Πέμπτη 19 Απριλίου 2018

Συνέντευξη με τον Παιανιώτη αθλητή της πυγμαχίας Στάθη Κλωνάρη

Α.Ε.Π.: Αλλη μια συμμετοχή σου σε αγωνες πυγμαχιας στο κύπελλο του Χολαργου με μια δυναμική παρουσία, παρά την ήττα. Με τι εντυπώσεις εφυγες απο εκείνη την μέρα;

Σ.Κ.: Άλλος ένας αγώνας, ίσως απο τους πιο δυνατούς αγώνες που εχω δώσει. Η μεγάλη εξάντληση μου,και το κυνήγι να σταματήσω τον αντίπαλο μου με νοκαουτ ήταν τα βασικά αίτια που μου στέρησαν την νίκη. Επαιξα με έναν δυνατο και ψηλότερο αντίπαλο και προσπαθούσα σε κάθε γύρο να τελειώσω το παιχνίδι. Αυτό βεβαια ειχε σαν αποτέλεσμα να μείνω απο ενέργεια και με μια εξυπνη διαχείριση του αντιπάλου μου να μην θέλει να μείνει στην κοντινή μάχη, έχασα στα σημεία. Μεγάλη εμπειρία για εμενα αυτος ο αγώνας και σίγουρα οποτε ξαναβρεθούμε αντίπαλοι με τον ιδιο αθλητή  δεν θα φτάσουμε στο 3ο γύρο.






A.E.Π.: Γνωρίζουμε οτι η ερασιτεχνική πυγμαχία δεν εχει καμία σχέση με την επαγγελματικη, δεν πληρώνεστε απο τους αγωνες που δίνεται κ.τ.λ., πως το σχολιάζεις το γεγονός αυτό και τι σημαινει για εσενα να συμπληρώνεις μια ακόμη ήττα στο ενεργητικό σου; Αν δεν κανουμε λαθος εχεις 2 νίκες και 3 ήττες;

Σ.Κ.: Σημαίνει πολλά. Πάρα πολλά και για εμένα και για τους φαν μου αλλα και για όλους τους μαθητές μου που προπονώ. Βασικά να ξεκαθαρίσω κατι. Μην μπερδευόμαστε με οτι βλέπουμε στις μεγάλες οθόνες και στα αήττητα ρεκορ ξένων αθλητων. Στην ερασιτεχνική πυγμαχια παιζουν ολοι οι αθλητες με ολους αν ανήκουν στην ιδια κατηγορια κιλών, με μικρό χρονικό διαστημα για να προλάβουμε να μελετήσουμε το στυλ του καθε αντίπαλου μας. Πολλες φορες εχουμε 1-2 μερες που ξέρουμε με ποιον θα παιξουμε. Αυτό σημαίνει οτι μένεις ολο το χρόνο σε φορμα, δεν μένεις ποτε εκτος προπονήσεων, μαζι με την δουλειά που κανει ο καθε αθλητης για να ζήσει και οτι αλλες υποχρεώσεις εχει. Υπέρπροπονηση, τραυματισμοί και πολλές φορες πας σε ενα κύπελλο σε ενα αγωνα ακομα και αν εισαι 50% έτοιμος η ακομα και αν εχεις ενα μεγάλο τραυματισμο. Οποτε μια ήττα στην  ρασιτεχνική πυγμαχία δεν σημαινει τιποτα. Αντιθετως αν ξεπεράσεις τον εαυτο σου και καθε δυσκολια που θα σου παρουσιαστεί στον αγώνα η στην προετοιμασία είναι μια «νίκη» για τον αθλητη. Το μόνο σίγουρο είναι οτι με όσους αθλητές εχω αγωνιστεί και εχω χάσει, στο μέλλον θα μου δωθεί η ευκαιρία να παιξω ξανά μαζι τους και να τους νικήσω.






Α.Ε.Π.: Τι κρατάς από το Κύπελλο που αγωνίστηκες πρόσφατα, τι να περιμένουμε στο μέλλον από εσένα και κάτι για να κλείσουμε

Σ.Κ.: Κρατάω μια μεγάλη χαρά που για πρώτη φορά είδα συμμαθητές μου, παιδικούς μου φίλους και κατοίκους της Παιανιάς να εχουν έρθει στου Παπάγου για να με δουν να πυγμαχώ. Ειναι η μεγαλύτερη ευχαρίστηση μου να πυγμαχήσω μπροστα τους και να δείξω την σκληρή δουλειά που κάνω μέρα και νύχτα. Επίσης έδειξα οτι πυγμάχησα 3 γύρους με ψυχή, μη κάνοντας βήμα πίσω ουτε για να πάρω ανάσα. Αυτό ειναι ενα μεγάλο μήνυμα προς ολους τους μελλοντικούς μου αντιπάλους στην κατηγορία των -91 κιλών που πλέον θα πυγμαχώ και θα πρέπει να γνωρίζουν οτι για να με νικήσουν θα πρέπει να είναι Υπεραθλητές. Ξεκινάω μια νέα συνεργασία με ενα πολύ καλό διατροφολόγο και μια μεγάλη αλυσίδα συμπληρωμάτων διατροφής που  σύντομα θα ανακοινώσω. Θα με αναλάβουν εξολοκλήρου για την καλύτερη δυνατή αγωνιστική απόδοση μου. Στόχος μου όλα τα κύπελα που θα ακολουθήσουν και το πρωτάθλημα πυγμαχίας κατηγορίας Α’ που θα γίνει τον χειμώνα. Τέλος, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω πολύ που μου δώσατε βήμα για να σας εκμυστηρευτω όλα τα παραπάνω και αυτό που εχω να πώ κλείνοντας ειναι οτι: ο νικητής,ο πραγματικός πρωταθλητης μέχρι να πάρει ενα τίτλο ενα πρωτάθλημα,πέρασε πολλές δυσκολίες,πολλές ήττες και αναποδιές.Ποτέ μην το βάζετε κάτω και μην εγκαταλείπετε ακομα και να πιστεύετε οτι όλα εχουν τελειώσει.





Με σεβασμό, Στάθης «Smoke» Kλωνάρης

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2018

Ο διεθνούς φήμης Χοράρχης και Πρωτοψάλτης Γρηγόριος Νταραβάνογλου σε Παιανία & Γλυκά Νερά

Δύο σπουδαίες εκδηλώσεις του Δήμου Παιανίας θα λάβουν χώρα στην πορεία προς την Αγία και Μεγάλη Εβδομάδα σε Παιανία και Γλυκά Νερά, την Παρασκευή 30 και το Σάββατο 31 Μαρτίου.

Ο διεθνούς φήμης και ακτινοβολίας Χοράρχης και Πρωτοψάλτης, καθώς και Άρχων Μαΐστορας του Οικουμενικού Πατριαρχείου Γρηγόριος Αλεξ. Νταραβάνογλου, με άπειρες εμφανίσεις στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο και σε αίθουσες των Αθηνών, όπως είναι η «Λυρική σκηνή», το «Παλλάς», ο «Παρνασσός» καθώς και διάφορα θέατρα εντός και εκτός των Αθηνών, έρχεται στο Δήμο Παιανίας για δεύτερη φορά μετά το 2000, όπου και ερμήνευσε τραγούδια της Πόλης και της Μ. Ασίας, συνοδεία χορωδίας και παραδοσιακών οργάνων σε μεγάλη συναυλία στην Κεντρική Πλατεία Παιανίας σε εκδήλωση που είχε διοργάνωσει τότε ο Δήμος με τον τίτλο: «Μεγάλες στιγμές Χριστιανισμού-Ελληνισμού», για να παρουσιάσουν, μαζί με τη Χορωδία Φίλων Βυζαντινής Μουσικής, ύμνους της Μεγάλης Εβδομάδος, καθώς και κανανυκτικά τραγούδια του Τριωδίου, κάλαντα του Λαζάρου κτλπ.

Η πρώτη εκδήλωση, θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή στις 20.00 μ.μ., στην αίθουσα της Συνιδιοκτησίας Παιανίας και η δεύτερη, στην οποία θα συμμετάσχει και η Χορωδία των Γλυκών Νερών του Χοράρχη Κωνσταντίνου Παπαχριστοδούλου, το Σάββατο, την ίδια ώρα, στον Ιερό Ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Γλυκών Νερών.



Ποιος είναι ο Γρηγόριος Νταραβάνογλου



Γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη. Στο Πατριαρχείο κάνει τα πρώτα του βήματα με καθοδηγητές τον αείμνηστο άρχοντα Πρωτοψάλτη της Μ.Χ.Ε. Βασίλειο Νικολαϊδη και τον άρχοντα Λαμπαδάριο κ. Ελευθέριο Γεωργιάδη. Πολλά επίσης διδάχθηκε και από τον αείμνηστο άρχοντα Πρωτοψάλτη Αχιλλέα Γκαρτζόγλου και τον μουσικοδιδάσκαλο ιερέα π. Αθανάσιο Αλεξιάδη.

Πρώτη του επίσημη ενορία ο ιερός ναός Αγίου Νικολάου στο Νιχώρι-Κωνσταντινουπόλεως.

Το 1978 πηγαίνει στις Η.Π.Α., μετά από πρόσκληση του τότε Αρχιεπισκόπου Βορείου και Νοτίου Αμερικής κ.κ. Ιακώβου. Εκεί παραδίδει μαθήματα Βυζαντινής Μουσικής σε νέους και νέες, δημιουργεί και διευθύνει την πρώτη του χορωδία που απαρτιζόταν από Έλληνες φοιτητές του πανεπιστημίου Brawn, και ύστερα την χορωδία του πανεπιστημίου Harvard.

Πραγματοποιεί πολλές συναυλίες βυζαντινής μουσικής, σε διάφορες πολιτείες της Αμερικής και το 1982 φθάνει στην Ελλάδα, που είναι και ο σημερινός σταθμός της ζωής του.

Έχει ψάλλει σε πολλούς ναούς, εντός και εκτός της Ελλάδος. Έχει προσκληθεί και έχει ψάλλει στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, στον Καναδά, στην Αγγλία, Ιταλία, Κύπρο και σε άλλες πόλεις του εξωτερικού. Πρώτη του ενορία στην Ελλάδα, ο Ιερός Ναός Αγίας Παρασκευής Ηλιουπόλεως
Αθηνών. Έψαλε επίσης, κατά καιρούς, στον Μητροπολιτικό ναό Φανερωμένης Χολαργού και στην Αγία Τριάδα Αμπελοκήπων, στον προσκυνηματικό Ιερό Ναό του Χριστού στα Σπάτα.

Σήμερα είναι πρωτοψάλτης στον Ι.Ναό Αγίου Νικολάου Πειραιώς. Είναι ιδρυτής και χοράρχης πολυμελούς Βυζαντινής χορωδίας που φέρει το όνομά του. Κατά καιρούς, έχει διευθύνει και την χορωδία του Συλλόγου Κωνσταντινουπολιτών.

Έχει πολλές εμφανίσεις τόσο ο ίδιος, όσο και η χορωδία του, στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Έχει προσκληθεί από πολλούς φορείς και συλλόγους, τόσο ο ίδιος, όσο και η χορωδία του και έχει πραγματοποιήσει πολλές συναυλίες βυζαντινής μουσικής με απόλυτη επιτυχία και έχει αποσπάσει την αγάπη του κόσμου, που τον συγκινεί ιδιαίτερα. Έχει ψάλλει σε πολλές πανηγύρεις ανά την Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει διατελέσει κατά καιρούς, παραγωγός εκπομπών, με θέμα την βυζαντινή μουσική παράδοση, στον ραδιοφωνικό σταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος. Έχει τιμηθεί από πολλούς φορείς και συλλόγους για την προσφορά του στην ψαλτική τέχνη. Έχει εκδώσει μεγάλη σειρά δίσκων, κασσετών και CD με βυζαντινούς εκκλησιαστικούς ύμνους του Τριωδίου, Μ. Εβδομάδος, Πάσχα, Πεντηκοσταρίου, Κοιμήσεως Θεοτόκου, Χριστουγέννων και Θείας Λειτουργίας.

Σήμερα, διδάσκει, δωρεάν σε νέους, τη βυζαντινή μουσική στο φροντιστήριο του Άρχοντος Μουσικοδιδασκάλου Γεωργίου Τσατσαρώνη στην Αθήνα. Έχει τραγουδήσει σε δίσκο, που έχει κυκλοφορήσει ο Πέτρος Ταμπούρης, διάφορα τραγούδια της Πόλης, με την ονομασία «Μισμαγιά».

Στις 29 Μαίου 1998 εμφανίσθηκε στην ΕΤ-1 σε ωριαία εκπομπή της Δήμητρας Γκουντούνα «όπως μας αρέσει», όπου παρουσίασε τραγούδια της Πόλης, σε σόλο εκτέλεση και με παιδική χορωδία, συνοδεία παραδοσιακών οργάνων. Στις 26 Μαρτίου 2000, τιμήθηκε στην Αθήνα από την Μητρόπολη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, τον Πανελλήνιο Σύλλογο Ιεροψαλτών Ελλάδας και τον Σύλλογο Φίλων Βυζαντινής Μουσικής. Στις 20 Απριλίου 2000 προσκλήθηκε ο ίδιος με τη χορωδία του από την Μητρόπολη Κιτίου στη Λάρνακα Κύπρου, όπου παρουσίασαν πρόγραμμα με ύμνους και τραγούδια της Πόλης στο Δημοτικό Θέατρο της Λάρνακας και έψαλαν στην πανήγυρη του Ιερού ναού Αγίου Λαζάρου της Λάρνακας κατά τον Εσπερινό και τη Θεία Λειτουργία. Κατά τις παραπάνω εκδηλώσεις, Ο Γρηγόρης Νταραβάνογλου τιμήθηκε από το Δήμαρχο της Λάρνακας με το χρυσό κλειδί της πόλης και από τον Μητροπολίτη Κιτίου με τιμητική πλακέτα του Αγίου Λαζάρου. Στις 24 Μαΐου 2000 εμφανίσθηκε μαζί με τον Γιώργο Νταλάρα στο Αρχαίο Δημοτικό Θέατρο της Νέας Ιωνίας Βόλου, όπου τραγούδησαν τραγούδια της Μ. Ασίας, σε εκδήλωση με τίτλο «Εάλω η Πόλις», που διοργάνωσε ο Δήμος Νέας Ιωνίας Βόλου. Στις 12 Νοεμβρίου 2000 προσκεκλημένος από το Πανεπιστήμιο της Ατλάντα των ΗΠΑ πραγματοποίησε συναυλία με βυζαντινούς ύμνους και τραγούδια της Πόλης, αποσπώντας ευμενή σχόλια από τον ελληνισμό της Ατλάντα. Στις 14-18 Φεβρουαρίου 2001 εμφανίσθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών μαζί με τον Γιώργο Νταλάρα στη μουσική παράσταση της χρονιάς «Αφιέρωμα στον Τσιτσάνη», η οποία εστέφθη με μεγάλη επιτυχία και απέσπασε πολλά θετικά σχόλια. Στις 11-9-2001, η ίδια παράσταση επαναλήφθηκε στο «Κατράκειο» Θέατρο στον Πειραιά και στις 15-10-2001 στο στάδιο «Ελευθερίας» στην Λευκωσία της Κύπρου. Στις 9-4-2006 εμφανίσθηκε στο δημοτικό θέατρο Καλαμάτας ύστερα από πρόσκληση του Λυκείου των Ελληνίδων Καλαμάτας, που παρουσίασε «Αφιέρωμα στη Σμύρνη» ερμηνεύοντας τραγούδια της πόλης και της Σμύρνης. Στο δημοτικό θέατρο Καλαμάτας εμφανίσθηκε και στις 3-6-2007, ύστερα από πρόσκληση του Μητροπολίτη κ.κ. Χρυσοστόμου, ερμηνεύοντας σε σόλο αλλά και με χορωδία βυζαντινούς ύμνους και τραγούδια της Πόλης. Επίσης, τα έτη 2006 2007 και 2008 εμφανίσθηκε πολλές φορές στην κρατική τηλεόραση ΝΕΤ-2 στην εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου «Στην υγειά μας» και στην εκπομπή της Σεμίνας Διγενή, όπου ερμήνευσε τραγούδια και βυζαντινούς ύμνους. Στις 3 Ιουνίου 2008 έδωσε συναυλία στο Βεάκειο Θέατρο Πειραιώς υπό την αιγίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς με τον τίτλο: «Η πόλις Εάλω», ερμηνεύοντας τραγούδια της Πόλης. Στις 9 Ιουνίου 2008 ως πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Βυζαντινής Μουσικής τέλεσε εκδήλωση στον Ι.Ναό Αγ.Βασιλείου Μετσόβου των Αθηνών εις μνήμη του αειμνήστου άρχοντα Πρωτοψάλτη Γεωργίου Τσατσαρώνη όπου εκτός των άλλων η χορωδία του υπό τη διεύθυνση του ιδίου απέδωσε βυζαντινά μέλη του αειμνήστου Γ.Τσατσαρώνη. Στις 3 Αυγούστου 2008 προσκεκλημένος από τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χίου έδωσε συναυλία στην Χίο με βυζαντινούς ύμνους και τραγούδια της Πόλης και στις 13-10-2008 ο Ι.Ν. Αγ.Δημητρίου οργάνωσε στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Πετρούπολης συναυλία για τη Μικρά Ασία με τον τίτλο «Η Σμύρνη Μάνα καίγεται» όπου εκεί με μοναδικό τρόπο ερμήνευσε και απέδωσε τραγούδια της Μ.Ασίας.

Την Κυριακή 25.1.2009, Εορτή του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου, κατά τη Θ. Λειτουργία στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Πειραιώς, ο Γρηγόρης Νταραβάνογλου τιμήθηκε κατόπιν εντολής του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, με το οφίκιο του «Άρχοντος Μαΐστορος της Μεγάλης Του Χριστού Εκκλησίας» διά χειρός του Μητροπολίτου Πειραιώς κ.κ. Σεραφείμ, ο οποίος τέλεσε και τη Θεία Λειτουργία.



Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Πέμπτη και την Παρασκευή στην Λεωφόρο Λαυρίου


Λόγω εκτέλεσης εργασιών τομής και διέλευσης δικτύου οπτικών ινών, θα πραγματοποιηθούν οι παρακάτω κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Λεωφόρο Λαυρίου, στο Δήμo Παιανίας-Δ.Ε. Γλυκών Νερών, στις 29 και 30.03.2018 κατά τις ώρες 10.00 π.μ. έως 18.00 μ.μ., ως εξής:



  • Στη Λεωφ .Λαυρίου στο ύψος της συμβολής της με την οδό Κώτσου, εναλλάξ ανά λωρίδα, ρεύμα κυκλοφορίας προς Παιανία.
  • Στη Λεωφ. Λαυρίου στο ύψος της συμβολής της με την οδό Ηρακλέους, εναλλάξ ανά λωρίδα, ρεύμα κυκλοφορίας προς Σταυρό Αγίας Παρασκευής.


Κατά την ανωτέρω διακοπή, η κυκλοφορία των οχημάτων θα διεξάγεται από το εναπομένον πλάτος του οδοστρώματος.

Παρακαλούνται οι οδηγοί των οχημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

Στην Ζωοδόχο Πηγή Παιανίας την Κυριακή 18 Μαρτίου ο Μητροπολίτης Νικόλαος

Στον Ιερό Ναό Ζωοδόχο Πηγής Παιανίας στις 18.30 μ.μ., θα τελέσει την Κυριακή 18 Μαρτίου τον Δ' Κατανυκτικό Εσπερινό, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσογαίας & Λαυρεωτικής κ.κ. Νικόλαος.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΤΑΝΥΚΤΙΚΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ


Oι κατανυκτικοί Εσπερινοί τελούνται κάθε Κυριακή της Μεγάλης Τεσσαρακοστής.

Το απόγευμα της Κυριακής της Τυροφάγου τελείται ο Κατανυκτικός Εσπερινός της Συγνώμης. Κατανυκτικός λέγεται, διότι ψάλλονται κατανυκτικά τροπάρια από το Τριώδιο, που το περιεχόμενό τους διαποτίζεται από βαθιά συναίσθηση της αμαρτωλότητας, πένθος, συντριβή, μετάνοια και θερμή ικεσία για άφεση αμαρτιών.

Εσπερινός Συγνώμης λέγεται, αυτός μόνον, από τους κατανυκτικούς, διότι στο τέλος της ακολουθίας ο λαός ασπάζεται το Ευαγγέλιο ζητώντας από τον Ιερέα συγγνώμη και στη συνέχεια και μεταξύ τους, ώστε συχωρεμένοι να αρχίσουν τη Μεγάλη Τεσσαρακοστή. Πρόκειται για μια ωραία συνήθεια, που διατηρείται σε πολλές Μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος

Ένα άλλο χαρακτηριστικό των Εσπερινών αυτών είναι ότι μετά την Είσοδο και το «Εσπέρας Προκείμενον», αλλάζει ο διάκοσμος της Αγίας Τραπέζης και η στολή του Ιερέως. Από πασχαλινή, λόγω της Κυριακής, γίνεται πένθιμη, λόγω της Τεσσαρακοστής (αλλάζουν τα λευκά με πορφυρά - έφ' όσον τον Χριστό δεν Τον πενθούμε ως άνθρωπο, άλλ' ως Βασιλέα Θεό).

Στο τέλος του Εσπερινού ψάλλονται τα τροπάρια «Θεοτόκε Παρθένε...», «Βαπτιστά του Χριστού...» κ.λπ. και κατακλείονται με την ευχή του Οσίου Έφραίμ του Σύρου:

«Κύριε καί Δέσποτα της ζωής μου, πνεύμα αργίας, περιεργίας, φιλαρχίας και άργολογίας μη μοι δως. Πνεύμα δε σωφροσύνης, ταπεινοφροσύνης, υπομονής και αγάπης χάρισαί μοι τω σω δούλω. Ναι, Κύριε, Βασιλεύ, δώρησαί μοι του όράν τα έμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον άδελφόν μου ότι εύλογητός ει εις τους αίώνας των αιώνων. Αμήν»

Λέγοντας την, κάνουμε και τρεις μεγάλες μετάνοιες. Ακολουθούν δώδεκα μικρές, ενώ λέμε μυστικώς το: «Ο Θεός ίλάσθητί μοι τω αμαρτωλώ» και στο τέλος επαναλαμβάνεται το: «Ναί Κύριε, Βασιλεύ...» κάνοντας και τετάρτη μεγάλη μετάνοια.

Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2018

To θέμα του κλεισίματος της Δ.Ο.Υ. Κορωπίου έθεσε στη Βουλή η Βουλευτής Αττικής Εύη Χριστοφιλοπούλου

Τις επιπτώσεις που θα έχει στους πολίτες της ευρύτερης περιοχής που εξυπηρετείται από την Δ.Ο.Υ. Κορωπίου, η απόφαση της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, για κλείσιμο και συγχώνευση της παραπάνω υπηρεσίας με την Δ.Ο.Υ. Παλλήνης, εξέφρασε ως έντονο προβληματισμό, σε επίκαιρη ερώτηση της στην Βουλή προς τον Υπουργό Οικονομικών, Ευκλείδη Τσακαλώτο, η Βουλευτής Αττικής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης και πρώην Υπουργός, κα Εύη Χριστοφιλοπούλου.

Στην ερώτηση γίνεται αναφορά στον μεγάλο αριθμό Δήμων που εξυπηρετεί η συγκεκριμένη υπηρεσία, αλλά και στην ταλαιπωρία στην οποία αναμένεται να εισέρχονται οι κάτοικοι τους προκειμένου να τακτοποιούν πλέον τις εκκρεμότητες τους με το δημόσιο. Παράλληλα τονίζεται η ανάγκη για δυνατές, ενισχυμένες και επαρκώς στελεχωμένες δημόσιες οικονομικές υπηρεσίες και όχι για διάλυση τους.

Κλείνοντας, η Βουλευτής, καταγγέλλει τον απόλυτα αυταρχικό τρόπο με τον οποίο ελήφθη η συγκεκριμένη απόφαση, χωρίς δηλαδή να προηγηθεί διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες.


Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο της ερώτησης της κυρίας Χριστοφιλοπούλου προς τον Υπουργό Οικονομικών:


Προς: Τον Υπουργό Οικονομικών κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο

Θέμα: «Σοβαρές επιπτώσεις από την επικείμενη κατάργηση της ΔΟΥ Κορωπίου»

Κύριε Υπουργέ,

Στο σχέδιο που επεξεργάζεται η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), στο πλαίσιο ανακατατάξεων των Δημοσίων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.), εντάσσεται η κατάργηση της ΔΟΥ Κορωπίου και η συγχώνευσή της στη ΔΟΥ Παλλήνης.

Η έκταση και ο πληθυσμός του Δήμου Κρωπίας σε συνδυασμό με το πλήθος των επιχειρήσεων που εδρεύουν σε αυτόν καθιστά απολύτως αναγκαία τη λειτουργία της ΔΟΥ στο Κορωπί. Η ΔΟΥ Κορωπίου εξυπηρετεί ένα μεγάλο αριθμό Δήμων στην περιοχή των Μεσογείων και γενικότερα της Ανατολικής Αττικής, ενώ παράλληλα στις δομές της έχουν ενσωματωθεί οι ΔΟΥ Λαυρίου και Κέας.

Η επικείμενη κατάργηση και συγχώνευση της Εφορίας Κορωπίου με την ΔΟΥ Παλλήνης θα προκαλέσει τεράστια αναστάτωση και θα υποβάλλει σε μεγάλη ταλαιπωρία τους κατοίκους που, εκτός των άλλων, θα έχουν και επιπλέον οικονομική επιβάρυνση και σπατάλη χρόνου προκειμένου από το Κορωπί και τα Μεσόγεια να φθάσουν στην Παλλήνη.

Η επικείμενη συγχώνευση θα επιφέρει μείωση του αριθμού των εργαζομένων από τους 119 στους 100. Είναι σαφές πως κάτι τέτοιο θα οδηγήσει σε ακόμα μεγαλύτερη ταλαιπωρία των πολιτών και φυσικά θα επιφέρει σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία της ίδιας της ΔΟΥ.

Όπως αναφέρεται και στην από 22-02-2018 Ανακοίνωση του Συλλόγου Εργαζομένων στις ΔΟΥ Αττικής και Κυκλάδων, η λύση για τα προβλήματα των υπηρεσιών δεν θα επέλθει με τη συρρίκνωσή τους.

Επειδή η μάχη κατά της φοροδιαφυγής απαιτεί δυνατές, ενισχυμένες και επαρκώς στελεχωμένες Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες.

Επειδή η ΔΟΥ Παλλήνης είναι ήδη επιφορτισμένη με έναν μεγάλο όγκο εργασιών και η επικείμενη μεταφορά της ΔΟΥ Κορωπίου θα προκαλέσει τη μαζική υπολειτουργία της δομής.
Επειδή για την απόφαση που λάβατε με την ΑΑΔΕ δεν είχε προηγηθεί δημόσια διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνικές και με τους εργαζόμενους στις ΔΟΥ, ερωτάστε:
  1. Με ποιά κριτήρια αποφασίστηκε η κατάργηση της ΔΟΥ Κορωπίου;
  2. Σκοπεύετε να αναθεωρήσετε την απόφαση της ΑΑΔΕ και να μην προχωρήσετε στην κατάργηση των ΔΟΥ στην Αττική;

Η ερωτώσα βουλευτής
Εύη Χριστοφιλοπούλου

Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2018

Aντιδρά ο Δήμος Παιανίας στο κλείσιμο της Δ.Ο.Υ. Κορωπίου

Την πλήρη αντίθεση καθώς και τον έντονο προβληματισμό του για την απόφαση της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, να καταργήσει την Δ.Ο.Υ. Κορωπίου και να μετάφερει τις αρμοδιότητές της στη Δ.Ο.Υ. Παλλήνης, εκφράζει ο Δήμος Παιανίας και ο Δήμαρχος κ. Σπύρος Στάμου, εκδίδοντας κοινή ανακοίνωση με άλλους 4 Δημάρχους περιοχών που εξυπηρετούνται από τη συγκεκριμένη υπηρεσία και συγκεκριμένα με τον Δήμαρχο Κρωπίας κ. Δημήτρη Κιούση, τον Δήμαρχο Μαρκοπούλου κ. Σωτήρη Μεθενίτη, το Δήμαρχο Σαρωνικού κ. Γεώργιο Σωφρόνη και τον Δήμαρχο Λαυρεωτικής κ. Δημήτρη Λουκά.

Στην ανακοίνωση προαναγγέλεται συνοντισμένη δράση για να μην πραγματοποιηθεί τελικά το κλείσιμο της Δ.Ο.Υ. Κορωπίου και παραστάσεις διαμαρτυρίας στην έδρα της αρχής καθώς και συναντήσεις με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών.



Διαβάστε το πλήρες κείμενο της κοινής ανακοίνωσης των 5 Δημάρχων:



«Για τρίτη φορά σε διάστημα 7 ετών (2011 και 2012)επιχειρείται από την κεντρική διοίκηση η κατάργηση της Δ.Ο.Υ Κορωπίου (Εφορία Κορωπίου) που έως σήμερα εξυπηρετεί φορολογούμενους των περιοχών μας.


Αντιδράσαμε και τις προηγούμενες δύο φορές και πετύχαμε να αποτρέψουμε την πλήρη ευόδωση αυτών των σχεδιασμών παρά το αιφνιδιαστικό των αποφάσεων αυτών. Επισημαίνεται, ότι σήμερα με τη συγχώνευση Δ.Ο.Υ Λαυρίου, η Δ.Ο.Υ Κορωπίου εξυπηρετεί τις αρχικές περιοχές και επιπλέον της περιοχής της αρμοδιότητας πρώην Δ.Ο.Υ Λαυρίου συμπεριλαμβανομένων της Νήσου Κέας και Κύθνου.


Ακόμα επίσης στη Δ.Ο.Υ Κορωπίου υπάγονται και οικονομικές δραστηριότητες του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών “Ελευθέριος Βενιζέλος” (τέλη, δασμοί κ.λπ).


Επιπλέον, επειδή από το 2012 έχoυν φύγει από τις αρμοδιότητες της Δ.Ο.Υ Κορωπίου το τμήμα Ελέγχου και το Δικαστικό τμήμα που μεταφέρθηκαν στην Παλλήνη με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται όλοι οι εξυπηρετούμενοι της Νοτιοανατολικής Αττικής και των Νήσων Κέας και Κύθνου και να μεταβαίνουν στην Παλλήνη που δεν υπάρχει συγκοινωνιακή σύνδεση με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.


Απαιτούμε όχι μόνο να μην καταργηθεί η Δ.Ο.Υ Κορωπίου αλλά και να επανέλθουν τα τμήματα που έφυγαν!


Η κρατική διοίκηση και τώρα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων χωρίς καμία επίσημη ενημέρωση των δημοτικών διοικήσεων, καθιερώνουν μια επικίνδυνη αντίληψη διοίκησης και λήψης αποφάσεων ερήμην των τοπικών κοινωνιών.


Με επιχειρήματα εξοικονόμησης πόρων, χρηματικών και ανθρώπινων, προσπαθούν να «περάσουν» στην κοινή γνώμη την αντίληψη της «απρόσωπης διοίκησης και υπηρεσίας» που τάχα διασφαλίζει την αντικειμενικότητα, την αμεροληψία και την καταπολέμηση της διαφθοράς.


Γνώμονας της έντονης αντίδρασής μας είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων των περιοχών μας με προσωποποιημένη υπηρεσία στο πλαίσιο φυσικά της λογικής και των συνθηκών.


Στο πλαίσιο αυτό συντονίζουμε τη δράση μας και προγραμματίζουμε παράσταση διαμαρτυρίας στην έδρα της ΑΑΔΕ και συναντήσεις με την πολιτική ηγεσία του Υπ. Οικονομικών και της ΑΑΔΕ».

Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

Τα Γλυκά Νερά διδάσκουν εκτός από μπάσκετ, ήθος & αθλητική παιδεία

Λίγους μήνες πριν την συμπλήρωση τριάντα ετών από την ίδρυσή του, όλοι όσοι αποτελούν μέρος του Γυμναστικού Συλλόγου Γλυκών Νερών, έχουν κάθε λόγο να νιώθουν υπερήφανοι για τα έως τώρα επιτεύγματά τους και αισιόδοξοι για τα θεμέλια που έχουν τεθεί για τα επόμενα χρόνια.

Ο Γυμναστικός Σύλλογος Γλυκών Νερών είναι ένας από τους παλαιότερους αθλητικούς συλλόγους του Δήμου Παιανίας, διατηρώντας συνολικά 13 Τμήματα Καλαθοσφαίρισης και 9 Τμήματα Πετοσφαίρισης.

Η δημιουργία του Συλλόγου προέκυψε από την ανάγκη για αθλητική έκφραση πέραν του ποδοσφαίρου στην μικρή τότε Κοινότητα Γλυκών Νερών καθώς και στο μεράκι και τη διάθεση μίας ομάδας ανθρώπων το 1989.

Ξεκινώντας από πολύ χαμηλά, χωρίς ιδιόκτητο γήπεδο ή κάποια ευρεία οικονομική υποστήριξη, κατάφερε να σταθεί και να δυναμώσει ιδιαίτερα στη διάρκεια των τελευταίων πέντε ετών.

Στο Τμήμα Καλαθοσφαίρισης, χάρις στην επιμονή, στην πίστη, στην σκληρή δουλειά, τον ενθουσιασμό των διοικητικών παραγόντων αλλά και της εξαιρετικής ομάδας των προπονητών (Κατσαμπέκης, Μπακαλάκη, Σκλαβούνος, Σπηλιωτόπουλος) και μέσω μίας συστηματικής προσπάθειας που απέφερε καρπούς τα τελευταία χρόνια, είναι εγγεγραμμένα περίπου 210 μέλη ηλικίας κάτω των 18 ετών και 20 ενήλικες.

Για την αθλητική χρονιά 2017-2018, ο Γ.Σ. Γλυκών Νερών διατηρεί τα ακόλουθα τμήματα μπάσκετ, με ένα ρεκόρ νικών σε επίσημους αγώνες 65%:

α) Αγωνιστικά: Ανδρών, Εφήβων, Παίδων

β) Προαγωνιστικά: Παμπαίδων, Μίνι, Προμίνι (2 τμήματα), Junior, U9 Προτζούνιορ (3 τμήματα) και U7 (2 τμήματα)

Στρατηγική επιλογή των διοικούντων ήταν η έμφαση στο αναπτυξιακό κομμάτι και στα τμήματα υποδομής για τα παιδιά ηλικίας έξι ετών και άνω που μεγαλώνουν στην ιδιαίτερα δυναμική και με αυξανόμενο πληθυσμιακό μέγεθος περιοχή των Γλυκών Νερών.

Απόρροια της σκληρής και ποιοτικής δουλειάς που γίνεται, είναι η διαρκής βελτίωση των αποτελεσμάτων των ομάδων σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Τα τμήματα Εφήβων και Παίδων συμμετέχουν και στέκονται επάξια (4ο και 6ο αντίστοιχα στους ομίλους τους) σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικά πρωταθλήματα, προσελκύοντας επίσης και αθλητές από όμορες περιοχές. Το τμήμα Παμπαίδων, συνεχίζοντας μία εξαιρετική χρονιά το 2016-2017 στην οποία συμμετείχε κατόπιν πρόσκλησης από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός στο 1ο Junior NBA, πέτυχε την πρόκριση στις 20 καλύτερες ομάδες της Αττικής για τρίτη συνεχόμενη φορά! Το τμήμα Μίνι έγραψε μία κορυφαία στιγμή με την κατάκτηση της 3ης θέσης στο ΤΟΥΡΝΟΥΑ της ΕΣΚΑ τη χρονιά 2016-2017 ενώ και στην τρέχουσα χρονιά συνεχίζει τις υψηλές πτήσεις στον όμιλό τους πίσω μόνο από την Ακαδημία του Παναθηναϊκού. Το τμήμα Προμίνι, γεμάτο από παιδιά, συμμετέχει με δύο ομάδες στα επίσημα πρωταθλήματα. Το τμήμα Τζούνιορ συνεχίζει δυναμικά το ταξίδι σε γήπεδα όλης της Αθήνας που ξεκίνησε το 2016 έχοντας διακριθεί σε επίσημους και ανεπίσημους αγώνες. Οι Ακαδημίες U9 Προτζούνιορ (3 τμήματα) και U7 (2 τμήματα) έχουν συνολικά πάνω από 90 μικρά παιδιά που με ιδιαίτερη αφοσίωση και προσήλωση διασκεδάζουν αλλά και μαθαίνουν τα μυστικά του μπάσκετ.

Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει στην Ανδρική Ομάδα του Συλλόγου. Μετά από μία δεκαετία στασιμότητας, υποστελέχωσης και αδύναμων αποτελεσμάτων, διαγράφει μία εξαιρετική πορεία με δύο ανόδους από τη Δ’ ΕΣΚΑ στη Β’ ΕΣΚΑ τα τελευταία τρία χρόνια ενώ και στο φετινό πρωτάθλημα δείχνει ότι οι κορυφές της Β Κατηγορίας (4η θέση) δεν τη φοβίζουν. Στη διαδρομή αυτή είναι σημαντικό να αναφερθεί η σύνδεση του Ανδρικού και του Εφηβικού Τμήματος όπου μαζί με την αναγνώριση των νέων ταλαντούχων αθλητών επιδιώκεται και η περαιτέρω αξιοποίηση του ταλέντου τους δίνοντάς τους τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε απαιτητικές συνθήκες πρωταθλητισμού και να αποκτούν εμπειρίες που αποτελούν θεμέλιο για την εξέλιξή τους.

Όλα τα παραπάνω έχουν αναγνωριστεί και σε επίπεδο προσώπων. Η επιλογή τριών αθλητών για τα αναπτυξιακά προγράμματα της ΕΣΚΑ, ο Τάσκος Χρύσανθος στους 2004 και οι, Ιωαννίδης Γιάννης και Πανταζόπουλος Γιάννης στους 2005 αλλά και ο ορισμός του προπονητή του Συλλόγου κ. Σπηλιωτόπουλου στην Προπονητική Ομάδα των κλιμακίων της Ένωσης Σωματείων Αττικής, είναι η καλύτερη επιβράβευση τόσο για τους ίδιους όσο και για το Γυμναστικό Σύλλογο Γλυκών Νερών.

Η προσέλευση παιδιών στις Ακαδημίες από πολλές περιοχές της Ανατολικής Αττικής, η βελτίωση των τμημάτων όλων των ηλικιών μέσω της διαρκούς συμμετοχής τους σε όλα τα Πρωταθλήματα/Τουρνουά της ΕΣΚΑ αλλά και άλλων τουρνουά, η εικόνα της υποστήριξης της προσπάθειας από τους γονείς με παρουσία στους εντός και εκτός έδρας αγώνες και η συνεχής αναγνώριση της εικόνας και του χαρακτήρα του Συλλόγου από τους θεσμικούς παράγοντες γεμίζουν με υπερηφάνεια αλλά και ευθύνη όλους όσους αποτελούν τη Διοίκηση και την Προπονητική Ομάδα.

Η συνετή διαχείριση των δεδομένων οικονομικών πόρων που προκύπτουν από τις συνδρομές των γονέων και η έμπρακτη υποστήριξη χορηγών μεγάλων και μικρότερων εταιρειών (REDS Α.Ε., Sport Café, Digital Globe, Pelmatografima Elite, Broil King, κ.α.) έχουν επιτρέψει τη βελτίωση των συνθηκών άθλησης με προμήθεια αθλητικού εξοπλισμού υψηλού επιπέδου της εταιρείας SKLZ (Dribble Stick, Speed Parachute, Defensive Manequinsm κ.α.), ο οποίος χρησιμοποιείται τόσο στο κανονικό πρόγραμμα προπονήσεων όσο και στα έκτακτα camps που διοργανώνονται τις περιόδους αργιών και το καλοκαίρι.

Κατά την τρέχουσα αθλητική περίοδο ο Σύλλογος πρωτοπόρησε με τη διαρκή και πλήρη κάλυψη όλων των προπονήσεων και όλων των αγώνων με ομάδα πιστοποιημένων διασωστών για την παροχή των κρίσιμων πρώτων βοηθειών σε οποιοδήποτε ιατρικό συμβάν προκύψει.

Επίσης, εμπλουτίστηκε το πρόγραμμα ομαδικών προπονήσεων με προπονήσεις ατομικής ενδυνάμωσης και εκγύμνασης, μέσω συνεργασίας με έμπειρο γυμναστή.

Εκτός των αθλητικών επίσημων δραστηριοτήτων, ξεχωριστή θέση στο πρόγραμμα κάθε περιόδου έχουν δύο δραστηριότητες που σχετίζονται με την ψυχαγωγική πλευρά του μπάσκετ. Η διεξαγωγή του All Star Day το Φεβρουάριο και η καλοκαιρινή γιορτή τον Ιούνιο φέρνουν παιδιά όλων των ηλικιών στο γήπεδο, παρουσία επίσημων προσκεκλημένων σε δύο εκδηλώσεις με αμερικάνικο άρωμα σε ό,τι αφορά τις αθλητικές δοκιμασίες και τη διασκέδαση. Το 3ο All Star έγινε την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου σε ένα κατάμεστο από κόσμο Κλειστό Γυμναστήριο. Στη δίωρη αθλητική γιορτή κυριάρχησε η δυνατή μουσική, οι διαγωνισμοί ελεύθερων βολών, τριπόντων, skills και half-court shot για παιδιά όλων των τμημάτων καθώς επίσης και το ίδιο το παιχνίδι επίδειξης ανάμεσα σε μικτές ομάδες όλων των ηλικιών. Η παρουσία του Ομοσπονδιακού Προπονητή Χρήστου Σγουρίτσα (Εθνική Ομάδα U16, Ολυμπιάδα Παπάγου, Εκπαιδευτήρια Πλάτων) και η ομιλία του επίσημου προσκεκλημένου Αχιλλέα Δεμέναγα (Έσπερος, Δάφνη, Athens Sports Hall, TNBA Greece) έδωσε ένα ξεχωριστό χρώμα λόγω της σημαντικής αθλητικής και προπονητικής εμπειρίας και των δύο.

Ο Σύλλογος είναι επίσης παρών και σε κοινωνικές εκδηλώσεις όμορων Συλλόγων ενώ διατηρεί και άμεση επικοινωνία με τους Υπεύθυνους των τριών μεγάλων ΚΑΕ (ΑΕΚ, Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός) έχοντας οργανώσει την παρακολούθηση αγώνων Basket League και Euroleague.

Το κερασάκι στην τούρτα για τα τριακοστά γενέθλια του Συλλόγου το 2019 θα είναι, όπως αναφέρθηκε από τη Δημοτική Αρχή και στην πρόσφατη εκδήλωση κοπής της πίτας για το 2018, η υλοποίηση ενός πολύ σημαντικού στόχου βελτίωσης των υποδομών. Το έργο της τοποθέτησης ξύλινου παρκέ προδιαγραφών FIBA στο Κλειστό Γυμναστήριο μέσω της επικείμενης δημοπράτησης από το Δήμο Παιανίας, συμπληρωμένο με τις απαραίτητες παρεμβάσεις για τον εξωραϊσμό και βελτίωση της λειτουργικότητας του χώρου, θα κάνει την έδρα ένα μικρό στολίδι.

Εγγύηση για το μέλλον του Συλλόγου αποτελούν το ήθος και οι αξίες όλων όσων τον διοικούν, οι ικανότητες και η αφοσίωση των προπονητών και η αναγνώριση της προσπάθειας από τον κόσμο των Γλυκών Νερών με στόχο ο Γυμναστικός Σύλλογος Γλυκών Νερών να συνεχίσει να αποτελεί πόλο έλξης για τα παιδιά της γύρω περιοχής και όχι μόνο.