Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015
Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015
Ολοκληρώνεται απόψε το Φεστιβάλ Νεολαίας Παιανίας με αφιέρωμα στον Αντώνη Βαρδή
Συγκινητικές στιγμές αναμένεται να εκτυλιχθούν άποψε στην αίθουσα της Συνιδιοκτησίας Παιανίας, (Σπ. Αγγελή 14) στην δεύτερη και τελευταία μέρα του Φεστιβάλ Νεολαίας "Ελικών".
Η βραδιά ξεκινα με αφιέρωμα στον μεγάλο Αντώνη Βαρδή, ενώ στην συνέχεια νεανικά συγκροτήματα της πόλης θα "ταρακουνήσουν" την πίστα της Συνιδιοκτησίας σε "ροκ" ρυθμούς.
Το πλήρες αποψινό πρόγραμμα του Φεστιβάλ:
20.30 μ.μ. - Αφιέρωμα στον Αντώνη Βαρδή
21.15 μ.μ. - Blizzard
22.00 μ.μ. - Toronto
22.45 μ.μ. - Ν. Αποστολάτος & Τhe Magic Trio
Η βραδιά ξεκινα με αφιέρωμα στον μεγάλο Αντώνη Βαρδή, ενώ στην συνέχεια νεανικά συγκροτήματα της πόλης θα "ταρακουνήσουν" την πίστα της Συνιδιοκτησίας σε "ροκ" ρυθμούς.
Το πλήρες αποψινό πρόγραμμα του Φεστιβάλ:
20.30 μ.μ. - Αφιέρωμα στον Αντώνη Βαρδή
21.15 μ.μ. - Blizzard
22.00 μ.μ. - Toronto
22.45 μ.μ. - Ν. Αποστολάτος & Τhe Magic Trio
Ο Κωνσταντίνος Κατσίκης στους ΑΝΕΛ
Ο Κωνσταντίνος Κατσίκης, υιός του αειμνήστου βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Θεόδωρου Κατσίκη και πρώην υποψήφιος Δήμαρχος Παιανίας, εντάσσεται στη δύναμη των Ανεξάρτητων Ελλήνων και θα είναι υποψήφιος στις επερχόμενες εκλογές. Ο ίδιος δήλωσε την επιθυμία του να είναι υποψήφιος στην Περιφέρεια Αττικής.
Παμπαιανικός-Κεραυνός Κερατέας το ντέρμπυ του κυπέλλου ΕΠΣΑΝΑ
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΠΣΑΝΑ, πραγματοποιήθηκε η κλήρωση της Γ’ φάσης του Κυπέλλου. Σε ένα από τα σημαντικότερα παιχνίδια, ο Παμπαιανικός θα φιλοξενήσει στο Γήπεδο της Παιανίας τον Κεραυνό της Κερατέας.
Το πλήρες ανακοινωθέν πρόγραμμα, οι αγώνες του οποίου θα διεξαχθούν την Τετάρτη 14/1/2015, ώρα 14.30’ έχει ως εξής:
Γήπ. Αγ. Άννας: ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗΣ – ΜΑΧΗ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
Γήπ. Αγ. Μαρίνας: ΘΗΣΕΑΣ Ν. ΜΑΚΡΗΣ – ΠΑΛΛΗΝΙΑΚΟΣ
Γήπ. Καλυβίων: ΚΑΛΥΒΙΑ – ΘΥΕΛΛΑ ΡΑΦΗΝΑΣ
Γήπ. Παιανίας: ΠΑΜΠΑΙΑΝΙΚΟΣ – ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΚΕΡΑΤΕΑΣ
Γήπ. Κ. Αχαρνών: ΑΧΙΛΛΕΑΣ Κ. ΑΧΑΡΝΩΝ – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ
Γηπ. Λαυρίου «Γ. Ραφιάς»: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΛΑΥΡΙΟΥ – ΠΡΩΤΕΑΣ Π. ΦΩΚΑΙΑΣ
Γήπ. Αναβύσου: ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ – ΩΡΩΠΟΣ
Γήπ. Βουλιαγμένης: ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ – ΚΟΡΩΠΙ
Το πλήρες ανακοινωθέν πρόγραμμα, οι αγώνες του οποίου θα διεξαχθούν την Τετάρτη 14/1/2015, ώρα 14.30’ έχει ως εξής:
Γήπ. Αγ. Άννας: ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗΣ – ΜΑΧΗ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
Γήπ. Αγ. Μαρίνας: ΘΗΣΕΑΣ Ν. ΜΑΚΡΗΣ – ΠΑΛΛΗΝΙΑΚΟΣ
Γήπ. Καλυβίων: ΚΑΛΥΒΙΑ – ΘΥΕΛΛΑ ΡΑΦΗΝΑΣ
Γήπ. Παιανίας: ΠΑΜΠΑΙΑΝΙΚΟΣ – ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΚΕΡΑΤΕΑΣ
Γήπ. Κ. Αχαρνών: ΑΧΙΛΛΕΑΣ Κ. ΑΧΑΡΝΩΝ – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ
Γηπ. Λαυρίου «Γ. Ραφιάς»: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΛΑΥΡΙΟΥ – ΠΡΩΤΕΑΣ Π. ΦΩΚΑΙΑΣ
Γήπ. Αναβύσου: ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ – ΩΡΩΠΟΣ
Γήπ. Βουλιαγμένης: ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ – ΚΟΡΩΠΙ
Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014
Κραυγή αγωνίας: «Εγώ σώθηκα, ο σύζυγος μου είναι ακόμα στο πλοίο»
Η Ράνια Θηραίου, με καταγωγή από την Παιανία, σε μία συγκλονιστική συνέντευξη στο protothema.gr μιλά για τον εφιάλτη που έζησε λεπτό προς λεπτό με τους υπόλοιπους επιβάτες του πλοίου
Η Ράνια Θηραίου είναι η 44χρονη γυναίκα επιβάτης του πλοίου που έμελε τις τελευταίες ώρες να προκαλέσει ανησυχία και φόβο για την τύχη επιβατών που είδαν ξαφνικά τη ζωή τους να απειλείται όταν βρέθηκαν αντιμέτωποι με μία εφιαλτική στιγμή καθώς το πλοίο που επέβαιναν ζώστηκε από φλόγες. «Το ένιωσα αυτό ότι είμαστε πολύ κοντά στο τέλος. Οι πρώτες σκέψεις, νιώθεις την παγωμένη ανάσα του θανάτου να σε απειλεί. Είσαι μόνος, στο έλεος του Θεού, στο έλεος των ακραίων καιρικών φαινομένων προσπαθείς να διατηρήσεις τη φλόγα ελπίδας ότι ο Θεός θα σε λυπηθεί και πως θα σωθείς», λέει με τρεμάμενη φωνή από την άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής. Η Ράνια ήταν η φωνή που ακούγαμε καθ΄ όλη τη διάρκεια της νύχτας να προσπαθεί με ψυχραιμία να δίνει λεπτό προς λεπτό την εικόνα που επικρατούσε στο πλοίο και να καταφέρνει με μία πρωτοφανή ψυχραιμία να δίνει κουράγιο σε όλους κάνοντας μέσα από τηλεοπτικά μέσα έκκληση για άμεση βοήθεια. «Εκείνη τη στιγμή δεν καταλαβαίνω ακόμη πως βρήκα το κουράγιο να το κάνω αυτό. Ήταν σα να ένιωθα ότι έπρεπε κάποιος να μπει στην πρώτη γραμμή να το πάρει πάνω του και να προσπαθήσει να δώσει με εικόνα αυτό που συνέβαινε. Δεν έχεις και πολλά περιθώρια να σκεφτείς μόνο τον εαυτό σου, όταν δίπλα σου ακούς, βλέπεις γυναίκες, άντρες παιδιά να φωνάζουν να κλαίνε. Λες αυτό έκανα και εγώ κάνε δώσε τον αγώνα σου θα σε ακούσουν κάτι θα γίνει όλοι είναι δίπλα μας, η Ελλάδα είναι δίπλα μας, αυτοί είναι βέβαιο ότι θα κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να κινητοποιήσουν τους μηχανισμούς και να βρεθεί τρόπος να σωθούμε», σημειώνει.
Όπως λέει αυτήν την ώρα είναι καλά και μαζί με άλλες 5 Ελληνίδες και μία Ολλανδέζα είναι σε δημόσιο νοσοκομείο στο Λέτσε. Τώρα όμως δεν νιώθει ακόμη εντελώς ανακουφισμένη. Περιμένει να δει το σύζυγό της ο οποίος παραμένει στο πλοίο αφού όμως μας εξηγεί δόθηκε προτεραιότητα για τη μεταφορά παιδιών και γυναικών σε πρώτη φάση: «Δε μπορώ να είμαι ήρεμη, περιμένω το σύζυγό μου, όταν το δω όταν το νιώσω κοντά μου τότε θα είμαι ξανά ήρεμη ότι όλο αυτό το φρικτό όνειρο έχει τελειώσει, με αίσια έκβαση για όλους», μας λέει και ξεσπά σε κλάματα.
Έβλεπα καπνούς… είπα.. Θεέ μου βοήθα μας
Η 44χρονη Ράνια Θηραίου ταξίδευε με το σύζυγό της διότι θα πήγαιναν διακοπές στη Γερμανία όπως μας εξηγεί για την περίοδο των γιορτών. Η ίδια είναι μία γυναίκα η οποία γεννήθηκε μεν στην Παιανία, αλλά εδώ και πάρα πολλά χρόνια ζει στην Αμοργό ούσα επιχειρηματίας και μάλιστα διατηρώντας μία μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα. Παντρεύτηκε πριν 6 χρόνια με τον εκλεκτό της καρδιάς της το Γιάννη Βάσσαλο διακεκριμένο αρχιτέκτονα και ζούσαν στους δικούς τους ρυθμούς ευτυχίας. Τα ταξίδια ήταν μέρος της ζωής τους και το συγκεκριμένο ταξίδι το έχει κάνει πολλές φορές αλλά όπως σημειώνει όχι με τέτοιου είδους πλοίο. Διαβάστε πως περιγράφει τα εφιαλτικά λεπτά που εκείνη αντιλήφθηκε ότι κάτι κακό συνέβαινε: «Ξύπνησα όταν άκουσα μία αναγγελία στα αγγλικά που απευθυνόταν στο πλήρωμα στη λογική να συγκεντρωθούν στο κατάστρωμα. Ταράχτηκα σαν να είχα ένα κακό προαίσθημα. Γυρνώ το κεφάλι μου προς το τζάμι της καμπίνας και παθαίνω το πρώτο σοκ όταν αντιλαμβάνομαι πως βλέπω καπνούς. Βγήκα από την καμπίνα. Πανικός παντού, αναστάτωση. Μύριζε καπνός παντού. Ένα καμαρότος έτρεχε πανικόβλητος στο διάδρομο και έλεγε στον κόσμο να βγει έξω.
Βαθμοφόροι του πλοίου πουθενά, δεν είδα κανέναν. Και σκεφτείτε τι συνωστισμός επικρατούσε αφού υπήρχε μόνο μία έξοδος κινδύνου. Βγήκαμε στο κατάστρωμα. Παγωμένοι όλοι μας.
Κρατούσα το χέρι του άντρα μου και μου έλεγε κάνε κουράγιο όλα καλά θα πάνε. Φωνές, κλάματα, παντού ένα πανικός. Κρύο, βροχή, φωτιά… Δε μπορώ ακόμη να συνειδητοποιήσω ποια ήταν η πρώτη μου σκέψη εκείνη τη στιγμή. Σίγουρα το ένστικτο επιβίωσης. Θα σας μεταφέρω όμως μία συγκλονιστική εικόνα που θα μου μείνει μετά από όλο αυτό… Όλοι οι επιβάτες από φόβο, από ανάγκη να πάρει ο ένας κουράγιο από τον άλλο κρατούσαμε τα χέρια μας και πέφταμε ο ένας στην αγκαλιά του άλλου για να ζεσταθούμε. Εκεί κατάλαβα ότι είναι σημαντικό να παραμείνεις ψύχραιμος. Για αυτό και είπα θα το παλέψουμε και έτσι μπήκα σε όλη αυτή τη διαδικασία να μιλάω με δημοσιογράφους που κάλυπταν το ρεπορτάζ και να τους μεταφέρω ότι πληροφορία και εικόνα είχα. Ζητούσα βοήθεια και ήξερα ότι όσο περισσότερο ψύχραιμη είμαι τόσο καλύτερα θα εξελιχθεί η κατάσταση».
Το πλοίο ήταν ακατάλληλο για επιβατικό κοινό
Για τη Ράνια δεν ήταν η πρώτη φορά που έκανε αυτό το ταξίδι. Τραγική ειρωνεία το ότι θα ταξίδευε με άλλο πλοίο την προηγούμενη μέρα αλλά τελικά άλλαξε η ημερομηνία που θα φεύγανε με το σύζυγό της: «Εννοείται ότι κανείς δεν μας ενημέρωσε ότι το συγκεκριμένο πλοίο θα μας μετέφερε στον προορισμό μας. Το οποίο δεν ήταν για επιβατικό κοινό. Αν το ξέραμε δε θα φεύγαμε ποτέ με αυτό. Όσο για το ότι υπήρχαν άνεμοι 9 και 10 μποφόρ έχω να σας πω ότι έχω κάνει πολλές φορές ταξίδι με κακές καιρικές συνθήκες γνωρίζοντας ότι τα πλοία στα οποία επέβαινα δεν αντιμετώπιζαν προβλήματα και πως μπορούσαν να κάνουν ταξίδι έστω και με δύσκολες καιρικές συνθήκες. Σας λέω ότι έχω ταξιδέψει ακόμη και με 11 μποφόρ. Αλλά με συγκεκριμένα πλοία. Αν ήξερα που θα έμπαινα δε θα έμπαινα ποτέ φυσικά. Κανείς όμως δεν μας ενημέρωσε. Και βέβαια όταν επιβιβαστήκαμε και είδαμε ότι ήταν φορτηγό πλοίο υπήρχαν πάρα πολλές διαμαρτυρίες από πολλούς επιβάτες», σημειώνει.
Περιμένω να δω ζωντανό και στο πλευρό μου το σύζυγό μου
Η Ράνια σημειώνει πως αν δεν ήταν μαζί της ο σύζυγός της δε θα μπορούσε να το διαχειριστεί όλο αυτό: «Αυτός μου έδινε κουράγιο, μου έλεγε ηρέμησε όλα καλά θα πάνε. Τον κρατούσα αγκαλιά και ένιωθα ασφάλεια και σιγουριά, το πίστευα. Όταν ξεκίνησε επιτέλους μετά από ένα άγριο ψυχολογικό βάναυσο θρίλερ που ζήσαμε η επιχείρηση διάσωσης φτάνει η στιγμή που πρέπει να ανέβω στο ελικόπτερο. Του λέω του άντρα μου που να πάω μόνη μου, χωρίς εσένα δεν πάω πουθενά. Αλλά η εντολή ήταν σαφής γυναίκες και παιδιά θα ήταν οι πρώτοι που θα έπρεπε να ανέβουν στα ελικόπτερα. Του κρατούσα το χέρι μέχρι και τη στιγμή που με ανέβασαν πάνω. Σε λίγες ώρες θα είμαστε μαζί και πάλι, όλα θα πάνε καλά μου είπε ξανά, ελπίζω όλα να έχουν αίσια έκβαση τον περιμένω για να ηρεμήσω».
Πηγή: protothema.gr
Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014
Πρωτοχρονιά στο Άσραμ Παιανίας
Μια εναλλακτική πρόταση για την παραμονή και για ανήμερα της Πρωτοχρονιάς, προσφέρει το Σατυανάντασραμ Ελλάδος.
Παρέχεται η δυνατότητα διαμονής, τις ημέρες της Πρωτοχρονιάς, στο άσραμ που βρίσκεται λίγο έξω από την πόλη της Παιανίας. Στο χώρο αυτό διαμένουν άτομα που έχουν επιλέξει να ζουν ενεργά σύμφωνα με τη γιόγκα, πολλοί εκ των οποίων είναι και εισηγητές της γιόγκα. Επισκέπτες έρχονται από διάφορα μέρη του κόσμου για να αποκτήσουν πρακτική εμπειρία της ζωής σύμφωνα με τη γιόγκα σε καθημερινή βάση.
Ένα διήμερο για να κάνετε την ανασκόπηση του χρόνου που πέρασε και να τον αφήσετε να αποχωρήσει, υποδεχόμενοι το νέο χρόνο με στόχους και ανοιχτή καρδιά.
Αφίξεις: παραμονή Πρωτοχρονιάς, Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014, στις 16:00 και αναχωρήσεις στις 21:00
Αφίξεις: Πρωτοχρονιά, Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015, στις 08:00 και αναχωρήσεις στις 21:00
Υπάρχει εισφορά για τα προγράμματα.
Για κρατήσεις και πληροφορίες:
Σατυανάντασραμ Ελλάδος
Τ.Θ. 22, 19002 Παιανία
Τηλ.: 2106644189
info@satyanandayoga.gr
Παρέχεται η δυνατότητα διαμονής, τις ημέρες της Πρωτοχρονιάς, στο άσραμ που βρίσκεται λίγο έξω από την πόλη της Παιανίας. Στο χώρο αυτό διαμένουν άτομα που έχουν επιλέξει να ζουν ενεργά σύμφωνα με τη γιόγκα, πολλοί εκ των οποίων είναι και εισηγητές της γιόγκα. Επισκέπτες έρχονται από διάφορα μέρη του κόσμου για να αποκτήσουν πρακτική εμπειρία της ζωής σύμφωνα με τη γιόγκα σε καθημερινή βάση.
Ένα διήμερο για να κάνετε την ανασκόπηση του χρόνου που πέρασε και να τον αφήσετε να αποχωρήσει, υποδεχόμενοι το νέο χρόνο με στόχους και ανοιχτή καρδιά.
Αφίξεις: παραμονή Πρωτοχρονιάς, Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014, στις 16:00 και αναχωρήσεις στις 21:00
Αφίξεις: Πρωτοχρονιά, Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015, στις 08:00 και αναχωρήσεις στις 21:00
Υπάρχει εισφορά για τα προγράμματα.
Για κρατήσεις και πληροφορίες:
Σατυανάντασραμ Ελλάδος
Τ.Θ. 22, 19002 Παιανία
Τηλ.: 2106644189
info@satyanandayoga.gr
Βρέθηκε η "Πάτι" στην Παιανία
Η γλυκιά σκυλίτσα Πάτι βρέθηκε στην Παιανία παρατημένη και πολύ φοβισμένη. Είναι γεννημένη τον Ιούλιο του 2013, μεσαίου μεγέθους (περίπου 14 κιλά), μαλλιαρή, μουστακαλού και σκερτσόζα. Μπορεί να είναι ακόμα διστακτική με τους ανθρώπους, αλλά όταν τους εμπιστευτεί, ξετυλίγει τον τρυφερό και τσαχπίνικο χαρακτήρα της. Σήμερα, έχει κάνει πια μεγάλη πρόοδο στο θέμα της κοινωνικοποίησής της.
Περπατάει καλά με το λουράκι της και συνηθίζει τους θορύβους της πόλης. Τα πάει καταπληκτικά με άλλα ζώα, καθότι ζει μαζί με δύο σκυλιά και πολλά γατάκια χωρίς κανένα πρόβλημα.
Αναζητείται μία καλή οικογένεια για την ντροπαλή σκυλίτσα, με ήρεμο περιβάλλον μέσα στο οποίο θα αισθανθεί εμπιστοσύνη και σιγουριά. Γι αυτό χρειάζεται μία οικογένεια/ιδιοκτήτη υπομονετικό και σχετικά ήρεμο περιβάλλον, τουλάχιστον στην αρχή. Ιδανικό σπιτικό θα ήταν αυτό που έχει και άλλο σκύλο για παρέα. Δεν λερώνει μέσα στο σπίτι και λατρεύει τις λιχουδιές παντός είδους.
Είναι ήδη στειρωμένη, εμβολιασμένη και αποπαρασιτωμένη. Θα δοθεί με το βιβλιάριο υγείας της, και συμβόλαιο υιοθεσίας σε μία σούπερ φιλόζωη οικογένεια.
Αρ. μικροτσιπ: 276094180089426
τηλ επικοινωνίας 6973537552 (μετά τις 17:00) και email: elelambiri@gmail.com
Πηγή: Stray.gr
Περπατάει καλά με το λουράκι της και συνηθίζει τους θορύβους της πόλης. Τα πάει καταπληκτικά με άλλα ζώα, καθότι ζει μαζί με δύο σκυλιά και πολλά γατάκια χωρίς κανένα πρόβλημα.
Αναζητείται μία καλή οικογένεια για την ντροπαλή σκυλίτσα, με ήρεμο περιβάλλον μέσα στο οποίο θα αισθανθεί εμπιστοσύνη και σιγουριά. Γι αυτό χρειάζεται μία οικογένεια/ιδιοκτήτη υπομονετικό και σχετικά ήρεμο περιβάλλον, τουλάχιστον στην αρχή. Ιδανικό σπιτικό θα ήταν αυτό που έχει και άλλο σκύλο για παρέα. Δεν λερώνει μέσα στο σπίτι και λατρεύει τις λιχουδιές παντός είδους.
Είναι ήδη στειρωμένη, εμβολιασμένη και αποπαρασιτωμένη. Θα δοθεί με το βιβλιάριο υγείας της, και συμβόλαιο υιοθεσίας σε μία σούπερ φιλόζωη οικογένεια.
Αρ. μικροτσιπ: 276094180089426
τηλ επικοινωνίας 6973537552 (μετά τις 17:00) και email: elelambiri@gmail.com
Πηγή: Stray.gr
Χριστουγεννιάτικη Συναυλία απόψε στην αίθουσα Συνιδιοκτησίας με λαμπρές συμμετοχές
Εορταστική Χριστουγεννιάτικη Συναυλία, θα λάβει χώρα απόψε, Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014 και ώρα 20.00 μ.μ., στην αίθουσα της Συνιδιοκτησίας στην Παιανία (Σπύρου Αγγελή 14) με τη συμμετοχή τεσσάρων λυρικών τραγουδιστών.
Της μέτζο σοπράνο, Σοφίας Μάλαμα, του τενόρου Δημήτρη Σιγαλού, του μέτζο Μιχάλη Χατζή και του τενόρου Χρήστου Πρίφτη.
Είσοδος Ελέυθερη.
Της μέτζο σοπράνο, Σοφίας Μάλαμα, του τενόρου Δημήτρη Σιγαλού, του μέτζο Μιχάλη Χατζή και του τενόρου Χρήστου Πρίφτη.
Είσοδος Ελέυθερη.
Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014
Το «Πριγκιπώ» με τα στολίδια του
Η Καλομοίρα και η Κέλλυ ξεκαρδίζονται στα γέλια όταν θυμούνται τις ευχές που είχαν καταχωνιάσει με την παρέα τους πριν από χρόνια σ’ ένα βιβλίο. Όχι τόσο γιατί ήταν αφελείς επιθυμίες που με τον καιρό τις ξεχνάς αλλά γιατί δεν μπορούν να πιστέψουν πως η ευχή που είχε κάνει η Καλομοίρα θα έβγαινε πραγματικότητα και σήμερα, λίγα μόλις χρόνια μετά κάπου στη μέση της Κολοκοτρώνη στον τρίτο όροφο μίας παλιάς πολυκατοικίας θα είχαν το«Πριγκιπώ», το –κυριολεκτικά- πριγκιπικό εργαστήριο τους μαζί με την έκθεση χειροποίητων κοσμημάτων που απαριθμεί αρκετούς πωλητές και αγοραστές από το ξεκίνημα της σε κάθε άκρη της χώρας.
Το δικό τους παραμύθι ξεκινάει από μία καφετέρια στην Παιανία «Η Κέλλυ και εγώ δουλεύαμε τότε σε μία καφετέρια, διαφορετικές ώρες η μία από την άλλη. Έφτιαχνε κάτι η μία, έφτιαχνε κάτι η άλλη και μετά τα δείχναμε, όλα με πρώτη ύλη παλιά ρούχα των μαμάδων μας. Έτσι αρχίσαμε να πηγαίνουμε σε κάποια εργαστήρια που διοργάνωνε η Ένωση Γυναικών και μας άρεσε πολύ», λέει η Καλομοίρα ενώ η Κέλλυ συμπληρώνει «τη δεύτερη χρονιά και μετά την πρώτη μας έκθεση αρχίσαμε να δουλεύουμε μέταλλο. Εκεί κολλήσαμε. Θυμάμαι ήμασταν αρκετά άτομα μέσα στο μάθημα και επειδή ο χώρος ήταν μικρός δεν μπορούσες να κάνεις δουλειά. Οπότε, όταν οι άλλοι έλειπαν, εμείς παίρναμε τα κλειδιά, πηγαίναμε και καθόμασταν με τις ώρες. Μπορεί να πηγαίναμε έξι το πρωί και να φεύγαμε δέκα το βράδυ. Ακόμη ήμασταν στη φάση του πειραματισμού με το υλικό και τα δάχτυλα μας γέμιζαν πληγές.»

Κέλλυ

Καλομοίρα
Μαζί με το μέταλλο «ψήθηκαν» και αυτές για τα καλά οπότε μετά από πολλά πέρα δώθε και μετακομίσεις ο δρόμος από την Παιανία τις κατέβασε στο κέντρο της Αθήνας όπου σήμερα κατοικούν, παίρνοντας το ρίσκο να κυνηγήσουν το όνειρο τους ανοίγοντας τη δική τους επιχείρηση. «Πήραμε όντως ένα μεγάλο ρίσκο. Οι γονείς μας έλεγαν “Πως θα πληρώνετε το νοίκι;”. Όταν ήρθανε και είδανε το χώρο δεν ξαναείπανε τίποτα.»




Αυτό όμως που κάνει περισσότερο εντύπωση είναι ο τρόπος που δημιουργούν, «Δε δουλεύουμε με υπολογιστή, βγάζουμε το σχέδιο κατευθείαν πάνω στο υλικό. Δεν υπάρχει το στάδιο του σχεδιασμού.» Η Καλομοίρα προσπαθώντας να εξηγήσει τον τρόπο που δουλεύουν πρόσθεσε «Μας προκαλεί έμπνευση μία νέα τεχνική, κάποιο καινούργιο υλικό ή ένας συνδυασμός και προσπαθούμε να δούμε πως θα το αξιοποιήσουμε. Έτσι προκύπτει και το νέο σχέδιο.» Για αυτές τα κοσμήματα είναι κάτι παραπάνω από ένα συμπλήρωμα, σέβονται τη διαχρονικότητα που πρεσβεύουν «Υπάρχει συναισθηματική αξία και για αυτό για εμάς δεν υπάρχουν do και τα don’ts στο κόσμημα. Εμείς είμαστε ανοιχτές απέναντι σε όλα τα υλικά και τις τεχνικές. Σίγουρα υπάρχουν υλικά που δεν θα σου αρέσουν», είπε η Κέλλυ «Αλλά δεν θα το έλεγα σαν don’t. Τα do και τα don’ts είναι για τη μόδα, εμείς δεν πάμε σύμφωνα με τη μόδα. Εμείς δεν λέμε “αυτό βγήκε αυτό θα κάνουμε”.»





Μαζί με την Κέλλυ και την Καλομοίρα η χαρούμενη παρέα του «Πριγκιπώ» έχει πολλούς ακόμη από πίσω, δύο Ειρήνες ένας Ευθύμης, Μικαέλα, Αλεξία και τον τετράποδο Σπύρο. Όλοι μαζί έχουν μετατρέψει το Πριγκιπώ από εργαστήριο σε μικρό εργοστάσιο με δικό του τμήμα δημιουργίας, παραγωγής, συσκευασίας και διανομής που περνάει το κόσμημα από την παραγωγή στην κατανάλωση.
Αν κάποιος ψάχνει ένα δώρο είτε για τον εαυτό του είτε για τις γυναίκες της ζωής του, το Πριγκιπώ προτείνει το γούρι του 2015, παρμένο από τη Γραμμική Β’. Ακόμη κι αν αποφεύγει να ακολουθεί την πεπατημένη και θέλει να λοξοδρομήσει από τα τυπικά γιορτινά δώρα και να εντυπωσιάσει με την επιλογή του, ένα είναι σίγουρo: Εκεί θα βρει το ιδανικό δώρο για να κάνει τη γυναίκα του, την κόρη του, το κορίτσι του ακόμη και τη μαμά του να νιώθει πριγκίπισσα.
Πριγκιπώ, Κολοκοτρώνη 34, 21 3025 3687
Πηγή: popaganda.gr
Άτυχος ο Παμπαιανικός
Ιδιαίτερα άτυχος στάθηκε ο Παμπαιανικός στον αγώνα της Τρίτης απέναντι στον Διόνυσο . Το παιχνίδι δεν είχε πολλές φάσεις, με τον Παμπαιανικό να διατηρεί την υπεροχή, να «κυκλοφορεί» την μπάλα αλλά φθάνοντας στην αντίπαλη περιοχή, η άμυνα του Διονύσου εξουδετέρωνε τις φάσεις. Ο Διόνυσος έπαιξε κλειστά και προσπαθούσε να απειλήσει με αντεπιθέσεις. Σε μιά από αυτές (51’), μετά από καλή ατομική ενέργεια, ο Δρόσος σέρβιρε έτοιμο γκολ στον Χρυσανθόπουλο, που το σημείωσε κι έκρινε την αναμέτρηση.
Ο Παμπαιανικός αντέδρασε αλλά οι επιθετικοί του δεν ήταν σε καλή ημέρα. Ο Λαγός απώλεσε 2 πολύ καλές ευκαιρίες (μία σε κάθε ημίχρονο) ενώ και ο Μυρτάι σε άλλες δύο, είχε σουτ μόλις άουτ και στην δεύτερη τον πρόλαβε πριν πλασάρει ο Μίσιος. Οι γηπεδούχοι ζήτησαν και πέναλτυ, που δεν είδε ο «κατά συνθήκη» διαιτητής.
Οι φιλοξενούμενοι, τελικά, κράτησαν το μηδέν στην άμυνα και απείλησαν στις αντεπιθέσεις τους με τον Δρόσο και τον Σιδηρόπουλο. Στο 90’ απεβλήθη με 2η κίτρινη κάρτα ο Ραυτακόπουλος.
Πολύ αδύναμο το τρίο των διαιτητών για τόσο απαιτητικό παιχνίδι… Μοιραία υπήρχαν παράπονα. Ο αρχικά ορισθείς Γουρνιάς δεν ενεφανίσθη.
Διαιτητές: Βάλλας – Κουλοχέρης, Βλαχόπουλος.
ΠΑΜΠΑΙΑΝΙΚΟΣ: Χατζημερκούρης, Κρητικός, Χατζής, Στόλης, Λευθεροχωρίτης, Τογιάλλι, Λαγός, Παπανίκου, Κατσικώστας, Τσιγάρας (55’ Παρθένης), Μυρτάι.
ΔΙΟΝΥΣΟΣ: Πετράκης, Τορλαχίδης (79’ Αλεξανδρόπουλος), Ζαχαρόπουλος, Χρ. Γκέσουρας, Μίσιος, Ράλλης, Ραυτακόπουλος, Καρατσίκος, Χρυσανθόπουλος (73’ Σιδηρόπουλος), Δρόσος, Στεφανίδης (46’ Ζερμπίνης).
Ο Παμπαιανικός αντέδρασε αλλά οι επιθετικοί του δεν ήταν σε καλή ημέρα. Ο Λαγός απώλεσε 2 πολύ καλές ευκαιρίες (μία σε κάθε ημίχρονο) ενώ και ο Μυρτάι σε άλλες δύο, είχε σουτ μόλις άουτ και στην δεύτερη τον πρόλαβε πριν πλασάρει ο Μίσιος. Οι γηπεδούχοι ζήτησαν και πέναλτυ, που δεν είδε ο «κατά συνθήκη» διαιτητής.
Οι φιλοξενούμενοι, τελικά, κράτησαν το μηδέν στην άμυνα και απείλησαν στις αντεπιθέσεις τους με τον Δρόσο και τον Σιδηρόπουλο. Στο 90’ απεβλήθη με 2η κίτρινη κάρτα ο Ραυτακόπουλος.
Πολύ αδύναμο το τρίο των διαιτητών για τόσο απαιτητικό παιχνίδι… Μοιραία υπήρχαν παράπονα. Ο αρχικά ορισθείς Γουρνιάς δεν ενεφανίσθη.
Διαιτητές: Βάλλας – Κουλοχέρης, Βλαχόπουλος.
ΠΑΜΠΑΙΑΝΙΚΟΣ: Χατζημερκούρης, Κρητικός, Χατζής, Στόλης, Λευθεροχωρίτης, Τογιάλλι, Λαγός, Παπανίκου, Κατσικώστας, Τσιγάρας (55’ Παρθένης), Μυρτάι.
ΔΙΟΝΥΣΟΣ: Πετράκης, Τορλαχίδης (79’ Αλεξανδρόπουλος), Ζαχαρόπουλος, Χρ. Γκέσουρας, Μίσιος, Ράλλης, Ραυτακόπουλος, Καρατσίκος, Χρυσανθόπουλος (73’ Σιδηρόπουλος), Δρόσος, Στεφανίδης (46’ Ζερμπίνης).
"Τα φτερά του μυθου" στην αίθουσα Συνιδιοκτησίας Παιανίας
Η θεατρική ομάδα, "τα φτερά του μύθου" παρουσιάζει το Σάββατο 26 Δεκεμβρίου και ώρα 19.00 μ.μ., στην άιθουσα της Συνιδιοκτησίας στην Παιανία (Σπύρου Αγγελή 14) την Παράσταση Κουκλοθεάτρου, "Όσο πιο γρήγορα", βασισμένη στην κινηματογραφική ταινία «Τα παιδιά του Παραδείσου» του Ματζίντ Ματζιντί.
Μια τρυφερή και ευαίσθητη ιστορία, με πρωταγωνιστές δύο παιδιά που κατορθώνουν μέσα από την συνεργασία και την αγάπη τους να κερδίσουν με αξιοπρέπεια τον αγώνα της ζωής.
Δύο μικρά αδέρφια, ένα αγόρι κι ένα κορίτσι, βρίσκονται ξαφνικά αντιμέτωπα με ένα πρόβλημα, όταν κατά λάθος το αγόρι, χάνει τα παπούτσια της αδερφής του. Η οικονομική κατάσταση της οικογένειας δεν επιτρέπει την αγορά νέων παπουτσιών κι αυτό τα παιδιά το γνωρίζουν. Αποφασίζουν να διαχειριστούν το πρόβλημα μόνα τους και μοιράζονται τα παπούτσια του αγοριού προκειμένου να πηγαίνουν σχολείο. Όμως και αυτή η λύση δημιουργεί νέα προβλήματα...
Διάλογοι - Διασκευή Σεναρίου,Σκηνοθεσία: Ελισσαίος Βλάχος
Κατασκευές κουκλών & αντικ/νων: Δ.Κωνσταντινίδου, Σ.Παπαχρήστου
Μηχανισμοί-ειδικές κατασκευές: Γκάυ Στεφάνου
Σκηνικά: Γκάυ Στεφάνου, Σ.Παπαχρήστου, Δ.Κωνσταντινίδου
Μουσική επιμέλεια: Κλειώ Κιούλπαλη, Δήμητρα Κωνσταντινίδου
Εμψυχωτές: Α.Γουναρίδη, Δ.Κωνσταντινίδου, Κ.Μιζάρας
Φωτογραφίες-επεξεργασία video animation: Ράνια Μπισκίνη
Παραγωγή: "τα Φτερά του μύθου"
Τεχνική: Κούκλες άμεσης κίνησης, μαριονέτες ,θέατρο σκιών, μαύρο θέατρο.
Μια τρυφερή και ευαίσθητη ιστορία, με πρωταγωνιστές δύο παιδιά που κατορθώνουν μέσα από την συνεργασία και την αγάπη τους να κερδίσουν με αξιοπρέπεια τον αγώνα της ζωής.
Δύο μικρά αδέρφια, ένα αγόρι κι ένα κορίτσι, βρίσκονται ξαφνικά αντιμέτωπα με ένα πρόβλημα, όταν κατά λάθος το αγόρι, χάνει τα παπούτσια της αδερφής του. Η οικονομική κατάσταση της οικογένειας δεν επιτρέπει την αγορά νέων παπουτσιών κι αυτό τα παιδιά το γνωρίζουν. Αποφασίζουν να διαχειριστούν το πρόβλημα μόνα τους και μοιράζονται τα παπούτσια του αγοριού προκειμένου να πηγαίνουν σχολείο. Όμως και αυτή η λύση δημιουργεί νέα προβλήματα...
Διάλογοι - Διασκευή Σεναρίου,Σκηνοθεσία: Ελισσαίος Βλάχος
Κατασκευές κουκλών & αντικ/νων: Δ.Κωνσταντινίδου, Σ.Παπαχρήστου
Μηχανισμοί-ειδικές κατασκευές: Γκάυ Στεφάνου
Σκηνικά: Γκάυ Στεφάνου, Σ.Παπαχρήστου, Δ.Κωνσταντινίδου
Μουσική επιμέλεια: Κλειώ Κιούλπαλη, Δήμητρα Κωνσταντινίδου
Εμψυχωτές: Α.Γουναρίδη, Δ.Κωνσταντινίδου, Κ.Μιζάρας
Φωτογραφίες-επεξεργασία video animation: Ράνια Μπισκίνη
Παραγωγή: "τα Φτερά του μύθου"
Τεχνική: Κούκλες άμεσης κίνησης, μαριονέτες ,θέατρο σκιών, μαύρο θέατρο.
Πανηγυρική Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Γεννήσεως Χριστού
Πανηγυρική Θεία Λειτουργία, προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Μεσογαίας & Λαυρεωτικής, κ.κ. Νικολάου και του συνόλου των Ιερέων της πόλης, τελέστηκε σήμερα, 26 Δεκεμβρίου 2014, στον Ιερό Ναό της Γεννήσεως Χριστού στην Παιανία.
Μέσα σε κλίμα κατάνυξης, αρκετοί πιστοί, παρακολούθησαν την λαμπρή τελετή, στο τέλος της οποίας, βραβεύτηκε από την Ιερά Μητρόπολη Μεσογαίας & Λαυρεωτικής, ο επί 52 συναπτά έτη, εφημέριος του Ναού, πατήρ Ευάγγελος Κροντήρης, ο οποίος έχει πλέον συνταξιοδοτηθεί. Ο Μητροπολίτης εξήρε το ήθος και την προσφορά του πατήρ Ευάγγελου, στα τόσα χρόνια που υπηρέτησε την ενορία και του απένειμε εύφημο μνεία, ενώ ο ιερέας συγκινημένος, ευχαρίστησε την Μητρόπολη για την τιμή που του έκανε.
Ακολούθησε λιτάνευση της Ιεράς Εικόνος της Ενορίας στους γύρω δρόμους, υπό τους ήχους της φιλαρμονικής του Δήμου.
Παρευρέθησαν: ο Δήμαρχος Παιανίας κ. Σπύρος Στάμου, οι Αντιδήμαρχοι κ. Ιωάννης Χελιδονόπουλος και Σταύρος Θανάσης, η Γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Βάσω Μπαλαούρα, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι Μιχάλης Συκαράς, Νικόλαος Παπαδάκης και Παναγιώτης Σιδέρης, ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολιτεύσεως κ. Ισίδωρος Μάδης, με τους συνεργάτες του δημοτικούς συμβούλους, κ. Σπυρογιάννη Γεωργάκη, Μαρία Παπαμιχάλη και την Αντιπρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Έφη Κρεμμυδά, αλλά και ο επικεφαλής του συνδυασμού "Οφείλουμε στον Άνθρωπο", Κωνσταντίνος Μπουλμέτης. Παρευρέθησαν επίσης: H Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Παιανίας κ. Ελένη Δάβαρη και οι τοπικοί σύμβουλοι, Ιωάννης Σπαής από την δημοτική ενότητα Παιανίας και Χριστίνα Λυμπεροπούλου από την δημοτική ενότητα Γλυκών Νερών.
Εκ μέρους της κυβερνήσεως το παρών έδωσαν οι βουλευτές Αττικής της Νέας Δημοκρατίας, κ. Γεώργιος Βλάχος και Αθανάσιος Μπούρας, ενώ παρευρέθη και ο πρώην βουλευτής, Νικόλαος Καντερές.
Μέσα σε κλίμα κατάνυξης, αρκετοί πιστοί, παρακολούθησαν την λαμπρή τελετή, στο τέλος της οποίας, βραβεύτηκε από την Ιερά Μητρόπολη Μεσογαίας & Λαυρεωτικής, ο επί 52 συναπτά έτη, εφημέριος του Ναού, πατήρ Ευάγγελος Κροντήρης, ο οποίος έχει πλέον συνταξιοδοτηθεί. Ο Μητροπολίτης εξήρε το ήθος και την προσφορά του πατήρ Ευάγγελου, στα τόσα χρόνια που υπηρέτησε την ενορία και του απένειμε εύφημο μνεία, ενώ ο ιερέας συγκινημένος, ευχαρίστησε την Μητρόπολη για την τιμή που του έκανε.
Ακολούθησε λιτάνευση της Ιεράς Εικόνος της Ενορίας στους γύρω δρόμους, υπό τους ήχους της φιλαρμονικής του Δήμου.
Παρευρέθησαν: ο Δήμαρχος Παιανίας κ. Σπύρος Στάμου, οι Αντιδήμαρχοι κ. Ιωάννης Χελιδονόπουλος και Σταύρος Θανάσης, η Γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Βάσω Μπαλαούρα, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι Μιχάλης Συκαράς, Νικόλαος Παπαδάκης και Παναγιώτης Σιδέρης, ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολιτεύσεως κ. Ισίδωρος Μάδης, με τους συνεργάτες του δημοτικούς συμβούλους, κ. Σπυρογιάννη Γεωργάκη, Μαρία Παπαμιχάλη και την Αντιπρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Έφη Κρεμμυδά, αλλά και ο επικεφαλής του συνδυασμού "Οφείλουμε στον Άνθρωπο", Κωνσταντίνος Μπουλμέτης. Παρευρέθησαν επίσης: H Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Παιανίας κ. Ελένη Δάβαρη και οι τοπικοί σύμβουλοι, Ιωάννης Σπαής από την δημοτική ενότητα Παιανίας και Χριστίνα Λυμπεροπούλου από την δημοτική ενότητα Γλυκών Νερών.
Εκ μέρους της κυβερνήσεως το παρών έδωσαν οι βουλευτές Αττικής της Νέας Δημοκρατίας, κ. Γεώργιος Βλάχος και Αθανάσιος Μπούρας, ενώ παρευρέθη και ο πρώην βουλευτής, Νικόλαος Καντερές.
Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014
Ένταση στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο του 2014
Το κλίμα των Χριστουγέννων φαίνεται πως δεν επηρέασε το τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο του 2014, στο Δήμο Παιανίας. Ένταση, χαρακτηρισμοί και εκνευρισμός, ήταν τα κυριότερα χαρακτηριστικά της χθεσινής συνεδρίασης.
Αφορμή όλων αυτών, στάθηκε η πρωτοβουλία του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, Αρτέμη Βαγιωνάκη, να τηρήσει αυστηρά το χρονοδιάγραμμα στις τοποθετήσεις των δημοτικών συμβούλων της μειοψηφίας, ενώ διέκοψε την δημοτική σύμβουλο της μείζονος αντιπολιτεύσεως, κ. Μαρία Παπαμιχάλη, την ώρα που κατέθετε ερώτηση προς τον Δήμαρχο, πριν την ημερήσια διάταξη, στον πρόλογο της, (πριν προλάβει να αναπτύξει ερώτηση) νομίζοντας ότι τοποθετείται πολιτικά, κάτι που προκάλεσε την έκρηξη της. Η κ. Παπαμιχάλη, ζήτησε το λόγο της διακοπής από το Προεδρείο και ο κ, Βαγιωνάκης της απάντησε ότι η διαδικασία προβλέπει την κατάθεση ερωτήσεων και όχι τοποθετήσεων. "Είσαι απαράδεκτος" είπε στον κ. Βαγιωνάκη, η Μαρία Παπαμιχάλη, ο οποίος έσπευσε να της επιστρέψει τον χαρακτηρισμό. "Είναι δυνατόν να μην μας αφήνεις να μιλάμε;" συνέχισε η κ. Παπαμιχάλη, την ώρα που, έντονα συναισθηματικά φορτισμένη, αποχωρούσε από την αίθουσα, διαμαρτυρόμενη για το ότι δεν της δόθηκε χρόνος να αναπτύξει την ερώτηση που είχε ετοιμάσει.
Αμέσως μετά την αποχώρηση της κ. Παπαμιχάλη, ζήτησε το λόγο ο Αντιδήμαρχος κ. Βαληλής, ο οποίος και τοποθετήθηκε υπερασπιστικά υπέρ του κ. Βαγιωνάκη, κάτι που προκάλεσε την έκρηξη του επικεφαλής της μείζονος αντιπολιτεύσεως κ. Ισίδωρου Μάδη, ο οποίος απευθυνόμενος στον κ. Βαγιωνάκη και αναφερόμενος στην τοποθέτηση του κ. Βαληλή, του είπε: "Τώρα αυτή η τοποθέτηση είναι διαδικαστική; Εσύ δεν είπες μόνο ερωτήσεις; Tώρα δεν σε πειράζει ο χρόνος;" και συνέχισε λέγοντας: "Aυτές δεν είναι συμπεριφορές και δεν θα επιτρέψω να προσβάλλονται δημοτικοί σύμβουλοι, όχι μόνο από την δική μου παράταξη, αλλά γενικότερα".
"Μας διακόπτεις συνεχώς, τι έχεις πάθει σήμερα;", είχε πει στον κ. Βαγιωνάκη, λίγο νωρίτερα, ο κ. Κωνσταντίνος Μπουλμέτης, ενώ ανέφερε πως όταν εκείνος ήταν πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, τα Δημοτικά Συμβούλια τελείωναν στην ώρα τους και όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι, είχαν λάβει ικανοποιητικό για εκείνους χρόνο για να τοποθετηθούν, χωρίς να υπάρχουν παράπονα από κανέναν.
"Όταν σε στριμώχνουν και ζορίζεσαι, μόνο τότε έχεις πρόβλημα με το χρόνο", είπε στην δική του τοποθέτηση, απευθυνόμενος στον κ. Βαγιωνάκη ο κ. Γιώργος Σιώκος και μαζί με τον Κώνσταντίνο Μπουλμέτη, προέτρεψαν τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, αν θέλει τόσο πολύ να είναι τυπικός με το χρονοδιάγραμμα να το τηρεί και όταν τοποθετείται ο ίδιος, εφαρμόζοντας τον κανονισμό δηλαδή που αναφέρει πως όταν τοποθετείται ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, προεδρεύει ο Αντιπρόεδρος για να μην υπάρχει κατάχρηση του χρόνου.
"Ζούμε την Χούντα του Πινοσέτ στην Παιανία", έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook, μετά το περιστατικό, η Μαρία Παπαμιχάλη, ενώ εκ μέρους της παράταξης Μάδη, ο Ανέστης Βλάχος, έκανε λόγο για πολιτική απρέπεια και για τυπολατρία "a la carte".
Αφορμή όλων αυτών, στάθηκε η πρωτοβουλία του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, Αρτέμη Βαγιωνάκη, να τηρήσει αυστηρά το χρονοδιάγραμμα στις τοποθετήσεις των δημοτικών συμβούλων της μειοψηφίας, ενώ διέκοψε την δημοτική σύμβουλο της μείζονος αντιπολιτεύσεως, κ. Μαρία Παπαμιχάλη, την ώρα που κατέθετε ερώτηση προς τον Δήμαρχο, πριν την ημερήσια διάταξη, στον πρόλογο της, (πριν προλάβει να αναπτύξει ερώτηση) νομίζοντας ότι τοποθετείται πολιτικά, κάτι που προκάλεσε την έκρηξη της. Η κ. Παπαμιχάλη, ζήτησε το λόγο της διακοπής από το Προεδρείο και ο κ, Βαγιωνάκης της απάντησε ότι η διαδικασία προβλέπει την κατάθεση ερωτήσεων και όχι τοποθετήσεων. "Είσαι απαράδεκτος" είπε στον κ. Βαγιωνάκη, η Μαρία Παπαμιχάλη, ο οποίος έσπευσε να της επιστρέψει τον χαρακτηρισμό. "Είναι δυνατόν να μην μας αφήνεις να μιλάμε;" συνέχισε η κ. Παπαμιχάλη, την ώρα που, έντονα συναισθηματικά φορτισμένη, αποχωρούσε από την αίθουσα, διαμαρτυρόμενη για το ότι δεν της δόθηκε χρόνος να αναπτύξει την ερώτηση που είχε ετοιμάσει.
Αμέσως μετά την αποχώρηση της κ. Παπαμιχάλη, ζήτησε το λόγο ο Αντιδήμαρχος κ. Βαληλής, ο οποίος και τοποθετήθηκε υπερασπιστικά υπέρ του κ. Βαγιωνάκη, κάτι που προκάλεσε την έκρηξη του επικεφαλής της μείζονος αντιπολιτεύσεως κ. Ισίδωρου Μάδη, ο οποίος απευθυνόμενος στον κ. Βαγιωνάκη και αναφερόμενος στην τοποθέτηση του κ. Βαληλή, του είπε: "Τώρα αυτή η τοποθέτηση είναι διαδικαστική; Εσύ δεν είπες μόνο ερωτήσεις; Tώρα δεν σε πειράζει ο χρόνος;" και συνέχισε λέγοντας: "Aυτές δεν είναι συμπεριφορές και δεν θα επιτρέψω να προσβάλλονται δημοτικοί σύμβουλοι, όχι μόνο από την δική μου παράταξη, αλλά γενικότερα".
"Μας διακόπτεις συνεχώς, τι έχεις πάθει σήμερα;", είχε πει στον κ. Βαγιωνάκη, λίγο νωρίτερα, ο κ. Κωνσταντίνος Μπουλμέτης, ενώ ανέφερε πως όταν εκείνος ήταν πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, τα Δημοτικά Συμβούλια τελείωναν στην ώρα τους και όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι, είχαν λάβει ικανοποιητικό για εκείνους χρόνο για να τοποθετηθούν, χωρίς να υπάρχουν παράπονα από κανέναν.
"Όταν σε στριμώχνουν και ζορίζεσαι, μόνο τότε έχεις πρόβλημα με το χρόνο", είπε στην δική του τοποθέτηση, απευθυνόμενος στον κ. Βαγιωνάκη ο κ. Γιώργος Σιώκος και μαζί με τον Κώνσταντίνο Μπουλμέτη, προέτρεψαν τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, αν θέλει τόσο πολύ να είναι τυπικός με το χρονοδιάγραμμα να το τηρεί και όταν τοποθετείται ο ίδιος, εφαρμόζοντας τον κανονισμό δηλαδή που αναφέρει πως όταν τοποθετείται ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, προεδρεύει ο Αντιπρόεδρος για να μην υπάρχει κατάχρηση του χρόνου.
"Ζούμε την Χούντα του Πινοσέτ στην Παιανία", έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook, μετά το περιστατικό, η Μαρία Παπαμιχάλη, ενώ εκ μέρους της παράταξης Μάδη, ο Ανέστης Βλάχος, έκανε λόγο για πολιτική απρέπεια και για τυπολατρία "a la carte".
Κωνσταντίνος Μπουλμέτης: "Tι γίνεται με τους αθλητικούς χώρους;"
Ερώτηση προς τη δημοτική αρχή του Δήμου Παιανίας, σχετικά με την νομιμοποίηση και αδειοδότηση των αθλητικών εγκαταστάσεων στο Δήμο, απηύθυνε στο Δημοτικό Συμβούλιο της Τρίτης, ο δημοτικός σύμβουλος και επικεφαλής του συνδυασμού "Οφείλουμε στον άνθρωπο", κ. Κωνσταντίνος Μπουλμέτης.
Στο άρθρο 22 του νόμου 4049/12, προβλέπεται ότι "για την λειτουργία οποιουδήποτε αγωνιστικού χώρου και εν γένει των αθλητικών εγκαταστάσεων, απαιτείται άδεια για την συνδρομή των αναγκαίων προϋποθέσεων ασφάλειας σε αθλούμενους και θεατές. Η άδεια χορηγείται στην διοίκηση της αθλητικής εγκατάστασης ή στον φορέα στον οποίο αυτή ανήκει. Ουδεμία αθλητική συνάντηση ή αγώνισμα, διεξάγεται σε αθλητική εγκατάσταση που στερείται άδεια λειτουργίας".
Η άδεια αυτή περιλαμβάνει:
α) Την καταλληλότητα των αγωνιστικών χώρων, των χώρων άθλησης και των λοιπών χώρων (αποδυτήρια, ιατρεία κ.λ.π.).
β) Την καταλληλότητα των λοιπών χώρων της αθλητικής εγκατάστασης, ιδίως αυτών που προορίζονται για την πρόσβαση ή παραμονή και αποχώρηση των θεατών. Η άδεια ισχύει για δύο έτη από την χορήγησή της».
Στο άρθρο 2 αναφέρεται ότι με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης, συγκροτείται υποχρεωτικά το δεύτερο 15νθήμερο του μηνός Μαΐου κάθε έτους, η αρμόδια επιτροπή που διενεργεί τους ελέγχους καταλληλότητας.
Στο άρθρο 6 προβλέπεται ότι "σε περίπτωση που η επιτροπή διαπιστώσει τεχνικές ατέλειες ή άλλες ελλείψεις στην αθλητική εγκατάσταση, δίνεται εύλογη προθεσμία στην διοίκησή της για την αποκατάστασή τους, ορίζοντας ταυτόχρονα νέα ημερομηνία επανελέγχου. Στην περίπτωση αυτή, η επιτροπή δύναται να χορηγεί μέχρι την ημερομηνία επανελέγχου άδεια λειτουργίας".
Στην παράγραφο 7 αναφέρεται ότι "οι κερκίδες των αθλητικών εγκαταστάσεων που προορίζονται για τους θεατές, σφραγίζονται σε περίπτωση ακαταλληλότητάς τους, μέχρι την αποκατάσταση των ατελειών ή ελλείψεων που διαπιστώνονται με νέο έλεγχο".
Τέλος, ιδιαίτερα σημαντική είναι η παράγραφος 9 που προβλέπει ρητά ότι "ουδεμία αθλητική συνάντηση διεξάγεται, χωρίς ο χρήστης της αθλητικής εγκατάστασης να έχει άδεια διεξαγωγής της συνάντησης. Η ως άνω άδεια χορηγείται εφόσον η αθλητική εγκατάσταση διαθέτει λειτουργία και η συνάντηση διεξάγεται με την έγκριση της αναγνωρισμένης αθλητικής Ομοσπονδίας ή διοργανώτριας αρχής".
Η διαδικασία, ύστερα από πιέσεις της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος, πήρε παράταση προθεσμίας μέχρι την 8η Φεβρουαρίου του 2015. Βάσει αυτών ο κ. Μπουλμέτης, ζήτησε να μάθει, αν έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες αποκατάστασης και αναβάθμισης των αθλητικών χώρων στο Δήμο, ούτως ώστε αυτοί να λάβουν την πολυπόθητη αδειοδότηση. Ανέλαβε να απαντήσει ο Πρόεδρος του ΠΑΟΔΗΠ, κ. Παναγιώτης Σιδέρης, ο οποίος φρόντισε να διαβεβαιώσει τον κ. Μπουλμέτη, ότι μέχρι τις 8 Φεβρουαρίου, ημερομηνία που είναι και καταληκτική της προθεσμίας που έχει δοθεί, οι αθλητικοί χώροι της Παιανίας και των Γλυκών Νερών, θα είναι πλήρως κατάλληλοι, νομιμοποιημένοι και αδειοδοτημένοι.
Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως αν μέχρι τις 8 Φεβρουαρίου, δεν έχουν γίνει οι απαιτούμενες ενέργειες για να εξασφαλιστεί η αδειοδότηση, οι αθλητικοί χώροι που δεν την έχουν λάβει θα κλείσουν.
Στο άρθρο 22 του νόμου 4049/12, προβλέπεται ότι "για την λειτουργία οποιουδήποτε αγωνιστικού χώρου και εν γένει των αθλητικών εγκαταστάσεων, απαιτείται άδεια για την συνδρομή των αναγκαίων προϋποθέσεων ασφάλειας σε αθλούμενους και θεατές. Η άδεια χορηγείται στην διοίκηση της αθλητικής εγκατάστασης ή στον φορέα στον οποίο αυτή ανήκει. Ουδεμία αθλητική συνάντηση ή αγώνισμα, διεξάγεται σε αθλητική εγκατάσταση που στερείται άδεια λειτουργίας".
Η άδεια αυτή περιλαμβάνει:
α) Την καταλληλότητα των αγωνιστικών χώρων, των χώρων άθλησης και των λοιπών χώρων (αποδυτήρια, ιατρεία κ.λ.π.).
β) Την καταλληλότητα των λοιπών χώρων της αθλητικής εγκατάστασης, ιδίως αυτών που προορίζονται για την πρόσβαση ή παραμονή και αποχώρηση των θεατών. Η άδεια ισχύει για δύο έτη από την χορήγησή της».
Στο άρθρο 2 αναφέρεται ότι με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης, συγκροτείται υποχρεωτικά το δεύτερο 15νθήμερο του μηνός Μαΐου κάθε έτους, η αρμόδια επιτροπή που διενεργεί τους ελέγχους καταλληλότητας.
Στο άρθρο 6 προβλέπεται ότι "σε περίπτωση που η επιτροπή διαπιστώσει τεχνικές ατέλειες ή άλλες ελλείψεις στην αθλητική εγκατάσταση, δίνεται εύλογη προθεσμία στην διοίκησή της για την αποκατάστασή τους, ορίζοντας ταυτόχρονα νέα ημερομηνία επανελέγχου. Στην περίπτωση αυτή, η επιτροπή δύναται να χορηγεί μέχρι την ημερομηνία επανελέγχου άδεια λειτουργίας".
Στην παράγραφο 7 αναφέρεται ότι "οι κερκίδες των αθλητικών εγκαταστάσεων που προορίζονται για τους θεατές, σφραγίζονται σε περίπτωση ακαταλληλότητάς τους, μέχρι την αποκατάσταση των ατελειών ή ελλείψεων που διαπιστώνονται με νέο έλεγχο".
Τέλος, ιδιαίτερα σημαντική είναι η παράγραφος 9 που προβλέπει ρητά ότι "ουδεμία αθλητική συνάντηση διεξάγεται, χωρίς ο χρήστης της αθλητικής εγκατάστασης να έχει άδεια διεξαγωγής της συνάντησης. Η ως άνω άδεια χορηγείται εφόσον η αθλητική εγκατάσταση διαθέτει λειτουργία και η συνάντηση διεξάγεται με την έγκριση της αναγνωρισμένης αθλητικής Ομοσπονδίας ή διοργανώτριας αρχής".
Η διαδικασία, ύστερα από πιέσεις της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος, πήρε παράταση προθεσμίας μέχρι την 8η Φεβρουαρίου του 2015. Βάσει αυτών ο κ. Μπουλμέτης, ζήτησε να μάθει, αν έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες αποκατάστασης και αναβάθμισης των αθλητικών χώρων στο Δήμο, ούτως ώστε αυτοί να λάβουν την πολυπόθητη αδειοδότηση. Ανέλαβε να απαντήσει ο Πρόεδρος του ΠΑΟΔΗΠ, κ. Παναγιώτης Σιδέρης, ο οποίος φρόντισε να διαβεβαιώσει τον κ. Μπουλμέτη, ότι μέχρι τις 8 Φεβρουαρίου, ημερομηνία που είναι και καταληκτική της προθεσμίας που έχει δοθεί, οι αθλητικοί χώροι της Παιανίας και των Γλυκών Νερών, θα είναι πλήρως κατάλληλοι, νομιμοποιημένοι και αδειοδοτημένοι.
Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως αν μέχρι τις 8 Φεβρουαρίου, δεν έχουν γίνει οι απαιτούμενες ενέργειες για να εξασφαλιστεί η αδειοδότηση, οι αθλητικοί χώροι που δεν την έχουν λάβει θα κλείσουν.
Aπομακρύνθηκε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο από την Κεντρική Πλατεία Παιανίας
Απομακρύνθηκε προσωρινά, το Χριστουγεννιάτικο δέντρο από την Κεντρική Πλατεία της Παιανίας για να επιστρέψει λίγες ώρες αργότερα.
Λόγω των καιρικών συνθηκών, είχαν "καεί" τα περισσότερα από τα λαμπάκια του, έτσι η εταιρία που το νοικιάζει στο Δήμο Παιανίας, το απέσυρε για λίγες ώρες, ούτως ώστε να προχωρήσει σε αντικατάσταση τους.
Το Χριστουγεννιάτικο δέντρο, επέστρεψε και πάλι στη θέση του, το απόγευμα της Τρίτης.
Λόγω των καιρικών συνθηκών, είχαν "καεί" τα περισσότερα από τα λαμπάκια του, έτσι η εταιρία που το νοικιάζει στο Δήμο Παιανίας, το απέσυρε για λίγες ώρες, ούτως ώστε να προχωρήσει σε αντικατάσταση τους.
Το Χριστουγεννιάτικο δέντρο, επέστρεψε και πάλι στη θέση του, το απόγευμα της Τρίτης.
Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014
"Ιστορία-Ειρωνεία" στο Μουσείο Βορρέ
Το Μουσείο Βορρέ επισκοπεί κριτικά, τα σαράντα χρόνια της Μεταπολίτευσης, αλλά και τη δική του ιστορία ως πρώτο μουσείο σύγχρονης τέχνης στη χώρα.
Από τις συλλογές του Μουσείου Βορρέ, ο Μάνος Στεφανίδης επιλέγει και επαναπροτείνει έργα που έχουν γράψει ιστορία και τα αντιπαραθέτει προς τα άλλα που εξέφρασαν ένα μάλλον εφήμερο γούστο, μια μόδα, ένα στυλ που δεν μακροημέρευσε. Επανεκτίθενται 150 έργα των Γεράσιμου Σκλάβου, Διαμαντή Διαμαντόπουλου, Χρήστου Καπράλου, Γιάννη Σπυρόπουλου και άλλων.
Μουσείο Βορρέ
Πάροδος Διαδόχου Κωνσταντίνου 1 Παιανία, Αττική.
Τηλ.210 6642520, 210 6644771
Εισιτήρια 5 ευρώ, 3 ευρώ.
Το τελευταίο Σάββατο του χρόνου, 27 Δεκεμβρίου, η είσοδος θα είναι ελέυθερη.
Από τις συλλογές του Μουσείου Βορρέ, ο Μάνος Στεφανίδης επιλέγει και επαναπροτείνει έργα που έχουν γράψει ιστορία και τα αντιπαραθέτει προς τα άλλα που εξέφρασαν ένα μάλλον εφήμερο γούστο, μια μόδα, ένα στυλ που δεν μακροημέρευσε. Επανεκτίθενται 150 έργα των Γεράσιμου Σκλάβου, Διαμαντή Διαμαντόπουλου, Χρήστου Καπράλου, Γιάννη Σπυρόπουλου και άλλων.
Μουσείο Βορρέ
Πάροδος Διαδόχου Κωνσταντίνου 1 Παιανία, Αττική.
Τηλ.210 6642520, 210 6644771
Εισιτήρια 5 ευρώ, 3 ευρώ.
Το τελευταίο Σάββατο του χρόνου, 27 Δεκεμβρίου, η είσοδος θα είναι ελέυθερη.
Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014
Τακτική συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου Παιανίας υπ' αριθμόν 28 & 29
Συνεδριάζει δυο φορές, το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Παιανίας, την
Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014, στην Αίθουσα Συνεδριάσεων, (πρώην 1ο Δημοτικό
Σχολείο Παιανίας) η πρώτη συνεδρίαση στις
19.30, με μοναδικό θέμα την έγκριση του ισολογισμού του Δήμου για το 2013 και η δεύτερη στις
20.30 με 9 θέματα ημερησίας διάταξης
Συνεδρίαση υπ' αριθμόν 28 η πρόσκληση πατώντας εδώ
Συνεδρίαση υπ' αριθμόν 29 η πρόσκληση πατώντας εδώ
Συνεδρίαση υπ' αριθμόν 28 η πρόσκληση πατώντας εδώ
Συνεδρίαση υπ' αριθμόν 29 η πρόσκληση πατώντας εδώ
Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014
Απογοήτευσε η 2η "Ημέρα Αλληλεγγύης"
Δεν απέδωσε τα αναμενόμενα η δεύτερη μέσα σε διάστημα 15 ημερών, "Ημέρα
Αλληλεγγύης", στον Δήμο Παιανίας. Η ανταπόκριση των πολιτών και η ποσότητα των
τροφίμων και φαρμάκων που συγκεντρώθηκαν αυτή τη φόρα και στις δυο
δημοτικές ενότητες, ήταν ιδιαίτερα χαμηλές, συγκριτικά με την πρώτη δράση
στις 6 Δεκεμβρίου.
Το έντονο παρασκήνιο της εκδήλωσης, (θυμίζουμε πως το συγκεκριμένο θέμα απασχόλησε για 3 ώρες το Δημοτικό Συμβούλιο) οι διαφωνίες που υπήρξαν σχετικά με το πως θα οργανωθεί η δράση που ξεκίνησε να γίνει ως μια εθελοντική προσπάθεια ιδιωτών, συλλόγων και ενοριών και κατέληξε να γίνει υπό την αιγίδα του Δήμου, αλλά και το γεγονός πως αρκετοί σύλλογοι και ενορίες, εξέφρασαν την δυσαρέσκεια τους, για το γεγονός ότι δεν είχαν λάβει καμία επίσημη ενημέρωση για να συμμετάσχουν, καθώς και η ελλειπής διαφήμιση και αυτή τη φορά, εκτιμάται πως συντέλεσαν σε αυτή την ιδιαίτερα απογοητευτική κατάληξη.
Το έντονο παρασκήνιο της εκδήλωσης, (θυμίζουμε πως το συγκεκριμένο θέμα απασχόλησε για 3 ώρες το Δημοτικό Συμβούλιο) οι διαφωνίες που υπήρξαν σχετικά με το πως θα οργανωθεί η δράση που ξεκίνησε να γίνει ως μια εθελοντική προσπάθεια ιδιωτών, συλλόγων και ενοριών και κατέληξε να γίνει υπό την αιγίδα του Δήμου, αλλά και το γεγονός πως αρκετοί σύλλογοι και ενορίες, εξέφρασαν την δυσαρέσκεια τους, για το γεγονός ότι δεν είχαν λάβει καμία επίσημη ενημέρωση για να συμμετάσχουν, καθώς και η ελλειπής διαφήμιση και αυτή τη φορά, εκτιμάται πως συντέλεσαν σε αυτή την ιδιαίτερα απογοητευτική κατάληξη.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)















.jpg)







