Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015

Παραιτήθηκε η Μαρία Παπαμιχάλη

Άλλη μία αποχώρηση στελέχους ήρθε να κλονίσει το δημοτικό συνδυασμό του Ισίδωρου Μάδη, «Αλλάζουμε Μαζί». Πρόκειται για την παραίτηση της δημοτικής συμβούλου Παιανίας, κας Μαρίας Παπαμιχάλη, η οποία ψηφίστηκε στις δημοτικές εκλογές από 600 και πλέον συμπολίτες της, που την κατέταξαν δεύτερη σε σταυρούς προτίμησης εκλεγμένη από όλους τους συνδυασμούς.

Οι λόγοι που αναφέρει στο κείμενο (δείτε παρακάτω) παραίτησής της προς τον Δήμαρχο Παιανίας την εξώθησαν να τερματίσει εδώ αυτή τη διαδρομή, να ολοκληρώσει με αυτό τον τρόπο ένα από τα σημαντικότερα κεφάλαια της ζωής της και να κάνει τόπο για τη νέα ελπιδοφόρα γενιά.

Ακολουθεί το κείμενο της παραίτησης:

"Κύριε Δήμαρχε,

Με την παρούσα επιστολή σας γνωστοποιώ την απόφαση μου να παραιτηθώ από το αξίωμα της Δημοτικής Συμβούλου για λόγους οι οποίοι έχουν να κάνουν με την μέχρι τώρα παρουσία της δημοτικής κίνησης της οποίας υπήρξα μέλος και υπηρέτησα ως υποψήφια και εκλεγμένη στο παραπάνω αξίωμα και η οποία θεωρώ πως δεν συνάδει με το ύφος της αντιπολιτευτικής στάσης την οποία συμφωνήσαμε να ασκήσουμε, υπερασπιζόμενοι τις βασικές αρχές του προεκλογικού μας προγράμματος. Είχα θέσει τις ανησυχίες μου ως προς τα παραπάνω στον επικεφαλή της δημοτικής μας κίνησης και παρά τις συνεχείς διαβεβαιώσεις του πως θα παραμείνουμε πιστοί σε όσα δεσμευτήκαμε στους πολίτες της Παιανίας και των Γλυκών Νερών, με πρώτο και βασικό μέλημα την ανάδειξη των προβλημάτων που τους απασχολούν και την άσκηση πίεσης προς τη δημοτική αρχή ως προς την επίλυση τους, αλλά και την διεκδίκηση βασικών και νομικά κατοχυρωμένων δικαιωμάτων της αντιπολίτευσης σε ένα Οργανισμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης, μετά λύπης μου διαπίστωσα πως απευθυνόμουν σε ώτα μη ακουώντων και πως δεν υπάρχει διάθεση για «αλλαγή πλεύσης».

Κύριε Δήμαρχε,

Η προσωπική μου διαδρομή, υπηρετώντας την Τοπική Αυτοδιοίκηση, επί 37 συναπτά έτη, από τη θέση της δημοτικής υπαλλήλου και κατόπιν Ληξιάρχου και Διευθύντριας Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου Παιανίας, αλλά και από αυτή της εκλεγμένης Δημοτικής Συμβούλου από το 2010, είναι γνωστή τοις πάσι, για αυτό και η κοινωνία της Παιανίας και των Γλυκών Νερών, του διευρυμένου πλέον Καλλικρατικού μας Δήμου, με τίμησε με την εμπιστοσύνη της. Οι αξίες μου, η υπευθυνότητα, η ηθική μου και η ευαισθησία μου για το καλό του κοινωνικού συνόλου, δεν μου επιτρέπουν να προδώσω την εμπιστοσύνη αυτή. Για αυτό και δεν θα εμπαίξω τους συμπολίτες μου, διατηρώντας την έδρα μου στο Δημοτικό Συμβούλιο, όταν βρίσκομαι εγκλωβισμένη στα στενά πλαίσια μιας δημοτικής κίνησης, η οποία έχει τον ρόλο του κομπάρσου παρά του πρωταγωνιστή και ως εκ τούτου δεν μου επιτρέπεται να ασκήσω επαρκώς τα καθήκοντα τα οποία μου ανέθεσαν με την εμπιστοσύνη τους. Επίσης δεν επιλέγω τον δρόμο της ανεξαρτητοποίησης γιατί ενστερνίζομαι απόλυτα την παροιμία του θυμόσοφου λαού μας, πως «ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη». Ελπίζω όμως να ζήσω για να δω την «άνοιξη» της Παιανίας που τόσο αγάπησα και αγαπώ και των Γλυκών Νερών καθότι πάντοτε είχα και έχω εμπιστοσύνη στην νέα γενιά.

Κύριε Δήμαρχε,

Για τους παραπάνω λόγους σας καλώ να αποδεχτείτε την παραίτηση μου και να εκκινήσετε τις διαδικασίες αντικατάστασης μου από τον πρώτο επιλαχόντα της δημοτικής κίνησης «Αλλάζουμε μαζί-Με τον πολίτη στη πρώτη γραμμή».

Με εκτίμηση

Μαρία Παπαμιχάλη

Πηγή: http://www.mesogianews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.