν όταν ξεκαθαρίσει το τοπίο.
 

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

Καθαριότητα και ευπρεπισμός εντός και εκτός του Κοιμητηρίου Παιανίας με παρέμβαση της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος του Δήμου

Καθαρίστηκε και ευπρεπίστηκε ο χώρος εντός και εκτός του Κοιμητηρίου Παιανίας, ύστερα από συντονισμένες ενέργειες της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος του Δήμου και του αρμόδιου Αντιδημάρχου κ. Ιωάννη Χελιδονόπουλου.

Συγκεκριμένα, καθαρίστηκε ο χώρος και κλαδεύτηκαν τα δένδρα εντός του κοιμητηρίου, τοποθετήθηκαν κάδοι ογκωδών αντικειμένων, φυτεύτηκαν λουλούδια στα παρτέρια του περιβάλλοντος χώρου, ενώ καθαρίστηκε και το οικόπεδο που εφάπτεται της οδού Αναπαύσεως και που το τελευταίο διάστημα είχε μετατραπεί σε μίνι-χωματερή. Τοποθετήθηκε μάλιστα και πινακίδα η οποία ενημερώνει πως απαγορεύεται η ρίψη απορριμμάτων.


Σύμφωνα με πληροφορίες, για την καλύτερη λειτουργία του κοιμητηρίου, η δημοτική αρχή, τοποθέτησε σε αυτό ακόμη έναν υπάλληλο με καθήκοντα καθαριότητας.

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

Αποκλειστικό: Βραδυφλεγής υγειονομική βόμβα στην περιοχή του Αγίου Ανδρέα Παιανίας

Αγανάκτηση και ανησυχία έχει προκαλέσει στους κατοίκους των οδών Προσηλίου και Σύρου, τις οποίες διέρχεται το ρέμα της οδού Νικηταρά, στην Περιοχή του Αγίου Ανδρέα στην Παιανία, η πρωτοφανής ενέργεια των μηχανικών της εταιρίας «Nemesis» που εκτελεί για λογαριασμό της Περιφέρειας Αττικής το έργο «Κατασκευή δικτύων απορροής ομβρίων υδάτων Δήμου Παιανίας», να τοποθετήσουν απόληξη συλλεκτηρίου αγωγού ομβρίων υδάτων εντός του ανοιχτού ρέματος. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τα όμβρια ύδατα που θα συλλέγει ο συγκεκριμένος αγωγός, να λιμνάζουν στο σημείο και να δημιουργούν τέραστιο πρόβλημα στη δημόσια υγεία, ιδιαίτερα τους ανοιξιάτικους και καλοκαιρινούς μήνες.

Κατά την Ελληνική Νομοθεσία και συγκεκριμένα σύμφωνα με το Άρθρο 6 του Ν. 880/1979 (ΦΕΚ Α 58 ), όπως αντικαταστάθηκε με το Άρθρο του Ν. 3010/2002 (ΦΕΚ Α91): «Τα υδατορέματα (μη πλεύσιμοι ποταμοί, χείμαρροι, ρέματα και ρυάκια), που βρίσκονται εντός ή εκτός ρυμοτομικού είναι κάθε φυσική διαμόρφωση του εδάφους σε αποδέκτη και αγωγό των νερών της βροχής, ή της τήξης του χιονιού ή των φυσικών πηγών που εξυπηρετεί την απορροή τους προς άλλους μεγαλύτερης χωρητικότητας αποδέκτες, φυσικούς ή τεχνητούς (ρέματα, ποτάμια, λίμνες, θάλασσα κλπ) που βρίσκονται σε χαμηλότερες στάθμες». 


Είναι απολύτως παράνομη λοιπόν η τοποθέτηση απόληξης συλλεκτηρίου αγωγού ομβρίων υδάτων εντός ρέματος, αφού αυτό έχει δημιουργηθεί για να εξυπηρετεί τη φυσική ροή των υδάτων από τον Υμηττό και μόνο.

Όταν κάτοικοι της περιοχής απευθύνθηκαν στην δημοτική αρχή του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών για το παραπάνω πρόβλημα, τους ζητήθηκε να υποβάλλουν καταγγελία στο Δήμο και ο Δήμος να προωθήσει την καταγγελία στη Διεύθυνση Υγειονομικού Ελέγχου & Περιβαλλοντικής Υγιεινής της Περιφέρειας Αττικής.


Οι κάτοικοι εξέφρασαν επίσης την επιθυμία τους να μην παρατηρηθεί και στο συγκεκριμένο σημείο, η κακοτεχνία που παρατηρήθηκε στο τμήμα του ρέματος στην οδό Επισκοπής, όπου τα προστατευτικά κιγκλιδώματα είναι χαμηλότερα του οδοστρώματος με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος σοβαρότατου ατυχήματος.

Για το θέμα έχει παρέμβει στην δημοτική αρχή, σκοπεύοντας και σε έγγραφη όχληση προς την Περιφέρεια Αττικής και ο Εξωραϊστικός-Επιμορφωτικός Σύλλογος Αγίου Ανδρέα Παιανίας.

Μαίρη Χρονοπούλου: «Δεν άφησα μόνο το σπίτι αλλά ολόκληρη την περιουσία μου στο Χαμόγελο του Παιδιού»

Η μεγάλη πρωταγωνίστρια του κινηματογράφου και επί πολλά έτη μόνιμη κάτοικος Παιανίας, Μαίρη Χρονοπούλου, βρέθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής για τα 21 χρόνια του οργανισμού «Χαμόγελο του Παιδιού», και μίλησε για όλα στην κάμερα της εκπομπής «Αλήθειες με τη Ζήνα».

Βλέπει δελτία ειδήσεων και μουτζώνει την τηλεόραση, βαριόταν πάντα το θέατρο και δεν έκανε ποτέ παρέα με ηθοποιούς (εκτός από τον Κούρκουλο που μεγάλωσαν μαζί – 52 χρόνια φίλοι όταν πέθανε). Λέει πως δεν έκανε παιδιά γιατί ως παιδί χωρισμένων γονέων, ήθελε έναν καλό σύντροφο. Και κανένας σύντροφος στη ζωή της δεν θα ήταν καλός πατέρας. Δεν τη φοβίζει ο θάνατος. Τον περιμένει με μια περιέργεια και πιστεύει στη μετενσάρκωση.

Αυτά και πολλά άλλα είπε η κα Χρονοπούλου σε αυτή τη συνέντευξη:

«Τα πάντα τα έδωσα στο «Χαμόγελο του Παιδιού» δεν έχω τίποτα στο όνομά μου… Έδωσα όλη την περιουσία μου, απογυμνώθηκα τελείως, δεν έχω τίποτα στο όνομά μου», τόνισε χαρακτηριστικά η γνωστή ηθοποιός. Εξήγησε τον λόγο: «Βρίσκω ό,τι πιο γελοίο τις διαθήκες. Δηλαδή θεωρείται φιλανθρωπία αν βλέπεις τα ραδίκια ανάποδα ότι έχεις αφήσει λεφτά πίσω σου;»

Και συνέχισε: «Εγώ είμαι από χρόνια φίλη του Χαμόγελου του Παιδιού, είμαι 84 και σκέφτηκα τι να το κάνω; 9 στρέμματα κτήμα τι να το κάνω; Με το καροτσάκι θα γυρίζω ανάμεσα από 200 ελιές, στα κτήματα;».

«Το μόνο που ζητάω είναι να μην με βγάλουν από το σπιτάκι που μένω μέχρι να πεθάνω. Η χαρά μου θα είναι να δω τα πρώτα παιδάκια να μπαίνουν στο σπίτι. Ότι και να πω είναι λίγο».

Σε ερώτηση αν θα ήθελε να κάνει δικό της παιδί απάντησε: «Δεν έκανα παιδιά γιατί κανένας από τους συντρόφους της ζωής μου δεν μου έδινε την εντύπωση ότι θα είναι καλός πατέρας», είπε με ειλικρίνεια η Μαίρη Χρονοπούλου. Το 2015 έχασε τη μητέρα της, 107 ετών.


Δείτε όλα όσα είπε στο παρακάτω βίντεο:


Εκδήλωση για τη λήξη της Αντιπυρικής Περιόδου 2016

Πραγματοποιήθηκε την περασμένη Κυριακή στο Πυροφυλάκιο Κ.Σ. «Μοναστήριον», εκδήλωση την οποία διοργάνωσε το Σ.Ε.Π.Π.Β/Α.Τ.Υ. για την Λήξη της Αντιπυρικής Περιόδου του 2016.

Στην εκδήλωση στην οποία παραβρέθηκε πλήθος κόσμου και εκπροσώπων των θεσμικών οργάνων και Αρχών της Πολιτικής Προστασίας, το παρών εκπροσωπόντας το Δήμο Παιανίας-Γλυκών Νερών, έδωσε ο Δήμαρχος κ. Σπύρος Στάμου, συνοδευόμενος από τον Αντιδήμαρχο κ. Κωνσταντίνο Χουλιαρά, τον Αντιδήμαρχο κ. Γιάννη Χελιδονόπουλο, τον Πρόεδρο του Τοπικού Συμβουλίου Γλυκών Νερών, κ. Γιάννη Σαμωνά και τον Τοπικό Σύμβουλο κ. Σπύρο Καχριμάνη. 
 
 

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, έγινε απολογισμός της Αντιπυρικής Περιόδου του 2016, αναφορά στη συνεργασία των εμπλεκόμενων φορέων, ενώ τιμήθηκαν οι αρχές, οι φορείς και οι εκπρόσωποι των εθελοντικών ομάδων.

Την εκδήλωση συντόνισε ο Πρόεδρος του Σ.Ε.Π.Π.Β/Α.Τ.Υ., κ. Βαγγέλης Τσιγκρέλης.
 
 

Ο Δήμαρχος Παιανίας-Γλυκών Νερών, εξήρε το έργο των εθελοντών και του Σ.Ε.Π.Π.Β/Α.Τ.Υ., το οποίο αποτελεί ένα ιδιαίτερο παράδειγμα εθελοντικής ομάδας πολιτικής προστασίας στην περιοχή του Υμηττού. 
 
Ο Πρόεδρος του Σ.Ε.Π.Π.Β/Α.Τ.Υ. απένειμε τιμητικά διπλώματα σε όλους τους εκπροσώπους των θεσμικών οργάνων και στο τέλος κάλεσε στο βήμα την συνταξιούχο κα Μερόπη Ντάρδη για να την βραβεύσει ως εκπρόσωπο μιας γενιάς που πάλεψε και παλεύει για ένα καλύτερο μέλλον για τις επόμενες γενιές.
 
 

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

Κοινωνική προσφορά από φροντιστήρια της Παιανίας και των Γλυκών Νερών σε οικονομικά αδύναμους μαθητές

Θετικά ανταποκρίθηκαν φρονιστήρια Ξένων Γλωσσών & Μέσης Εκπαίδευσης της Παιανίας και των Γλυκών Νερών, όταν τους ζητήθηκε από το Δήμο η προσφορά δωρεάν ετήσιας φοίτησης σε παιδιά-μαθητές, τα οποία είναι εγγεγραμμένα στο μητρώο των ευπαθών οικογενειών της Κοινωνικής Υπηρεσίας και που οι γονείς τους αδυνατούν να καλύψουν μόνοι τους τα δίδακτρα.

Τα φρονιστήρια που προχώρησαν σε αυτή την αξιέπαινη κίνηση, είναι τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης με την επωνυμία «Kύκλος Σπουδών» στην Παιανία, «Ανέλιξη» «Σύγχρονο» και «Ομάδα» στα Γλυκά Νερά, τα φροντιστήρια Ξένων Γλωσσών «Success» και «So Easy» στα Γλυκά Νερά καθώς και το φροντιστήριο «Linguamatic-Tρόντζας» στην Παιανία.

Τυρί φέτα θα διανείμει την Πέμπτη ο Δήμος Παιανίας Γλυκών Νερών στους δικαιούχους του προγράμματος ΤΕΒΑ

Την 5η διανομή στους δικαιούχους του προγράμματος ΤΕΒΑ, με μοναδικό προϊόν τυρί φέτα, θα πραγματοποιήσει η Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Παιανίας-Γλυκών Νερών, την Πέμπτη 10 Νοεμβρίου, στην νέα της διεύθυνση στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας 11 στην Παιανία ( πρώην Δημοτικά Ιατρεία).



Σύμφωνα με ανακοίνωση της υπηρεσίας, σε περίπτωση που ο ωφελούμενος αδυνατεί να προσέλθει την ημέρα διανομής, μπορεί να εξουσιοδοτήσει κάποιον άλλο (με βεβαίωση του γνησίου υπογραφής) για την παραλαβή του προϊόντος.

Οι δικαιούχοι του προγράμματος θα πρέπει απαραίτητα να
έχουν μαζί τους την Αστυνομική Ταυτότητα/Διαβατήριο.

Η διανομή θα πραγματοποιηθεί από τις 11 το πρωί μέχρι τις 3 το μεσημέρι.

Δρομολόγιο Εξπρές Παιανία- Κεραμεικός... με παλιά λεωφορεία!

Το μήνυμα για ανάπτυξη και ανασυγκρότηση στην Ελλάδα της κρίσης με μοναδικά αντικείμενα της εγχώριας βιομηχανικής κληρονομιάς στέλνει η Ελληνική Ομοσπονδία Οχημάτων Εποχής (ΕΟΟΕ) σε συνεργασία με τους συλλέκτες Χ. & Β. Λαζαρόπουλο.



Ένα υπεραστικό του 1962 που αποτέλεσε τον τεχνολογικό θρύλο της βιομηχανίας αμαξωμάτων, ένα αστικό του 1981 που χαρακτηρίστηκε το καλύτερο όχημα όλων των εποχών και ένα τουριστικό που αποτέλεσε πρότυπο αντιγραφής από ξένες βιομηχανίας από το 1976 αποτελούν τα... καμάρια των δύο αδερφών μετά την ανακατασκευή τους.

Είναι τρία λεωφορεία που σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν από ελληνικά χέρια σε τρεις διαφορετικές δεκαετίες, τα οποία περισώθηκαν, αποκαταστάθηκαν και εκτίθενται για να θυμίζουν ότι η καλύτερη απάντηση στην κρίση είναι η επιστροφή στη δουλειά και στην παραγωγική διαδικασία με σχέδιο και όραμα.

Οι επισκευές των λεωφορείων έγιναν στα αυθεντικά πρότυπα των σχεδιαστών και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν προέρχονται κατά συντριπτική πλειοψηφία από βιομηχανίες, βιοτεχνίες και εργαστήρια που εξακολουθούν να επιβιώνουν στην ελληνική αγορά.

Στο παρακάτω βίντεο παρουσιάζονται στιγμιότυπα από τη διαδρομή ιστορικών λεωφορείων που παρουσιάστηκαν στην 5η έκθεση κλασσικού αυτοκινήτου που πραγματοποιήθηκε στο MEC Παιανίας. Ένα από αυτά ήταν και το Παιανία-Κεραμεικός.

Δείτε το βίντεο:

 

Θεατρικό στη Συνιδιοκτησία με αφορμή τη συμπλήρωση 60 χρόνων από τον αγώνα της ΕΟΚΑ στην Κύπρο

Την περσινή χρονιά, συγκεκριμένα την 1η Απριλίου 2015, συμπληρώθηκαν 60 χρόνια, από την ημέρα κατά την οποία ξεκίνησε ο ένοπλος αγώνας των Κυπρίων εναντίον των Βρετανών αποικιοκρατών με στόχο την ένωση της μεγαλονήσου με την Ελλάδα (1955-2015). 

Με αφορμή το παραπάνω γεγονός, η ομάδα του θεατρικού τμήματος της φιλανθρωπικής ομάδας «από καρδιάς» , της Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπηγής Πολυδενδρίου Αττικής, παρουσιάζει έκτοτε σε διαφόρους Δήμους, το θεατρικό έργο: "Ἡ πιο όμορφη μέρα» του Κυπρίου συγγραφέα Φάνου Ναθαναήλ, σε σκηνοθεσία του π. Εφραίμ Παναούση.

Ο σκοπός της παράστασης είναι να παρουσιαστεί και να ενισχυθεί η φιλανθρωπική δραστηριότητα της Ιεράς Μονής Παναγίας Χρυσοπηγής στην Ελλάδα και την Αφρική.

Η θεατρική παράσταση θα δοθεί την Κυριακή 13 Νοεμβρίου στις 7.00μ.μ. στην αίθουσα Συνιδιοκτησίας Παιανίας, στην οδό Σπύρου Αγγελή 14 στην Παιανία και η είσοδος θα είναι ελεύθερη.

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

Ουτοπία, Ειρωνεία και Ουμανισμός: Το βιβλίο της Διευθύντριας του 1ου ΓΕΛ Γλυκών Νερών

Την πρώτη της προσπάθεια στη συγγραφή βιβλίων κάνει η καθόλα αξιόλογη Διευθύντρια του 1ου Λυκείου Γλυκών Νερών, κα Ευθυμία Σακαρέλλου.

Στο βιβλίο της με τίτλο: «Ουτοπία, ειρωνεία και ουμανισμός-Η ουτοπία και η ειρωνεία ως παιδευτικές μέθοδοι στη φιλοσοφία του Έρασμου και του Μορ», που κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις εκδόσεις: «Andys Publishers», η εκπαιδευτικός επικεντρώνεται στα έργα του Έρασμου και του φίλου του Τόμας Μορ, ενώ προσεγγίζει ένα από τα αιτήματα του Ουμανισμού, καθώς και την υποβολή σε έλεγχο και την άσκηση κριτικής των κοινωνικών και πολιτικών φαινομένων αλλά και των ιδίων των εκπροσώπων τους μέσω της ειρωνείας.

Οι φιλόσοφοι σατιρίζοντας διδάσκουν και έτσι προσπαθούν να αντιμετωπίσουν φαινόμενα διαφθοράς της πολιτείας. Κρίνοντας με τα κριτήρια της εποχής και την επιτακτική ανάγκη πολιτικής αλλαγής και κοινωνικής μεταρρύθμισης με μια σειρά χιουμοριστικών και ειρωνικών σχολίων οι ουμανιστές φιλόσοφοι κατήγγειλαν φαινόμενα αδικίας που απορρέουν από τα φατριαστικά ή προσωπικά συμφέροντα των ηγετών.

Με αυτόν τον τρόπο γίνεται η καταγγελία του Έρασμου στο «Μωρίας εγκώμιο» ως προς τα φαινόμενα αδικίας που απορρέουν από τα φατριαστικά ή προσωπικά συμφέροντα των ηγετών αλλά και του ιερατείου. Με ισοπεδωτική ειρωνεία βάζει την τρέλα προσωποποιημένη να εγκωμιάζει τον εαυτό της για να θίξει τα κακώς κείμενα της κοινωνίας έχοντας πρώτους στο στόχαστρό της τους γραμματικούς, ακολουθούν οι ποιητές, οι ρήτορες, οι συγγραφείς, οι νομικοί, οι μοναχοί, οι επίσκοποι, ιδιαίτερα ο πάπας και τέλος οι φιλόσοφοι.

Αλλά και η «Ουτοπία» του Μοre ήταν ένα όνειρο φυγής και συνάμα μια σάτιρα των θεσμών και της κυβέρνησης της εποχής στην οποία ζούσε. Επείγουσα ήταν η ανάγκη αναμόρφωσης της κοινωνίας.

Η διασημότερη καταγγελία που βρίσκεται στο τέλος της Ουτοπίας και αποτελεί τη μεγαλύτερη συνεισφορά της βόρειας Αναγέννησης στην πολιτική θεωρία, εμπεριέχει ταυτόχρονα και την μακράν ριζοσπαστικότερη κριτική του ουμανισμού που γράφτηκε από ουμανιστή.

Ενάντια λοιπόν σ’ αυτήν την έλλειψη συναίσθησης-συνείδησης και σ’ αυτόν τον παραλογισμό των θεσμών, των νόμων, της θρησκείας αλλά και του πολέμου, το μόνο όπλο που απομένει είναι ο χλευασμός.

Ευθυμία Σακαρέλλου: Mια επιστήμων της εκπαίδευσης

 

H Eυθυμία Σακαρέλλου γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Κλασσική Φιλολογία στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ιστορία της Φιλοσοφίας του τμήματος Φ.Π.Ψ. και πήρε το διδακτορικό της δίπλωμα από το Ε.Κ.Π.Α. Υπηρετεί ως Διευθύντρια στο 1ο ΓΕΛ Γλυκών Νερών και διδάσκει Αρχαία Ελληνικά, Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, Λατινικά, Ιστορία Τέχνης και Φιλοσοφία. Έχει λάβει μέρος σε επιστημονικά Συνέδρια και άρθρα της έχουν δημοσιευθεί σε εκπαιδευτικά και Φιλολογικά περιοδικά.