Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

Από την Παιανία θα εκπέμπει το Κανάλι «Ε»

Στις ιστορικές εγκαταστάσεις του Mega στην Παιανία, σχεδιάζει ο Ιβάν Σαββίδης να μετακομίσει τον τηλεοπτικό σταθμό «Έ», ο οποίος πέρασε και τυπικά στον έλεγχό του την προηγούμενη εβδομάδα.

Η παραπάνω κίνηση του Ιβάν Σαββίδη έχει ξεκάθαρη επικοινωνιακή σημειολογία. Το δικό του «Ε» θα διεκδικήσει τον χώρο που έμεινε κενός μετά τη χρεοκοπία και επί της ουσίας διάλυση του Mega, κάτι που συνεπάγεται ότι οι πρώτες κινήσεις του σε μεταγραφικό επίπεδο θα είναι αρκούντως εντυπωσιακές.

Καλοδεχούμενος!

40 μόνιμες θέσεις εργασίας στο Δήμο Παιανίας

Ανοίγει ο δρόμος για 40 μόνιμες προσλήψεις στις υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα του Δήμου Παιανίας, μέσω διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, καθώς το σχετικό αίτημα ενέκριναν οι Υπουργοί Εσωτερικών Πάνος Σκουρλέτης, Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη, οι οποίοι και συνιστούν την Επιτροπή της Πράξης Υπουργικού Συμβουλίου 33/2006.

Οι παραπάνω θέσεις συμπεριλαμβάνονται σε ένα σύνολο 8.845 κενών οργανικών θέσεων σε ΟΤΑ Α' Βαθμού, Συνδέσμους και Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου αυτών.

Οι 40 θέσεις εργασίας που αναμένεται να προκυρηχθούν το επόμενο διάστημα στο Δήμο Παιανίας, είναι οι εξής:


  • 10 θέσεις ΔΕ Οδηγών

  • 3 θέσεις ΔΕ Τεχνιτών Υδραυλικών

  • 3 θέσεις ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων

  • 22 θέσεις ΥΕ Εργατών Καθαριότητας (Συνοδοί Απορριμματοφόρων)

  • 2 θέσεις ΥΕ Εργατών Ύδρευσης


Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων, αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα και πιο συγκεκριμένα μέσα στον Δεκέμβριο, αφού ο διακηρυγμένος από το περασμένο καλοκαίρι στόχος της κυβέρνησης, είναι ο έλεγχος των δικαιολογητικών να έχει ολοκληρωθεί και οι προσωρινοί πίνακες να έχουν δημοσιευθεί μέχρι τις 31 Μαρτίου 2018.

Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

«Επί τάπητος» τα μεγάλα προβλήματα της περιοχής του Αγίου Ανδρέα Παιανίας

Την ανάδειξη των σοβαρών θεμάτων που απασχολούν την καθημερινότητα των κατοίκων της «ξεχασμένης» περιοχής του Αγίου Ανδρέα της Παιανίας, επιχειρεί με την ευκαιρία της Ετήσιας Γενικής Συνέλευσης, το διοικητικό συμβούλιο του ομώνυμου Εξωραϊστικού-Επιμορφωτικού Συλλόγου.

Έτσι, μετά τον καθιερωμένο οικονομικό και διοικητικό απολογισμό του έτους που βρίσκεται στην δύση του, θα συζητηθούν μεταξύ άλλων, η εισφορά γης σε χρήμα, η μελέτη της πολύπαθης παιδικής χαράς της οδού Κρήτης και εξωραϊστικά θέματα, αφού η συγκεκριμένη περιοχή αντιμετωπίζει μεγάλα προβλήματα με την κατάσταση των δρόμων, την καθαριότητα, αλλά και την λειτουργία των ρεμάτων που την διέρχονται.

Η Ετήσια Γενική Συνέλευση του συλλόγου θα λάβει χώρα την Κυριακή 26 Νοεμβρίου, στις 11 το πρωί, στα γραφεία του στην οδό Υμηττού 40.

Ταξί πήρε φωτιά στην Αττική Οδό μετά τον κόμβο της Παιανίας

Ένα ταξί πήρε φωτιά σήμερα λίγο πριν από τις 8 το πρωί στην Αττική Οδό, στο ρεύμα προς αεροδρόμιο, λίγο μετά τον κόμβο της Παιανίας.
 
Ο οδηγός του ταξί είναι καλά στην υγεία του, καθώς πρόλαβε να σταθμεύσει το αυτοκίνητο στη λωρίδα εκτακτης ανάγκης και να βγει από αυτό.
 
Λόγω του περιστατικού έκλεισαν οι δυο λωρίδες κυκλοφορίας, η οποία όμως δεν χρειάστηκε να διακοπεί.

Αλληλεγγύη στους πληγέντες κατοίκους της Μάνδρας από το Δήμο Παιανίας

Έστω και ετεροχρονισμένα και κατόπιν παραινέσεων, η δημοτική αρχή του Δήμου Παιανίας, αποφάσισε να απευθύνει «κάλεσμα αλληλεγγύης» για τους πληγέντες από την πρόσφατη καταστροφική πλημμύρα κατοίκους της Μάνδρας Αττικής.

Συγκεκριμένα, από την Δευτέρα 27 Νοεμβρίου μέχρι και την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου, από τις 9 το πρωί μέχρι και τις δύο μετά το μεσημέρι, στο κτίριο της Κοινωνικής Υπηρεσίας στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας στην Παιανία, καθώς και στο Δημαρχείο των Γλυκών Νερών (Β. Όθωνος & Χρυσοστόμου Σμύρνης), όποιος πολίτης επιθυμεί θα μπορεί να προσέρχεται και να συνεισφέρει στην προσπάθεια ενίσχυσης των ανθρώπων που επλήγησαν.

Τα είδη που ο Δήμος Μάνδρας έχει ενημερώσει πως χρειάζονται άμεσα είναι τα εξής:

Είδη Καθαριότητας: απορρυπαντικά, χλωρίνες, σαπούνι σε σκόνη, σφουγγάρια, χαρτί κουζίνας κλπ.

Είδη Προσωπικής Υγιεινής: χαρτικά, υγρά σαπούνια, σαμπουάν, βρεφικές πάνες, μωρομάντηλα, οδοντόκρεμες, είδη ατομικής καθαριότητας κλπ.

Σχολικά Είδη: χαρτικά είδη, είδη γραφής (χαρτιά Α4, τετράδια, ντοσιέ, μαρκαδόροι, μολύβια, στυλό, γόμες, κιμωλίες, μπλοκ ιχνογραφίας, σφουγγάρια πίνακα) κόλλες, πλαστελίνες, κλπ.

Σύμφωνα πάντα με το Δήμο Μάνδρας, παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να μην συμπεριλάβουν καθόλου ανάμεσα στα προσφερόμενα είδη, τρόφιμα και ρούχα, καθότι υπάρχει ήδη μεγάλο πλεόνασμα

Αγωγή κατά του Βασιλή Λεβέντη κατέθεσε ο κάτοικος Παιανίας Νίκος Γεωργίου

Αγωγή κατά του Προέδρου της Ένωσης Κεντρώων Βασίλη Λεβέντη, μέσω της οποίας τον κατηγορεί για ηθική βλάβη, προσβολή της προσωπικότητας του και άλλες παραβάσεις, κατέθεσε ο κάτοικος Παιανίας και πρώην πολιτευτής του κόμματος, Νίκος Γεωργίου.

Όπως αναφέρει ο κ. Γεωργίου, ο πρόεδρος της πρώην παράταξης του τον..κορόιδεψε, καθότι παρά το γεγονός πως είχε δηλώσει ότι κάθε έξι μήνες οι βουλευτές του κόμματος θα παραδίδουν την έδρα τους για τον αμέσως επόμενο στη λίστα, δεν τήρησε την δέσμευση του αυτή, με αποτέλεσμα, σύμφωνα πάντοτε με τον κ. Γεωργίου, το γεγονός αυτό να τον έχει υποβιβάσει αξιακά.

Ο κ. Γεωργίου καταγγέλει τον μηχανισμό του κόμματος, ως «πονηρό, ή μάλλον κουτοπόνηρο» και το αιτιολογεί ως εξής:

«Ο κ. Λεβέντης, έπεισε πάρα πολλούς ανθρώπους ότι θα καθίσουν σε βουλευτικό έδρανο, καθώς ανά έξι μήνες θα αλλάζει τους βουλευτές του, με αποτέλεσμα να έχουν την ευκαιρία να πολιτευτούν άνθρωποι που θα τερματίσουν χαμηλά στα ψηφοδέλτια. Με αυτόν τον τρόπο, έπεισε κόσμο να κινητοποιηθεί και να δραστηριοποιηθεί, με αποτέλεσμα να προσελκύσει απρόσμενα πολλές ψήφους».

Παράλληλα ο Νίκος Γεωργίου αναρωτιέται αν η κίνηση αυτή του Προέδρου της Ένωσης Κεντρώων, ήταν μία..παρανομία ή μία απλή αλλαγή γνώμης, μία εσωτερική καθαρά απόφαση, όπως τουλάχιστον έχει ισχυριστεί ο Βασίλης Λεβέντης.

Aθανάσιος Χατζηδάβαρης: Ένας καπετάνιος για το.. ακυβέρνητο καράβι του Δήμου Παιανίας

Με σταθερό χέρι, δηλώνει έτοιμος να οδηγήσει το «καράβι» του Δήμου Παιανίας, το οποίο.. «θαλασσοδέρνεται» τα τελευταία χρόνια, ο κατά κοινή ομολογία έμπειρος και από φουρτούνες και από διοίκηση, Αθανάσιος Χατζηδάβαρης, ο οποίος πρίν από λίγες ημέρες ανακοίνωσε επίσημα την υποψηφιότητα του για τον δημαρχιακό θώκο του ιστορικού Δήμου, επιβεβαιώνοντας την σχετική φημολογία που είχε αναπτυχθεί εδώ και περίπου ένα χρόνο στην τοπική κοινωνία.

Ο 55χρονος γεννηθείς στην Παιανία υποναύαρχος ε.α., έχει υπηρετήσει το Πολεμικό Ναυτικό σε Ελλάδα και εξωτερικό για περισσότερα από 33 χρόνια, σε θέσεις «κλειδιά», οι οποίες απαιτούσαν υπευθυνότητα, αποφασιστικότητα και κριτική σκέψη, ανταποκρινόμενος με επιτυχία.

Έχει σπουδάσει οικονομικά και επιστήμη υπολογιστών και μιλά δύο ξένες γλώσσες, Αγγλικά και Ισπανικά.

Στην λιτή ανακοίνωση της υποψηφιότητας του, τονίζει πως η εποχή που ζούμε: «δεν αφήνει κανένα περιθώριο στην μετριότητα, την ολιγωρία και την κακοδιαχείριση» και πως στην απόφαση του να διεκδικήσει την διοίκηση του καλλικρατικού Δήμου, τον οδήγησαν οι επανειλλημένες συζητήσεις και οι προβληματισμοί που του εκφράστηκαν από κατοίκους της Παιανίας και των Γλυκών Νερών, ενώ δηλώνει πλαισιωμένος από ικανούς συνεργάτες και οραματίζεται μία σύγχρονη πόλη, η οποία θα σέβεται τους νόμους, το περιβάλλον και τους πολίτες της.

Διαβάστε oλόκληρη την ανακοίνωση της υποψηφιότητας Χατζηδάβαρη:

 

 

«Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι του ∆ήμου Παιανίας, συνδημότισσες και συνδημότες των δημοτικών ενοτήτων Παιανίας και Γλυκών Νερών,

Με πλήρη συναίσθηση ευθύνης πως η εποχή μας δεν αφήνει κανένα περιθώριο στην μετριότητα, την ολιγωρία και κακοδιαχείριση, σας γνωστοποιώ την απόφαση μου να διεκδικήσω την ανάληψη της διοίκησης του ∆ήμου Παιανίας, (δημοτικές ενότητες Παιανίας και Γλυκών Νερών) στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές.

Στην απόφαση αυτή οδηγήθηκα μετά από επανειλημμένες συζητήσεις και προβληματισμούς που μου εξέφρασαν πολλοί συμπολίτες μου. Οφείλουμε λοιπόν να μετατραπούμε από παρατηρητές και κριτές, σε ενεργούς πολίτες, συμμετέχοντες στην εύρεση λύσεων και στην δημιουργία ενός βιώσιμου και ποιοτικά αναβαθμισμένου ∆ήμου.

Πλαισιωμένος από ικανούς συνεργάτες με ρεαλιστικές προτάσεις, με καινοτόμες ιδέες και βασιζόμενοι στην πολυετή εμπειρία μου σε θέματα διοίκησης και συνεργασίας και με την ενεργή συμμετοχή των δημοτών..... μπορούμε!

Όραμά μου είναι όπως όλοι μαζί να δημιουργήσουμε μια σύγχρονη πόλη, που να σέβεται τους νόμους, το περιβάλλον και τους πολίτες.


Παιανία 20-11-2017

Γραφείο Υποψηφίου ∆ημάρχου:

Λεωφ. Λαυρίου 80, 2ος Όροφος,
ΤΚ 19002, Παιανία
Τηλ.:+30 694 789 6421
E-mail:athanasioshatzi@gmail.com».

Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017

Μεσογαίας Νικόλαος για νομοσχέδιο ταυτότητας φύλου: «Σκοπιμότητα και όχι αντικειμενικότητα»

Ενδιαφέροντα ως συνήθως, ήταν όλα όσα ανέφερε κατά τη διάρκεια της συζήτησης στην εκπομπή «Οι Αταίριαστοι» του τηλεοπτικού σταθμού «Σκάϊ», στην οποία βρέθηκε καλεσμένος, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ.κ. Νικόλαος.

Ο Σεβασμιώτατος, κατέθεσε τις σκέψεις του και τις απόψεις του σχετικά με το νομοσχέδιο για την αλλαγή ταυτότητας φύλου, το οποίο υπερψηφίστηκε σήμερα στην Ελληνική Βουλή.

Οι κυριότερες εξ αυτών ήταν:


  • «Η εκκλησία κατέθεσε τις σκέψεις της στη δημόσια διαβούλευση, ύστερα απο επεξεργασία του προτεινόμενου νομοσχεδίου».
  • «Όλες οι διορθώσεις (στο Ν/Σ) είναι σε μια κατεύθυνση , η οποία στην ουσία προσβάλλει το κοινωνικό αίσθημα και στηρίζει ένα μικρό ποσοστό ανθρώπων, όχι όμως με αγάπη και ενδιαφέρον».
  • «Αισθάνομαι ότι σε αυτό το νομοσχέδιο δεν υπάρχει αντικειμενικότητα, υπάρχει σκοπιμότητα».
  • «Ασφαλώς και είναι χρεός της πολιτείας να σσταθεί δίπλα σε αυτούς τους ανθρώπους και υπάρχει ένα νομικό πλαίσιο με το οποίο γίνετε η διαχείριση αυτών των θεμάτων και θα μπορούσε κάλλιστα να βελτιωθεί».
  • «Όλο αυτό το θέμα έφτασε να αποκτά αυτή τη διάσταση και να σκεπάζει άλλα προβλήματα».
  • «Επικαλούνται επιστημονικές απόψεις κατ' επιλογή οι βουλευτές».
  • «Για ένα τόσο σοβαρό θέμα έχει γίνει δουλειά του ποδαριού».

Τέλος, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ.κ. Νικόλαος, δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι «οι πολιτικοί στις ημέρες μας δεν ακούν τον αναστεναγμό της κοινωνίας».

Παρακολουθήστε ολόκληρη τη συζήτηση:

 

 

Ανεστάλη η έκδοση οικοδομικών αδειών στον Υμηττό

Αναστολή της έκδοσης εγκρίσεων δόμησης, αδειών δόμησης και εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών στον Υμηττό, για έναν χρόνο, αποφάσισε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Σύμφωνα με Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ τ. ΑΑΠ αριθμ. 229/0310.2017), οποιοδήποτε οικοδομικό έργο «παγώνει» σε περιοχές του Δήμου Παιανίας, αλλά και των Δήμων Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, Παπάγου, Χολαργού, Ηλιουπόλεως, Ελληνικού-Αργυρούπολης, Κρωπίας και Γλυφάδας.

Η απόφαση εκδόθηκε από το υπουργείο μετά την ακύρωση από την Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) του Προεδρικού Διατάγματος (187 Δ/2011) για την προστασία του Υμηττού. Στόχος είναι να «μπλοκάρει» την όρεξη (σε ιδιοκτήτες, φερόμενους ως ιδιοκτήτες, ή διεκδικητές εκτάσεων) για οποιαδήποτε «αξιοποίηση» περιοχών που πλέον δεν βρίσκονται ενταγμένες σε ζώνες προστασίας.

Το συγκεκριμένο ΠΔ από την πρώτη στιγμή της δημοσίευσής του είχε δεχθεί πολλές επικρίσεις, κυρίως από όσους επιθυμούσαν να αφεθεί ο Υμηττός στο έλεος της δόμησης. Σχεδόν όλοι οι Δήμοι γύρω από τον Υμηττό είχαν καταθέσει αιτήσεις ακυρώσεως στο ΣτΕ, μετά από πιέσεις πολιτών που είχαν τα συμφέροντά τους σε περιοχές στις οποίες το διάταγμα έθετε νέους περιορισμούς στις χρήσεις γης.

Το ΣτΕ, εκδικάζοντας την προσφυγή του Δήμου Κρωπίας, αποφάσισε να αποστείλει προδικαστικά ερωτήματα στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ενωσης (ΔΕΕ) προτού αποφανθεί.

Τον Σεπτέμβριο του 2015 το Ευρωδικαστήριο αποφάσισε ότι η Ελληνική Διοίκηση έπρεπε να είχε συντάξει Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) πριν από την έκδοση του ΠΔ και γι' αυτό έπρεπε το διάταγμα να ακυρωθεί.

Η Ελληνική Πολιτεία, αν και είχε άπλετο χρόνο να συντάξει ΣΜΠΕ ώστε να αποφευχθεί η ακύρωση του προστατευτικού για το βουνό διατάγματος, καθώς η υπόθεση πήρε πάρα πολλές αναβολές, τελικά δεν το έκανε. Ετσι, μετά από δύο χρόνια... υπομονής, το ΣτΕ δημοσίευσε τον περασμένο Σεπτέμβριο την τελική του απόφαση. Σε αυτή, οι ανώτατοι δικαστές επισημαίνουν στη Διοίκηση ότι εφόσον θεωρεί αναγκαία τη θέσπιση νομικού πλαισίου μείζονος προστασίας της συγκεκριμένης περιοχής, μπορεί «να λάβει κάθε προβλεπόμενο στην έννομη τάξη μέτρο προς διασφάλιση της αποτελεσματικότητας του νέου νομικού πλαισίου προστασίας που θα επιχειρηθεί».

Το επίμαχο ΠΔ καθόριζε πέντε ζώνες προστασίας. Η ζώνη «Α» ήταν η «περιοχή απόλυτης προστασίας της φύσεως και των μνημείων» και καταλάμβανε 88,5% της έκτασης με 17.000 στρέμματα περισσότερα σε σύγκριση με το προηγούμενο ΠΔ του 1978. Σε αυτή την περιοχή δεν επιτρεπόταν η δόμηση. Η ζώνη «Β» (περιφερειακή ζώνη προστασίας) ήταν περιοχή γεωργικής χρήσεως, εκπαιδεύσεως και υπαίθριας αναψυχής, πολιτισμού και αθλητισμού, η ζώνη «Γ» προστασίας αρχαιολογικών χώρων, η ζώνη «Δ» ήταν η περιοχή των Μητροπολιτικών Πάρκων Γουδή και Ιλισίων, τα οποία ακόμη δεν έχουν ολοκληρωθεί, και η ζώνη «Ε» είχε χαρακτηριστεί ως ειδικών χρήσεων γης.

Σύμφωνα με το διάταγμα, στα εκτός σχεδίου οικόπεδα τα νομίμως υφιστάμενα κτίρια και εγκαταστάσεις δεν είχαν καμία δυνατότητα επεκτάσεως. Πάντως, παράγοντες του Υπουργείου Περιβάλλοντος επισημαίνουν ότι η πολυαναμενόμενη ΣΜΠΕ και το νέο ΠΔ που θα ακολουθήσει αναμένεται ότι θα κινούνται στην ίδια λογική με το ακυρωμένο διάταγμα και δεν θα υπάρχουν σημαντικές αλλαγές.

Πάντως, είναι αξιοσημείωτο ότι τα αυθαίρετα κτίσματα στον Υμηττό έχουν εξαιρεθεί από την κατεδάφιση έως το 2023 με μια διάταξη στον νόμο Καλαφάτη (4178/13) για την τακτοποίηση αυθαιρέτων.

Μας...«κούφανε» ο Κατσίκης! Ψήφισε και «Ναι» και «Όχι» στο νομοσχέδιο για την ταυτότητα φύλου!

Το πρωτοφανές κατάφερε ο Γλυκανεριώτης βουλευτής των ΑΝΕΛ, Κώστας Κατσικης, στη σημερινή ονομαστική ψηφοφορία στη βουλή για το νομοσχέδιο αλλαγής ταυτότητας φύλου. Ο βουλευτής κατόρθωσε να ψηφίσει και «Ναι», αλλα και..«Όχι» στο νομοσχέδιο, «κουφαίνοντας» όχι μόνο την ολομέλεια, αλλά ολόκληρη τη χώρα!

Μπροστά στον κίνδυνο να δημιουργηθούν εντυπώσεις για τη συνοχή της κυβέρνησης, οι ΑΝΕΛ με πρώτο τον Πάνο Καμμένο, ψήφισαν «Ναι» επί της αρχής και «Όχι» στο άρθρο 3, (δηλαδή στη δυνατότητα αλλαγής φύλου υπό προϋποθέσεις από τα 15 έτη), αλλά ο κ. Κατσίκης, διαφοροποιούμενος, ψήφισε «Ναι» επί της αρχής και «Όχι» ΣΕ ΟΛΑ τα άρθρα, προκαλώντας έκρηξη γέλιου στην αίθουσα! 

Μετά τον… πανζουρλισμό που ακολούθησε, ο κ. Κατσικής έσπευσε να διορθώσει την ψήφο του, λέγοντας πως ψηφίζει «Ναι» επί της αρχής, «Όχι» στα άρθρα που μπήκαν σε ονομαστική ψηφοφορία, αλλά «Ναι» στην τροπολογία της Νέας Δημοκρατίας..

Ο βουλευτής προσπάθησε μάλιστα να δικαιολογηθεί, αναφέροντας: «Δεν το κατάλαβα, όταν είπα «Όχι» σε όλα, εννοούσα σε όλα τα άρθρα. Γιατί προκαλεί αντίδραση όταν γίνεται ένα λάθος δεν το καταλαβαίνω;» 

Προφανώς ο κ. Κατσίκης ήθελε να είναι και… «με τον αστυφύλαξ», (τη γραμμή των ΑΝΕΛ, του «Ναι» επί της αρχής δηλαδή) αλλά και.. «με τον χωροφύλαξ», δηλαδή την προσωπική του άποψη, την οποία εξέφραζε δημοσίως όλο το προηγούμενο διάστημα και η οποία έλεγε πως αν δοθεί η δυνατότητα στους διεμφυλικούς να αναγνωρίζονται νομικά ως προς το φύλο με το οποίο ταυτίζονται, θα αλωθεί το άβατο του Αγίου 'Ορους και θα δημιουργηθούν σοβαρά προβλήματα σε διάφορους τομείς όπως είναι ο αθλητισμός κ.α..

Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017

Πλήρης απαξίωση των δημοτών Παιανίας και Γλυκών Νερών στις συμμετοχικές διαδικασίες του Δήμου

Στην απαξίωση βυθίζονται μέρα με την ημέρα οι διαδικασίες που απαιτούν την συμμετοχή των πολιτών και κατοίκων του Δήμου Παιανίας και αυτό αποδεικνύεται περίτρανα με την μη εκδήλωση ενδιαφέροντος σημαντικού αριθμού δημοτών για συμμετοχή στην Επιτροπή Διαβούλευσης, γεγονός το οποίο ανάγκασε τη δημοτική αρχή να προχωρήσει σε παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων μέχρι τη Δευτέρα 9 Οκτωβρίου.

Αλλά και οι διάφορες επιτροπές του Δήμου, όπως είναι οι Σχολικές Επιτροπές, η Οικονομική Επιτροπή, η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, τα Τοπικά Συμβούλια και τα Συμβούλια των νομικών προσωπών, αλλά και ο «βασιλιάς» όλων αυτών, το κύριο αποφασιστικό όργανο του Δήμου, το Δημοτικό Συμβούλιο, πραγματοποιούνται χωρίς την παρουσία δημοτών.

Η κοινωνία δείχνει και είναι απογοητευμένη από την μέχρι σήμερα λειτουργία του Δήμου σε όλα τα επίπεδα και αν υπήρχε ένας υποθετικός δείκτης ενδιαφέροντος των πολιτών από το 1 έως το 10, η φετινή δημοτική περίοδο θα έβγαζε... εύκολα σκορ υπό το μηδέν!


Κραυγή αγωνίας από τους γονείς των μαθητών του 2ου Δημοτικού Σχολείου Γλυκών Νερών

Επιστολή προς την διεύθυνση του 2ου Δημοτικού Σχολείου Γλυκών Νερών και στο σύλλογο διδασκόντων, απέστειλαν οι γονείς των μαθητών που φοιτούν στη σχολική μονάδα, εκφράζοντας την ανησυχία τους για συγκεκριμένα περιστατικά και γεγονότα που αφορούν την καθημερινότητα των παιδιών τους εντός του σχολείου και που συζητήθηκαν στην Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

Στην επιστολή γίνεται λόγος για ελλιπή ή ανύπαρκτη ενημέρωση των γονέων για θέματα διδασκαλίας και λειτουργίας του σχολείου από τη σχολική διεύθυνση, για διαμάχες μεταξύ των παιδιών οι οποίες αρκετές φορές υπερβαίνουν τα όρια της λεκτικής αντιπαράθεσης και για κλοπές, για ελλιπή έως ανύπαρκτη καθαριότητα σε όλους τους χώρους του σχολείου και ειδικότερα στις τουαλέτες, καθώς και για άλλα ιδιατέρως σοβαρά θέματα.

Τα παραπάνω, σύμφωνα με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων έχουν διατυπωθεί επωνύμως και η τελική λίστα των θεμάτων που εμπεριέχονται στην επιστολή, διαμορφώθηκε με τη σύμφωνη γνώμη όλων των παρευρισκόμενων στη Γενική Συνέλευση γονέων.

Οι γονείς ζητούν εγγράφως απαντήσεις από τη διεύθυνση του σχολείου προκειμένου να κοινοποιηθούν σε όλους και δηλώνουν διαθέσιμοι να συμβάλλουν στο να βρεθούν οι κατάλληλες λύσεις που θα ικανοποιήσουν τα αιτήματα τους και κυρίως στο να διασφαλιστεί η ασφάλεια και η υγεία των παιδιών τους.
 

Ολόκληρο το κείμενο της επιστολής των γονέων: 



«Την Κυριακή 1 Οκτωβρίου διεξήχθη η Α΄Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων για τη νέα σχολική χρονιά, στην οποία υπήρξε μεγάλη προσέλευση γονέων (περίπου 80 άτομα), η μεγαλύτερη που έχει καταγραφεί τα τελευταία 6-7 χρόνια. Το γεγονός αυτό, ενδυναμώνει τον Σύλλογο και ισχυροποιεί τις θέσεις και τις απόψεις του.
 
Συζητήθηκαν πολλά θέματα, αποφασίστηκε να καταγραφούν (όπως διατυπώθηκαν και χωρίς σειρά προτεραιότητας) τα παρακάτω και να κοινοποιηθούν στη Διεύθυνση και στον Σύλλογο Διδασκόντων:
 
  • Η ενημέρωση από την πλευρά του σχολείου, ειδικά σε θέματα σοβαρά και επείγοντα όπως αυτά της λειτουργίας του σχολείου και της διδασκαλίας, είναι ελλιπής ή ανύπαρκτη ή γίνεται με χρονική καθυστέρηση και εκφράστηκε έντονη δυσαρέσκεια από τους γονείς.
 
  • Οι διαμάχες μεταξύ των παιδιών είναι έντονες και καθημερινές, είτε λεκτικές, είτε σωματικές. Εκφράστηκε ανησυχία κατά πόσο είναι διαχειρίσιμο και ελεγχόμενο το θέμα από την πλευρά του σχολείου, αφού υπάρχουν καθημερινά παράπονα από τα παιδιά προς τους γονείς, για λεκτική και σωματική βία μεταξύ των μαθητών. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο φαινόμενο της λεγόμενης 'απονεύρωσης', το οποίο έχει παρατηρηθεί και στο Γυμνάσιο. Τα παιδιά-θύτες χτυπούν σε καίρια σημεία, με σοβαρότατους κινδύνους για την υγεία των παιδιών-θυμάτων.
 
  • Η καθαριότητα είναι ελλιπής έως ανύπαρκτη σε όλους τους χώρους του σχολείου και ειδικά στις τάξεις και στις τουαλέτες. Υπάρχει εντονότατη ανησυχία για την υγεία των μαθητών όσον αφορά στην μετάδοση των ιώσεων (και ειδικά τη συγκεκριμένη περίοδο με την έξαρση της ιλαράς) και απαίτηση για άμεση επίλυση του θέματος.
 
  • Παρατηρούνται επανειλημμένες απώλειες προσωπικών αντικειμένων μαθητών, ακόμα και μέσα στις κλειδωμένες αίθουσες και οι οποίες δεν δικαιολογούνται ως απλή απροσεξία λόγω της ηλικίας. Χαρακτηριστικά αναφέρθηκε η κλοπή συγκεκριμένου αριθμού από τσάντες καλλιτεχνικών, οι οποίες ήταν κάτω από τα θρανία του Γ1 και πολλές κλοπές ρούχων.
 
  • Ζητήθηκαν διευκρινίσεις σχετικά με την αξιοποίηση των πόρων που λαμβάνει το σχολείο από τον Δήμο και εάν νομιμοποιούνται οι γονείς να λαμβάνουν ενημέρωση (εφόσον το ζητούν), είτε από το σχολείο, είτε από τον Δήμο.
 
  • Εκφράστηκε δυσαρέσκεια σχετικά με την απόφαση του σχολείου να διοργανώσει εξωτερική επίσκεψη την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού και διατυπώθηκε ερώτημα σχετικά με τον λόγο που δεν ήταν εφικτή η διοργάνωση δραστηριοτήτων στο σχολείο ή σε κάποιες άλλες αθλητικές εγκαταστάσεις, με χαμηλότερο κόστος. Θεωρήθηκε ότι το υψηλό, για κάποιες οικογένειες, κόστος της εκδρομής απέκλεισε μαθητές από το να συμμετέχουν, αντίθετα με το πνεύμα της ημέρας.
 
  • Ζητήθηκε ενημέρωση σχετικά με τον τελικό αριθμό αιτήσεων που αφορούν στη λειτουργία της πρωινής φύλαξης και διατυπώθηκε ερώτημα σχετικά με τον λόγο που δεν λειτούργησε από την αρχή της σχολικής χρονιάς μέχρι σήμερα, εφόσον καλύπτεται ο απαιτούμενος από τη νομοθεσία αριθμός μαθητών.
 
  • Εκφράστηκαν παράπονα σχετικά με τη σίτιση στο ολοήμερο, γιατί το φαγητό των παιδιών καταλήγει κρύο στο τραπέζι τους. Ζητήθηκαν διευκρινίσεις σχετικά με το θεσμό της τραπεζοκόμου, τις προϋποθέσεις υγιεινής και την αμοιβή της.
 
  • Ζητήθηκε διευκρίνιση σχετικά με τον τρόπο επιλογής των τμημάτων που κάνουν μάθημα στα ISOBox.
 
Σημειώνουμε ότι όλα τα παραπάνω έχουν διατυπωθεί επωνύμως και η τελική λίστα των θεμάτων διαμορφώθηκε με τη σύμφωνη γνώμη των παρευρισκόμενων γονέων. Αναμένουμε γραπτώς τις απαντήσεις, προκειμένου να κοινοποιηθούν στους γονείς.
 
Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων είναι διαθέσιμος προκειμένου να βρεθούν οι κατάλληλες λύσεις, να ικανοποιηθούν τα αιτήματα των γονέων και κυρίως να διασφαλιστεί η ασφάλεια και η υγεία των παιδιών μας.

Με εκτίμηση,
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων»

Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

Οι ενήλικες ξαναγίνονται παιδιά την Κυριακή 8 Οκτωβρίου στην Παιανία

Λίγο μετά την πανσέληνο, την Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017, στις 20:30, η αφηγήτρια Καλλιόπη Λιαδή θα αφηγηθεί παραμύθια σε ενήλικες και έφηβους, σε μια βραδιά με τίτλο «Κλωστή απ΄ το φεγγάρι, βελόνι απ΄ τον ήλιο». 
 
Η αφήγηση θα πραγματοποιηθεί σε έναν πολύ  φιλικό και ιδιαιτέρως ατμοσφαιρικό χώρο, την αίθουσα «Ουρανός», του Πολυχώρου Χείρωνας στην Παιανία (19o χλμ. Λεωφ. Λαυρίου)

Ο εξαιρετικός μουσικός Θύμιος Παπαδόπουλος θα συνοδεύει την αφήγηση με ινδικούς αυλούς, φλάουτο και κιθάρα και θα δημιουργεί μελωδικά τοπία και γέφυρες, καθώς τα παραμύθια συνομιλούν με τη μουσική.

Παραμύθια με φεγγάρια, ήλιο και σκοτάδι, που τα φωτίζει, άλλοτε, ένα φως αμυδρό ή γλυκό, άλλοτε έντονο, καθαρό ή λυτρωτικό, μας ταξιδεύουν σε ένα βασίλειο μαγεμένο, σε ένα ξέφωτο, σε μια άγρια χαράδρα, στη μέση του πελάγου και στο βυθό της θάλασσας.

Οι ήρωές τους, μέσα από τις περιπέτειές τους, βαδίζουν προς ένα μονοπάτι φωτεινό, πνευματικού αναστοχασμού, προσωπικής αποκάλυψης και ανακάλυψης και όλοι είμαστε καλεσμένοι να τους ακολουθήσουμε.

Η αφήγηση απευθύνεται σε ενήλικες και έφηβους.

Διάρκεια: 70 λεπτά

Είσοδος: 8 ευρώ, Μειωμένο εισιτήριο: 6 ευρώ (για φοιτητές ή ανέργους, με επίδειξη της σχετικής κάρτας) (η τιμή συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ)

Πολυχώρος Χείρωνας: Αίθουσα «Ουρανός»

Παιανία - 19ο χλμ. Λεωφόρου Αθηνών-Λαυρίου

Πληροφορίες και Δηλώσεις Συμμετοχής http://bit.ly/2wUGbmD,

τηλ. 210 6657084, 09.00 - 21.00

Πληροφορίες για την αφήγηση: 6982 382 667


Λίγα λόγια για τους συντελεστές


Καλλιόπη Λιαδή 



Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα και κατάγεται από τη Χίο. Σπούδασε ζωγραφική στη Νέα Υόρκη και έχει κάνει πολλές διαφορετικές διαδρομές στο χώρο της δημιουργικής έκφρασης (συμμετοχή σε εκθέσεις, μουσικά σχήματα και θεατρικές ομάδες, διοργάνωση, επιμέλεια και παραγωγή εκθέσεων, πολιτιστικών εκδηλώσεων και προγραμμάτων, συντονισμός εικαστικών εργαστηρίων, αρθρογραφία κ.ά). Όσες ολοκληρώθηκαν είχαν αίσιο τέλος, ενώ κάποιες εξελίσσονται ακόμα. Σημαντικοί σταθμοί στην πορεία αυτή ήταν η εγκατάσταση της στη Χίο (2005 -2009) και η δημιουργία, εκεί, της Αίθουσας Τεχνών Καλλιόπη (2006 – 2013).

Το χειμώνα του 2012 παρακολούθησε τον πρώτο κύκλο του σεμιναρίου «Παρα-Μυθέομαι» με την Σάσα Βούλγαρη μπαίνοντας, έτσι, στον κόσμο της αφηγηματικής τέχνης. Τον Ιούνιο του 2016 ολοκλήρωσε το διετές πρόγραμμα της Σχολής Αφηγηματικής Τέχνης του Κέντρου Μελέτης και Διάδοσης Μύθων και Παραμυθιών. Το ίδιο καλοκαίρι με τις αφηγήτριες Πέγκη Καραγιάννη και Βιργινία Κοκκίνου δημιούργησαν την ομάδα αφήγησης «Χείλια…λένε παραμύθια» και παρουσιάζουν δουλειά τους σε φεστιβάλ, βιβλιοθήκες και άλλους χώρους. Αυτή την περίοδο παρακολουθεί το εργαστήρι αφήγησης παραμυθιών της Κατερίνας Βλάχου και το εργαστήρι «360 μοίρες» της Σχολής Αφηγηματικής Τέχνης του Κέντρου Μελέτης και Διάδοσης Μύθων και Παραμυθιών.

Της αρέσει να ακούει παραμύθια, το μπλε του σούρουπου, η ποίηση και η σιωπή. Πιστεύει στη συνεργασία, στην καλή διάθεση και το φως.


Θύμιος Παπαδόπουλος 



Γεννήθηκε στη Λαμία το 1957. Σπούδασε νομική, θεωρητικά μουσικής, κλαρινέτο και σαξόφωνο στην Αθήνα και τη Νέα Υόρκη. Από τους πιο «ηχογραφημένους» Έλληνες μουσικούς, συμμετέχει σε πληθώρα σύγχρονων Ελληνικών δίσκων, σαν μουσικός, ενορχηστρωτής, παραγωγός και συνθέτης.

Μόνιμη είναι η συνεργασία του με τους Θάνο Μικρούτσικο, Χάρη και Πάνο Κατσιμίχα, Γιώργο Ανδρέου, Μάριο Φραγκούλη, Μανώλη Λιδάκη, Ελένη Τσαλιγοπούλου, Φοίβο Δεληβοριά, Χρήστο Θηβαίο, Μιλτο Πασχαλίδη.

Έχει γράψει τη μουσική για περισσότερες από 50 θεατρικές παραστάσεις και κινηματογραφικές ταινίες, λαμβάνοντας το Κρατικό Βραβείο Μουσικής για τον Κινηματογράφο (1997). Τραγούδια του έχουν τραγουδήσει οι Χάρης και Πάνος Κατσιμίχας, Κώστας Μακεδόνας, Μάριος Φραγκούλης, Μανώλης Λιδάκης, Σαβίνα Γιαννάτου, Στέλλα Κονιτοπούλου, Κωνσταντίνος Παλιατσάρας, Χρήστος Θηβαίος, Μίλτος Πασχαλίδης κ.α.

Είναι συνιδρυτής με το Βαγγέλη Κατσούλη της ανεξάρτητης δισκογραφικής εταιρίας UTOPIA, έχοντας εκδώσει πολλούς δίσκους σύγχρονης Ελληνικής μουσικής.

Από το 1992 μέχρι το 2008 έχει εργαστεί στη θέση του διευθυντή παραγωγής της SONY MUSIC Ελλάδας, και σαν υπεύθυνος της δισκογραφικής ετικέτας ΑΚΤΗ. Έχει επίσης συνεργαστεί σαν παραγωγός με όλες σχεδόν τις εγχώριες δισκογραφικές ετικέτες.

Εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση για την αποχέτευση των Γλυκών Νερών - Ξεκινά το έργο μέσα στο 2018

Με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας, την κάλυψη της έλλειψης βασικών υποδομών αποχέτευσης και τη συμμόρφωση με την Εθνική και Κοινοτική Νομοθεσία για την επεξεργασία των λυμάτων, εξασφαλίστηκε μέσω του ΠΕΠ Αττικής 2014 - 2020, η πολυπόθητη χρηματοδότηση για την κατασκευή εσωτερικού δικτύου ακαθάρτων στη δημοτική ενότητα Γλυκών Νερών του Δήμου Παιανίας.

Συγκεκριμένα, η Περιφερειάρχης Αττικής κα Ρένα Δούρου, υπέγραψε την ένταξη της πράξης «Κατασκευή Δικτύου Ακαθάρτων Γλυκών Νερών Δήμου Παιανίας» στον Άξονα Προτεραιότητας «Βελτίωση της Ποιότητας Ζωής στο Αστικό Περιβάλλον» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Αττική».

Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή πάνω από 60 χιλιομέτρων δικτύου αποχέτευσης ακαθάρτων στην οικιστική ενότητα των Γλυκών Νερών. Το συνολικό κόστος ανέρχεται σε 19.594.745,25 ευρώ και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης. Μαζί με το σπουδαίο έργο θα υλοποιηθούν και δύο υποέργα, οι απαραίτητες αρχαιολογικές εργασίες και οι μετατοπίσεις των δικτύων ύδρευσης.

Το έργο θα δημοπρατηθεί το προσεχές διάστημα και αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2018, με φορέα υλοποίησης την Εταιρεία Ύδρευσης και Αποχέτευσης Πρωτευούσης (Ε.ΥΔ.Α.Π.).

Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2017

Ξεκινά ψεκασμούς για το δάκο στους ελαιώνες της Παιανίας η Περιφέρεια Αττικής

Tην Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου θα ξεκινήσει ο γενικός ψεκασμός για την καταπολέμηση του δάκου της ελιάς στις ελαιοκομικές περιοχές της Ανατολικής Αττικής και μέσα σε 8 μέρες το αργότερο θα έχουν ψεκαστεί και οι ελαιώνες της Παιανίας.

Σε περίπτωση που η ταχύτητα του ανέμου θα υπερβαίνει τα 5 μποφόρ, ο ψεκασμός θα αναβληθεί για τις επόμενες ημέρες.

Με ανακοίνωση της η Περιφέρεια Αττικής, παρακαλεί τους ελαιοπαραγωγούς που έχουν περιφραγμένα κτήματα, να βρίσκονται τις ημέρες του ψεκασμού στα κτήματα τους προκειμένου να τα ανοίξουν, ώστε να διευκολυνθεί η πρόσβαση των συνεργείων ψεκασμού.

Παράλληλα καλεί το Δήμο Παιανίας να ενημερώσει τους μελισσοκόμους και τους κτηνοτρόφους της περιοχής, καθώς και τους παραγωγούς βιολογικών προΐόντων, ούτως ώστε οι τελευταίοι να τοποθετήσουν σήμανση περιμετρικά των κτημάτων τους προκειμένου να μην ψεκαστούν.

Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

Η εικόνα της φετινής καταστροφής του Παιανιώτικου σταφυλιού

Ο καύσωνας του περασμένου Ιουλίου και οι ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες της τάξεως των 40-45 βαθμών Κελσίου που επικρατούσαν, έδωσαν το τελειωτικό χτύπημα στον ήδη βαλλόμενο κλάδο των αμπελουργών της Παιανίας.

Στις φωτογραφίες που παραθέτονται παρακάτω και οι οποίες προέρχονται από τον Αμπελουργικό Συνεταιρισμό Παιανίας, η εικόνα είναι αποκαρδιωτική, αφού αντί για ρώγα ζουμερή και ώριμη, βλέπουμε καρπό συρρικνωμένο και μαυρισμένο. Με μια βόλτα δε στον κάμπο της Παιανίας, θα δούμε αμπέλια με φύλλα ξεραμένα, τον κορμό ετοιμόρροπο και τους αμπελουργούς από πάνω σε απόγνωση, μια και μάταια προσπαθούσαν αυτούς τους δυό μήνες να περισώσουν ό,τι έχει απομείνει στα αμπέλια τους.

Ενδεικτική της καταστάσεως είναι και η κίνηση στον Αμπελουργικό Συνεταιρισμό Παιανίας στο Παρακράτημα, η οποία σε τίποτα δεν θυμίζει εκείνη άλλων εποχών, που τα τρακτέρ σχημάτιζαν ουρές που έφταναν μέχρι την οδό Αμπελώνος.

Σύμφωνα με όσα αναφέρουν οι τοπικοί παραγωγοί, δεν αποκλείεται να έχει επηρεαστεί από τον καύσωνα και ο καρπός της ελιάς, κάτι που θα σημάνει όλεθρο για την ερχόμενη ελαιοκομική περίοδο..





Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2017

Οι ώρες των αγιασμών στα σχολεία της Παιανίας και των Γλυκών Νερών

Τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου, θα γίνουν οι καθιερωμένες τελετές αγιασμών των σχολείων της Παιανίας και των Γλυκών Νερών, για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2017-2018.

Στα περισσότερα σχολεία θα γίνει η παράδοση των βιβλίων στους μαθητές αμέσως μετά την ολοκλήρωση της τελετής του αγιασμού.

 

Οι αγιασμοί, ανά σχολείο, θα γίνουν τις εξής ώρες:

 

 

Σχολικές μονάδες Δημοτικής Ενότητας Παιανίας



1o Nηπιαγωγείο: 09.00 π.μ.
2ο Νηπιαγωγείο: 09.00 π.μ.
3ο Νηπιαγωγείο: 09.00 π.μ.
4ο Νηπιαγωγείο: 09.00 π.μ.

1ο Δημοτικό: 09.30 π.μ.
2o Δημοτικό: 08.30 π.μ.
3ο Δημοτικό: 08.30 π.μ.
4o Δημοτικό: 09.00 π.μ.

1o Γυμνάσιο: 08.30 π.μ.
2o Γυμνάσιο: 08.30 π.μ.

Δημοσθένειο Λύκειο: 09.30 π.μ.


Σχολικές μονάδες Δημοτικής Ενότητας Γλυκών Νερών


1o Nηπιαγωγείο: 08.30 π.μ.
2ο Νηπιαγωγείο: 09.00 π.μ.
3ο Νηπιαγωγείο: 08.45 π.μ.

1ο Δημοτικό: 08.30 π.μ.
2o Δημοτικό: 09.00 π.μ.
3ο Δημοτικό: 09.15 π.μ.

1o Γυμνάσιο: 08.30 π.μ.
2o Γυμνάσιο: 09.30 π.μ.

1ο Λύκειο: 09.30 π.μ.
2o Λύκειο: 09.30 π.μ.

Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

Σταμάτησε το αποχευτικό της Παιανίας για να ξεκινήσει εργασίες στο νέο γήπεδο της ΑΕΚ ο Όμιλος Γαντζούλα

Ήταν πριν από τρεις μήνες περίπου όταν στην κατασκευαστική αγορά έσκασε σαν βόμβα η είδηση πως η πρώην Γαντζούλας ATE- την απορρόφησε η τεχνική εταιρία TPIKAT του ομίλου το 2009- βρίσκεται «πνιγμένη» σε χρέη ύψους 63,6 εκατ. ευρώ και πως επόμενη κίνηση ήταν το αίτημα λήψης προληπτικών μέτρων από τους πιστωτές.

Πολλοί ήταν εκείνοι που δεν μπορούσαν να πιστέψουν πως οι «βουνίσιοι» κατασκευαστές, όπως τους αποκαλούν λόγω καταγωγής από τα χωριά της Πίνδου, βρέθηκαν σε τόσο δυσχερή θέση. Όταν μάλιστα, διαχρονικά αποτελούν την εταιρία που έχει αναλάβει σημαντικά έργα για λογαριασμό της ΔEH και του ΔEΔΔHE, με τις συνολικές συμβάσεις να ανέρχονται στα 550 εκατ. ευρώ ενώ στο portfolio τους «φιγουράρουν» και άλλοι ισχυροί πελάτες, όπως ο OEK, ο Δήμος Παιανίας-Γλ. Νερών, η EΠA Aττικής κ.α.

H αλήθεια είναι πως η οικονομική κρίση δεν την άφησε αλώβητη. H TPIKAT απώλεσε σχεδόν τον μισό τζίρο της μέσα σε μόλις μια τριετία και από 15,7 εκατ. ευρώ που ήταν το 2013, πέρυσι υποχώρησε στα 8,2 εκατ. ευρώ. H συνολική πτώση στον κατασκευαστικό κλάδο και η, με το σταγονόμετρο, προκήρυξη νέων έργων ήταν οι βασικές αιτίες. Mάλιστα στις αρχές του 2017 τα προβλήματα του ομίλου Γαντζούλα είχαν αρχίσει να γίνονται γνωστά καθώς υπήρξαν κινητοποιήσεις εργαζομένων τους με επισχέσεις εργασίας, διεκδικώντας δεδουλευμένα τους.

Πριν από μερικές ημέρες πάντως, το όνομα του Στέλιου Γαντζούλα επανήλθε στην πρώτη γραμμή της τοπικής επικαιρότητας της Παιανίας, εξαιτίας της παύσης των εργασιών κατασκευής του εσωτερικού δικτύου των ακαθάρτων της πόλεως, η οποία αποδιδόταν σην κακή οικονομική κατάσταση του Ομίλου του, φαίνεται όμως πως στην πραγματικότητα, ο κατασκευαστής κάνει «ντεμαράζ», με την επιστροφή του σε ένα σημαντικό project.

H εταιρία του ομίλου Γαντζούλα, ΠPOTEKAT ATE είναι εκείνη που ανέλαβε τις προκαταρκτικές εργασίες (χωματουργικές, ξεχορτάριασμα κ.α.) προκειμένου να προετοιμάσει το έδαφος για το mega project της κατασκευής του γηπέδου της AEK στη Nέα Φιλαδέλφεια.

Oρισμένοι κύκλοι υποστηρίζουν πως ο Όμιλος Γαντζούλα είναι πιθανό να αναλάβει και κάποιο κομμάτι από το κύριο μέρος του έργου, αλλά αυτό είναι κάτι που θα φανεί. Mε τον Δημήτρη Mελισσανίδη ο Στέλιος Γαντζούλας συνδέεται με φιλικές σχέσεις, ενώ τους «ενώνει» και η αγάπη τους για την κιτρινόμαυρη ΠAE. O ίδιος είχε ταχθεί αμέσως στο πλευρό του «Tίγρη» όταν εκείνος ξεκίνησε την αναγέννηση της AEK, ενώ συμμετείχε και στην εκπόνηση του πρώτου σχεδίου για την «Aγια-Σοφιά», το 2005.

Oι μπουλντόζες πάντως μπήκαν στην έκταση την περασμένη εβδομάδα, προκειμένου οι εργασίες να προχωρήσουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα.