Παρασκευή 24 Αυγούστου 2018

Παραιτήθηκε ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Παιανίας Δημήτρης Αλεξίου

Κεραυνός μέσα στην Αυγουστιάτικη αιθρία έπεσε σήμερα το πρωί στην Παιανία, όταν ο μέχρι σήμερα Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Δημήτρης Αλεξίου, υπέβαλε στο πρωτόκολλο του Δήμου Παιανίας την παραίτηση του από την ανωτέρω θέση.

Ο έμπειρος μηχανικός, είχε επωμιστεί από τις αρχές της δημοτικής περιόδου, το βάρος όλων των μεγάλων έργων που υλοποιήθηκαν και εξελίσσονται ακόμη στην περιοχή και ανταποκρίθηκε με συνέπεια και σθένος στους εξαντλητικούς ρυθμούς που απαιτούνταν για την εύρυθμη πρόοδό τους.

Αρκεί κανείς να ρίξει μία ματιά στο.. παλμαρέ των έργων που διαχειρίστηκε ο Δημήτρης Αλεξίου αυτά τα 4 χρόνια, για να αντιληφθεί το εύρος του χρόνου και της επίπονης εργασίας που χρειάζεται κανείς να αφιερώσει για να προωθηθούν: Aποχετεύσεις ακαθάρτων Παιανίας και Γλυκών Νερών, προώθηση της ένταξης περιοχών (βρίσκονται ήδη στη Περιφέρεια για υπογραφή) επεκτάσεων στο σχέδιο πόλεως ΠΕ1 Αγιος Αθανάσιος, ΠΕ4 Προφήτης Ηλίας, ΠΕ7 Πυγάρθι και ΒΙΟΠΑ Παιανίας, δημιουργία όρχου οχημάτων καθαριότητας και φορητού σταθμού μεταφόρτωσης απορριμμάτων, μείωση της τιμής εισφοράς σε χρήμα στις πολεοδομικές ενότητες ΠΕ6, ΠΕ7, ΠΕ8 Δημοτικής Ενότητας Παιανίας, κύρωση Πράξης Εφαρμογής Βόρειας Γειτονιάς Γλυκών Νερών (υλοποιείται μέχρι τέλος του έτους), προώθηση μελετών και ολοκλήρωση τους (οριστική παραλαβή απο τους μελετητές με τεύχη δημοπράτησης έτοιμα για χρηματοδότηση ή ηδη χρηματοδοτούμενα) για τα εξής έργα: Σπίτι του Βόλεϊ (ξεκινά άμεσα η ανακατασκευή του), «τέσσερις λόφοι» (έχει παραληφθεί η μελέτη), πεζόδρομος-ποδηλατόδρομος λόφου Φούρεζι (έχει παραληφθεί η μελέτη εκκρεμή απόφαση ΔΣ για κοπή δένδρων), δίκτυο ύδρευσης στις Περιοχές ΠΕ1 Γλ. Νερών, ΠΕ7 & ΠΕ8 Παιανίας (εχει υποβληθεί η μελετη για χρηματοδότηση στη Περιφέρεια), οδοποιία στις ΠΕ1 Αγιος Αθανασιος και ΠΕ2 (γήπεδο) Παιανίας (έχει υποβληθεί στη Περιφέρεια προς χρηματοδότηση), οδοποιία Σπήλαιο Κουτούκι (τροποποίηση μελέτης για αποφυγή δασικών θεμάτων και υποβολή, η χρηματοδότηση υφίσταται). 

Eπίσης: Διαδημοτική συνεργασία κομποστοποίησης, υπογειοποίηση καλωδίων στην Κεντρική Πλατεία Παιανίας, αδειοδοτήσεις αθλητικών χωρών κλειστού και ανοιχτού γηπέδου Παιανίας, κλειστού γηπέδου Γλ. Νερών, έγκριση αποζημίωσης προς τους ιδιοκτήτες ακινήτων στο ΟΤ 78 της Δ. Ε. Γλυκών Νερών για τη δημιουργία σχολείου, ποσού 600.000 € απο τις κτιριακές υποδομές.

Πολλά έργα και λίγα λόγια λοιπόν από τον Δημήτρη Αλεξίου, που στο ίδιο μήκος κύματος που κινείται όλα αυτά τα χρόνια, επέλεξε να κινηθεί και με το κείμενο της παραίτησης του το οποίο ήταν ιδιατέρως λιτό:

«Κύριε Δήμαρχε,

Παρακαλώ δεχθείτε με την παρούσα, την παραίτηση μου από τα καθήκοντα του Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών Δήμου Παιανίας. Λόγοι καθαρά προσωπικοί, καθιστούν αδύνατη τη συνέχιση της άσκησης των καθηκόντων μου από τη θέση του Αντιδημάρχου. Σας ευχαριστώ ειλικρινά, για την εμπιστοσύνη που επιδείξατε στο πρόσωπό μου, καθώς και για την μέχρι σήμερα συνεργασία μας».

Ο π. Αντιδήμαρχος εκμυστηρεύτηκε σε γνωστούς του, πως ο λόγος που τον οδήγησε στην απόφαση αυτή, είναι το γεγονός πως δεν έχει πλέον τη δυνατότητα να διαθέτει τόσο χρόνο στα του Δήμου Παιανίας και δεν θα ήθελε, σε καμία περίπτωση, να εισπράττει απλώς την αντιμισθία όντας όχι τόσο παραγωγικός.

Ο κ. Αλεξίου θα συνεχίσει να ανταποκρίνεται στην εμπιστοσύνη των δημοτών που τον εξέλεξαν από τους πρώτους στις προηγούμενες εκλογές, από την θέση πλέον του δημοτικού συμβούλου της παράταξης του Δημάρχου κ. Σπύρου Στάμου.

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2018

Ματαιώθηκε το πανηγύρι της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος στα Γλυκά Νερά

Την ματαίωση της προγραμματισμένης για τις 5/8 πολιτιστικής εκδήλωσης για τον εορτασμό της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος στα Γλυκά Νερά, αποφάσισε η δημοτική αρχή του Δήμου Παιανίας, σε μία ένδειξη σεβασμού στα θύματα της πρόσφατης φονικής πυρκαγιάς σε Ραφήνα, Μάτι και Νέο Βούτζα, αλλά και συμμετοχής στο Εθνικό πένθος.

Το θρησκευτικό μέρος, με τον Εσπερινό και την Θεία Λειτουργία, θα πραγματοποιηθεί κανονικά.

Σάββατο 28 Ιουλίου 2018

«Άλμα προόδου» όσον αφορά την διαχείριση των απορριμμάτων του κάνει ο Δήμος Παιανίας

Σε μία σπουδαία διαδημοτική συνεργασία, η οποία εγγυάται τη στροφή της διαχείρισης των απορριμμάτων στον Δήμο μας, σε μια κατεύθυνση που θα σηματοδοτείται από σημαντική βελτίωση της περιβαλλοντικής προστασίας και της ποιότητας ζωής, αλλά και από σημαντική εξοικονόμηση χρημάτων, προχωρά ο Δήμος Παιανίας.

Συγκεκριμένα, οι Δήμοι Παιανίας, Μαρκοπούλου, Σπάτων-Αρτέμιδας και Ραφήνας Πικερμίου, πρόκειται να συνάψουν προγραμματική σύμβαση για την οργάνωση δικτύου συλλογής βιοαποβλήτων από νοικοκυριά και επιχειρήσεις που βρίσκονται στα διοικητικά τους όρια και την ίδρυση και λειτουργία μιας διαδημοτικής μονάδας επεξεργασίας αυτών (ΜΕΒΑ).

Η Μονάδα θα είναι δυναμικότητας 45.000 τόνων βιοαποβλήτων ετησίως και θα εγκατασταθεί στα διοικητικά όρια του Δήμου Μαρκόπουλου, σε οικόπεδο για το οποίο θα υφίσταται νομοθετημένη αντίστοιχη χρήση.

Με την ίδρυση του δικτύου συλλογής βιοαποβλήτων και την κατασκευή της διαδημοτικής μονάδας κομποστοποίησης, διασφαλίζεται η μέγιστη εξοικονόμηση πόρων (συγκεκριμένα ο Δήμος Παιανίας θα εξοικονομεί από 300.000 ευρώ έως 1000000 ευρώ ετησίως!), προωθούνται λύσεις επιστημονικά και πρακτικά εφαρμόσιμες και ενδεδειγμένες, χαμηλού κόστους, ενώ από την αξιοποίηση του παραγόμενου κόμποστ, μειώνονται οι κίνδυνοι μη βιωσιμότητας του έργου.

Στην εγκατάσταση θα εξυπηρετούνται κατ’ απόλυτη προτεραιότητα οι παραπάνω Δήμοι, για το σύνολο των συλλεγόμενων μέσω προγραμμάτων Διαλογής στην Πηγή βιοαποβλήτων. Σημαντικό στοιχείο για την αποτελεσματικότερη εφαρμογή της συνεργασίας αυτής, θα αποτελεί η καλή ποιότητα των εισερχόμενων υλικών στο σύστημα διαχείρισης, που θα προκύπτουν κυρίως κατά την εφαρμογή προγραμμάτων χωριστής συλλογής των βιοαποβλήτων.

Η εγκατάσταση θα έχει τη δυνατότητα παραλαβής και βιοαποδομήσιμων αποβλήτων γεωργοκτηνοτροφικής προέλευσης.

Το δίκτυο χωριστής συλλογής από νοικοκυριά και επιχειρήσεις θα οργανώσει, εγκαταστήσει και λειτουργεί ο ΕΔΣΝΑ. Οι γενικές κατευθύνσεις των δράσεων ενημέρωσης, ευασθητοποίησης και εκπαίδευσης των δημοτών θα σχεδιασθούν από τον ΕΔΣΝΑ. Παράλληλα, κάθε Δήμος θα προσδιορίσει, θα σχεδιάσει και θα υλοποιήσει δράσεις ενημέρωσης των δημοτών για το πρόγραμμα διαλογής και δράσεις Οικιακής Κομποστοποίησης, και θα συνεχίσει τη χωριστή συλλογή των κλαδεμάτων και δημοτικού πρασίνου, σύμφωνα με το Τοπικό του Σχέδιο Διαχείρισης, με ιδιαίτερη μέριμνα για τη καθαρότητα των κλαδεμάτων οικιακής και δημοτικής προέλευσης.

Παρασκευή 27 Ιουλίου 2018

Χυδαία επίθεση στο Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού Παιανίας από τους «χομπίστες επικριτές»

Η δράση και η τεράστια προσφορά του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού Παιανίας, είναι γνωστή στην τοπική κοινωνία της πόλης και δεν τίθεται σε αμφισβήτηση σχεδόν από κανέναν. Τα δε μέλη του τοπικού τμήματος, σιωπηλά, ταπεινά, διακριτικά, έχουν προ πολλού καταθέσει τα διαπιστευτήρια τους, όσον αφορά τις ανιδιοτελείς τους προθέσεις και την αυτοθυσία με την οποία αντιμετωπίζουν ζητήματα ζωτικής σημασίας για την τοπική μας κοινωνία και όχι μόνο. Τηρούν δηλαδή και τιμούν απαρέγκλιτα τις αρχές του Παγκόσμιου Οδηγισμού, για τις οποίες μπορείτε να ενημερωθείτε πατώντας ΕΔΩ.


Και λέμε «σχεδόν από κανέναν», γιατί δυστυχώς, μπήκαν κι αυτοί στο στόχαστρο, μαζί με άλλες προσπάθειες που οργανώθηκαν στην πόλη μας με απώτερο σκοπό την στήριξη των πληγέντων από την καταστροφική και φονική πυρκαγιά, σε Ραφήνα, Μάτι και Νέο Βουτζά, μίας πολύ μικρής ομάδας ανθρώπων, οι οποίοι έχουν μανία να «ανακαλύπτουν» συνεχώς, «παρασκήνιο», «ανομία», «απάτη», «κρυφά συμφέροντα», «υποκινούμενες ενέργειες», «συνομωσίες», «ψηφοθηρίες», «συντεχνίες», «ανάγκη προβολής» κι άλλα τέτοιου είδους ευφάνταστα σενάρια, μιας πολύ μικρής ομάδας ανθρώπων που νομίζουν πως ο εθελοντισμός είναι δική τους επινόηση και δικό τους μοναδικό προνόμιο και πως όλοι οφείλουν να περιμένουν το δικό τους πρόσταγμα, όποτε και αν αυτό έρθει.. Όλα αυτά την ώρα που θα έπρεπε σαν ελληνική και κατ' επέκταση τοπική κοινωνία, να είμαστε αρραγείς, ενωμένοι και πάνω από όλα δραστήριοι και ενεργοί, για να αντιμετωπίσουμε τις τραγικές συνέπειες αυτής της Εθνικής τραγωδίας, η οποία μας αγγίζει όλους. Πιθανότατα, επιδίδονται εκείνοι σε τέτοιου είδους.. «αδιαφανείς» ενέργειες και ψάχνουν άλλοθι στους γύρω τους.. Δεν σέβονται ούτε τους 87 νεκρούς!

Τα στελέχη του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού Παιανίας, από την πρώτη στιγμή της καταστροφής, βρίσκονται καθημερινά στις πληγείσες περιοχές, για να προσφέρουν εθελοντική εργασία και χείρα βοηθείας στις δοκιμαζόμενες εκεί τοπικές κοινωνίες. Πάραλληλα, οργάνωσαν δράση συλλογής ανθρωπιστικής βοήθειας στην Παιανία, η οποία έτυχε μεγάλης ανταπόκρισης από τους πολίτες. Σε μία πολύ μικρή ανάπαυλα της εργασίας τους στον τόπο της τραγωδίας, έβγαλαν μία φωτογραφία, στην οποία δεν εμφανίζεται κανένα από τα στελέχη, παρά μόνο ένα χέρι να κρατά το μαντήλι του οδηγισμού, για να αφυπνίσουν και να απευθύνουν κάλεσμα, σε ακόμη περισσότερους εθελοντές από την Παιανία να κατέβουν κι αυτοί και να προσφέρουν βοήθεια. Αυτή η φωτογραφία ήταν αρκετή, για να δώσει τροφή στα άρρωστα μυαλά, να επινοήσουν και να κυκλοφορήσουν τα άθλια σενάριά τους, πως δηλαδή τα στελέχη του Σ.Ε.Ο. Παιανίας, (τα οποία σημειωτέον όυτε είχαν, ούτε έχουν, ούτε θα έχουν ποτέ σχέση με την πολιτική και την τοπική αυτοδιοίκηση) προβάλλονται με σκοπό να πολιτευθούν στο προσεχές μέλλον!

Άβυσσος ο ανθρώπινος νους..! Φαίνεται πως για κάποιους όλα είναι μικροπολιτική.. Λογικό όταν το μεγαλύτερο διάστημα της ζωής τους το έχουν περάσει ασκώντας τη, με όπλο τους πάντα τη συκοφαντία.. Ο Οδηγισμός όμως, ουδεμία σχέση έχει με αυτά..

Η απάντηση κάποιων στελεχών του τμήματος ήταν λακωνική και αποστομωτική: Έχουμε οδηγό μας το "Υπηρετειν" και υπόσχεση να βοηθάμε παντού και πάντοτε. Και για όσους σκεφτούν: «καλά άλλη δουλειά δεν είχαν βγάζουν φωτο», σας απαντάμε πως η φωτογραφία δεν είναι για την υστεροφημία αλλά για αφύπνιση. Βοήθησε τώρα εσύ για να σε βοηθήσουν αύριο. Σηκωθείτε και βοηθήστε οπου και όπως μπορείτε».

Ελπίζουμε η παρότρυνση αυτή, να αλλάξει σκεπτικό σε όσους σκέπτονται και ενεργούν με διαφορετικό τρόπο και να εμπνεύσει όπως εμπνέει άλλωστε, διαχρονικά, η γενικότερη παρουσία και προσφορά του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού Παιανίας.

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2018

Μπάμπης Χριστόγλου: «Ποια Μπαρτσελόνα και ποιος Άγιαξ;; Α.Ο. Παιανίας!»

Σε γιορτινό κλίμα πραγματοποιήθηκε απόψε Παρασκευή 18 Ιουνίου, η τελετή λήξης της αγωνιστικής περιόδου 2017-2018 για τον Αθλητικό Όμιλο Παιανίας, στις εγκαταστάσεις του συλλόγου.

Στην τελετή συμμετείχαν όλα τα τμήματα του συλλόγου με τους προπονητές τους, με πρώτο και καλύτερο το τμήμα νέων με τις 4 συνεχείς παρουσίες σε τελικούς της Ε.Π.Σ.ΑΝ.Α, ενώ γονείς και φίλοι, δημιούργησαν το αδιαχώρητο εντός του γηπέδου, αλλά και γύρω από αυτό.

Προσκεκλημένοι των διοικούντων το σύλλογο, ήταν ο γνωστός και πολύπειρος αθλητικός δημοσιογράφος Μπάμπης Χριστόγλου και ο ποδοσφαιριστής και πρώην παίκτης του τηλεοπτικού show «Survivor», Στέλιος Κρητικός.



Αίσθηση προκάλεσε ο χαιρετισμός του Μπάμπη Χριστόγλου κατά την βράβευση της Junior ομάδας του Α.Ο. Παιανίας, όπου μεταξύ άλλων είπε: « Στην καριέρα μου ως δημοσιογράφος, έχω γυρίσει όλο τον κόσμο. Έχω παρακολουθήσει από κοντά τη δουλειά που γίνεται στις ακαδημίες των μεγαλύτερων ομάδων του κόσμου όπως είναι η Barcelona και ο Ajax. Την δουλειά που έχω δει να γίνεται εδώ (στον Α.Ο. Παιανίας δηλαδή) σε επίπεδο τεχνικής και όχι μόνο, δεν την συνάντησα πουθενά!», ενώ επαίνεσε τους γονείς που έχουν εμπιστευτεί τα παιδιά τους στα έμπειρα χέρια των προπονητών του συλλόγου της Παιανίας.


Στην εκδήλωση παρευρέθηκε και ο Διευθυντής του Υφυπουργού Μεταφορών και Δημοτικός Σύμβουλος Παιανίας κ. Κωνσταντίνος Μπουλμέτης, ο οποίος είναι από τα πρώτα καταστατικά μέλη του συλλόγου και τον στηρίζει με κάθε τρόπο, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την παρέμβαση του για να μεταφέρει το ΚΤΕΛ Αττικής, δωρεάν, το τμήμα νέων του συλλόγου στις εκτός έδρας μετακινήσεις.

Η βραδιά έκλεισε με πλούσιο μπουφέ, δροσιστικά coctails από το Vantastic Bar και μουσικές επιλογές από καταξιωμένους djs.



Δευτέρα 11 Ιουνίου 2018

Φαντασμαγορική αναμένεται η τελετή λήξης της αγωνιστικής περιόδου 2017-18 του Α.Ο. Παιανίας

Με μία φαντασμαγορική τελετή λήξης της περιόδου, αναμένεται να πέσει η φετινή αγωνιστική αυλαία για τον Αθλητικό Όμιλο Παιανίας, την Παρασκευή 15 Ιουνίου, στις 19.30 το απόγευμα, στις εγκαταστάσεις του συλλόγου, στην περιοχή της Χαλιδούς στην Παιανία.

Η διοίκηση του συλλόγου, για να τιμήσει τους αθλητές και τους προπονητές όλων των τμημάτων, οι οποίοι είχαν μία ακόμη επιτυχημένη χρονιά και για να ευχαριστήσει και τους γονείς για την υπομονή και την εμπιστοσύνη τους στον σύλλογο, έχει ετοιμάσει έναν λαμπρό εορτασμό, ο οποίος θα περιλαμβάνει εκτός από τις καθιερωμένες απονομές επαίνων, dj sets, πολλά happenings, κέφι, χορό και φυσικά δροσερά coctails για μικρούς και μεγάλους, από το..«Vantastic Box», το «παιδί» του «Vantastic Bar», του τετράτροχου κινητού bar, το οποίο αποτελεί ιδέα νέου Παιανιώτη επιχειρηματία, του Μιχάλη Σιδέρη, η οποία κάνει θραύση σε όλη την Ελλάδα! (διαβάστε περισσότερα για αυτό πατώντας εδώ)

Το κάλεσμα των διοικούντων φυσικά είναι ευρύτερο και απευθύνεται, σύμφωνα πάντα με τους ιδίους, εκτός από αθλητές και γονείς και σε φίλους!








Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018

Το μήνυμα του Υποψηφίου Δημάρχου Παιανίας κ. Ισιδώρου Μάδη για την έναρξη των Πανελληνίων Εξετάσεων 2018

Ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Δήμου Παιανίας και Υποψήφιος Δήμαρχος, κ. Ισίδωρος Μάδης, στέλνει τις δικές του ευχές προς τους μαθητές των λυκείων της Παιανίας και των Γλυκών Νερών, καθώς και στους γονείς και εκπαιδευτικούς, με αφορμή την έναρξη των Πανελληνίων Εξετάσεων, αύριο Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018.

Ο κ. Μάδης συγκεκριμένα αναφέρει:


«Στους μαθητές και μαθήτριες που συμμετέχουν στις Πανελλήνιες εξετάσεις, εύχομαι κάθε επιτυχία και πρόοδο.

Για όλους τους νέους και τις νέες μας κλείνει ο κύκλος της μαθητικής τους ζωής και ταυτόχρονα ανοίγει ένας νέος κύκλος γεμάτος προκλήσεις για το αύριο. Οι πανελλήνιες εξετάσεις είναι μια «στιγμή» από το ταξίδι για γνώση και παιδεία που θα κάνετε στην ζωή σας. Να συνεχίσετε με το ίδιο πείσμα σε όλα τα στάδια της ζωής σας, γιατί η ζωή είναι ένας συνεχής αγώνας. 

Στους γονείς εύχομαι καλή δύναμη και υπομονή με στόχο να συμβάλλουν στη διατήρηση ενός ήρεμου κλίματος σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα των εξετάσεων. 

Εύχομαι επίσης στους καθηγητές που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην διαπαιδαγώγηση των παιδιών, να είναι πάντα γεμάτοι όρεξη ώστε να φέρουν εις πέρας με επιτυχία το εξαιρετικά σημαντικό έργο τους.

Ισίδωρος Μάδης
Επικεφαλής Μείζονος Μειοψηφίας Δήμου Παιανίας
Υποψήφιος Δήμαρχος».

To μήνυμα του Υποψηφίου Δημάρχου Παιανίας κ. Θανάση Χατζηδάβαρη για την έναρξη των Πανελληνίων Εξετάσεων 2018

Το δικό του μήνυμα, προς τους μαθητές και τις μαθήτριες των λυκείων της Παιανίας και των Γλυκών Νερών, οι οποίοι αύριο θα ριχθούν στη μάχη των Πανελληνίων Εξετάσεων, στέλνει ο υποψήφιος Δήμαρχος Παιανίας, κ. Θανάσης Χατζηδάβαρης.

Ο κ. Χατζηδάβαρης, ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένος με το θέμα, εξαιτίας και του γεγονότος πως είναι πατέρας δυο κοριτσιών στη συγκεκριμένη ηλικία, συγκεκριμένα αναφέρει:


«Αγαπητοί Μαθητές και Αγαπητές Μαθήτριες,

Το σχολείο τελείωσε! Μια ακόμη σχολική χρονιά ολοκληρώθηκε και εκατοντάδες τελειόφοιτοι μαθητές των Λυκείων της χώρας μας θα επιδιώξουν να πετύχουν τους στόχους τους εξασφαλίζοντας μια θέση σε σχολές και τμήματα της αρεσκείας τους.

Αλλάζουν όμως και κεφάλαιο στη ζωή τους κυριολεκτικά ή μεταφορικά, διαβαίνοντας στην ενηλικίωση και ανεξάρτητα της επιτυχίας στις εξετάσεις, τώρα είναι η αρχή μιας νέας ζωής στον προσωπικό και επαγγελματικό στίβο. Η επίτευξη της επιθυμίας είναι σημαντική αλλά όχι και η «μοναδική ευκαιρία». Οι προκλήσεις άλλωστε, τώρα αρχίζουν! Μπορείτε να πετύχετε τους στόχους σας, να πραγματοποιήσετε τα όνειρά σας, να χτίσετε το μέλλον που οραματίζεστε και που σας αξίζει.

Θα ήθελα λοιπόν να σας ευχηθώ από καρδιάς, κάθε επιτυχία και καλή πρόοδο, στις μαθήτριες και τους μαθητές του Δήμου Παιανίας, που ξεκινούν τις Πανελλήνιες εξετάσεις τους.

Στους γονείς σας, που αγωνιούν μαζί σας και δίνουν τον δικό τους σκληρό αγώνα, εύχομαι ολόψυχα καλή δύναμη, στη σημαντική αυτή στιγμή της ζωής σας και όπως δικαιωθούν με την πρόοδο σας.

Τέλος θα ήθελα να συγχαρώ όλους τους εκπαιδευτικούς για το έργο που επιτελούν στην διαπαιδαγώγηση όλων των παιδιών, τους εύχομαι καλή δύναμη για τη συνέχεια.

Αθανάσιος Χατζηδάβαρης
Υποναύαρχος ε.α.
Υποψήφιος Δήμαρχος Παιανίας».

Τρίτη 29 Μαΐου 2018

Έκκληση του Δήμου Παιανίας για τα σκουπίδια

Έκκληση στους δημότες απευθύνει η Υπηρεσία Περιβάλλοντος του Δήμου Παιανίας, λόγω της διήμερης πανελλαδικής απεργίας που θα λάβει χώρα στις 30 και στις 31 Μαΐου και κατά την διάρκεια της οποίας θα παραμείνει κλειστή η χωματερή των Άνω Λιοσίων.

Διαβάστε την ανακοίνωση του Δήμου Παιανίας πατώντας ΕΔΩ

Δευτέρα 7 Μαΐου 2018

«Γαλάζιος» προεκλογικός πυρετός σε Παιανία & Γλυκά Νερά - Την Κυριακή 13 Μαΐου οι εσωκομματικές εκλογές

Την προσεχή Κυριακή 13 Μαΐου θα πραγματοποιηθούν πανελλαδικά οι εσωκομματικές εκλογές για την ανάδειξη των νέων αιρετών διοικήσεων των κομματικών οργάνων της Νέας Δημοκρατίας.


Συγκεκριμένα θα διεξαχθούν διαδικασίες εκλογής:




Προέδρων των Νομαρχιακών Οργανώσεων (Ν.Ο.)

Μελών των Νομαρχιακών Διοικουσών Επιτροπών (ΝΟ.Δ.Ε.)

Προέδρων των Δημοτικών Τοπικών Οργανώσεων (ΔΗΜ.Τ.Ο.)

Μελών των Δημοτικών Τοπικών Επιτροπών (ΔΗΜ.Τ.Ε.)

Στις εκλογικές διαδικασίες, ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός σταυρών προτίμησης που μπορεί να θέσει ο ψηφοφόρος στο ψηφοδέλτιο καθορίζεται ως εξής:


Για την εκλογή του Προέδρου της Ν.Ο. μόνον ένα (1) σταυρό προτίμησης.

Για την εκλογή των μελών των ΝΟ.Δ.Ε. έως και τρεις (3) σταυρούς προτίμησης.

Για την εκλογή του Προέδρου της ΔΗΜ.Τ.Ο. μόνον ένα (1) σταυρό προτίμησης.

Για την εκλογή των μελών των ΔΗΜ.Τ.Ε. έως και τρεις (3) σταυρούς προτίμησης.

Για τις τέσσερις (4) παραπάνω εκλογές θα υπάρχουν δύο κάλπες και δύο ψηφοδέλτια, μία (1) κάλπη και ένα (1) ψηφοδέλτιο για την εκλογή Προέδρου Ν.Ο. και μελών ΝΟ.Δ.Ε. και μία (1) κάλπη και ένα(1) ψηφοδέλτιο για την εκλογή Προέδρου ΔΗΜ.Τ.Ο. και μελών ΔΗΜ.Τ.Ε.

Η διαδικασία των εκλογών θα ξεκινήσει στις 10 το πρωί και θα ολοκληρωθεί στις 7 το απόγευμα, εκτός και αν κριθεί κατά τόπους αναγκαία η παράταση λόγω προσέλευσης. Στην εκλογική διαδικασία για να συμμετάσχει κάποιος χρειάζεται προηγουμένως να έχει την κάρτα μέλους της ΝΔ και να είναι ταμειακώς εντάξει. Σε κάθε περίπτωση, απαραίτητη προϋπόθεση για την άσκηση του δικαιώματος του εκλέγειν είναι η εγγραφή στον εκλογικό κατάλογο της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης, που θα συνταχθεί με ευθύνη της Διεύθυνσης Πληροφορικής του Κόμματος, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην Εγκύκλιο των εκλογών.

Οι εκλογές στον Δήμο Παιανίας θα διεξαχθούν στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου (κτίριο πρώην 1ο Δημοτικό Σχολείο – Κεντρική Πλατεία Παιανίας).

Για την Δημ. Τ.Ο. Παιανίας-Γλυκών Νερών υποψήφιος πρόεδρος είναι ο Παντελής Χριστοφορίδης και υποψήφια μέλη οι ακόλουθοι:

(Mε αλφαβητική σειρά)

ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΙΣΙΔΩΡΟΣ
ΓΙΑΚΟΥΜΕΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
ΖΑΧΑΡΙΟΥΔΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΚΡΟΚΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΜΠΑΤΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΜΥΛΩΝΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΝΤΖΑΚΩΣΤΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΙΧΑΗΛ
ΦΛΕΡΙΑΝΟΣ ΦΩΤΗΣ
ΧΑΣΟΜΕΡΗ-ΚΡΟΚΟΥ ΑΘΗΝΑ

Για την ΝΟΔΕ Ανατολικής Αττικής υποψήφιοι πρόεδροι είναι οι: Ανδρέας Γλαβάς & Νεκτάριος Καλατζής και υποψήφια μέλη από συνδημότες μας είναι οι ακόλουθοι:

(Με αλφαβητική σειρά)

ΑΛΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΚΟΣ

Για την κάλπη των συνέδρων, υποψήφιοι σύνεδροι και συνδημότες μας είναι:

(Με αλφαβητική σειρά)

ΑΛΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ ΠΕΡΣΑ
ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

Παρασκευή 4 Μαΐου 2018

Eντυπωσιακό το βιογραφικό Χατζηδάβαρη

Άκρως εντυπωσιακό είναι το βιογραφικό του Υποψηφίου Δημάρχου Παιανίας, κ. Θανάση Χατζηδάβαρη, το οποίο δόθηκε στην δημοσιότητα, πριν από λίγες ημέρες, από το γραφείο τύπου της δημοτικής του κίνησης με την ονομασία «Δικαίωμα στο Όραμα».

Kυβερνήτης σε πολεμικά πλοία, Διοικητής βάσεων και Eπιτελής σε σχολεία πολέμου του Πολεμικού Ναυτικού, Eπικεφαλής ειρηνευτικών αποστολών στο εξωτερικό, Eκπρόσωπος της Ελλάδας στο Νατοϊκό Πολυεθνικό Στρατηγείο, είναι μερικές από τις θέσεις υψηλής και αυξημένης ευθύνης, από τις οποίες πέρασε ο κ. Χατζηδάβαρης και διέπρεψε, αποκομίζοντας παράλληλα τεράστια εμπειρία.

Η προσωπικότητα του Θανάση Χατζηδάβαρη και το αίσθημα ευθύνης και συνεργασίας, που για πολλά χρόνια ανέπτυξε στις Ένοπλες Δυνάμεις και τον βοήθησε να ασκήσει τα καθήκοντα του, αναδεικνύουν την ορθότητα της σκέψης του η οποία διατυπώνεται στις βασικές αρχές της δημοτικής του κίνησης.

Μέσω της υποψηφιότητας του για τον δημαρχιακό θώκο, επιχειρεί να αναδείξει και να εφαρμόσει τις αρχές της Δημοκρατίας και της Ισονομίας ως Κύριο Χαρακτηριστικό της Διοίκησης του Καλλικρατικού Δήμου Παιανίας.  Παράλληλα εγγυάται την Αξιοκρατία, τη Διαφάνεια, την Κοινωνική Αλληλεγγύη και την αναβάθμιση της κοινωνικής, οικονομικής και πολιτιστικής ζωής των δημοτών, καθώς και την διατήρηση της ιστορικής παράδοσης του τόπου. 

Δεσμεύεται να στηρίξει τους κατοίκους της Παιανίας και των Γλυκών Νερών, σε όλα τα επίπεδα δραστηριοτήτων τους (επιχειρηματικότητα, εκπαίδευση, αθλητισμός, πολιτισμός κλπ) με έμπρακτο τρόπο. Επιδιώκει την συνεργασία με θεσμικούς φορείς, συλλόγους και πρόσωπα με ειδικές γνώσεις και εμπειρίες για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των θεμάτων που αφορούν τους κατοίκους του Δήμου.




Το βιογραφικο του Θαναση Χατζηδαβαρη


Γεννημένος το 1961 στην Παιανία, πατρίδα μεγάλων Αθηναίων ανδρών της αρχαιότητας, με έντονα πολιτιστικά στοιχεία, ο Θανάσης Χατζηδάβαρης, απόγονος του αγωνιστή Γιάννη Ντάβαρη, μεγαλώνει στην πόλη του και αποκτά γερές βάσεις εκπαίδευσης, με αποτέλεσμα να εισαχθεί το 1980, ως αριστούχος Μάχιμος, στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων, αποφοιτώντας το 1984 με το βαθμό του Σημαιοφόρου.

Η φοίτηση σε όλα τα σταδιοδρομικά σχολεία των Ενόπλων Δυνάμεων, τον βοήθα να υπηρετήσει με επιτυχία σε όλων των τύπων τα πολεμικά πλοία, σε δύο εκ των οποίων ως Κυβερνήτης. Το Πολεμικό Ναυτικό τον τίμησε επιλέγοντάς τον για να συμμετάσχει σε ειρηνευτικές αποστολές στο εξωτερικό (Κύπρο, Βοσνία) και εκπαιδευτικές (Ρωσία, Ουκρανία, Ρουμανία Βουλγαρία).

Στις θέσεις εμπειρίας έρχονται να προστεθούν η Σχολή Πολέμου του Ναυτικού στην οποία διετέλεσε Επιτελής, καθώς και η συμμετοχή του σε συνεδριάσεις και σεμινάρια της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΝΑΤΟ, σε θέματα ασφαλείας και Διοίκησης. Διετέλεσε επίσης Υποδιοικητής στο Κέντρο εκπαίδευσης «ΠΑΛΑΣΚΑΣ» και επικεφαλής στα κέντρα επιχειρήσεων, του Πολεμικού Ναυτικού, του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας και της Ανώτατης Στρατιωτικής Διοίκησης Εσωτερικών και Νήσων, όπου και τελειοποίησε την επιχειρησιακή εμπειρία και γνώση που χρειάζεται για την συνέχιση μιας επιτυχούς καριέρας.

Οι δύο ξένες γλώσσες που μιλά (Αγγλικά και Ισπανικά) του έδωσαν την ευκαιρία το 2008 να εκπροσωπήσει τη χώρα στη Δύναμη Ταχείας Επέμβασης, για τρία χρόνια, στο Νατοϊκό Πολυεθνικό Στρατηγείο στην Ισπανία.

Το 2014 αποχώρησε από τις τάξεις του Πολεμικού Ναυτικού στο βαθμό του Υποναύαρχου. Η έντονη επαγγελματική του δραστηριότητα, ως μέτοχος και Εμπορικός Διευθυντής της εταιρίας «ΘΕΡΜΟΓΚΑΖ Α.Ε.», για επτά συναπτά έτη, Αρχικαπετάνιος και Επιθεωρητής Ασφαλείας σε πλοία της ναυτιλιακής εταιρίας «VARCO S.A»., αποδεικνύει τις ικανότητές του να δημιουργεί και να προσθέτει καινούρια πράγματα στη ζωή του.

Είναι παντρεμένος με τη Γεωργία Κατσιμίχα και έχει αποκτήσει δύο κόρες, τη Λητώ και την Αλκμήνη.

Συνεχίζει την δραστηριότητά του ως επαγγελματίας, χωρίς να υστερεί σε τίποτα από την κοινωνική του δράση, μιας και ο Θανάσης Χατζηδάβαρης δεν έχασε ποτέ επαφή με τον τόπο του και τους συμπολίτες του, ζώντας για αρκετά μεγάλα χρονικά διαστήματα σε αυτήν και ακολουθώντας τους ρυθμούς της.

Πέμπτη 19 Απριλίου 2018

Συνέντευξη με τον Παιανιώτη αθλητή της πυγμαχίας Στάθη Κλωνάρη

Α.Ε.Π.: Αλλη μια συμμετοχή σου σε αγωνες πυγμαχιας στο κύπελλο του Χολαργου με μια δυναμική παρουσία, παρά την ήττα. Με τι εντυπώσεις εφυγες απο εκείνη την μέρα;

Σ.Κ.: Άλλος ένας αγώνας, ίσως απο τους πιο δυνατούς αγώνες που εχω δώσει. Η μεγάλη εξάντληση μου,και το κυνήγι να σταματήσω τον αντίπαλο μου με νοκαουτ ήταν τα βασικά αίτια που μου στέρησαν την νίκη. Επαιξα με έναν δυνατο και ψηλότερο αντίπαλο και προσπαθούσα σε κάθε γύρο να τελειώσω το παιχνίδι. Αυτό βεβαια ειχε σαν αποτέλεσμα να μείνω απο ενέργεια και με μια εξυπνη διαχείριση του αντιπάλου μου να μην θέλει να μείνει στην κοντινή μάχη, έχασα στα σημεία. Μεγάλη εμπειρία για εμενα αυτος ο αγώνας και σίγουρα οποτε ξαναβρεθούμε αντίπαλοι με τον ιδιο αθλητή  δεν θα φτάσουμε στο 3ο γύρο.






A.E.Π.: Γνωρίζουμε οτι η ερασιτεχνική πυγμαχία δεν εχει καμία σχέση με την επαγγελματικη, δεν πληρώνεστε απο τους αγωνες που δίνεται κ.τ.λ., πως το σχολιάζεις το γεγονός αυτό και τι σημαινει για εσενα να συμπληρώνεις μια ακόμη ήττα στο ενεργητικό σου; Αν δεν κανουμε λαθος εχεις 2 νίκες και 3 ήττες;

Σ.Κ.: Σημαίνει πολλά. Πάρα πολλά και για εμένα και για τους φαν μου αλλα και για όλους τους μαθητές μου που προπονώ. Βασικά να ξεκαθαρίσω κατι. Μην μπερδευόμαστε με οτι βλέπουμε στις μεγάλες οθόνες και στα αήττητα ρεκορ ξένων αθλητων. Στην ερασιτεχνική πυγμαχια παιζουν ολοι οι αθλητες με ολους αν ανήκουν στην ιδια κατηγορια κιλών, με μικρό χρονικό διαστημα για να προλάβουμε να μελετήσουμε το στυλ του καθε αντίπαλου μας. Πολλες φορες εχουμε 1-2 μερες που ξέρουμε με ποιον θα παιξουμε. Αυτό σημαίνει οτι μένεις ολο το χρόνο σε φορμα, δεν μένεις ποτε εκτος προπονήσεων, μαζι με την δουλειά που κανει ο καθε αθλητης για να ζήσει και οτι αλλες υποχρεώσεις εχει. Υπέρπροπονηση, τραυματισμοί και πολλές φορες πας σε ενα κύπελλο σε ενα αγωνα ακομα και αν εισαι 50% έτοιμος η ακομα και αν εχεις ενα μεγάλο τραυματισμο. Οποτε μια ήττα στην  ρασιτεχνική πυγμαχία δεν σημαινει τιποτα. Αντιθετως αν ξεπεράσεις τον εαυτο σου και καθε δυσκολια που θα σου παρουσιαστεί στον αγώνα η στην προετοιμασία είναι μια «νίκη» για τον αθλητη. Το μόνο σίγουρο είναι οτι με όσους αθλητές εχω αγωνιστεί και εχω χάσει, στο μέλλον θα μου δωθεί η ευκαιρία να παιξω ξανά μαζι τους και να τους νικήσω.






Α.Ε.Π.: Τι κρατάς από το Κύπελλο που αγωνίστηκες πρόσφατα, τι να περιμένουμε στο μέλλον από εσένα και κάτι για να κλείσουμε

Σ.Κ.: Κρατάω μια μεγάλη χαρά που για πρώτη φορά είδα συμμαθητές μου, παιδικούς μου φίλους και κατοίκους της Παιανιάς να εχουν έρθει στου Παπάγου για να με δουν να πυγμαχώ. Ειναι η μεγαλύτερη ευχαρίστηση μου να πυγμαχήσω μπροστα τους και να δείξω την σκληρή δουλειά που κάνω μέρα και νύχτα. Επίσης έδειξα οτι πυγμάχησα 3 γύρους με ψυχή, μη κάνοντας βήμα πίσω ουτε για να πάρω ανάσα. Αυτό ειναι ενα μεγάλο μήνυμα προς ολους τους μελλοντικούς μου αντιπάλους στην κατηγορία των -91 κιλών που πλέον θα πυγμαχώ και θα πρέπει να γνωρίζουν οτι για να με νικήσουν θα πρέπει να είναι Υπεραθλητές. Ξεκινάω μια νέα συνεργασία με ενα πολύ καλό διατροφολόγο και μια μεγάλη αλυσίδα συμπληρωμάτων διατροφής που  σύντομα θα ανακοινώσω. Θα με αναλάβουν εξολοκλήρου για την καλύτερη δυνατή αγωνιστική απόδοση μου. Στόχος μου όλα τα κύπελα που θα ακολουθήσουν και το πρωτάθλημα πυγμαχίας κατηγορίας Α’ που θα γίνει τον χειμώνα. Τέλος, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω πολύ που μου δώσατε βήμα για να σας εκμυστηρευτω όλα τα παραπάνω και αυτό που εχω να πώ κλείνοντας ειναι οτι: ο νικητής,ο πραγματικός πρωταθλητης μέχρι να πάρει ενα τίτλο ενα πρωτάθλημα,πέρασε πολλές δυσκολίες,πολλές ήττες και αναποδιές.Ποτέ μην το βάζετε κάτω και μην εγκαταλείπετε ακομα και να πιστεύετε οτι όλα εχουν τελειώσει.





Με σεβασμό, Στάθης «Smoke» Kλωνάρης

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2018

Ο διεθνούς φήμης Χοράρχης και Πρωτοψάλτης Γρηγόριος Νταραβάνογλου σε Παιανία & Γλυκά Νερά

Δύο σπουδαίες εκδηλώσεις του Δήμου Παιανίας θα λάβουν χώρα στην πορεία προς την Αγία και Μεγάλη Εβδομάδα σε Παιανία και Γλυκά Νερά, την Παρασκευή 30 και το Σάββατο 31 Μαρτίου.

Ο διεθνούς φήμης και ακτινοβολίας Χοράρχης και Πρωτοψάλτης, καθώς και Άρχων Μαΐστορας του Οικουμενικού Πατριαρχείου Γρηγόριος Αλεξ. Νταραβάνογλου, με άπειρες εμφανίσεις στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο και σε αίθουσες των Αθηνών, όπως είναι η «Λυρική σκηνή», το «Παλλάς», ο «Παρνασσός» καθώς και διάφορα θέατρα εντός και εκτός των Αθηνών, έρχεται στο Δήμο Παιανίας για δεύτερη φορά μετά το 2000, όπου και ερμήνευσε τραγούδια της Πόλης και της Μ. Ασίας, συνοδεία χορωδίας και παραδοσιακών οργάνων σε μεγάλη συναυλία στην Κεντρική Πλατεία Παιανίας σε εκδήλωση που είχε διοργάνωσει τότε ο Δήμος με τον τίτλο: «Μεγάλες στιγμές Χριστιανισμού-Ελληνισμού», για να παρουσιάσουν, μαζί με τη Χορωδία Φίλων Βυζαντινής Μουσικής, ύμνους της Μεγάλης Εβδομάδος, καθώς και κανανυκτικά τραγούδια του Τριωδίου, κάλαντα του Λαζάρου κτλπ.

Η πρώτη εκδήλωση, θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή στις 20.00 μ.μ., στην αίθουσα της Συνιδιοκτησίας Παιανίας και η δεύτερη, στην οποία θα συμμετάσχει και η Χορωδία των Γλυκών Νερών του Χοράρχη Κωνσταντίνου Παπαχριστοδούλου, το Σάββατο, την ίδια ώρα, στον Ιερό Ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Γλυκών Νερών.



Ποιος είναι ο Γρηγόριος Νταραβάνογλου



Γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη. Στο Πατριαρχείο κάνει τα πρώτα του βήματα με καθοδηγητές τον αείμνηστο άρχοντα Πρωτοψάλτη της Μ.Χ.Ε. Βασίλειο Νικολαϊδη και τον άρχοντα Λαμπαδάριο κ. Ελευθέριο Γεωργιάδη. Πολλά επίσης διδάχθηκε και από τον αείμνηστο άρχοντα Πρωτοψάλτη Αχιλλέα Γκαρτζόγλου και τον μουσικοδιδάσκαλο ιερέα π. Αθανάσιο Αλεξιάδη.

Πρώτη του επίσημη ενορία ο ιερός ναός Αγίου Νικολάου στο Νιχώρι-Κωνσταντινουπόλεως.

Το 1978 πηγαίνει στις Η.Π.Α., μετά από πρόσκληση του τότε Αρχιεπισκόπου Βορείου και Νοτίου Αμερικής κ.κ. Ιακώβου. Εκεί παραδίδει μαθήματα Βυζαντινής Μουσικής σε νέους και νέες, δημιουργεί και διευθύνει την πρώτη του χορωδία που απαρτιζόταν από Έλληνες φοιτητές του πανεπιστημίου Brawn, και ύστερα την χορωδία του πανεπιστημίου Harvard.

Πραγματοποιεί πολλές συναυλίες βυζαντινής μουσικής, σε διάφορες πολιτείες της Αμερικής και το 1982 φθάνει στην Ελλάδα, που είναι και ο σημερινός σταθμός της ζωής του.

Έχει ψάλλει σε πολλούς ναούς, εντός και εκτός της Ελλάδος. Έχει προσκληθεί και έχει ψάλλει στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, στον Καναδά, στην Αγγλία, Ιταλία, Κύπρο και σε άλλες πόλεις του εξωτερικού. Πρώτη του ενορία στην Ελλάδα, ο Ιερός Ναός Αγίας Παρασκευής Ηλιουπόλεως
Αθηνών. Έψαλε επίσης, κατά καιρούς, στον Μητροπολιτικό ναό Φανερωμένης Χολαργού και στην Αγία Τριάδα Αμπελοκήπων, στον προσκυνηματικό Ιερό Ναό του Χριστού στα Σπάτα.

Σήμερα είναι πρωτοψάλτης στον Ι.Ναό Αγίου Νικολάου Πειραιώς. Είναι ιδρυτής και χοράρχης πολυμελούς Βυζαντινής χορωδίας που φέρει το όνομά του. Κατά καιρούς, έχει διευθύνει και την χορωδία του Συλλόγου Κωνσταντινουπολιτών.

Έχει πολλές εμφανίσεις τόσο ο ίδιος, όσο και η χορωδία του, στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Έχει προσκληθεί από πολλούς φορείς και συλλόγους, τόσο ο ίδιος, όσο και η χορωδία του και έχει πραγματοποιήσει πολλές συναυλίες βυζαντινής μουσικής με απόλυτη επιτυχία και έχει αποσπάσει την αγάπη του κόσμου, που τον συγκινεί ιδιαίτερα. Έχει ψάλλει σε πολλές πανηγύρεις ανά την Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει διατελέσει κατά καιρούς, παραγωγός εκπομπών, με θέμα την βυζαντινή μουσική παράδοση, στον ραδιοφωνικό σταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος. Έχει τιμηθεί από πολλούς φορείς και συλλόγους για την προσφορά του στην ψαλτική τέχνη. Έχει εκδώσει μεγάλη σειρά δίσκων, κασσετών και CD με βυζαντινούς εκκλησιαστικούς ύμνους του Τριωδίου, Μ. Εβδομάδος, Πάσχα, Πεντηκοσταρίου, Κοιμήσεως Θεοτόκου, Χριστουγέννων και Θείας Λειτουργίας.

Σήμερα, διδάσκει, δωρεάν σε νέους, τη βυζαντινή μουσική στο φροντιστήριο του Άρχοντος Μουσικοδιδασκάλου Γεωργίου Τσατσαρώνη στην Αθήνα. Έχει τραγουδήσει σε δίσκο, που έχει κυκλοφορήσει ο Πέτρος Ταμπούρης, διάφορα τραγούδια της Πόλης, με την ονομασία «Μισμαγιά».

Στις 29 Μαίου 1998 εμφανίσθηκε στην ΕΤ-1 σε ωριαία εκπομπή της Δήμητρας Γκουντούνα «όπως μας αρέσει», όπου παρουσίασε τραγούδια της Πόλης, σε σόλο εκτέλεση και με παιδική χορωδία, συνοδεία παραδοσιακών οργάνων. Στις 26 Μαρτίου 2000, τιμήθηκε στην Αθήνα από την Μητρόπολη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, τον Πανελλήνιο Σύλλογο Ιεροψαλτών Ελλάδας και τον Σύλλογο Φίλων Βυζαντινής Μουσικής. Στις 20 Απριλίου 2000 προσκλήθηκε ο ίδιος με τη χορωδία του από την Μητρόπολη Κιτίου στη Λάρνακα Κύπρου, όπου παρουσίασαν πρόγραμμα με ύμνους και τραγούδια της Πόλης στο Δημοτικό Θέατρο της Λάρνακας και έψαλαν στην πανήγυρη του Ιερού ναού Αγίου Λαζάρου της Λάρνακας κατά τον Εσπερινό και τη Θεία Λειτουργία. Κατά τις παραπάνω εκδηλώσεις, Ο Γρηγόρης Νταραβάνογλου τιμήθηκε από το Δήμαρχο της Λάρνακας με το χρυσό κλειδί της πόλης και από τον Μητροπολίτη Κιτίου με τιμητική πλακέτα του Αγίου Λαζάρου. Στις 24 Μαΐου 2000 εμφανίσθηκε μαζί με τον Γιώργο Νταλάρα στο Αρχαίο Δημοτικό Θέατρο της Νέας Ιωνίας Βόλου, όπου τραγούδησαν τραγούδια της Μ. Ασίας, σε εκδήλωση με τίτλο «Εάλω η Πόλις», που διοργάνωσε ο Δήμος Νέας Ιωνίας Βόλου. Στις 12 Νοεμβρίου 2000 προσκεκλημένος από το Πανεπιστήμιο της Ατλάντα των ΗΠΑ πραγματοποίησε συναυλία με βυζαντινούς ύμνους και τραγούδια της Πόλης, αποσπώντας ευμενή σχόλια από τον ελληνισμό της Ατλάντα. Στις 14-18 Φεβρουαρίου 2001 εμφανίσθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών μαζί με τον Γιώργο Νταλάρα στη μουσική παράσταση της χρονιάς «Αφιέρωμα στον Τσιτσάνη», η οποία εστέφθη με μεγάλη επιτυχία και απέσπασε πολλά θετικά σχόλια. Στις 11-9-2001, η ίδια παράσταση επαναλήφθηκε στο «Κατράκειο» Θέατρο στον Πειραιά και στις 15-10-2001 στο στάδιο «Ελευθερίας» στην Λευκωσία της Κύπρου. Στις 9-4-2006 εμφανίσθηκε στο δημοτικό θέατρο Καλαμάτας ύστερα από πρόσκληση του Λυκείου των Ελληνίδων Καλαμάτας, που παρουσίασε «Αφιέρωμα στη Σμύρνη» ερμηνεύοντας τραγούδια της πόλης και της Σμύρνης. Στο δημοτικό θέατρο Καλαμάτας εμφανίσθηκε και στις 3-6-2007, ύστερα από πρόσκληση του Μητροπολίτη κ.κ. Χρυσοστόμου, ερμηνεύοντας σε σόλο αλλά και με χορωδία βυζαντινούς ύμνους και τραγούδια της Πόλης. Επίσης, τα έτη 2006 2007 και 2008 εμφανίσθηκε πολλές φορές στην κρατική τηλεόραση ΝΕΤ-2 στην εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου «Στην υγειά μας» και στην εκπομπή της Σεμίνας Διγενή, όπου ερμήνευσε τραγούδια και βυζαντινούς ύμνους. Στις 3 Ιουνίου 2008 έδωσε συναυλία στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιώς υπό την αιγίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς με τον τίτλο: «Η πόλις Εάλω», ερμηνεύοντας τραγούδια της Πόλης. Στις 9 Ιουνίου 2008 ως πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Βυζαντινής Μουσικής τέλεσε εκδήλωση στον Ι.Ναό Αγ.Βασιλείου Μετσόβου των Αθηνών εις μνήμη του αειμνήστου άρχοντα Πρωτοψάλτη Γεωργίου Τσατσαρώνη όπου εκτός των άλλων η χορωδία του υπό τη διεύθυνση του ιδίου απέδωσε βυζαντινά μέλη του αειμνήστου Γ.Τσατσαρώνη. Στις 3 Αυγούστου 2008 προσκεκλημένος από τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χίου έδωσε συναυλία στην Χίο με βυζαντινούς ύμνους και τραγούδια της Πόλης και στις 13-10-2008 ο Ι.Ν. Αγ.Δημητρίου οργάνωσε στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Πετρούπολης συναυλία για τη Μικρά Ασία με τον τίτλο «Η Σμύρνη Μάνα καίγεται» όπου εκεί με μοναδικό τρόπο ερμήνευσε και απέδωσε τραγούδια της Μ.Ασίας.

Την Κυριακή 25.1.2009, Εορτή του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου, κατά τη Θ. Λειτουργία στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Πειραιώς, ο Γρηγόρης Νταραβάνογλου τιμήθηκε κατόπιν εντολής του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, με το οφίκιο του «Άρχοντος Μαΐστορος της Μεγάλης Του Χριστού Εκκλησίας» διά χειρός του Μητροπολίτου Πειραιώς κ.κ. Σεραφείμ, ο οποίος τέλεσε και τη Θεία Λειτουργία.



Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Πέμπτη και την Παρασκευή στην Λεωφόρο Λαυρίου


Λόγω εκτέλεσης εργασιών τομής και διέλευσης δικτύου οπτικών ινών, θα πραγματοποιηθούν οι παρακάτω κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Λεωφόρο Λαυρίου, στο Δήμo Παιανίας-Δ.Ε. Γλυκών Νερών, στις 29 και 30.03.2018 κατά τις ώρες 10.00 π.μ. έως 18.00 μ.μ., ως εξής:



  • Στη Λεωφ .Λαυρίου στο ύψος της συμβολής της με την οδό Κώτσου, εναλλάξ ανά λωρίδα, ρεύμα κυκλοφορίας προς Παιανία.
  • Στη Λεωφ. Λαυρίου στο ύψος της συμβολής της με την οδό Ηρακλέους, εναλλάξ ανά λωρίδα, ρεύμα κυκλοφορίας προς Σταυρό Αγίας Παρασκευής.


Κατά την ανωτέρω διακοπή, η κυκλοφορία των οχημάτων θα διεξάγεται από το εναπομένον πλάτος του οδοστρώματος.

Παρακαλούνται οι οδηγοί των οχημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

Στην Ζωοδόχο Πηγή Παιανίας την Κυριακή 18 Μαρτίου ο Μητροπολίτης Νικόλαος

Στον Ιερό Ναό Ζωοδόχο Πηγής Παιανίας στις 18.30 μ.μ., θα τελέσει την Κυριακή 18 Μαρτίου τον Δ' Κατανυκτικό Εσπερινό, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσογαίας & Λαυρεωτικής κ.κ. Νικόλαος.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΤΑΝΥΚΤΙΚΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ


Oι κατανυκτικοί Εσπερινοί τελούνται κάθε Κυριακή της Μεγάλης Τεσσαρακοστής.

Το απόγευμα της Κυριακής της Τυροφάγου τελείται ο Κατανυκτικός Εσπερινός της Συγνώμης. Κατανυκτικός λέγεται, διότι ψάλλονται κατανυκτικά τροπάρια από το Τριώδιο, που το περιεχόμενό τους διαποτίζεται από βαθιά συναίσθηση της αμαρτωλότητας, πένθος, συντριβή, μετάνοια και θερμή ικεσία για άφεση αμαρτιών.

Εσπερινός Συγνώμης λέγεται, αυτός μόνον, από τους κατανυκτικούς, διότι στο τέλος της ακολουθίας ο λαός ασπάζεται το Ευαγγέλιο ζητώντας από τον Ιερέα συγγνώμη και στη συνέχεια και μεταξύ τους, ώστε συχωρεμένοι να αρχίσουν τη Μεγάλη Τεσσαρακοστή. Πρόκειται για μια ωραία συνήθεια, που διατηρείται σε πολλές Μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος

Ένα άλλο χαρακτηριστικό των Εσπερινών αυτών είναι ότι μετά την Είσοδο και το «Εσπέρας Προκείμενον», αλλάζει ο διάκοσμος της Αγίας Τραπέζης και η στολή του Ιερέως. Από πασχαλινή, λόγω της Κυριακής, γίνεται πένθιμη, λόγω της Τεσσαρακοστής (αλλάζουν τα λευκά με πορφυρά - έφ' όσον τον Χριστό δεν Τον πενθούμε ως άνθρωπο, άλλ' ως Βασιλέα Θεό).

Στο τέλος του Εσπερινού ψάλλονται τα τροπάρια «Θεοτόκε Παρθένε...», «Βαπτιστά του Χριστού...» κ.λπ. και κατακλείονται με την ευχή του Οσίου Έφραίμ του Σύρου:

«Κύριε καί Δέσποτα της ζωής μου, πνεύμα αργίας, περιεργίας, φιλαρχίας και άργολογίας μη μοι δως. Πνεύμα δε σωφροσύνης, ταπεινοφροσύνης, υπομονής και αγάπης χάρισαί μοι τω σω δούλω. Ναι, Κύριε, Βασιλεύ, δώρησαί μοι του όράν τα έμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον άδελφόν μου ότι εύλογητός ει εις τους αίώνας των αιώνων. Αμήν»

Λέγοντας την, κάνουμε και τρεις μεγάλες μετάνοιες. Ακολουθούν δώδεκα μικρές, ενώ λέμε μυστικώς το: «Ο Θεός ίλάσθητί μοι τω αμαρτωλώ» και στο τέλος επαναλαμβάνεται το: «Ναί Κύριε, Βασιλεύ...» κάνοντας και τετάρτη μεγάλη μετάνοια.

Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2018

To θέμα του κλεισίματος της Δ.Ο.Υ. Κορωπίου έθεσε στη Βουλή η Βουλευτής Αττικής Εύη Χριστοφιλοπούλου

Τις επιπτώσεις που θα έχει στους πολίτες της ευρύτερης περιοχής που εξυπηρετείται από την Δ.Ο.Υ. Κορωπίου, η απόφαση της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, για κλείσιμο και συγχώνευση της παραπάνω υπηρεσίας με την Δ.Ο.Υ. Παλλήνης, εξέφρασε ως έντονο προβληματισμό, σε επίκαιρη ερώτηση της στην Βουλή προς τον Υπουργό Οικονομικών, Ευκλείδη Τσακαλώτο, η Βουλευτής Αττικής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης και πρώην Υπουργός, κα Εύη Χριστοφιλοπούλου.

Στην ερώτηση γίνεται αναφορά στον μεγάλο αριθμό Δήμων που εξυπηρετεί η συγκεκριμένη υπηρεσία, αλλά και στην ταλαιπωρία στην οποία αναμένεται να εισέρχονται οι κάτοικοι τους προκειμένου να τακτοποιούν πλέον τις εκκρεμότητες τους με το δημόσιο. Παράλληλα τονίζεται η ανάγκη για δυνατές, ενισχυμένες και επαρκώς στελεχωμένες δημόσιες οικονομικές υπηρεσίες και όχι για διάλυση τους.

Κλείνοντας, η Βουλευτής, καταγγέλλει τον απόλυτα αυταρχικό τρόπο με τον οποίο ελήφθη η συγκεκριμένη απόφαση, χωρίς δηλαδή να προηγηθεί διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες.


Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο της ερώτησης της κυρίας Χριστοφιλοπούλου προς τον Υπουργό Οικονομικών:


Προς: Τον Υπουργό Οικονομικών κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο

Θέμα: «Σοβαρές επιπτώσεις από την επικείμενη κατάργηση της ΔΟΥ Κορωπίου»

Κύριε Υπουργέ,

Στο σχέδιο που επεξεργάζεται η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), στο πλαίσιο ανακατατάξεων των Δημοσίων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.), εντάσσεται η κατάργηση της ΔΟΥ Κορωπίου και η συγχώνευσή της στη ΔΟΥ Παλλήνης.

Η έκταση και ο πληθυσμός του Δήμου Κρωπίας σε συνδυασμό με το πλήθος των επιχειρήσεων που εδρεύουν σε αυτόν καθιστά απολύτως αναγκαία τη λειτουργία της ΔΟΥ στο Κορωπί. Η ΔΟΥ Κορωπίου εξυπηρετεί ένα μεγάλο αριθμό Δήμων στην περιοχή των Μεσογείων και γενικότερα της Ανατολικής Αττικής, ενώ παράλληλα στις δομές της έχουν ενσωματωθεί οι ΔΟΥ Λαυρίου και Κέας.

Η επικείμενη κατάργηση και συγχώνευση της Εφορίας Κορωπίου με την ΔΟΥ Παλλήνης θα προκαλέσει τεράστια αναστάτωση και θα υποβάλλει σε μεγάλη ταλαιπωρία τους κατοίκους που, εκτός των άλλων, θα έχουν και επιπλέον οικονομική επιβάρυνση και σπατάλη χρόνου προκειμένου από το Κορωπί και τα Μεσόγεια να φθάσουν στην Παλλήνη.

Η επικείμενη συγχώνευση θα επιφέρει μείωση του αριθμού των εργαζομένων από τους 119 στους 100. Είναι σαφές πως κάτι τέτοιο θα οδηγήσει σε ακόμα μεγαλύτερη ταλαιπωρία των πολιτών και φυσικά θα επιφέρει σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία της ίδιας της ΔΟΥ.

Όπως αναφέρεται και στην από 22-02-2018 Ανακοίνωση του Συλλόγου Εργαζομένων στις ΔΟΥ Αττικής και Κυκλάδων, η λύση για τα προβλήματα των υπηρεσιών δεν θα επέλθει με τη συρρίκνωσή τους.

Επειδή η μάχη κατά της φοροδιαφυγής απαιτεί δυνατές, ενισχυμένες και επαρκώς στελεχωμένες Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες.

Επειδή η ΔΟΥ Παλλήνης είναι ήδη επιφορτισμένη με έναν μεγάλο όγκο εργασιών και η επικείμενη μεταφορά της ΔΟΥ Κορωπίου θα προκαλέσει τη μαζική υπολειτουργία της δομής.
Επειδή για την απόφαση που λάβατε με την ΑΑΔΕ δεν είχε προηγηθεί δημόσια διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνικές και με τους εργαζόμενους στις ΔΟΥ, ερωτάστε:
  1. Με ποιά κριτήρια αποφασίστηκε η κατάργηση της ΔΟΥ Κορωπίου;
  2. Σκοπεύετε να αναθεωρήσετε την απόφαση της ΑΑΔΕ και να μην προχωρήσετε στην κατάργηση των ΔΟΥ στην Αττική;

Η ερωτώσα βουλευτής
Εύη Χριστοφιλοπούλου