Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

1 θέση εργασίας στο Δήμο Παιανίας

Το Ν.Π.Δ.Δ. «ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ & ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΠΑΙΑΝΙΑΣ» ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ενός (1) ατόμου ΔΕ ΜΑΓΕΙΡΩΝ, για την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών του Ν.Π.Δ.Δ. «Φορέας Κοινωνικής Προστασίας και Παιδείας Δήμου Παιανίας», που εδρεύει στο Δήμο Παιανίας.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ.3 και να την υποβάλουν, είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς
πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας στην
ακόλουθη διεύθυνση:

Φορέας Κοινωνικής Προστασίας & Παιδείας Δήμου Παιανίας,
Παπαφλέσσα 12 & Δροσίνη 1, Τ.Κ.19002, Παιανία, υπόψιν κας Χουχουλή Ελένης
(τηλ. επικοινωνίας: 2106641062).

Στην περίπτωση αποστολής των αιτήσεων ταχυδρομικώς το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων. Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα (10) ημέρες (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της τελευταίας δημοσίευσης της παρούσας σε τοπικές εφημερίδες ή της ανάρτησής της κατάστημα της υπηρεσίας, στα παραρτήματα αυτής και στο χώρο ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος του Δήμου Παιανίας, εφόσον η ανάρτηση είναι τυχόν μεταγενέστερη της δημοσίευσης στις εφημερίδες. Η ανωτέρω προθεσμία λήγει με την παρέλευση ολόκληρης της τελευταίας ημέρας και εάν αυτή είναι, κατά νόμο, εξαιρετέα (δημόσια αργία) ή μη εργάσιμη, τότε η λήξη της προθεσμίας μετατίθεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Οι υποψήφιοι μπορούν να αναζητήσουν τα έντυπα των αιτήσεων ΕΔΩ

ΔΕΙΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΔΩ

Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Παιανίας με 21 θέματα ημερήσιας διάταξης

Δημοτικό Συμβούλιο θα πραγματοποιηθεί αύριο Τρίτη 6/10/2015 και ώρα 19:30 μ.μ. στην Αίθουσα συνεδριάσεων (πρώην 1ο Δημοτικό Σχολείο Παιανίας-πλατεία Ζωοδ. Πηγής) με 21 θέματα ημερησίας διάταξης.

Αναλυτικά τα θέματα:

1. Eπικύρωση πρακτικών Δ.Σ. συνεδριάσεων 10/13-7-2015, 11/31-7-2015 και12/31-8-2015.

2. Εγκριση Κανονισμού Λειτουργίας Δημοτικών Κοινοτήτων Δήμου Παιανίας.

3. Αποδοχή και διάθεση ποσού 44.632,95 ευρώ για την κάλυψη δαπανών επισκευής και συντήρησης σχολικών κτιρίων έτους 2014.

4. Παράταση συμβάσεων προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου καισύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου για εργαζόμενους με οποιαδήποτε
σχέση εργασίας στις υπηρεσίες καθαριότητας του Δήμου Παιανίας

5. Σύσταση προσωρινών θέσεων ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου κατ’
εφαρμογή δικαστικών αποφάσεων.

6. Καταβολή αποζημίωσης σε θιγόμενους από ρυμοτομία στην Π.Ε.6 και Π.Ε.7

7. Λήψη απόφασης σχετικά με την έγκριση της με αριθμό 13/2015 απόφασης της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής για τον καθορισμό του χώρου ανάπτυξης της Λαϊκής Αγοράς της Δημοτικής Ενότητας Παιανίας.

8. Λήψη απόφασης περί διατήρησης ή απομάκρυνσης κενωθέντος περιπτέρου στην πλατεία Ζωοδόχου Πηγής.

9. Εγκριση 1ου Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα Εργασιών και του 1ου Πρωτοκόλλου Κανονισμού Τιμών Μονάδων Νέων Εργασιών του έργου «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΦΘΟΡΩΝ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΑΙΑΝΙΑΣ».

10. Λήψη απόφασης για την έγκριση της με αριθμό 172/2015 απόφαση της
Οικονομικής Επιτροπής σχετικά με την έκθεση εκτέλεσης προϋπολογισμού Β ́τριμήνου έτους 2015.

11. Αναμόρφωση προϋπολογισμού έτους 2015 (4η)

12. Ορισμός Προέδρου του Δ.Σ. του Νομικού προσώπου του Δήμου με την
επωνυμία «Φορέας Κοινωνικής Προστασίας και Παιδείας του Δήμου
Παιανίας» λόγω παραίτησής του.

13. Λήψη απόφασης για τη διοργάνωση εκδηλώσεων για τον εορτασμό της
εθνικής εορτής της 28ης Οκτωβρίου – διάθεσης πίστωσης.

14. Λήψη απόφασης για την εφαρμογή ολοκληρωμένου προγράμματος
εναλλακτικής διαχείρισης Αποβλήτων Ηλεκτρικού και Ηλεκτρονικού
Εξοπλισμού (ΑΗΗΕ)

15. Λήψη απόφασης για διαγραφές από βεβαιωτικούς καταλόγους.

16.Επιστροφή χρημάτων στη Ζέρβα Αριάδνη ως αχρεωστήτως εισπραχθέντων.

17.Καθορισμός αμοιβής της δικηγορικής εταιρείας με την επωνυμία «ΠΕΡΙΚΛΗΣΤΣΑΜΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ» για την απόκρουση στα διοικητικά δικαστήρια των με ΓΑΚ 18611/2010, 18433/2011, 8773/2012, 10736/2013 και 7594/2014 προσφυγών της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «HOUSE MARKET ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΕΙΔΩΝ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΧΡΗΣΕΩΣ ΕΠΙΠΛΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ Α.Ε.» κατά των πράξεων του Δήμου Παιανίας.

18.Καθορισμός αμοιβής της δικηγορικής εταιρείας με την επωνυμία «ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΤΣΑΜΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ» για την απόκρουση στα διοικητικά δικαστήρια των με ΓΑΚ 18503/2012, 18507/2012, 8902/2013, 6548/2014 και 5078/2015 προσφυγών της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «OLYMPIC HANDLING ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΠΙΓΕΙΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ» και μετονομασθείσα στη συνέχεια σε «SKYSERV ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΠΙΓΕΙΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ» κατά του Δήμου Παιανίας.

19.Καθορισμός αμοιβής της δικηγορικής εταιρείας με την επωνυμία «ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΤΣΑΜΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ» για την απόκρουση στα διοικητικά δικαστήρια των με ΓΑΚ 22319/2014, 22301/2014, 2238/2014, 22306/2014, 22316/2014, 22315/2014, 22312/2014, 22311/2014, 22313/2014, 22317/2014, 22307/2014, 22310/2014 προσφυγών της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε.» κατά των πράξεων του Δήμου Παιανίας.

20.Καθορισμός αμοιβής της δικηγορικής εταιρείας με την επωνυμία «ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΤΣΑΜΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ» για την απόκρουση στα διοικητικά δικαστήρια των με ΓΑΚ 7275/2015, 5367/2015, 610/2015, 35546/2014, 28112/2014, 25139/2014, 21710/2014, 21711/2014, 18001/2014, 12100/2014, 9048/2014, 6716/2014, 4879/2014, 2694/2014, 33180/2013, 30285/2013, 26686/2013, 24658/2013, 23841/2013, 20280/2013, 16892/2013, 14813/2013, 11233/2013, 8934/2013, 5022/2013, 2859/2013, 1634/2012, 31644/2011, 27644/2011, 25909/2011 προσφυγών της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «OLYMPIC CATERING A.E.» κατά των πράξεων του Δήμου Παιανίας.

21. Οικονομική ενίσχυση δημοτών από τον Κ.Α. 00-6733.01 με τίτλο «Δαπάνες για κοινωνική πρόνοια».

Έρχεται το International Dog Festival Athens 2015 στην Παιανία

Οι ημέρες πλησιάζουν γοργά για την 5η εκδοχή του International Dog Festival που θα φιλοξενήσει η πόλης μας και η αδημονία κλιμακώνεται.

Το ανανεωμένο «International Dog Festival – Athens 2015» έρχεται και φέρνει μαζί του εκατοντάδες δώρα για τους επισκέπτες  του στο ανακαινισμένο «MEC – Μεσογειακό Εκθεσιακό Κέντρο» στην Παιανία (Λεωφόρος Λαυρίου 301), το οποίο θα γίνει το τριήμερο 9 – 11 Οκτωβρίου.

Η πέμπτη εκδοχή του μοναδικού φιλοζωικού θεσμού στην Ελλάδα περιβάλλεται ήδη από διεθνή αίγλη με την παρουσία της Παγκόσμιας Κυνολογικής Ομοσπονδίας (FCI) στη χώρα μας ως επισφράγισμα της αναγνώρισης της προσφοράς του «International Dog Festival – Athens 2015».

Οι χιλιάδες επισκέπτες που συμμετέχουν κάθε χρόνο στο φεστιβάλ, πιστοποιώντας με την παρουσία τους την ασύνορη αγάπη για τα σκυλάκια, θα έχουν την δυνατότητα για τρεις ημέρες να ασχοληθούν με τους πρωταγωνιστές της ζωής τους.

Το «International Dog Festival – Athens 2015» από την πρώτη ημέρα της έναρξης του, έχει θέσει ως πρωταρχικό στόχο την ευαισθητοποίηση όλων μας για την βελτίωση της καθημερινότητας των μικρών μας φίλων.

Η ευζωία των κατοικίδιων είναι ο σκοπός του μοναδικού φεστιβάλ στην Ελλάδα και για  αυτό για πρώτη φορά υπάρχει συνεργασία με την «Ζωοφιλική Ένωση Ηλιούπολης» τις Hμέρες Υιοθεσίας (Adoption Days).

Kατά την διάρκεια του φεστιβάλ θα μπορείτε να επισκέπτεσθε το περίπτερο της Ζωοφιλικής Ένωσης και εφόσον το επιθυμείτε να προσφέρετε μια ζεστή στέγη και ένα στοργικό χάδι σε ένα από τα σκυλάκια, που το χρειάζονται.

Οι Ημέρες Υιοθεσίας (Adoption Days) είναι εφικτές, χάρις στην πολύτιμη βοήθεια του χορηγού μας, «Equilibrio Hellas» και τον ευχαριστούμε πολύ για αυτό.

Τα παιδάκια αλλά και οι μεγαλύτεροι που θα επισκεφτούν το φεστιβάλ θα έχουν την δυνατότητα να κερδίσουν τον…Cobby. Την μασκότ της Παγκόσμιας Κυνολογικής Ομοσπονδίας, που θα βρίσκεται στην Ελλάδα για να παραβρεθεί στο μοναδικό ελληνικό φεστιβάλ για κατοικίδια.

Με μια επίσκεψη στο περίπτερο της θα μπορέσετε να αποκτήσετε τον χαριτωμένο Cobby, που κλέβει την παράσταση σε όλο τον πλανήτη.

Στην τριήμερη γιορτή, που είναι αφιερωμένη στους καλύτερους μας φίλους, τα σκυλάκια, θα έχετε την δυνατότητα να παρακολουθήσετε μια σειρά καινοτομιών και εκδηλώσεων, που θα σας εξοπλίσουν με γνώσεις για να δημιουργήσετε τις κατάλληλες συνθήκες ευζωίας των μικρών μας φίλων.

Όπως κάθε χρόνο, ο Κυνολογικός Όμιλος Ελλάδας θα πραγματοποιήσει την τριπλή διεθνή έκθεση μορφολογίας, η οποία εφέτος θα αποτελέσει για τους νικητές κριτήριο συμμετοχής για το μεγαλύτερο παγκόσμιο dog show, την περίφημη «Crufts»( 10 -13 Μαρτίου 2016).

Στο πλαίσιο του φεστιβάλ θα υπάρξουν μια σειρά από δραστηριότητες που θα μας γνωστοποιήσουν το πολύτιμο έργο του Κυνολογικού Ομίλου Ελλάδας. Η παρουσίαση των Ελληνικών Φυλών σκύλων αποτελεί την παρακαταθήκη της πολιτιστικής κληρονομιάς και θα συνδυαστεί άψογα με το νέο, που εκπροσωπεί η ομάδα των Νεαρών Χειριστών του Κ.Ο.Ε. «Πατουσάκια – Φιλαράκια», οι οποίοι θα επιδείξουν την δεξιοτεχνία τους με τους πιστούς συνοδούς τους.

Θα υπάρξει και φέτος η λατρεμένη παράσταση από όλους τους επισκέπτες του Dog Dancing, ενώ δεκάδες σκυλάκια θα επιδείξουν τις ικανότητες τους στο άθλημα των σκύλων, το Dog agility.

Στο «International Dog Festival – Athens 2015» θα έχει πρωταγωνιστική παρουσία και η Ιωάννα Μαρία Γκέρτσου, η δημιουργός της Ελληνικής Σχολής Εκπαίδευσης Σκύλων-Οδηγών «Λάρα», η οποία ίδρυσε την σχολή το 2008 για να βοηθήσει με την εκπαίδευση των σκύλων, που αποτελούν οδηγούς για τους συμπολίτες μας με προβλήματα όρασης.

Το «International Dog Festival – Athens 2015» κατόρθωσε να γίνει θεσμός επειδή βρίσκεται πάντοτε σε εγρήγορση και φροντίζει κάθε χρόνο να καινοτομεί. Έτσι και τώρα είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την διεξαγωγή του πρώτου «Groom & Kennel Expo», που θα συστεγαστεί στο «MEC Μεσογειακό Εκθεσιακό Κέντρο» στην Παιανία (Λεωφόρος Λαυρίου 301).

Κατά την διάρκεια της παράλληλης εκδήλωσης θα έχετε την δυνατότητα να παρακολουθήσετε επιδείξεις περιποίησης από τους groomers, που θα λάβουν μέρος σε αυτήν, να συζητήσετε με ειδικούς του grooming, να λάβετε συμβουλές για την φροντίδα των σκυλιών σας και να απολαύσετε εν δράσει την «Εθνική Ελλάδας Grooming» να κάνει μαγικά με τα… ψαλίδια της αλλάζοντας την εμφάνιση των αγαπημένων σας φίλων.

Ένας αστείρευτος πλούτος πληροφοριών, προϊόντων και υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες σας θα βρίσκεται στην διάθεση σας για να τον ανακαλύψετε κατά την διάρκεια του πρώτου «Groom & Kennel Expo» το τριήμερο 9-11 Οκτωβρίου στο «MEC Μεσογειακό Εκθεσιακό Κέντρο» στην Παιανία (Λεωφόρος Λαυρίου 301).

Το «International Dog Festival – Athens 2015» καταφέρνει κάθε χρόνο να γίνεται καλύτερο χάρη στην αμείωτη αρωγή των χορηγών του.

Για 5η συνεχόμενη φορά η εταιρεία «Royal Canin» περιβάλλει με εμπιστοσύνη το «International Dog Festival – Athens 2015» και με την χορηγία της κάνει εφικτή την διοργάνωση του. Η «Royal Canin» με τις ποιοτικές της τροφές συμβάλλει καθημερινά και μακροπρόθεσμα στην ευζωία και την υγεία κάθε ζώου και είμαστε ενθουσιασμένοι που για ακόμη μια χρονιά η χορηγία της θα διασφαλίσει το υψηλό επίπεδο του φεστιβάλ.

Σημαντική είναι η συμβολή της εταιρείας «Purina», η οποία με την σειρά καινοτομικών προϊόντων υψηλής ποιότητας «PRO PLAN» καλύπτει τις ιδιαίτερες απαιτήσεις κάθε σταδίου και τρόπου ζωής του σκύλου. Η χορηγία της θα συνεισφέρει αποφασιστικά στην επιτυχημένη διεξαγωγή του φεστιβάλ.

Για ακόμη μια χρονιά χορηγός και η super premium σειρά διατροφής «Equilibrio», η οποία φροντίζει κάθε έτος να μας βοηθάει στην προσπάθεια να βελτιώθει το «International Dog Festival – Athens 2015».

Πολύ σημαντική στην επιτυχία του φεστιβάλ θα είναι η συνεισφορά του χορηγού «TRAINER FITNESS 3», οι τροφές του οποίου βελτιώνουν την ευημερία των ζώων και τη φροντίδα της υγείας του.

Η είσοδος για τους επισκέπτες θα είναι ελεύθερη στο «International Dog Festival – Athens 2015», το οποίο θα διεξαχθεί το τριήμερο 9-11 Οκτωβρίου στο  «MEC Μεσογειακό Εκθεσιακό Κέντρο» στην Παιανία (Λεωφόρος Λαυρίου 301). Οι εκθέτες με δεκάδες διαγωνισμούς θα φροντίσουν να μοιράσουν χιλιάδες δώρα στους επισκέπτες του φεστιβάλ.

Θα υπάρχει parking για όλους και δωρεάν Wi Fi  για τους επισκέπτες του φεστιβάλ.

Την οργάνωση του φεστιβάλ έχει αναλάβει η εταιρεία «Welldone» και με την υπευθυνότητα που την διακρίνει στην διοργάνωση φεστιβάλ για ζώα συντροφιάς φιλοδοξεί να αναβαθμίσει το επίπεδο τους για ακόμη μια φορά.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλέφωνο +30 210 7794529,  στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@welldone.com.gr .

Επίσκεψη του 2ου Νηπιαγωγείου Παιανίας στο Φεστιβάλ Παιδικού Βιβλίου

Εκπαιδευτική επίσκεψη θα πραγματοποιήσει το 2ο Νηπιαγωγείο Παιανίας, την Τρίτη 6 Οκτώβρη 2015 στο Φεστιβάλ Παιδικού και Εφηβικού Βιβλίου που διοργανώνει το Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού.

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, το Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού υποδέχεται στους χώρους του τους μικρούς του φίλους οργανώνοντας μια πενθήμερη γιορτή για το παιδικό και το εφηβικό βιβλίο, λίγο μετά την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, από τη Δευτέρα 5 έως και την Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015.

Το Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί στον κήπο του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού, που στεγάζεται στην Έπαυλη Μποδοσάκη, στην καρδιά του Παλαιού Ψυχικού.

Σ’ αυτό το Φεστιβάλ, παιδιά, έφηβοι και εκπαιδευτικοί θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον κόσμο του παιδικού και εφηβικού βιβλίου μέσα από 60 παρουσιάσεις βιβλίων, συναντήσεις με συγγραφείς και εικονογράφους, θεατρικά και μουσικά δρώμενα, συζητήσεις, εργαστήρια που θα οργανωθούν από το Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού, τους εκδότες παιδικού και εφηβικού βιβλίου, σωματεία παιδικού και εφηβικού βιβλίου και άλλους φορείς.

Τα βιβλία που θα παρουσιάσουν οι συγγραφείς στα παιδιά του νηπιαγωγείου μας είναι τα εξής:

1.«Πώς να κάνετε έναν ελέφαντα να χορέψει», σε συνεργασία με τις εκδόσεις ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Ο Άγγελος Αγγέλου και η Έμη Σίνη δημιούργησαν με μια παλιά, δοκιμασμένη τεχνική ένα σύγχρονο παραμύθι για τη δύναμη της θέλησης, την αξία της προσπάθειας και τη σημασία του να αποδέχεται κανείς τον εαυτό του, αλλά και τους άλλους, όπως είναι.Ένα μικρούλι ποντικάκι θα δοκιμάσει τις δυνάμεις του και τα όριά του για να ανακαλύψει πως καμιά σημασία δεν έχει το μέγεθος ή η σωματική ρώμη και πως ο καθένας μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του φτάνει να έχει πίστη στην αξία του.

Η περιπλάνησή του στο δρόμο για την αυτογνωσία θα τον φέρει αντιμέτωπο με άλλα ζώα που, το ένα μετά το άλλο, αναγνωρίζουν την ανωτερότητα του επόμενου. Ως πού μπορεί να φτάσει αυτή η πορεία; Ακόμη και μέχρι το μεγαλύτερο και ισχυρότερο ζώο του κόσμου, που μεγαλύτερό του δεν υπάρχει και που κανείς δεν το ορίζει. Έλα όμως που ακόμη και για τον μεγαλύτερο και ισχυρότερο υπάρχει κάποιος που μπορεί να τον κάνει «να χορέψει».Ο ρυθμός, που εξασφαλίζεται και μέσω της τεχνικής της κλιμάκωσης, βοηθά τα παιδιά να παρακολουθούν την εξέλιξη της ιστορίας ενώ όταν πια το κουβάρι έχει ξετυλιχτεί για τα καλά, το βλέπουν να μαζεύεται και πάλι για να επαναφέρει την αφήγηση στο αρχικό σημείο, με ένα επιπλέον στοιχείο: την απάντηση στο αρχικό ερώτημα από το οποίο ξεκίνησαν όλα.

2.«Ο Λάμπης, ένα λυκάκι μεγαλώνει στην Πίνδο»,της Λίλας Πατρόκλου σε συνεργασία με τις εκδόσεις ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ

«Κάποτε στο ψηλό βουνό που το λένε Πίνδο, ζούσε με την αγέλη του ένας μικρός λύκος. Ο Λάμπης. Είχε το όνομα του παππού του και του προπάππου του, μάτια λαμπερά κι έξυπνα και τρίχωμα ασημένιο». Ένα βιβλίο που ταξιδεύει τα παιδιά στην οροσειρά της Πίνδου και την άγρια φύση. Ο λύκος, η αρκούδα, η αγριόγατα, η βίδρα, οι σκίουροι γίνονται αληθινοί ήρωες και τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τους κινδύνους που απειλούν καθημερινά τα άγρια ζώα που ζουν εκεί. Το βιβλίο κυκλοφορεί σε συνεργασία με τον ΑΡΚΤΟΥΡΟ. Τα έσοδα της έκδοσης υποστηρίζουν την δράση της οργάνωσης για την προστασία της άγριας ζωής και του φυσικού περιβάλλοντος.

Η Λίλα Πατρόκλου είναι συγγραφέας παιδικών βιβλίων.
Έχει δημιουργήσει μαζί με την Νατάσα Ψαριανού τοπική, παιδική λέσχη ανάγνωσης, στα Άνω Ιλίσια, με την επωνυμία «Η Γειτονιά μας» και μια εφηβική λέσχη για παιδιά έως δεκατεσσάρων ετών. Συντονίζει τις δύο παιδικές λέσχες ανάγνωσης της Δημοτικής Βιβλιοθήκης του Δήμου Αγίας Παρασκευής και δύο Λέσχες Ανάγνωσης για Ενήλικες.
Συμμετέχει, στο πρόγραμμα «Χώροι πολιτισμού και πρόσβαση» και στο πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ με τον σάκο «Εγώ και οι φίλοι μου».

Σύναξη Στελεχών Νεότητας της Ι.Μ. Πειραιώς στην Παιανία

Πραγματοποιήθηκε με πολύ μεγάλη συμμετοχή κατηχητών από όλες τις ενορίες της Ι.Μ. Πειραιώς το Ετήσιο Συνέδριο Νεότητος στις εγκαταστάσεις των κατασκηνώσεων "Πειραϊκό Χωρίο" στην Παιανία.

Τις εργασίες της Σύναξης των Στελεχών Νεότητας κόσμησε με την παρουσία του ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού κ. κ. Ιγνάτιος ο οποίος προεξήρχε στην Κυριακάτικη Θεία Λειτουργία και συλειτούργησε με το Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πειραώς κ.κ. Σεραφείμ. Ο κ. Ιγνάτιος υπήρξε κεντρικός ομιλητής στο Συνέδριο με θέμα εισηγήσεως "Σχέση κατηχητή και ενοριακής ζωής. Ζητούμενο ή προαπαιτούμενο;".

Μετά την εισήγησή του ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς κ.κ. Σεραφείμ αφού ευχαρίστησε πρώτα τον κ. Ιγνάτιο, ο οποίος υπήρξε όπως ο ίδιος τόνισε ο "λειτουργικός βραχίονας" του πρώην Μητροπολίτου Πειραιώς κ. κ. Καλλινίκου στο έργο δημιουργίας και αρχικής λειτουργίας των κατασκηνώσεων και κατηχητικών σχολείων στη Μητρόπολη του Πειραιά, ευχαρίστησε τα Στελέχη της Μητροπόλεως του που αόκνως εργάζονται στο έργο της Κατηχήσεως και ιδαιτέρως τα στελέχη εκείνα που φροντίζουν για την ανανέωση των βοηθημάτων. Συντονιστής στο Συνέδριο υπήρξε ο Πανοσιολωγιότατος Αρχιμανδρίτης της Μητροπολεώς Πειραιώς π. Μεθόδιος Κρητικός ο οποίος και συντόνισε τη συζήτηση που ακολούθησε.

Στις εργασίες του Συνεδρίου έλαβαν μέρος πολλοί κατηχητές από όλες τις ενορίες της Μητροπόλεως Πειραιώς. Το Σάββατο με τη φροντίδα του Γενικού Διευθυντού του Γραφείου Νεότητας της Μητροπόλεως Πειραιώς, Πανοσιολωγιοτάτου Αρχιμανδρίτου π. Νήφωνος Καπογιάννη, υπήρξαν παράλληλες συνεδρίες σε ομάδες ανά βαθμίδα κατήχησης, ενώ η Κυριακή ξεκίνησε με Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό των Αγίων Θεοδώρων που βρίσκεται εντός της κατασκηνώσεως και ολοκληρώθηκε με την κεντρική ομιλία του κ. κ. Ιγνατίου, την παράδοση των διορισμών των κατηχητών στους ιερείς νεότητας των ενοριών και πλούσιο γεύμα που το Γραφείο Νεότητας παρέθεσε σε όλους τους συμμετέχοντες στο Συνέδριο.

Συγκοινωνιακές ρυθμίσεις στην Παιανία λόγω των έργων του δικτύου αποχέτευσης ομβρίων

Από τη Δευτέρα 5/10/2015 έως την Τρίτη 15/12/2015 θα υπάρξουν προσωρινές τροποποίησεις στη διαδρομή γραμμών και σε στάσεις στην περιοχή της Παιανίας, ως εξής:

Γραμμή 307 (ΣΤ. ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ - ΓΛ. ΝΕΡΑ - ΠΡΟΑΣΤ. ΚΟΡΩΠΙΟΥ)

Γραμμή 308 (ΣΤ. ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ - ΠΑΙΑΝΙΑ - ΚΟΡΩΠΙ)
(Διαδρομή από Στ. Δουκ. Πλακεντίας & Στ. Μετρό Νομισματοκοπείο)
Από Διαδ. Κωνσταντίνου, αριστερά Όθ. Χούντα, δεξιά λεωφ. Λαυρίου, δεξιά Δημ. Χούντα, αριστερά Αγ. Τριάδας, συνέχεια κανονικά.


Καταργούνται προσωρινά οι στάσεις:

- "ΔΙΑΔ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ" επί της οδού Διαδ. Κωνσταντίνου
- "1η ΑΓ. ΤΡΙΑΔΑΣ" επί της οδού Αγ. Τριάδας
- "2η ΑΓ. ΤΡΙΑΔΑΣ" επί της οδού Αγ. Τριάδας
- "3η ΑΓ. ΤΡΙΑΔΑΣ" επί της οδού Αγ. Τριάδας

Γραμμή 308 (ΣΤ. ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ - ΠΑΙΑΝΙΑ - ΚΟΡΩΠΙ)
(Διαδρομή από Προαστ. Κορωπίου)
Από Αγ. Αθανασίου, αριστερά Παιανίας-Λούτσας, δεξιά λεωφ. Λαυρίου, συνέχεια κανονικά.

Καταργούνται προσωρινά οι στάσεις:
- "ΒΑΣ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ" επί της οδού Βασ. Γεωργίου
- "ΑΤΤΙΚΗΣ" επί της οδού Αττικής
- "3η ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ" επί της οδού Αγ. Τριάδας
- "2η ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ" επί της οδού Αγ. Τριάδας
- "ΣΙΝΕ ΠΑΙΑΝΙΑ" επί της οδού Αγ. Τριάδας
- "ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ" επί της οδού Ιωάν. Μεταξά

Ιδρύονται προσωρινές στάσεις στις υπάρχουσες στάσεις του ΚΤΕΛ Αττικής.

Οι παραπάνω τροποποιήσεις θα εφαρμοστούν λόγω των έργων κατασκευής του δικτύου αποχέτευσης ομβρίων υδάτων.

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Παιανία

Ο Δήμος Παιανίας ανακοίνωσε νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη δημοτική ενότητα Παιανίας, οι οποίες προκύπτουν λόγω των έργων του δικτύου αποχέτευσης ομβρίων υδάτων.

Συγκεκριμένα:

1. H οδός Βασιλίσσης Φρειδερίκης θα είναι κλειστή μετά τον κόμβο του Λαγού μέχρι και τη συμβολή της με την οδό Ηροδότου για χρονικό διάστημα έξι (6) εβδομάδων.

2. Η οδός Καραολή και Δημητρίου από τη συμβολή της με την οδό Ιωάννου Ζαχαριά, μέχρι την οδό Σπύρου Δάβαρη, θα είναι κλειστή για χρονικό διάστημα τριών (3) μηνών.

3. Η οδός Κωνσταντίνου Παπακωνσταντίνου, θα είναι κλειστή για χρονικό διάστημα τριών (3) μηνών.

4. Η οδός Ιωάννου Ζαχαριά, θα είναι κλειστή, από τη συμβολή της με την οδό Καραολή και Δημητρίου, μέχρι την οδο Βασιλέως Γεωργίου, για χρονικό διάστημα δυο (2) μηνών.

Παράλληλα για χρονικό διάστημα δυο (2) μηνών θα ισχύουν:

1. Aλλαγή φοράς κυκλοφορίας στην οδό Μιχαήλ Παπακωνσταντίνου

2. Στην οδό Διαδόχου Κωνσταντίνου επιτρέπεται η κυκλοφορία και στις δυο κατευθύνσεις, από τη συμβολή της με την οδό Ηροδότου, μέχρι τη συμβολή της με την οδό Βασιλίσσης Φρειδερίκης.

Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

Νέες αιτήσεις στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης του δήμου Παιανίας

Τις προσεχείς ημέρες πρόκειται να λειτουργήσει το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης του Δήμου Παιανίας, από όπου οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να υποβάλουν αιτήσεις για το νέο κύκλο παρακολούθησης μαθημάτων, καθώς και να παραλαμβάνουν τις βεβαιώσεις παρακολούθησης από τη γραμματεία του Κέντρου στη διεύθυνση Ιωάννου Μεταξά 1, Κεντρική Πλατεία Παιανίας, Πρώην 1ο Δημοτικό Σχολείο Παιανίας και από τις κυρίες Παπαδημητρίου Αλτάνη και Βάμβουρα Παυλίνα

Περισσότερες πληροφορίες στο 210 664 6503

Kηδεύτηκε με τιμές εν ενεργεία Μητροπολίτου ο Μακαριστός ποτέ Μεσογαίας & Λαυρεωτικής κυρός Αγαθόνικος

Σήμερα το πρωί, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β΄, κατόπιν αδείας και ευλογίας του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικολάου, ιερούργησε στο Ιερό Προσκύνημα του Χριστού στα Σπάτα, όπου εκτίθεται σε προσκύνημα η σορός του εκλιπόντος Μητροπολίτου ποτέ Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κυρού Αγαθονίκου (Φιλιππότη), του Τηνίου, συμπαραστατούμενος από τον Πρωτοσύγκελλο της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσογαίας, Αρχιμ. Ιερόθεο Καλογερόπουλο, Πρεσβυτέρους και Διακόνους.
Στην προσλαλιά του, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β΄, αφού ευχαρίστησε τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μεσογαίας κ. Νικόλαο για την χορηγηθείσα ευλογία του, εξέφρασε την οφειλόμενη εκ μέρους του προς τον μεταστάντα Ιεράρχη, αοίδιμο Αγαθόνικο, ευγνωμοσύνη του για την πατρική προς το πρόσωπό του αγάπη και στήριξη, προσθέτοντας ότι η Διοικούσα Επιτροπή, οι Εφημέριοι και οι Υπάλληλοι του Πανελληνίου Ιερού Ιδρύματος Ευαγγελιστρίας Τήνου, υποκλίνονται προ του σκηνώματός του και ασπαζόμενοι την δεξιά του Μακαριστού συμπατριώτη τους υπόσχονται να διαφυλάξουν ως κόρη οφθαλμού την παρακαταθήκη του ιερού σεβάσματος της Αγίας Θέκλας, το οποίο κατέλιπε στη γενέτειρά του ιερά νήσο Τήνο.
Ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β΄ συμμετέσχε, μετ' άλλων Αρχιερέων, στην Εξόδιο Ακολουθία του Μακαριστού Μητροπολίτου ποτέ Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κυρού Αγαθονίκου του Τηνίου, η οποία τελέσθηκε στον Ιερό Ναό του Σωτήρος Χριστού, στα Σπάτα, προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Φθιώτιδος κ. Νικολάου και εν συνεχεία ετέλεσε ο ίδιος τη ταφή του εκδημήσαντος Ιεράρχου στην Ιερά Μονή Βηθλεέμ.
Μεταξύ άλλων αυτοδιοικητικών και πολιτευτών του Υπολοίπου Αττικής, το παρών στην εξόδιο ακολουθία του Μακαριστού Αγαθονίκου έδωσαν ο Δήμαρχος Παιανίας κ. Σπύρος Στάμου, ο Αντιδήμαρχος κ. Δημήτρης Αλεξίου και ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας κ. Ισίδωρος Μάδης

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

Εκοιμήθη ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης πρώην Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κυρός Αγαθόνικος

Εκοιμήθη πριν από λίγο, ο Σεβ. Μητροπολίτης πρώην Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κυρός Αγαθόνικος σε ηλικία 97 ετών.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η κηδεία του μακαριστού Μητροπολίτη πρώην Μεσογαίας θα τελεστεί την Πέμπτη, 3 Σεπτεμβρίου στο προσκύνημα του Χριστού στα Σπάτα.
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης πρ. Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Αγαθόνικος, κατά κόσμον Αριστοτέλης Φιλιππότης, γεννήθηκε στις 17/30 Ιανουαρίου 1918 στον Πύργο της Τήνου. Γόνος της οικογενείας των γνωστών Τηνίων καλλιτεχνών, είναι ένα από τα οκτώ παιδιά του Ευστρατίου και της Σοφίας Φιλιππότη.
Ανατρέχοντας στο γενεαλογικό δέντρο της οικογένειας Φιλιππότη φθάνουμε στον Δημήτριο, ο οποίος έφερε στον κόσμο δύο παιδιά, τον Ζαχαρία (γεν. 1795) και τον Ιωάννη (γεν. 1809). Ο Ζαχαρίας Δ. Φιλιππότης γέννησε τρεις γιούς, τον Δημήτριο (1834 -1919), τον Γεώργιο (1841) και τον Αντώνιο (γεν. 1842). Ο Γεώργιος Ζ. Φιλιππότης απέκτησε τρεις γιούς, τον Ζαχαρία (1868 – 1894), τον Δημήτριο (1878 – 1953) και τον Ευστράτιο (1876 – 1940). Ο τελευταίος, ο Ευστράτιος Φιλιππότης, έκανε οκτώ παιδιά, τον Γεώργιο, τον Ιωάννη, τον Αυγουστὴ, τον Ζαχαρία, τον Αριστοτέλη (Αγαθόνικο), την Άννα, τη Μαρούλα και την Όλγα.
Ο Αριστοτέλης τελείωσε το Δημοτικό Σχολείο στον Πύργο της Τήνου και τις δύο πρώτες τάξεις του Γυμνασίου στην Χώρα της Τήνου.
Ο εφημέριος της γενέτειράς του, π. Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος, ήταν ο πρώτος πνευματικός του, από τον οποίο έλαβε και την Συμμαρτυρία. Ο π. Κωνσταντίνος ήταν υπόδειγμα ιερέως παραδοσιακός, λίαν φιλακόλουθος αλλά και μουσικολογιώτατος ήταν εκείνος που ενεφύσησε την αγάπη προς την λατρεία της Εκκλησίας και δίδαξε την τέχνη της βυζαντινής μουσικής στον Αριστοτέλη.
Τὸ 1934, σε ηλικία δεκαέξι ετών εισήχθη στην Ιερατική Σχολή Κορίνθου, όπου εφοίτησε μέχρι το 1938. Εκεί συνεδέθη στενώς με τον τότε Μητροπολίτη Κορίνθου και μετέπειτα Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Αντιβασιλέα κυρό Δαμασκηνό Παπανδρέου. Επίσης εκεί γνωρίστηκε με τον τεταρτοετή τότε φοιτητή Βησσαρίωνα Τίκα, τον μετέπειτα Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κυρό Σεραφείμ.
Το 1938 μετενεγράφη στην Ιερατική Σχολή Άρτης απ’ όπου και απεφοίτησε το 1939. Στην συνέχεια ενεγράφη στην Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, απ όπου και απεφοίτησε το 1949, ενώ μέχρι την χειροτονία του εργαζόταν ως νεωκόρος στον Ἱ. Ναό του Αγίου Βασιλείου οδού Μετσόβου, στο κέντρο των Αθηνών.
Στὶς 21 Φεβρουαρίου 1942, Σάββατο της Α΄ Εβδομάδος των Νηστειών, εκάρη μοναχός στον Ι. Ναό Αγίας Ζώνης Κυψέλης Αθηνών από τον τότε εφημέριο του Ναού, Βατοπαιδινό ιερομόναχο Αμφιλόχιο, ο οποίος καταγόταν από την Σμύρνη της Μικράς Ασίας. Κατά την κουρά έλαβε το άνομα Αγαθόνικος προς τιμήν του Μητροπολίτου Καλαβρύτων κυρού Αγαθονίκου. Ενεγράφη στο μοναχολόγιο της Ι. Μονής Παναχράντου Άνδρου.
Την επομένη, 22 Φεβρουαρίου 1942, Κυριακή της Ορθοδοξίας, χειροτονήθηκε διάκονος από τον Μητροπολίτη Σύρου κυρό Φιλάρετο στον Ιερό Ναό Αγίου Βασιλείου οδού Μετσόβου και τοποθετήθηκε στον ίδιο Ναό. Εκεί διηκόνησε επτά συναπτά έτη, έχοντας την αμέριστη βοήθεια του προϊσταμένου του Ναού π. Θωμά Παπαγιανόπουλου εκ Πατρών.
Το 1946 άλλαξε ο προϊστάμενος του Ιερού Ναού και ανέλαβε ο αρχιμανδρίτης π. Δαμασκηνός Παπαχρήστου, ο οποίος αργότερα χειροτονήθηκε Μητροπολίτης Φθιώτιδος.
Την Κυριακή της Ορθοδοξίας, 21 Φεβρουαρίου του 1949, χειροτονήθηκε πρεσβύτερος, κατόπιν ευλογίας του Αρχιεπισκόπου Δαμασκηνού, πάλι από τον Μητροπολίτη Σύρου κυρό Φιλάρετο. «Φωνή κλήρου και λαού» παρέμεινε και ως εφημέριος στον ίδιο Ναό. Στις 30 Αυγούστου 1949 έλαβε το οφίκιο του Αρχιμανδρίτου.
Τον Οκτώβριο του 1949 επιστρατεύεται ως στρατιωτικός ιερεύς, θέση στην οποία και υπηρέτησε για διάστημα σαράντα τριών μηνών. Διηκόνησε ως ιερατικός υπεύθυνος Ταξιαρχίας με τον βαθμό του υπολοχαγού στη Σιάτιστα – Καστοριά, στην περιοχή του Κιλκίς με έδρα το Νέο Πετρίτσι, καθώς και στον Λαχανά.
Το 1951 μετετέθη στην Μακρόνησο, όπου παρέμεινε έως τον Μάιο του 1953, οπότε και επέστρεψε στην οργανική του θέση.
Το 1960 προσεκλήθη από τον τότε νεοεκλεγέντα, τον Μάιο του 1960, Μητροπολίτη Φθιώτιδος κυρό Δαμασκηνό, για να αναλάβει την Πρωτοσυγκελλία της εν λόγῳ Μητροπόλεως. Εγκατεστάθη στην Λαμία στις 6 Αυγούστου του 1960.
Μετά από δεκαπέντε έτη διακονίας στην Μητρόπολη Φθιώτιδος, εξελέγη στις 18 Μαΐου του 1974 πρώτος Μητροπολίτης της νεοσύστατης Μητροπόλεως Μεσογαίας και Λαυρεωτικής και στις 24 Μαΐου έφθασε στην Αθήνα, για να δώσει το Μεγάλο Μήνυμα.
Την Κυριακή, 26 Μαΐου 1974, χειροτονήθηκε Επίσκοπος στον Ιερό Ναό Αγίου Σπυρίδωνος Αιγάλεω από τούς Μητροπολίτες Φθιώτιδος κυρό Δαμασκηνό, Μαντινείας και Κυνουρίας κυρό Θεόκλητο, Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου κυρό Παντελεήμονα και Περιστερίου κυρό Αλέξανδρο.
Στις 16 Ιουνίου 1974 ενθρονίστηκε με λαμπρότητα στον Ιερό Μητροπολιτικό και Καθεδρικό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Σπάτων.
Μετά από τριάντα χρόνια θεοφιλούς ποιμαντορίας παραιτήθηκε οικειοθελώς στις 31 Μαρτίου 2004, Σάββατο του Λαζάρου. Παρέδωσε στον διάδοχό του, δεύτερο κατά σειρά Μητροπολίτη της Ιεράς Μητροπόλεως, κ. Νικόλαο κατά την ενθρόνιση του στις 26 Ιουνίου 2004.

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Προγραμματική σύμβαση ύψους 500.000 ευρώ για τη βελτίωση του οδικού δικτύου, υπέγραψαν η Περιφέρεια Αττικής και ο Δήμος Παιανίας

Τη σημασία των έργων υποδομής στους δήμους της Αττικής, και ειδικότερα αυτών που σχετίζονται με το οδικό δίκτυο, έτσι ώστε «να προάγεται το αγαθό της οδικής ασφάλειας προς όφελος των πολιτών, πεζών και εποχούμενων», υπογράμμισε η περιφερειάρχης Αττικής, Ρένα Δούρου κατά τη διάρκεια της υπογραφής προγραμματικής σύμβασης με τον Δήμαρχο Παιανίας, κ. Σπύρο Στάμου για τη «Βελτίωση - συντήρηση οδικού δικτύου» του Δήμου.

Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 500.000 ευρώ, αφορά εργασίες αποκατάστασης και συντήρησης του οδικού δικτύου το οποίο έχει υποστεί σημαντικές φθορές στο οδόστρωμα (ρηγματώσεις, καθιζήσεις, κ.λ.π.).

«Έφυγε» ο Αντώνης Σκοτινιώτης

Την τελευταία του πνοή άφησε την Κυριακή στην Παιανία όπου ζούσε από το 1982, ο Βολιώτης πολιτικός μηχανικός και συγγραφέας Αντώνης Ηλ.Σκοτινιώτης.

Ο Αντώνης Ηλ. Σκοτινιώτης γεννήθηκε το 1931 στο Βόλο, όπου και τελείωσε το σχολείο. Σπούδασε πολιτικός μηχανικός στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Έλκει την καταγωγή από την Μακρινίτσα, το Μούρεσι, τη Δράκεια του Πηλίου και την Προύσα της Μικράς Ασίας. Αρχικά εργάστηκε στο σεισμόπληκτο Βόλο και ύστερα, για πολλά χρόνια, σε τεχνικά έργα σε διάφορες χώρες της Αφρικής. Αργότερα, ως μεταφραστής για την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Το βιβλίο του «Παιδιά Βολιώτικα», που εκδόθηκε το 2007 από τις εκδόσεις Κέδρος και παρουσιάστηκε και στο Βόλο, αποτυπώνει τις ανεξίτηλες μνήμες που έσερνε από παιδί, από την περίοδο της Κατοχής, και αρθρώνει κραυγή διαμαρτυρίας ενάντια στην παραφροσύνη του πολέμου και της βάναυσης αντιπαράθεσης, Στο βιβλίο του Αντώνη Ηλ.Σκοτινιώτη αρκετοί Βολιώτες, και όχι μόνο, αναγνώρισαν την προσωπική τους ιστορία.

Η κηδεία του θα γίνει αύριο, Τρίτη 28 Ιουλίου, στις 10,30 το πρωί, στον Ιερό Ναό Ζωοδόχου Πηγής Παιανίας.

Κυριακή 26 Ιουλίου 2015

Εξώδικο Μάδη κατά Στάμου

Εξώδικη διαμαρτυρία, την οποία υπογράφουν ο επικεφαλής και οι 4 δημοτικοί σύμβουλοι, κατέθεσε κατά του Δημάρχου Παιανίας, για το γεγονός της μη παραχώρησης γραφείου εντός του Δημοτικού Καταστήματος στην αντιπολίτευση, η μείζων μειοψηφία του Δήμου Παιανίας, δημοτική παράταξη "Αλλάζουμε Μαζί".

Σύμφωνα με το κείμενο του εξωδίκου, η παράταξη του κ. Μάδη, είχε αποστείλει δυο φορές από την ημερομηνία ανάληψης των καθηκόντων της νεάς Δημοτικής Αρχής, έγγραφες οχλήσεις προς τον κ. Δήμαρχο με τις οποίες τον καλούσε να συμμορφωθεί με τις διατάξεις του Νόμου 3852/2010 και να παραχωρήσει γραφείο στην αντιπολίτευση του Δήμου εντος του Δημοτικού Καταστήματος, στην οδό Καραολή & Δημητρίου 38Α στην Παιανία, ούτως ώστε αυτή να μπορεί να ασκήσει απρόσκοπτα το έργο της.

Αναφέρεται επίσης πως προχωρούν σε αυτή την κίνηση, λόγω της άρνησης του Δημάρχου να εκπληρώσει την παραπάνω υποχρέωση του και με τη δυνατότητα και τη νομιμοποίηση που τους παρέχεται ως δημοτικούς συμβούλους και μέλη της μείζονος μειοψηφίας, διαμαρτυρόμενοι για την προσβολή του θεσμού της αντιπολιτεύσεως και της εντολής που έχουν λάβει από την τοπική κοινωνία η οποία τους υποχρεώνει στο να ασκούν έλεγχο στη Δημοτική Αρχή.

Αίσθηση πάντως προκαλεί το γεγονός πως η κίνηση αυτή δεν έγινε σε συνεννόηση με τις υπόλοιπες δημοτικές παρατάξεις, οι οποίες μαζί με την παράταξη του κ. Μάδη, συγκροτούν την δύναμη της αντιπολίτευσης στο Δήμο Παιανίας.

Το εξώδικο της παράταξης Μάδη










Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Απόφαση της Ο.Μ. ΣΥ.ΡΙΖ.Α Παιανίας στον απόηχο της συμφωνίας

Συνήλθε το συντονιστικό της Ο. Μ. Παιανίας στον απόηχο της συμφωνίας Κυβέρνησης και Ευρωπαίων δανειστών και πήρε τις κάτωθι αποφάσεις:

-Εκ­φρά­ζει ομό­φω­να τη πλήρη και κα­τά­φω­ρη αντί­θε­ση του με τη συμ­φω­νία κυ­βέρ­νη­σης-δα­νει­στών.

-Τα μέτρα αυτά έρ­χο­νται σε πλήρη αντί­θε­ση με την εντο­λή της 25ης Γε­νά­ρη όσο και της 5ης Ιου­λί­ου ενώ πα­ράλ­λη­λα έρ­χο­νται σε πλήρη αντί­θε­ση και με τις θέ­σεις του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ.


-Η ηγε­σία του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ υιο­θε­τώ­ντας τη λο­γι­κή του ευ­ρω­μο­νό­δρο­μου έφερε μια επαί­σχυ­ντη συμ­φω­νία. Απέ­να­ντι σε αυτή τη λο­γι­κή εμείς θα συ­μπα­ρα­τα­χθού­με με το 61,3% του ΟΧΙ και θα συ­νε­χί­σου­με τον αγώνα μας ενά­ντια στη λι­τό­τη­τα και τα μνη­μό­νια.


-Το 61,3% του τα­ξι­κού ΟΧΙ που είπε ο λαός απέ­να­ντι στην τρο­μο­κρα­τία και το φόβο με­τε­τρά­πει εν μία νυκτί σε 85% κοι­νο­βου­λευ­τι­κού ναι, κα­τα­δει­κνύ­ο­ντας μια τρο­με­ρή αντί­θε­ση ανά­με­σα σε κοι­νω­νία και κοι­νο­βού­λιο.

Ελεύθεροι από τον Παμπαιανικό οι Χατζημερκούρης, Κρητικός και Λευθεροχωρίτης

Αποχωρήσεις-σόκ στην Παιανία αφού βρίσκονται πλέον σε αναζήτηση ομάδας, οι τρείς καλύτεροι παίχτες της περσινής σεζόν μεταξύ των οποίων και ο αρχηγός.

Τρία βασικά του στελέχη και ''κολόνες'' της περασμένης σεζόν έχασε ο Παμπαιανικός, καθώς οι Στέφανος Χατζημερκούρης, Γιάννης Κρητικός και Γιάννης Λευθεροχωρίτης τη Δευτέρα (13/7) έμειναν ελεύθεροι από τον σύλλογο και αναζητούν τον επόμενο σταθμό της καριέρας τους.
Ο ικανός αμυντικός Κρητικός να σημειώσουμε πως ήταν αρχηγός του Παμπαιανικού με εξαιρετική παρουσία τη σεζόν που πέρασε, ενώ ο και ο Λευθεροχωρίτης ήταν βασικότατο στέλεχος με πολύ καλές εμφανίσεις.

Όσον αφορά τον τρίτο της παρέας, Στέφανο Χατζημερκούρη, δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις. Ο εξαιρετικά έμπειρος τερματοφύλακας, με μεγάλες παραστάσεις, ήταν εκ των βασικών λόγων που ο Παμπαιανικός πέρυσι, όσο ήταν ο Γιώργος Φαράκος στον πάγκο, πρωταγωνιστούσε στις υψηλές θέσεις. Πάντως, πρέπει να σημειώσουμε πως ο Χατζημερκούρης, σε αντίθεση με τους άλλους δύο, δεν έχει αποφασίσει ακόμα αν θα συνεχίσει, αφού σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο να κρεμάσει τα γάντια του, απόφαση την οποία θα πάρει οριστικά τις επόμενες ημέρες.
Αξίζει να σημειωθεί πως οι Χατζημερκούρης, Κρητικός και Λευθεροχωρίτης μετά την αποχώρηση τους, ευχήθηκαν καλή επιτυχία, με μια καλή σεζόν στην πρώην (πλέον) ομάδα τους, τον Παμπαιανικό.

«Aνταλλαγή πυρών» μεταξύ Μάδη & Παπαμιχάλη

Η πρόσφατη παραίτηση της πρώτης σε σταυρούς δημοτικής συμβούλου της δημοτικής παρατάξεως και μείζονος μειοψηφίας του Δήμου Παιανίας, «Aλλάζουμε Μαζί», κυρίας Μαρίας Παπαμιχάλη, φαίνεται πως προκάλεσε ισχυρό κλυδωνισμό στη συνοχή της και έβαλε φωτιά στις σχέσεις της δημοτικής συμβούλου με τον επικεφαλής, κ. Ισίδωρο Μάδη.

Ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας, κατέθεσε εχθές στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Παιανίας, ανακοίνωση με την οποία φέρεται εναντίον της κυρίας Παπαμιχάλη με επιχειρηματολογία απαξίωσης των λόγων που η παραιτηθείσα προτάσσει στην προσωπική ανακοίνωσή της. Ειδικότερα, στην ανακοίνωση του συνδυασμού του οποίου ηγείται ο κ. Ισίδωρος Μάδης και εναντίον του οποίου άλλωστε κατευθύνονται τα «πυρά» της κ. Μ. Παπαμιχάλη, μεταξύ άλλων γίνεται λόγος για πλημμελή άσκηση καθηκόντων εκ μέρους της παραιτηθείσας συμβούλου ενώ διατυπώνεται έκπληξη για το αμφίσημο της συμπεριφοράς της, υποστηρίζοντας ότι άλλα έλεγε προς τον συνδυασμό και άλλα στην πράξη έκανε ή και σιωπούσε.

Ακολουθεί το κείμενο της ανακοίνωσης:

«Εκφράζουμε έκπληξη και λύπη για την απόφαση της κ. Παπαμιχάλη καθώς και για τους λόγους που επικαλείται ότι την «εξώθησαν» στην υποβολή παραίτησης .

Έκπληξη ως προς τον ισχυρισμό ότι πολλές φορές είχε εκφράσει στον επικεφαλής καθώς και στους συναδέλφους Δημοτικούς Συμβούλους, τις θέσεις της για την ανάδειξη θεμάτων με στόχο να ασκηθεί η πρέπουσα θεσμική πίεση προς την Διοίκηση του Δήμου για την επίλυσή τους.
Η έκπληξη προέρχεται από το γεγονός ότι συμμετείχε σε μόλις (2) από τα (12) προσυμβούλια, καθώς επίσης σε (6) από τα (12) Δημοτικά Συμβούλια προφασιζόμενη θέματα υγείας που είναι απολύτως σεβαστά αλλά καταρρίπτουν τον ισχυρισμό της για ελλιπή άσκηση των καθηκόντων μας.

Επιπρόσθετα είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι το σύνολο των Αιρετών της Δημοτικής μας Παράταξης προσφέρθηκε να συνδράμει στην όποια προσπάθεια της κας Παπαμιχάλη με σκοπό την στοιχειοθέτηση θεμάτων που ενδιαφερόταν να αναδείξει καθώς για και τον τρόπο που θα μπορούσε να τοποθετηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο βάση των οριζόμενων κανονισμών του σχετικού νομικού πλαισίου, κάτι που φυσικά δεν έγινε αποδεκτό από μέρους της, με αποτέλεσμα τη μία και μοναδική φορά που προέβη σε ερώτημα-τοποθέτηση να της αφαιρεθεί ο λόγος από τον Πρόεδρο του ΔΣ.

Σίγουρα υπήρχε εγκλωβισμός, όχι όμως από την πλευρά της κ. Παπαμιχάλη που ενώ ορίστηκε εκπρόσωπος της Δημοτικής μας Κίνησης στην Ά/βάθμια σχολική επιτροπή ( μετά το ενδιαφέρον που η ίδια εξέφρασε ) βάση της υπ’αριθ 20/2014 απόφαση του ΔΣ του Δήμου Παιανίας, δεν παρέστη παρά μόνο σε μια συνεδρίαση με αποτέλεσμα την ελλιπή ενημέρωση μας για τα θέματα παιδείας, που είχε ως συνέπεια την υποβολή παραίτησης και αντικατάστασης της.

Αισθανθήκαμε έκπληξη διότι η κα Παπαμιχάλη, με τη μακρά θητεία στις υπηρεσίες του Δήμου και την εκλογή της σε δυο συνεχόμενα ΔΣ, απέστειλε την επιστολή παραίτησης που συνέταξε στον κ Δήμαρχο ενώ θα έπρεπε να γνωρίζει ότι θεσμικός παραλήπτης είναι ο Πρόεδρος του ΔΣ με κοινοποίηση στον κ. Δήμαρχο Παιανίας που οφείλει να προβεί σε απόφαση αποδοχής παραίτησης.
Αισθανθήκαμε έκπληξη για το γεγονός ότι η κα Παπαμιχάλη ουδέποτε εξέφρασε στα μέλη και στον επικεφαλής του συνδυασμού τις διαφωνίες και τους προβληματισμούς της παρόλο που η Δημοτική μας παράταξη συνεδρίαζε σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Αισθανθήκαμε λύπη διότι η κα Παπαμιχάλη επιθυμεί πρωταγωνιστικό ρόλο στα κοινά του Δήμου μας ξεχνώντας ότι η ετυμηγορία του λαού στις εκλογές του Μαΐου του 2014, κατέταξε την παράταξη του κου Στάμου να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο ασκώντας τη διοίκηση του Δήμου Παιανίας και σε εμάς τον έλεγχο και την παρακολούθηση της Διοίκησης μέσα από την άσκηση των καθηκόντων μας, κάτι που η ίδια προσωπικά διαπίστωσε και αποτίμησε μέσα από την παρουσία της ως Δημοτική Σύμβουλος άλλης Δημοτικής παράταξης κατά την προηγούμενη Δημοτική περίοδο 2011-2014.

Αισθανόμαστε λύπη διότι η κα Παπαμιχάλη αποτελώντας εκλεκτό μέλος του συνδυασμού μας είχε την στήριξη και εμπιστοσύνη όλων μας κάτι που τελικά ποτέ δεν έλαβε σοβαρά υπόψη της.
Θα θέλαμε να ενημερώσουμε όλους τους πολίτες του Δήμου Παιανίας με αίσθημα τιμής και ευθύνης, ότι το έργο μας είναι συνεχές και ανιδιοτελές έχοντας ως καθήκον την πληρέστερη άσκηση των καθηκόντων μας με τελικό κριτή όλους εσάς.

Την έδρα καταλαμβάνει ο πρώτος επιλαχών της εκλογικής περιφέρειας Παιανίας κ. Κωνσταντίνος Ντούλας."

Άμεση ήταν η απάντηση της Μαρίας Παπαμιχάλη, από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook, μέσω της οποίας επιτίθεται κατά της ηγετικής ομάδας του συνδυασμόυ «Αλλάζουμε Μαζί» και αναφέρει πως το περιεχόμενο της ανακοίνωσης τους, χαρακτηρίζεται από μικρότητα, μιζέρια, εγωκεντρισμό και ανωριμότητα. Και καταλήγει: "Και εν πάσει περιπτώσει μια δημοτική παράταξη, η οποία ψηφίζει εν τέλει αυτά που στηλιτεύει, δεν δικαιούται να «κουνά σε εμένα το δάχτυλο», όταν σε όλη μου τη ζωή, υπερασπιζόμουν με σθένος τα πιστεύω μου και αναλάμβανα το οποιοδήποτε κόστος για αυτά".

Αναλυτικά το περιεχόμενο της ανακοίνωση της κυρίας Παπαμιχάλη:


"Διαβάζοντας την ανακοίνωση που εξέδωσε η δημοτική κίνηση της οποίας αποτέλεσα μέλος, δεν εξεπλάγην, δεν πικράθηκα, αντιθέτως δικαιώθηκα για την επιλογή μου. Την επιλογή μου να διαχωρήσω τη θέση μου από ανθρώπους που δε σέβονται μια πολιτική επιλογή, (που δε σεβονται γενικότερα) που κατηγόρησαν εμένα για έλλειψη αυτοκριτικής αλλά απέφυγαν να κάνουν οι ίδιοι τη δική τους, που απέφυγαν να ευχαριστήσουν έναν πρώην συνάδελφο για την προσφορά του, που τόλμησαν να στηλιτεύσουν την αδυναμία ενός ανθρώπου να παρευρεθεί στις συναντήσεις που οργανώθηκαν καθώς και σε δημοτικά συμβούλια την στιγμή που υπέφερε από προβλήματα υγείας, να διαχωρίσω τη θέση μου από τη μικρότητα και τη μιζέρια, αλλά και τον εγωκεντρισμό και την ανωριμότητα.


Εξέφρασαν τη λύπη τους για τους λόγους που με οδήγησαν στην απόφαση μου, παρέλειψαν όμως να μας πουν τι θα κάνουν από δω και πέρα για αυτούς τους λόγους. Δήλωσαν απορημένοι και έκπληκτοι, λες και δεν ήξεραν τίποτα, όταν λίγες μερες πρίν ανακοινωθεί η αποφάση μου είχα δια ζώσης συνάντηση και με τον επικεφαλής και με συνάδελφο μου δημοτικό σύμβουλο. Δεν δίστασαν να πουν ψέμματα πως με βοηθούσαν στην στοιχειοθέτηση και ανάδειξη θεμάτων και ανέφεραν την ενέργεια του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου να μου αφαιρέσει το λόγο, σαν να την επικροτούν, «νομιμοποιώντας» την με την αναφορά τους σε αυτήν και αυτοαναιρέθηκαν για το γεγονός πως τότε, για «τα μάτια του κόσμου» προφανώς, την είχαν καταγγείλει.


Αναφέρθηκαν στο θέμα της σχολικής επιτροπής, στην οποία συμμετείχα ως μέλος και που για τις συνεδριάσεις της οποίας δεν είχα έγκαιρη, πλήρης (και πολλές φορές καθόλου ενημέρωση), κάτι που είχα επισημάνει επανειλλημένα και στον κ. Δήμαρχο και στον επικεφαλής και σε συναδέλφους αλλά και στην υπεύθυνη για την ενημέρωση των μελών των σχολικών επιτροπών, δημοτική υπάλληλο. Και αυτο το γνωριζαν. Αλλά δεν το ανέφεραν. Όταν δε, τα προαναφερόμενα προβλήματα υγείας με εμπόδιζαν να παρίσταμαι, είχα την συναίσθηση της ευθύνης να παραιτηθώ για να μην δημιουργήσω πρόβλημα στην εκπροσώπηση της παράταξης στην επιτροπή. Ούτε αυτό το αναφέραν, ή το ανέφεραν όπως τους συνέφερε. Κατά το δοκούν.


Εκτέθηκαν ανεπανόρθωτα όταν βιάστηκαν να χλευάσουν το γεγονός πως αποδέκτης στην επιστολή παραίτησης μου ήταν ο Δήμαρχος. Τους προκάλεσε μάλιστα έκπληξη που μετά την πολυετή μου ενασχόληση με την τοπική αυτοδιοίκηση δεν γνωρίζω τα θεσμικά. Παραθέτω το άρθρο 54 του νόμου 3852 (Καλλικράτης) του 2010:Άρθρο 54Παραίτηση αιρετώνΗ παραίτηση των δημοτικών συμβούλων, των συμβούλων των δημοτικών ή τοπικών κοινοτήτων και των εκπροσώπων των τοπικών κοινοτήτων υποβάλλεται εγγράφως στον οικείο δήμαρχο και γίνεται οριστική, αφότου ο δήμαρχος την αποδεχθεί ή μετά την παρέλευση ενός μηνός από την κατάθεση της σχετικής δήλωσης στο πρωτόκολλο.


Mάλλον οι ψηφοφόροι σας θα πρέπει να εκπλαγούν που δεν έχετε γνώση του 3852 και όχι εσείς.


Όσο για τον πρωταγωνιστικό ρόλο τον οποίον αρνείστε εντελώς απροκάλυπτα να δεχτείτε, (αν σας φοβίζει τόσο πολύ να πρωταγωνιστείτε, απορώ γιατί επαναδιεκδικείτε την εμπιστοσύνη της κοινωνίας), θα έπρεπε να γνωρίζετε πως είτε το θέλετε είτε όχι και η δική σας δουλειά θα κριθεί σε τέσσερα χρόνια ακόμα και αν δεν είστε εκ νέου υποψήφιοι. Δυστυχώς στην τοπική αυτοδιοίκηση η αντιπολίτευση είναι είδος σε ανεπάρκεια και εσείς είστε τρανοί εκπρόσωποι της ανεπάρκειας αυτής, αφού οι περισσότεροι εκ των αιρετών, είτε δεν ασχολούνται καθόλου με τα αντιπολιτευτικά τους καθήκοντα είτε η ενασχόλησή τους είναι τυπική μέχρι να έρθει ξανά η ώρα της κάλπης. Η εμπλοκή με τα κοινά δεν σημαίνει απαραίτητα εκλογή. Ο ρόλος της αντιπολίτευσης σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να είναι διακοσμητικός ή απλώς επικριτικός απέναντι στους εκλεγμένους άρχοντες. Αντίθετα πρέπει να είναι δημιουργικός και κατ επέκταση πρωταγωνιστικός, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες και καταθέτοντας προτάσεις προς το συμφέρον της κοινωνίας που υπηρετούν. Αυτό δεν ισχύει μόνο για όσους εκλέχθηκαν, έστω και στην αντιπολίτευση, αλλά και για όλους όσους ήταν υποψήφιοι. Όταν κάποιος θέλει να ασχοληθεί με τα κοινά μπορεί να το κάνει χωρίς απαραίτητα να είναι εκλεγμένος. Μπορεί να συμμετέχει στα δημοτικά συμβούλια να καταθέτει τις προτάσεις του, να κρίνει είτε θετικά είτε αρνητικά τις κινήσεις των συμβουλίων αυτών και να ενημερώνει και τους συμπολίτες του που δεν κάνουν κάτι αντίστοιχο. Πείτε μας πόσα από τα στελέχη σας ακολουθούν αυτό το δόγμα; Πρέπει κάποια στιγμή να αντιληφθούμε όλοι μας ότι στη δημοκρατία η ενασχόληση με τα κοινά δεν είναι απλώς δικαίωμά μας αλλά υποχρέωσή μας ώστε να μπορούμε να προσφέρουμε και να κρίνουμε. Στην αντίθετη περίπτωση δεν δικαιούμαστε να έχουμε καμία απαίτηση από τους εκλεγμένους άρχοντες.

Και εν πάσει περιπτώσει μια δημοτική παράταξη, η οποία ψηφίζει εν τέλει αυτά που στηλιτεύει, δεν δικαιούται να «κουνά σε εμένα το δάχτυλο», όταν σε όλη μου τη ζωή, υπερασπιζόμουν με σθένος τα πιστεύω μου και αναλάμβανα το οποιοδήποτε κόστος για αυτά.


Θα έπρεπε να ντρέπεστε!

Μαρία Παπαμιχάλη"


Όπως αντιλαμβάνεστε οι σχέσεις μεταξύ των δυο πλευρών είναι ιδιαίτερα τεταμένες και δεν αποκλείεται να υπάρξουν και «νέα επεισόδεια» αντιπαράθεσης προσεχώς.



Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015

Παραιτήθηκε η Μαρία Παπαμιχάλη

Άλλη μία αποχώρηση στελέχους ήρθε να κλονίσει το δημοτικό συνδυασμό του Ισίδωρου Μάδη, «Αλλάζουμε Μαζί». Πρόκειται για την παραίτηση της δημοτικής συμβούλου Παιανίας, κας Μαρίας Παπαμιχάλη, η οποία ψηφίστηκε στις δημοτικές εκλογές από 600 και πλέον συμπολίτες της, που την κατέταξαν δεύτερη σε σταυρούς προτίμησης εκλεγμένη από όλους τους συνδυασμούς.

Οι λόγοι που αναφέρει στο κείμενο (δείτε παρακάτω) παραίτησής της προς τον Δήμαρχο Παιανίας την εξώθησαν να τερματίσει εδώ αυτή τη διαδρομή, να ολοκληρώσει με αυτό τον τρόπο ένα από τα σημαντικότερα κεφάλαια της ζωής της και να κάνει τόπο για τη νέα ελπιδοφόρα γενιά.

Ακολουθεί το κείμενο της παραίτησης:

"Κύριε Δήμαρχε,

Με την παρούσα επιστολή σας γνωστοποιώ την απόφαση μου να παραιτηθώ από το αξίωμα της Δημοτικής Συμβούλου για λόγους οι οποίοι έχουν να κάνουν με την μέχρι τώρα παρουσία της δημοτικής κίνησης της οποίας υπήρξα μέλος και υπηρέτησα ως υποψήφια και εκλεγμένη στο παραπάνω αξίωμα και η οποία θεωρώ πως δεν συνάδει με το ύφος της αντιπολιτευτικής στάσης την οποία συμφωνήσαμε να ασκήσουμε, υπερασπιζόμενοι τις βασικές αρχές του προεκλογικού μας προγράμματος. Είχα θέσει τις ανησυχίες μου ως προς τα παραπάνω στον επικεφαλή της δημοτικής μας κίνησης και παρά τις συνεχείς διαβεβαιώσεις του πως θα παραμείνουμε πιστοί σε όσα δεσμευτήκαμε στους πολίτες της Παιανίας και των Γλυκών Νερών, με πρώτο και βασικό μέλημα την ανάδειξη των προβλημάτων που τους απασχολούν και την άσκηση πίεσης προς τη δημοτική αρχή ως προς την επίλυση τους, αλλά και την διεκδίκηση βασικών και νομικά κατοχυρωμένων δικαιωμάτων της αντιπολίτευσης σε ένα Οργανισμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης, μετά λύπης μου διαπίστωσα πως απευθυνόμουν σε ώτα μη ακουώντων και πως δεν υπάρχει διάθεση για «αλλαγή πλεύσης».

Κύριε Δήμαρχε,

Η προσωπική μου διαδρομή, υπηρετώντας την Τοπική Αυτοδιοίκηση, επί 37 συναπτά έτη, από τη θέση της δημοτικής υπαλλήλου και κατόπιν Ληξιάρχου και Διευθύντριας Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου Παιανίας, αλλά και από αυτή της εκλεγμένης Δημοτικής Συμβούλου από το 2010, είναι γνωστή τοις πάσι, για αυτό και η κοινωνία της Παιανίας και των Γλυκών Νερών, του διευρυμένου πλέον Καλλικρατικού μας Δήμου, με τίμησε με την εμπιστοσύνη της. Οι αξίες μου, η υπευθυνότητα, η ηθική μου και η ευαισθησία μου για το καλό του κοινωνικού συνόλου, δεν μου επιτρέπουν να προδώσω την εμπιστοσύνη αυτή. Για αυτό και δεν θα εμπαίξω τους συμπολίτες μου, διατηρώντας την έδρα μου στο Δημοτικό Συμβούλιο, όταν βρίσκομαι εγκλωβισμένη στα στενά πλαίσια μιας δημοτικής κίνησης, η οποία έχει τον ρόλο του κομπάρσου παρά του πρωταγωνιστή και ως εκ τούτου δεν μου επιτρέπεται να ασκήσω επαρκώς τα καθήκοντα τα οποία μου ανέθεσαν με την εμπιστοσύνη τους. Επίσης δεν επιλέγω τον δρόμο της ανεξαρτητοποίησης γιατί ενστερνίζομαι απόλυτα την παροιμία του θυμόσοφου λαού μας, πως «ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη». Ελπίζω όμως να ζήσω για να δω την «άνοιξη» της Παιανίας που τόσο αγάπησα και αγαπώ και των Γλυκών Νερών καθότι πάντοτε είχα και έχω εμπιστοσύνη στην νέα γενιά.

Κύριε Δήμαρχε,

Για τους παραπάνω λόγους σας καλώ να αποδεχτείτε την παραίτηση μου και να εκκινήσετε τις διαδικασίες αντικατάστασης μου από τον πρώτο επιλαχόντα της δημοτικής κίνησης «Αλλάζουμε μαζί-Με τον πολίτη στη πρώτη γραμμή».

Με εκτίμηση

Μαρία Παπαμιχάλη

Πηγή: http://www.mesogianews.gr/