Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

Έκλεισαν επ' αόριστον τον κόμβο του αεροδρομίου οι μεσογείτες αγρότες

Εντείνουν την πίεση προς την κυβέρνηση οι αγρότες των Μεσογείων και δηλώνουν περισσότερο αποφασισμένοι από ποτέ, παραμένοντας για 21η ημέρα στο μπλόκο της Λεωφόρου Μαρκοπούλου.

Από εχθές το απόγευμα στις 17.00 μ.μ., με απόφαση της συντονιστικής επιτροπής αγώνα, προχώρησαν σε επ' αόριστον κλείσιμο του κόμβου που οδηγεί στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» και απαιτούν άμεση εξέταση των αιτημάτων τους από την Ελληνική Κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.

Σε δημόσιο διάλογο καλεί τους κατοίκους των Γλυκών Νερών ο Ισίδωρος Μάδης

Σε δημόσιο διάλογο καλεί τους κατοίκους των Γλυκών Νερών, ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Παιανίας, κ. Ισίδωρος Μάδης, το πρωί της Κυριακής 28 Φεβρουαρίου 2016 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Γλυκών Νερών.

Σκοπός της πρωτοβουλίας, σύμφωνα με την συντονιστική επιτροπή της δημοτικής κίνησης του κ. Μάδη, είναι η ανταλλαγή απόψεων και προβληματισμών με τους κατοίκους των Γλυκών Νερών, καθώς και η εκατέρωθεν ενημέρωση για θέματα που απασχολούν τη Δημοτική Ενότητα.

Συνέντευξη του Προέδρου του Αγροτικού Συνεταιρισμού Παιανίας Γιώργου Σταύρου σε διαδικτυακό μέσο της Αριστεράς


Συνέντευξη στο διαδικτυακό μέσο της Αριστεράς «Τhe R Project» και στη δημοσιογράφο Κατερίνα Γιαννούλια, παραχώρησε o ο Πρόεδρος του Αγροτικού Συνεταιρισμού Παιανίας, κ. Γιώργος Σταύρου.

Ο αγρότης και γεωπόνος από την πόλη της Παιανίας, αναφέρθηκε στον αγώνα των Μεσογειτών αγροτών, εδώ και 21 ημέρες στο μπλόκο της Λεωφόρου Μαρκοπούλου, στην κατάσταση του πρωτογενούς τομέα αλλά και στην γενικότερη πολιτική κατάσταση στη χώρα.

Αναλυτικά η συνέντευξη:

Πώς φτάσατε στα μπλόκα και ποιοι αγρότες συμμετέχουν; Όλοι; Οι πιο μεγάλοι, οι πιο μικροί, οι μεσαίοι;

Εμείς είμαστε στο μπλόκο των Μεσογείων. Έχουμε ξεκινήσει έναν αγώνα ενάντια στις κυβερνητικές πολιτικές όχι μόνο τις σημερινές, αλλά και του 2012, οπότε είχαμε ξανακάνει μπλόκο όλα τα μεσογείτικα χωριά και Μαραθώνας, όλη η ανατολική Αττική και συνεργαζόμαστε και με τη δυτική Αττική. Το δυστύχημα ήταν ότι τότε εναποθέσαμε τις ελπίδες και στην κεντρική εξουσία-διαχείριση, πιστεύοντας ότι θα αλλάξουν τα πράγματα στον πρωτογενή τομέα. Τελικά διαπιστώνουμε ότι τα πράγματα είναι πολύ πιο δύσκολα απ’ ό,τι πιστεύαμε.

Πριν από ένα μήνα περίπου ξεκίνησαν όλες οι διεργασίες στα μπλόκα. Συμμετέχουν όλοι οι συνεταιρισμοί κι οι αγροτικοί σύλλογοι της περιοχής και υπάρχει πολύ μεγαλύτερη αποφασιστικότητα απ’ ό,τι στα προηγούμενα.

Οι αγρότες που συμμετέχουν είναι κυρίως μεσαίοι και μικροί κι ένα μικρό τμήμα θεωρητικά μεγάλων αγροτών, οι οποίοι έχουν αρκετή έκταση.

Σίγουρα σε αυτούς τους τελευταίους υπάρχουν κάποιοι που δεν έχουν σχέση με την πρωτογενή παραγωγή, αλλά είναι επιχειρηματίες. Στην περιοχή των Μεσογείων, μεγάλοι αγρότες με την έννοια της μεγάλης στρεμματικής έκτασης, δεν υπάρχουν. Βέβαια, υπάρχουν πλούσιοι αγρότες κυρίως από άλλα εισοδήματα, όπως ενοίκια γης, που είχε μεγάλη αξία στο παρελθόν, αλλά χτυπιούνται και αυτοί. Στον κάμπο των Μεσογείων υπάρχει, επίσης, το μεγάλο πρόβλημα του πολυκερματισμού της γης, που συνολικά είναι 70-80.000 στρέμματα.

Ο υπουργός Β. Αποστόλου, αποκάλεσε τους αγρότες φοροφυγάδες και τα νέα μέτρα τα παρουσιάζει ως δικαιότερα απέναντι στους υπόλοιπους φορολογούμενους. Όλοι οι αγρότες και όλοι οι «άλλοι φορολογούμενοι» είναι ίδιοι; Τι συμβαίνει στην πραγματικότητα;

Πικρά χαμόγελα γιατί οι σημερινοί της κυβέρνησης λένε ακριβώς τα ίδια που έλεγαν οι προηγούμενοι. Με χειρότερο τρόπο οι σημερινοί λένε τα ίδια και απέχουν πάρα πολύ από την πραγματικότητα.

Σαφώς και πλήρωναν οι αγρότες φόρους με διάφορους τρόπους. Ποτέ δεν ήταν οι αγρότες υπεύθυνοι για το ότι δεν τηρούσαν βιβλία και στοιχεία. Το πάγιο αίτημα των αγροτών είναι να έχουμε βιβλία εσόδων-εξόδων.

Πληρώνουν φόρους μεταβίβασης της γης.

Ο ΕΝΦΙΑ και οι μεγάλες αντικειμενικές αξίες της γης σημαίνουν πολλούς φόρους.

Εξάλλου, χρειάζεται να ξεκαθαρίσουμε ότι το αγροτικό επάγγελμα έχει κάποιες ιδιομορφίες. Ποτέ δεν είναι σταθερό. Εξαρτάται από καιρικές συνθήκες, από έντομα και προσβολές, από εξωγενείς παράγοντες, δηλαδή, που μπορούν να ξεπαστρέψουν μια ολόκληρη σοδειά. Ο αγροτικός πληθυσμός χρειάζεται μια ιδιαίτερη μεταχείριση, που δεν σημαίνει προνομιακή, λόγω των αστάθμητων συνθηκών.

Ποια κατάσταση διαμορφώνεται με τις τράπεζες, όπως με την ΠΕΙΡΑΙΩΣ που της χαρίστηκε η ΑΤΕ και την ALPHA, με τη συμβολαιακή γεωργία, τις αγροβιομηχανίες, τα καρτέλ κλπ;

Πάνω από το 70% της αγροτικής γης ήταν υποθηκευμένο στις τράπεζες για τον εξοπλισμό όλων των αγροτών (αρδευτικά μηχανήματα, εφόδια κλπ).

Όλη αυτή η υποθηκευμένη γη πέρασε στις τράπεζες.

Αυτό που συμβαίνει τώρα είναι ότι η τράπεζα ΠΕΙΡΑΙΩΣ εξαναγκάζει τους παραγωγούς να μπουν στη συμβολαιακή γεωργία.

Τι σημαίνει συμβολαιακή γεωργία;

Ο αγρότης θα παίρνει τα γεωργικά εφόδια από τις 4 πολυεθνικές που ρυθμίζουν τη χλωρίδα και την πανίδα σχεδόν σε ολόκληρο τον κόσμο, θα δίνει το προϊόν, το οποίο θα είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τα δικά τους πρότυπα και πολύ σύντομα θα έχουμε και τα Γενετικά Τροποποιημένα και οι ίδιοι οι αγρότες κι οι παραγωγοί, ουσιαστικά θα είναι οι κολίγοι της γης τους.

Οι αγρότες το ξέρουν αυτό καλά, ανεξάρτητα της ιδεολογίας τους.

Ωστόσο, βλέπω υγιείς πρωτοβάθμιους συνεταιρισμούς που εξαναγκάζονται να πάνε στην τράπεζα ΠΕΙΡΑΙΩΣ, χωρίς να το θέλουν, για να επιβιώσουν. Είναι η μοναδική πηγή που τους δίνει κάποια χρηματοδότηση (τους δανείζει) για να μπορούν να παράξουν. Τα πράγματα είναι απελπιστικά.

Στα μπλόκα, πολλοί αγρότες λένε ότι δεν πρόκειται να φύγουμε από τα μπλόκα, γιατί δεν έχουμε καθόλου χρήματα να πάρουμε σπόρους βαμβακιού να σπείρουμε τα χωράφια. Τι να σπείρουμε; Θα κάτσουμε εδώ.

Είμαι πρόεδρος σε αγροτικό συνεταιρισμό, που έχει και γεωργικά εφόδια και ξέρω πολύ καλά ότι είναι πανάκριβα (πχ Roundup-Monsanto, είναι 25% ακριβότερο από Ισπανία). Η Ελλάδα ανήκει στις πιο ακριβές χώρες για τα εφόδια ήδη από το 1990.

Στη συμβολαιακή γεωργία πλασάρεται ότι τα πράγματα είναι ρόδινα, αλλά είναι όλα συγκεκριμένα. Ουσιαστικά ο αγρότης υποχρεούται να αγοράζει συγκεκριμένους σπόρους, από συγκεκριμένες εταιρίες και εφόδια και το τελικό προϊόν του το πουλάει η τράπεζα εκεί που θέλει και στην τιμή που θέλει. Ο αγρότης θα κάνει όλη την αγροτο-εργατική δουλειά της γης, χωρίς να ελέγχει τίποτα. Μέχρι που κάποια στιγμή θα τον πνίξουν τα χρέη και θα κάνει μεροκάματο εξευτελιστικό στη γη του. Οι αγρότες το ξέρουν αυτό, αλλά έχουν άλλη λύση; Δυστυχώς οι συνεταιρισμοί είναι ελεεινοί και τρισάθλιοι. Χρηματοδότηση δεν υπάρχει.

Η πρωτογενής παραγωγή, η αύξηση των εξαγωγών, που πολλές πολιτικές δυνάμεις θεωρούν μέσα για την έξοδο από την κρίση, αν αναπτυχθούν θα κερδίσει ανάλογα και το σύνολο των αγροτών;

Βρισκόμαστε σε μια χώρα, που λόγω μικροκλίματος και γεωγραφικής θέσης είναι ευλογημένη, τουλάχιστον στα αγροτικά προϊόντα.

Το πρώτο που έχουμε να λύσουμε τώρα είναι το αγροδιατροφικό πρόβλημα της χώρας, σε αυτές τις συνθήκες της εξωφρενικής κρίσης που ζούμε.

Το δεύτερο είναι τι κάνουμε με τις εξαγωγές.

Αν το μεγάλο τμήμα της παραγωγής κατευθυνθεί προς τη συμβολαιακή γεωργία, τότε θα εξαφανιστούν οι μικροί αγρότες. Θα εξαφανιστεί και το ελληνικό προϊόν. Απαγορεύεται ακόμα και η χρήση σπόρων που παράγει ο αγρότης και χάνονται ποικιλίες.

Στα μπλόκα τώρα: ποια είναι η κοινωνική και ποια η πολιτική σύνθεση;

Κατ΄ αρχήν, η δήλωση του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης ότι τα μπλόκα καθοδηγούνται από δεξιούς και ΧρυσΑυγίτες εξαγρίωσε όλους τους αγρότες.

Αυτήν τη στιγμή οι αγρότες είναι τόσο πολύ αποφασισμένοι που ξεπερνούν και τα συντονιστικά τους όργανα.

Η βάση είναι πιο μπροστά από τα συντονιστικά όργανα, στα οποία οι περισσότεροι εξ’ αυτών έχουν πολύ άσχημο παρελθόν στη μέχρι τώρα πολιτική πορεία τους. Υπάρχουν φυσικά και ακροδεξιοί, ναζιστές ΧΑ που προσπαθούν να παρεισφρήσουν, αλλά δεν τολμάνε να εμφανιστούν με το πραγματικό τους πρόσωπο. Στην περιοχή μας, τουλάχιστον, δεν έχουν τολμήσει να πουν κάτι. Κρύβονται πίσω από κάποιες ελληνικές σημαίες. Αλλά όλους τους αγρότες που έχουν ελληνική σημαία, μιας και το έχουν πάρει λίγο πατριωτικά το θέμα, δεν μπορείς να τους κατηγορήσεις ως ΧΑ.

Στα Σπάτα, για παράδειγμα, που η ΧΑ κατέγραψε ψηλό ποσοστό στις εκλογές, ΧρυσΑυγίτες δεν υπάρχουν στα μπλόκα. Τους γνωρίζουμε ποιοι είναι και δεν είναι στα μπλόκα. Κι όταν κάποιοι προσπάθησαν να έρθουν, τους πετάξαμε έξω.

Και απ’ όσο ξέρω, το ίδιο ισχύει και στα άλλα μπλόκα.

Αυτούς που θα χαρακτηρίσουμε δεξιούς ή ΝΔ αγρότες, είναι πολύ διασπασμένοι. Είναι χειρότεροι αυτοί που έχουν παραμείνει φανατικά στην κυβέρνηση της «αριστεράς».

Αλλά για να μην ευλογάμε τα γένια μας οι αγρότες, πολλές φορές κρυβόμαστε πίσω από το υπερκομματικό για να φέρουμε αυτό που θέλουμε.

Αυτό το διαπίστωσα και στο συντονιστικό που συμμετέχω (μπλόκο αγροτών Μεσογείων) με την κινητοποίηση στο Σύνταγμα το 2ήμερο 12-13/2. Ενώ όλες τις προηγούμενες εβδομάδες κάναμε ακτιβισμούς και ήμασταν δυναμικοί, πριν το Σύνταγμα επήλθε μια χαλάρωση από ορισμένους, για να μην οργανωθεί η συμμετοχή στο Σύνταγμα.

Φυσικά, με την παρέμβαση των υπολοίπων, που είχαν κατεβάσει τα τρακτέρ τους και δεν συμμετείχαν στο συντονιστικό, των απλών αγροτών, αυτό απετράπη και δεν πέρασε. Κι έτσι, ήρθαμε στο Σύνταγμα.

Πώς σας αντιμετωπίζει η υπόλοιπη κοινωνία; Ο «κοινωνικός αυτοματισμός» των προηγούμενων φορών είναι αντίστοιχος και λειτουργεί;

Είναι η πρώτη φορά που συναντάμε τέτοια αποδοχή των αγροτών από την υπόλοιπη κοινωνία. Δεν το έχω ξαναδεί. Παλιά ήταν οι «κακοί αγρότες» που κλείνουν τους δρόμους.

Είναι η πρώτη φορά που οι αγρότες είναι η αιχμή του δόρατος και με την αποφασιστικότητά τους έχουν συμπαρασύρει και τις υπόλοιπες κοινωνικές ομάδες.

Έχουμε πολύ μεγάλη συμπαράσταση από πάρα πολλές επαγγελματικές ομάδες. Δεν υπάρχει φορέας που να μην έχει εκφράσει συμπαράσταση. Ακόμα και οι δήμαρχοι, που δεν θέλουν στην ουσία, έχουν παρασυρθεί πίσω από τους αγρότες.

Το θέμα είναι να καταλάβουν και οι αγρότες πόσο ανάγκη έχουν τις άλλες κοινωνικές κι επαγγελματικές ομάδες, τους εργαζόμενους κλπ. Τώρα το καταλαβαίνουν και οι αγρότες. Παλιά πίστευαν ότι ήταν ο «ομφαλός της γης».

Είναι «υποκινούμενες» από κάποια πολιτική δύναμη οι δυναμικές κι αποφασιστικές κινητοποιήσεις των αγροτών; Υπάρχει κάποιο πολιτικό κόμμα που ελέγχει τους αγρότες και τα μπλόκα τους;

Γίνονται πολλές προσπάθειες να καμφθεί η αποφασιστικότητα των αγροτών. Στείλαμε σε βουλευτές όλης της Αττικής ένα «φιρμάνι» που έλεγε μην τολμήσετε να ψηφίσετε το ασφαλιστικό και φορολογικό νομοσχέδιο.

Σε κάποιους πρώην συντρόφους που είναι μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων των συνεταιρισμών τους έχουν μεταφερθεί πιέσεις και απειλές από βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ότι αν στηρίξουν τις κινητοποιήσεις θα διαγραφούν από το ΣΥΡΙΖΑ, θα περάσουν πειθαρχικά κλπ. Το ίδιο ακριβώς γίνεται και από τη ΝΔ.

Δεν χειραγωγείται το κίνημα αυτό από κανέναν πολιτικό φορέα.

Η ΝΔ στο παρελθόν είχε μεγάλη δύναμη. Τώρα, οι αγρότες δηλώνουν ξεκάθαρα ότι δεν παλεύουν για να ξαναφέρουν τις προηγούμενες πολιτικές δυνάμεις.

Για την αριστερά υπάρχει πολύ μεγάλη απογοήτευση. Υπήρξαν αγρότες που για πρώτη φορά μετακινήθηκαν από πιο συντηρητικούς χώρους προς την αριστερά, έκαναν υπέρβαση και τώρα αισθάνονται μια τεράστια απογοήτευση. Εγώ το θεωρώ εγκληματικό αυτό που έχει γίνει.

Ποιος ο ρόλος της Χρυσής Αυγής στα μπλόκα;

Δεν τους παίρνει.

Μετά από αυτό το μαχητικό και μαζικό 2ήμερο των αγροτικών μπλόκων στην Αθήνα πώς θα συνεχίσετε;

Εδώ το πράγματα είναι δύσκολα. Συνήθως, όταν οι αγρότες έρχονται στην Αθήνα, είναι το κύκνειο άσμα των κινητοποιήσεων.

Υπάρχουν πληροφορίες ότι τα νομοσχέδια τoυ ασφαλιστικού, φορολογικού κλπ θα ψηφιστούν στο τέλος Μαρτίου. Και ήδη έχουμε ένα μήνα στο δρόμο. Και το Μάρτη αρχίζουν οι πρώτες καλλιεργητικές φροντίδες.

Έχει μεγάλη σημασία αυτό το 3ήμερο και αν φύγουν οι αγρότες από τα μπλόκα τώρα, θα πρέπει να καταλάβουν ότι κατάφεραν να αναβάλλουν την ψήφιση. Και μετά, να είμαστε με αναμμένες τις μηχανές για να ξαναγυρίσουμε μόλις ξαναέρθει το νομοσχέδιο.

Για να νικήσουν οι αγρότες χρειάζονται 3 πράγματα: αποφασιστικότητα, κοινωνικό-πολιτικό φορέα που να τους εκφράσει και σαφή πολιτικό προσανατολισμό ενάντια σε ΚΑΠ-ΕΕ κι άλλα ξεκαθαρίσματα για τις αιτίες της κατάστασης.

Και σύνδεση με τον υπόλοιπο κόσμο.

Να διαδηλώνουμε μαζί το αγροτικό και το εργατικό κίνημα.

Προσθήκη εκ μέρους του Γιώργου Σταύρου: Συνεταιρισμοί

Μια τοποθέτηση πέραν των ερωτήσεων που αναπτύχθηκαν.

Πιστεύω ότι η ανασυγκρότηση του συνεταιριστικού κινήματος στην Ελλάδα θα αλλάξει και το ρου της ανάπτυξης του πρωτογενούς τομέα, της υγιούς και φιλοπεριβαλλοντικής και αγροδιατροφικής ανάπτυξης.

Ο δικός μας πολιτικός χώρος κάνει ένα λάθος που δεν κάνει το ΚΚΕ. Είμαστε μακριά κι έξω από τους αγρότες. Ενώ το ΚΚΕ έχει ένα τμήμα των αγροτών.

Είμαι υπέρ των συνεταιρισμών του πριν το 1984. Μετά, το ΠΑΣΟΚ έφερε ένα μεγάλο εκφυλισμό, για να καθυποτάξει και να χειραγωγήσει το αγροτικό κίνημα.

Δεν το κατάφερε.

Υπάρχουν πρωτοβάθμιοι συνεταιρισμοί που έφυγαν από τις δευτεροβάθμιες οργανώσεις (ενώσεις) όπου έγινε μεγάλο πανηγύρι, είναι καθαροί οικονομικά και υγιείς μονάδες, που λειτουργούν με δημοκρατικό τρόπο και είναι κάθετοι στην παραγωγή.

Μεγάλο τμήμα των σημερινών κινητοποιήσεων κινείται γύρω από τους συνεταιρισμούς. Η Παιανία, που είμαι κι εγώ, έχει δυνατό συνεταιριστικό κίνημα.

Ενώ η Κερατέα, που έδωσε μεγάλο αγώνα ενάντια στο Μπόμπολα, αλλά ο συνεταιρισμός τους είναι σφραγίδα, δεν έχει καταφέρει να συμμετέχει σε αυτό το αγροτικό κίνημα.

Αλλά η κουβέντα για τους συνεταιρισμούς είναι μεγάλη και πρέπει να γίνει ξανά.

Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

Με «σπασμένα φρένα» ο Παμπαιανικός!

Σε τρομερή αγωνιστική κατάσταση βρίσκεται ο Παμπαιανικός κάτι που επιβεβαιώθηκε και την Κυριακή. Η ομάδα του Τριανταφύλλου σε ένα ματς που εξελίχθηκε σε ντέρμπι, επικράτησε 3-2 της Σταμάτας, πανηγυρίζοντας πέμπτη συνεχόμενη νίκη! Μάλιστα αυτό το σερί που τρέχει η ομαδα της Παιανίας την έχει φέρει στην έκτη θέση του βαθμολογικού πίνακα κι αν συνεχίσει με τους ίδιους ρυθμούς αναμένεται να αναριχηθεί ακόμα περισσότερο.

Όσον αφορά την Σταμάτα τώρα, αναμφίβολα έκανε ένα καλό παιχνίδι σε μια δύσκολη έδρα και θα μπορούσε να κλέψει τον βαθμό. Μάλιστα οι φιλοξενούμενοι του Τάκη Μανδραφλή έχουν πολλά παράπονα από τις διαιτητικές αποφάσεις.

Ας τα πάρουμε από την αρχή όμως. Το πρώτο 45λεπτο δεν διεκδικεί δάφνες ποιότητας με την Σταμάτα να παίζει έξυπνα με αμυντικούς προσανατολισμούς και να μπλοκάρει τα ατού των γηπεδούχων. Στην επανάληψη Παμπαιανικός με κινητήριο μοχλό και εκτελεστή τον Σέλβια βρήκε διαδρόμους και απείλησε εξ αρχής. Η υπεροχή των γηπεδούχων απέφερε καρπούς στο 52' όταν ο Σέλβια με σουτ άνοιξε το σκορ, ενώ στο 65' ο Χατζής με κεφαλιά, από σέντρα του Σέλβια, πέτυχε το 2-0. Μετά απ' αυτή την εξέλιξη η Σταμάτα αντέδρασε, ρίσκαρε παραπάνω και εν τέλει μείωσε στο 70' με σουτ του Καλογήρου.

Λίγο αργότερα ωστόσο και συγκεκριμένα στο 77' μίλησε το ταλέντο του Σέλβια, ο οποίος με ατομική προσπάθεια και σουτ πέτυχε το 3-1. Οι φιλοξενούμενοι τα έπαιξαν όλα για όλα στο τελευταίο δεκάλεπτο καταθέτοντας ψυχή. Μείωσαν στο 84' με πλασέ του Κοσμά Πέππα, ενώ η αμφισβητούμενη φάση του αγώνα σημειώθηκε στο 90' όταν ο Σάββας φαίνεται (σύμφωνα μα την Σταμάτα) να ανατράπηκε μέσα στην περιοχή από τον Κοτροζίνη. Ο διαιτητής Ζαχαρόπουλος είδε θέατρο και έδειξε κίτρινη στον άσο των φιλοξενούμενων, οι οποίοι διαμαρτύρονταν έντονα.

Αξίζει να σημειώσουμε πως η αναμέτρηση σημαδεύτηκε από την σοκαριστική στιγμή της κατάρρευσης τυ Παπασωτηρίου, ο οποίος έχασε τις αισθήσεις του και έπεσε στο έδαφος (είχε προηγηθεί μονομαχία στον αέρα και τραυματισμός στο κεφάλι του). Ο ταλαντούχος άσος του Παμπαιανικού μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο και ευτυχώς είναι καλά στην υγεία του. Σύμφωνα μάλιστα με τις τελευταίες πληροφορίες οι εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε είναι καθαρές και θα μείνει εκτός προληπτικά για 20 ημέρες.

Ανακοίνωση με ευχές για ταχεία ανάρρωση του παίκτη του εξέδωσε ο Παμπαιανικός.

Κορυφαίος του αγώνα ο Σέλβια, διακριθέντες για τον Παμπαιανικό οι Λαγός, Παπασωτηρίου και Γκόμπλιας.

ΠΑΜΠΑΙΑΝΙΚΟΣ: Ομουρίδης, Κατσίμπρας, Λαλαούνης, Κοτροζίνης, Παπασωτηρίου, Χατζής, Σέλβια, Γκόμπλιας, Λαγός (68' Γιαμάς), Τσιγάρας (59' Δημητρούλας), Τσιτινάκης (80' Αντωνόπουλος).

ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΑΟ: Μαμάης, Τορλαχίδης, Σμυρναίος (58' Τσαβδαρίδης), Μητρόπουλος (15' λ.τρ. Μανασίδης), Κοσμάς Πέππας, Μπόρας, Νίκος Πέππας, Αγουρίδας, Καβάσης (46' Γεωργαμλής), Καλογήρου, Σάββας.

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

Για δεύτερη φορά μέσα στο «Ελ. Βενιζέλος» οι αγρότες των Μεσογείων

Περίπου 200 αγρότες από τα Μεσόγεια «εισέβαλαν» αιφνιδιαστικά το πρωί της Τετάρτης, για δεύτερη φορά μετά το περασμένο Σάββατο και κατευθύνθηκαν στην αίθουσα αφίξεων από ευρωπαϊκές χώρες όπου ξεδίπλωσαν τα γνωστά πανό στα ελληνικά και στα αγγλικά.

Δήλωσαν μάλιστα πως: «θα μείνουμε όλη τη μέρα σε όλες τις πτήσεις, ώστε να μάθει η Ευρώπη για τους αγρότες της Ελλάδας».

Tην ίδια στιγμή, «πυρετός διαβουλεύσεων» έχει ξεκινήσει στην Ελληνική Αστυνομία, καθότι με τον τρόπο, με τον οποίο θα κατέβουν οι αγρότες στην Αθήνα, θα εξαρτηθεί και η μέθοδος που θα ακολουθήσουν οι αστυνομικές δυνάμεις.

Υπάρχει κυβερνητική εντολή -όπως διαμηνύουν πηγές της ΕΛ.ΑΣ.- τα τρακτέρ να μη φτάσουν στο κέντρο των Αθηνών και γι' αυτό τον λόγο θα στηθούν αστυνομικά μπλόκα σε πολλά σημεία της Αττικής.

Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό, η αστυνομία θα «περιμένει» τους αγρότες στα διόδια Αφιδνών, στην Ελευσίνα, στον Άλιμο, στο Παλατάκι Χαϊδαρίου, στο Σταυρό Αγ. Παρασκευής και στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ αυξάνεται κατακόρυφα και ο αριθμός των αστυνομικών δυνάμεων που επιτηρούν τα μπλόκα, ώστε να αποτραπούν απρόβλεπτες καταστάσεις και να υπάρχει άμεση ενημέρωση του κέντρου επιχειρήσεων για το πόσοι αγρότες κατεβαίνουν προς Αθήνα και με ποιον τρόπο.
Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις και ενισχυμένο μπλόκο θα υπάρχει στους Στύλους του Ολυμπίου Διός, ενώ τα λεωφορεία που θα μεταφέρουν τους αγρότες θα πρέπει να σταθμεύσουν είτε στο στάδιο του Τάε Κβο Ντο στο Φάληρο, είτε στη Λεωφόρο Αθηνών.
Τα δεδομένα αυτά οδηγούν στο συμπέρασμα πως οι Μεσογείτες αγρότες θα παίξουν σημαντικό ίσως και καθοριστικό ρόλο στην κινητοποίηση της Παρασκευής.

Υπάρχουν σκέψεις να είναι οι Μεσογείτες αυτοί που θα προωθήσουν τα δικά τους τρακτέρ στο κέντρο της Αθήνας αφού αφενός υπάρχουν πολλές δίοδοι τις οποίες δεν μπορούν να «κρατήσουν» οι αστυνομικές δυνάμεις, αφετέρου η μετακίνηση τρακτέρ από άλλα μπλόκα της χώρας είναι και κοστοβόρα αλλά και δεν θα τους επιτραπεί να μπουν στην Αθήνα με τον εύκολο αποκλεισμό τους επί της Εθνικής οδού.

Οι Μεσογείτες αγρότες είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί για ένα τέτοιο ενδεχόμενο – χωρίς όμως να το αποκλείουν – ενώ ενδεχομένως να χρησιμοποιηθούν ως… δύναμη αντιπερισπασμού (με τον αποκλεισμό του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» για κάποιες τουλάχιστον ώρες της Παρασκευής)!

Αύριο Πέμπτη πάντως, οι αγρότες από τα Μεσόγεια, θα προχωρήσουν σε αποκλεισμό των ΔΟΥ Κορωπίου και Παλλήνης.

Εγκύκλιο με οδηγίες κατά της εξάπλωσης της γρίπης απέστειλε το Yπουργείο Παιδείας στις σχολικές μονάδες Παιανίας & Γλυκών Νερών

Βρισκόμαστε στην καρδιά της εποχής του ιού και η δραστηριότητά του αυξάνεται διαρκώς, έχοντας κάνει πλέον την εμφάνιση του και στα σχολεία και για τον λόγο αυτό το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων, απέστειλε στα σχολεία όλης της χώρας, εγκύκλιο με οδηγίες για την πρόληψη της εξάπλωσης της εποχικής γρίπης.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την εγκύκλιο, παιδιά που εμφανίζουν συμπτώματα γρίπης θα πρέπει να αναμένουν σε χώρο όπου δεν θα έρχονται σε επαφή με άλλα άτομα, μέχρι να τα παραλάβουν οι γονείς ή οι κηδεμόνες τους, οι οποίοι θα πρέπει να ειδοποιούνται αμέσως.

Επίσης, για την αποφυγή της εξάπλωσης της εποχικής γρίπης, συστήνεται να τηρούνται οι κανόνες ατομικής υγιεινής, όπως: αποφυγή της επαφής χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα για τη μείωση του κινδύνου μόλυνσης, καθώς και της κοινής χρήσης των μολυβιών, των στυλό, των μαρκαδόρων και άλλων προσωπικών αντικειμένων.

Επιπλέον, σε βήχα ή φτάρνισμα, κάλυψη της μύτης και του στόματος με το μανίκι στο ύψος του αγκώνα ή με χαρτομάντιλο και το χρησιμοποιημένο χαρτομάντιλο να απορρίπτεται αμέσως μετά τη χρήση στους κάδους απορριμμάτων.

Στην εγκύκλιο του Υπουργείου αναφέρεται ρητά πως «απαγορεύεται τα παιδιά να πίνουν νερό απευθείας από τη βρύση με το στόμα» και ιδιαίτερης σημασίας είναι το «τακτικό πλύσιμο των χεριών των παιδιών και των εργαζομένων με υγρό σαπούνι και νερό ή εναλλακτικά να χρησιμοποιείται αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα ή χαρτομάντιλα με αλκοόλη».

Τέλος, οι παραπάνω οδηγίες πρέπει να τηρούνται και από το προσωπικό των κυλικείων.

Η τόνωση της τοπικής αγοράς ένα ακόμη «μεγάλο στοίχημα» του Δημάρχου Παιανίας

«Η τόνωση της τοπικής αγοράς αποτελεί στις μέρες μας ένα στοίχημα που όλοι μαζί μπορούμε και πρέπει να κερδίσουμε», ανέφερε ο Δήμαρχος Παιανίας κ. Σπύρος Στάμου σε μικρομεσαίους επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες-καταστηματάρχες της Παιανίας και των Γλυκών Νερών, τους οποίους επισκέφθηκε σήμερα, συνοδευόμενος από τον Αν. Πρόεδρο της νεοσύστατης Επιτροπής Ανάπτυξης & Επιχειρηματικότητας του Δήμου Παιανίας, κ. Γεώργιο Κυρίτση.



Η ραγδαία επιδείνωση της κατάστασης της τοπικής αγοράς και η ολοένα και αυξανόμενη διακοπή της λειτουργίας αρκετών τοπικών επιχειρήσεων εξαιτίας της γενικότερης κατάστασης της οικονομίας της χωράς αλλά και της υψηλής φορολογίας, φαίνεται πως απασχολεί ιδιαίτερα τον κ. Στάμου, ο οποίος δείχνει αποφασισμένος να λάβει μέτρα, τηρώντας έτσι την δέσμευση του προς τους πολίτες της Παιανίας και των Γλυκών Νερών, το βράδυ της 16ης Μαϊου 2014 κατά την κεντρική προεκλογική του ομιλία στην Πλατεία της Παιανίας.

Ας θυμηθούμε στο παρακάτω βίντεο τι είχε δηλώσει εκείνο το βράδυ o τότε υποψήφιος και σημερινός Δήμαρχος Παιανίας:

                                       

Ετσί μετά την σύσταση της Επιτροπής Ανάπτυξης & Επιχειρηματικότητας, η οποία απαρτίζεται απο επιχειρηματίες της περιοχής και τεχνοκράτες και έχει ως στόχο την τόνωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων του Δήμου Παιανίας αλλά και την ευαισθητοποίηση του αγοραστικού κοινού για εμπιστοσύνη και προτίμηση στην τοπική αγορά, μέσα από έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό και προγραμματισμένες δράσεις, σήμερα για δεύτερη ημέρα (είχε προηγήθει ανάλογη πρωτοβουλία το περασμένο Σάββατο) ο Δήμαρχος Παιανίας, επισκέφθηκε, περπατώντας, επιχειρήσεις της Παιανίας και των Γλυκών Νερών και μπαίνοντας σε κάθε μια από αυτές, συνομίλησε με τους καταστηματάρχες, άκουσε προσεκτικά τους προβληματισμούς τους και μαζί με τον κ. Κυρίτση, τους παρέδωσαν προσκλήσεις για μια ανοιχτή συζήτηση-διάλογο μαζί τους, αύριο Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου και ώρα 19.00 μ.μ., στην Αίθουσα Συνιδιοκτησίας Παιανίας.

Στην συνάντηση στην οποία θα τεθεί σε διαβούλευση το σχέδιο της δημοτικής αρχής για την τόνωση της τοπικής αγοράς, οι μικρομεσαίοι και ελεύθεροι επαγγελματίες της Παιανίας και των Γλυκών Νερών, θα έχουν την ευκαιρία να καταθέσουν τις προτάσεις τους για θέματα που δυσχεραίνουν την καθημερινότητα τόσο των ιδιοκτητών των εμπορικών καταστημάτων όσο και των πολιτών-καταναλωτών.

Οι επισκέψεις του Δημάρχου Παιανίας, σε καταστήματα και μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Παιανίας και των Γλυκών Νερών, θα συνεχιστούν και αύριο το πρωί, καθώς πρόθεση της δημοτικής αρχής είναι να δοθεί η δυνατότητα σε όσο το δυνατόν περισσότερους επιχειρηματίες να ενημερωθούν ούτως ώστε να παρευρεθούν στην αυριανή συγκέντρωση.

Ο Δήμαρχος Παιανίας, εμφανίζεται διατεθειμμένος να κάνει ό,τι περνά από το χέρι του, στο μέτρο των αρμοδιοτήτων του για να στηρίξει στην πράξη, με κάθε μέσο, την τοπική αγορά, γνωρίζοντας τα αντικειμενικά όρια που υπάρχουν για την ουσιαστική αντιμετώπιση των οξυμένων προβλημάτων, της αναθέρμανσης της Οικονομίας, την τόνωση της ζήτησης και την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών να ψωνίζουν στον τόπο τους. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι «κλειδί» για την έξοδο από την κρίση. Η στήριξή τους αποτελεί υποχρέωση του Δήμου, όχι μόνο προς τους επαγγελματίες του κλάδου, αλλά προς ολόκληρη την τοπική κοινωνία και οικονομία και είναι ιδιαίτερα ελπιδοφόρο το γεγονός πως αυτό δείχνει να το συμμερίζεται η νέα δημοτική αρχή.

Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

Επιβλήθηκε του Αγίου Στεφάνου ο Κτησιφών

Επιστροφή στα νικηφόρα αποτελέσματα για την ομάδα μπάσκετ του Κτησιφών η οποία επιβλήθηκε αυτής του Αγίου Στεφάνου με 62-48 και έκανε ένα ακόμα βήμα στην προσπάθεια ανόδου στην Β΄ κατηγορία της ΕΣΚΑ.

Με τη νίκη αυτή η ομάδα της Παιανίας έφτασε τους 28 βαθμούς και ισοβαθμεί στην δεύτερη θέση με την ΑΕ Γκύζη η οποία όμως έχει έναν αγώνα λιγότερο.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα της 16ης αγ.:

Π.Ο. Αγίου Θωμά - Α.Ο Ίρις Πετρούπολης 59-50

Γ.Α.Ο. Κουκουβάουνων - Α.Ο. Περισσού 70-52

Α.Ο. Καρέα - Άεκ Περιστερίου 70-53

Α.Σ. Παιανίας Κτησιφών - Ο.Ι.Ο.Ν. Αγ. Στεφάνου 62-48

Α.Γ.Σ. Πολυνίκης Αγ. Βαρβάρας.- Α.Ο.Ν. Βύρωνος 62-58

Α.Ε. Γκύζη-Πολυγ. - Α.Ο. Κωφών 78-44

Α.Ο.Κ. Φοιτητικός Φιλίας - Υπεροχή Εξαρχείων 52-54
 
Την ερχόμενη Παρασκευή η ομάδα της Παιανίας, δοκιμάζεται στην Ανθούπολη με την Άεκ Περιστερίου για την 17η αγωνιστική του Πρωταθλήματος της Γ΄ ΈΣΚΑ.

Πρόσληψη προσωπικού για τις ανάγκες των αρχαιολογικών έργων που θα προκύψουν από τις εργασίες της αποχέτευσης ακαθάρτων Παιανίας & Γλυκών Νερών

Στην πρόσληψη επιστηµονικού και εργατοτεχνικού προσωπικού υψηλής εξειδίκευσης, καθώς και ανειδίκευτου εργατοτεχνικού προσωπικού και σχεδιαστών, µε σύµβαση εργασίας Ιδιωτικού ∆ικαίου Ορισµένου Χρόνου, για την εκτέλεση των αρχαιολογικών εργασιών του υποέργου «Αρχαιολογικές Έρευνες και Εργασίες» του έργου µε τίτλο «∆ίκτυο αποχέτευσης οικισµών Παιανίας και Γλυκών Νερών», στο «Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη», προχωρά το Υπουργείο Πολιτισμού.

Οι ειδικότητες που ζητούνται είναι οι εξής:

1) 2 ΠΕ Αρχαιολόγοι

2) 1 ΠΕ Συντηρητής Αρχαιοτήτων & Έργων Τέχνης ή ελλείψει αυτού, 1 ΤΕ Συντηρητής Αρχαιοτήτων & Έργων Τέχνης

3) 1 ΔΕ Σχεδιαστής

4) 9 ΥΕ ειδικευμένοι εργάτες για ανασκαφικές εργασίες

5) 6 ΥΕ Ανειδίκευτοι εργάτες.

Όσοι επιθυµούν να προσληφθούν, καλούνται να συµπληρώσουν μια αίτηση και να την υποβάλουν µε τα συνηµµένα δικαιολογητικά, νοµίµως επικυρωµένα, είτε αυτοπροσώπως, είτε µε άλλο εξουσιοδοτηµένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρηµένη από δηµόσια αρχή, είτε ταχυδροµικά, στα γραφεία της Εφορείας Αρχαιοτήτων Ανατολικής Αττικής από 09:00 π.μ. έως 13:30 μ.μ., στη διεύθυνση: Λεωφ. Συγγρού 98-100, Αθήνα 11741, υπόψη κ. Καπετανάκη Φίλιππου (Τηλ. Επικοινωνίας 210.3240563, εσωτ.124), εντός προθεσµίας (5) εργάσιµων ηµερών, που αρχίζει από τις 08.02.2016 έως και 12.02.2016.

Κάθε υποψήφιος δικαιούται να υποβάλλει µία µόνο αίτηση και για θέσεις µίας µόνο κατηγορίας προσωπικού.

Οι υποψήφιοι όλων των ειδικοτήτων πρέπει να είναι Έλληνες πολίτες ή πολίτες κράτους της Ε.Ε, να έχουν ηλικία από 18 έως 65 ετών, να έχουν την υγεία και τη φυσική καταλληλότητα που τους επιτρέπει την εκτέλεση
των καθηκόντων τής ειδικότητας που επιλέγουν, να µην έχουν κώλυµα κατά το αρθ. 8 του Υπαλληλικού Κώδικα (καταδίκη, υποδικία, δικαστική συµπαράσταση) µε την επιφύλαξη της επόµενης εξαίρεσης.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δικαιολογητικά, τα προσόντα που απαιτούνται για την πρόσληψη και τη βαθμολόγηση των κριτηρίων των υποψηφίων πατήστε εδω

Μπλόκο αγροτών Μεσογείων: Tι αποφασίστηκε στην Πανελλήνια σύσκεψη αγροτών στη Νίκαια

Στη σύσκεψη των εκπροσώπων των 68 μπλόκων της χώρας, στην Νίκαια της Θεσσαλίας, συμμετείχαν εκπρόσωποι από το μπλόκο των Μεσογείων και συγκεκριμένα οι Σταμάτης Γεωργάκης από τον Αμπελουργικό Οινοποιητικό Συνεταιρισμό Κορωπίου και Αλέξανδρος Κολιαβασίλης από τον Αγροτικό Συνεταιρισμό Μαρκοπούλου.

Εκει αποφασίστηκε ότι θα παραμείνουν όλοι στις θέσεις τους σε όλα τα μπλόκα της χώρας και την Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου, όλες οι δυνάμεις των αγροτών θα κατέβουν στην Αθήνα, εκτός από τους αγρότες των Μεσογείων, οι οποίοι θα παραμείνουν στον κόμβο του αεροδρομίου.

Οι αγρότες των Μεσογείων έκαναν σαφές ότι ανήκουν σε αυτούς που δεν θα επιδιώξουν να παραστούν σε συνάντηση με τον πρωθυπουργό εάν ο κ. Τσίπρας δεν δεχθεί συζήτηση από μηδενική βάση (αυτό δηλαδή που υποστηρίζουν και τα μπλόκα που συγκεντρώθηκαν στη Νίκαια).

Πρόσθεσαν δε ότι η απόφαση των 68 σημαίνει ότι η στάση του Μεσογείτικου μπλόκου θα σκληρύνει τα επόμενα 24ωρα, χωρίς όμως να αναφέρουν με ποιόν τρόπο θα τηρηθεί αυτή η υπόσχεση.

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

Διαμαρτυρία των αγροτών των Μεσογείων μέσα στο «Ελ. Βενιζέλος».

Με μία πρωτοφανή κίνηση, οι αγρότες από τα Μεσόγεια διαμαρτυρήθηκαν σήμερα και στους χώρους του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» αναρτώντας πανό με μηνύματα, γραμμένα στην αγγλική γλώσσα.

Με πανό που έγραφαν «This is the voice of Greece stupid» (Αυτή είναι η φωνή της Ελλάδας ανόητε), «Democracy is Greek don’t take it away from us (η Δημοκρατία είναι Ελληνική, μην μας την παίρνετε), Germans stop making us do what you want (Γερμανοί σταματήστε να μας κάνετε ότι θέλετε), Europe is a Greek word ( η Ευρώπη είναι Ελληνική λέξη), προσπάθησαν να μεταφέρουν το μήνυμά τους στους τουρίστες που επισκέφτηκαν τη Χώρα μας.
Οι αγρότες ανάρτησαν τα πανό πρώτα στις αναχωρήσεις και στη συνέχεια στις αφίξεις των επιβατών.

Τέλος, για 11η ημέρα οι αγρότες από την Παιανία, το Κορωπί, το Μαρκόπουλο, τα Καλύβια, τα Σπάτα και την Κερατέα, στηρίζουν με δυναμική παρουσία το μπλόκο που έχουν στήσει στη διασταύρωση των Λεωφόρων Παιανίας - Μαρκοπούλου και Κορωπίου – Αεροδρομίου και θα συνεχίσουν τον αποκλεισμό της κυκλοφορίας των οχημάτων από τις 17:00 μέχρι τις 20:00.

Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Στο πλευρό των αγροτών των Μεσογείων οι Δήμοι

Την αμέριστη συμπαράσταση τους στον αγώνα που έχουν ξεκινήσει εδώ και 8 ημέρες οι αγρότες των Μεσογείων, εξέφρασαν σήμερα, με τον πιο εμφατικό τρόπο, οι Δήμοι Παιανίας, Κορωπίου, Μαρκοπούλου, Σπάτων-Αρτέμιδας και Σαρωνικού, με τη συμμετοχή απορριματοφόρων και δημοτικών οχημάτων στην μηχανοκίνητη πορεία των αγροτών των Μεσογείων στις παραπάνω πόλεις, που διοργανώθηκε το πρωί της Τετάρτης 3 Φεβρουαρίου, προς ενημέρωση των κατοίκων για την κινητοποίηση που λαμβάνει χώρα στο μπλόκο της Λεωφ. Μαρκοπούλου, αλλά και για κάλεσμα ούτως ώστε να ενωθούν οι φωνές όλων των πολιτών των Μεσογείων, με των υπολοίπων Ελλήνων, ενόψει της γενικής απεργίας, αύριο, Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου.

Τα 3 οχήματα του Δήμου Παιανίας (1 απορριμματοφόρο, 1 ανοιχτού τύπου τριαξονικό και ένα τύπου βαν) συνοδευσε ο Δήμαρχος Παιανίας κ. Σπύρος Στάμου και Αντιδήμαρχοι.

Σε Πανελλαδικό επίπεδο, «τελεσίδικη» προθεσμία έως το ΣαββατοΚύριακο, προκειμένου να συσταθεί διακομματική επιτροπή που θα αποσύρει το νομοσχέδιο για το ασφαλιστικό και φορολογικό και θα ξεκινήσει διάλογο από μηδενική βάση με τη συμμετοχή των ανθρώπων του πρωτογενούς τομέα, δίνουν οι αγρότες στα μεγάλα μπλόκα της χώρας.

Ύστερα από τη συνάντηση των Τεμπών το Σάββατο, σήμερα οι διαμαρτυρόμενοι αγρότες όρισαν το πλαίσιο των διεκδικήσεών τους, το οποίο απεστάλη σε όλα τα μπλόκα της χώρας, ενώ κοινοποιήθηκε στον πρόεδρο της Βουλής και στους αρχηγούς όλων των κομμάτων.

Για το ασφαλιστικό, στο πλαίσιο ζητείται να παραμείνει ανεξάρτητος ο ΟΓΑ, να γίνει εξυγίανσή του, αλλά και να απαλλαγεί από ξένες προς αυτόν υποχρεώσεις. Παράλληλα, οι αγρότες αξιώνουν ξεκαθάρισμα των ασφαλισμένων στον ΟΓΑ (ασφαλισμένοι να είναι μόνο αγρότες και συνταξιούχοι αγρότες) και να μην γίνει καμία αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών.

Για το φορολογικό, ζητείται να παραμείνει ο συντελεστής φορολόγησης κάτω από το 13% και χωρίς προκαταβολή, να διατηρηθεί το ατομικό αφορολόγητο εισόδημα στις 12.000 ευρώ και να μείνουν αφορολόγητες όλες οι αγροτικές επιδοτήσεις και αποζημιώσεις, όπως η βασική ενίσχυση, η συνδεδεμένη ενίσχυση, τα σχέδια βελτίωσης και οι αποζημιώσεις του ΕΛΓΑ.

Για το κόστος παραγωγής, το πλαίσιο διεκδικήσεων περιλαμβάνει μείωση του συντελεστή ΦΠΑ στα αγροτικά εφόδια στο 6%, «όπως ισχύει σε όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ», αφορολόγητο αγροτικό πετρέλαιο, δραστική μείωση του κόστους αγροτικού ρεύματος και ρύθμιση των συνολικών οφειλών των αγροτών προς τη ΔΕΗ.

Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Συνεχίζουν ακάθεκτοι οι αγρότες των Μεσογείων

Η Τρίτη 2 Φεβρουαρίου, ήταν η 7η ημέρα παρουσίας των αγροτών των Μεσογείων στο μπλόκο της Λεωφ. Μαρκοπούλου.

Απέκλεισαν και σήμερα την Λεωφόρο από το ύψος του Προαστιακού του Κορωπίου μέχρι και τον κόμβο του Αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος», ενώ είχε διακοπεί η κυκλοφορία και από τη Λεωφ. Βάρης-Κορωπίου προς το Αεροδρόμιο, από τις 17.00 το απόγευμα έως τις 20.00 μ.μ.

Αύριο, Tετάρτη, θα πραγματοποιηθεί μηχανοκίνητη πορεία στις περιοχές γύρω από το μπλόκο, στις 10.00 π.μ., στην οποία θα συμμετάσχουν και οχήματα των Δήμων των οποίων οι Συνεταιρισμοί απαρτίζουν το Μεσογείτικο μπλόκο, ενώ θα ακολουθήσει κανονικά ο αποκλεισμός της Λεωφόρου Μαρκοπούλου το διάστημα 17.00 έως 20.00 μ.μ.

Ευχή όλων να μην επικρατήσει ένταση με την αστυνομία, όπως έγινε το Σάββατο και να κυλήσουν όλα ομαλά.

«Πετάει» ο Παμπαιανικός!

Σε εξαιρετική κατάσταση βρίσκεται ο Παμπαιανικός κάτι που επιβεβαιώθηκε και την Κυριακή (31/1). Η ομάδα της Παιανίας επιβλήθηκε 2-0 του Αυλώνα πανηγυρίζοντας τρίτη σερί επιτυχία και πλέον βρίσκεται στην 8η θέση.
 
Ο Αυλώνας, παρότι παρατάχθηκε με πολλά αγωνιστικά προβλήματα ήταν άκρως μαχητικός και με σφιχτή αμυντική λειτουργία κρατούσε το μηδέν. 
 
Ο Παμπαιανικός που πίεζε στο μισό γήπεδο αλλά δυσκολευόταν να βρει διαδρόμους προς την αντίπαλη περιοχή, λυτρώθηκε στο 65'.
 
Σε εκείνο το χρονικό σημείο ο Λαγός που ήταν εκ των κορυφαίων του αγώνα μαζί με τον Σελβίγια και τον Παπασωτηρίου (φωτο), με ωραία κεφαλιά νίκησε τον Μιγγίρη και έγραψε το 1-0. Όλα τελείωσαν δέκα λεπτά αργότερα, όταν ο Κτίστης με σουτ διαμόρφωσε το τελικό 2-0, με τον Παμπαιανικό να πανηγυρίζει μια δύσκολη αλλά δίκαιη νίκη.
 
Διαιτητές: Μαργαριτης Δ., Κουλοχέρης Ι., Οικονόμου Σ.
(Παρατηρητής: Λαϊνάς Αριστίδης)
 
ΠΑΜΠΑΙΑΝΙΚΟΣ: Ομουρίδης, Κατσίμπρας, Αντωνόπουλος, Πίτας, Παπασωτηρίου, Χατζής, Σελβίγια (65' Τσιγάρας), Λαλαούνης, Γιαμάς (43' λ.τρ. Λαγός), Γκόμπλιας (73' Κτίστης), Τσιτιμάκης.

ΑΟ ΑΥΛΩΝ: Μιγγίρης, Καρύπης, Πάντος, Σαμαράς, Παλιοσπύρος, Παπαδόπουλος, Πατσαβούρας, Σκεντούλι, Χρήστου, Λέκας, Τσέλιος.

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Σκληραίνουν τη στάση τους οι αγρότες των Μεσογείων

Σκληραίνουν τη στάση τους οι αγρότες των Μεσογείων μετά τα όσα συνέβησαν το Σάββατο με την αστυνομία να προσπαθεί να μπλοκάρει την προσπάθεια τους να κάνουν την εμφάνισή τους στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».

Η προσπάθεια της αστυνομίας να μπλοκάρει τους αγρότες ώστε να μην μπουν στον δρόμο που οδηγεί στις αφίξεις του αεροδρομίου προκάλεσε μικροεντάσεις αλλά και ταλαιπωρία για πολίτες οι οποίοι κατευθύνοντας στο «Ελ. Βενιζέλος».

Από τις 6 το απόγευμα έως τις 11 το βράδυ της Κυριακής ο κόμβος της Λεωφόρου Μαρκοπούλου παρέμεινε κλειστός και στη διάρκεια του διοργανώθηκε συναυλία με μεσογείτικο συγκρότημα

Σίγουρα τα πράγματα θα ήταν πιο απλά για όλους εάν επιτρεπόταν στη μηχανοκίνητη πορεία των αγροτών των Μεσογείων να περάσουν από το αεροδρόμιο κάτι που δεν θα οδηγούσε σε κανένα απολύτως παρατράγουδο.

Πάντως με δεδομένο ότι οι αγρότες σε όλη τη χώρα σκληραίνουν τη θέση τους και ξεκινούν πολύωρους αποκλεισμούς των εθνικών και άλλων οδικών αρτηριών, διόλου απίθανο να δούμε το ίδιο να συμβαίνει και στην Αττική αφού υπάρχει πάντοτε ανοικτή γραμμή ανάμεσα στο Μεσογείτικο και στα υπόλοιπα μπλόκα.